kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 17.05.19 19:24
|
|
|
A4 b5 2.5tdi pumbaprobleem
Nimelt sai auto manuaaliks tehtud. Manuaali aju ja pump pandud. Probleem selles, et pöörded kõiguvad ja suitseb. Üle 2k pöörde ei lähe ja pööretel
tossab metsikult. Proovisin süüdet keerata siia ja sinna, aga midagi ei muutu peale selle kui hästi varajaseks keerata süüde siis käib auto teravalt
aga läheb pöörde. 2k pöörde juures viskab sisse 2 veakoodi. 00550 ja 01126. Sai proovitud ka teist pumpa ja ka vändaandur sai pandud kindlalt töötav
asi. Ja ka manuaali küljest see vändaanduri vahetükk, aga midagi ei muutu. Millest selline müstika võiks olla ?
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 18.05.19 08:53
|
|
|
Sai proovitud veel natuke. Nüüd pidevalt 01126 sees ja 2k pöörde juures viskab 00550 ka sisse. Vändaanduri pistiku lahti võtad on pöörded ilusti
paigal tühikäigul ja mootor káib paremini. Ja anduri takistuseks sain 950 oomi. Kas see on váhe või palju ?
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 21.05.19 19:40
|
|
|
Täiendaks jälle seda probleemi. grupp 4 basic settingut tehes käib see late ja early aga nurk ei muutu ja duty cycle ka püsivalt 100.2%. Vahepeal
muutub ka see duty cycle nagu ta peaks ja pumbanurk käib 0 ja 22 ATDC vahel, kuid pumpa keerata, et see nurk 2 ATDC juurde saada ei õnnestu kuna
kuskile 10 ATDC juures käib hästi teravalt tühikäigul ja sealt edasi enam auto ei käivitu. Ja tühikäigul pööre kõigub 800-900 vahel ja enamusajast
käib tühikäigul teravalt, kuid vahel käib ka pehmelt. Kui auto tühikäigul lagistab on sees viga 01126 ja kui pehmelt käib siis vead puuduvad kuni
tõsta pöördeid 2k-ni. Siis viskab 00550 sisse. Samuti laseb ta alguses gaas põhja vajutades pöörde 4k-ni misjärel viskab sisse 00550 ja pööre langeb
2k-ni ja jääb sinna ning hakkab tossama metsikult.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 22.05.19 04:18
|
|
|
Mõttetu on keerata seal suvaliselt neid asju, pump tuleks rakistega õigesti peale panna ja kui ikka ei tööta, siis tuleb viga mujalt otsida. On ka
nähtud selliseid pumpasid, millel on keskmine mutter lahti keeratud, flants ära liigutatud võlli suhtes ja märgid enam ei kehti, aga see pigem äärmus.
Võib ka vigane pump olla kui pritsenurka ei muuda, "ennako" kolb kinni kiilunud.
Võib-olla kirjutasid valesti lihtsalt aga ei pea seal olema mingi 22ATDC, pigem ikka 2ATDC ja siis teisel pool nulli umbes 15BTDC.
Antud jutu põhjal on pump valesti paigaldatud ja "süüde" liiga hiline.
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 22.05.19 06:23
|
|
|
Pump sai paika nii, et vänt lukku ja juhipoolne nukk kah. Siis pump 6se puuriga paika ja peale. Selliselt on 22ATDC süüde ja kui nüüd liigutada teda
sinna 2ATDC poole siis nagu ennem mainisin sinnani teda keerata ei anna kuna auto ei käivitu enam peale teatud piiri. Olen proovinud 2te pumpa mis
olid jutujärgi toimivad ja mõlemaga sama probleem. Küsiks siis ka seda, et kust mujalt seda viga otsida? Vändaandurit olen ka vahetanud, aga midagi
sellest ei muutu.
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 22.05.19 07:27
|
|
|
Ausalt öeldes kah tegemist atm-manu tegemisega. Ma muidugi vahetasin aju, aga kindlasti proovin selle ära.
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 22.05.19 18:44
|
|
|
Nii sai proovitud. Kõik hakkas ideaalselt toimima. Ei oleks ise sellepeale tulnudki ja see teema oli kahe silma vahele jäänud.
|
|
|