Lehekülgi: 1 2 3 |
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 03.05.19 18:18
|
|
|
Audi Allroad 3.0TDI 200KW 2017 FL. - HangOver
Nüüd siis kevad, 3aastat muretut 3.0TFSI C7 aega läbi. autovahetusaeg käes ja jälle muidugi Audi mis muud. Algul tahtsin C8 kerega saada, aga hinnad
matsid mõtte maha. Liiga uus veel. Et sedaanist oli isu täis ja avanti ka ei tahtnud jäi seega Allroad ja nüüd siis 3.0TDI diisel, sest eelmisel
korral õnnestus veel kuidagigi 3.0TFSI bensukas saada Euroopast kuude kaupa otsimise järel, aga kuna Allroadi tahtsin, siis võisin selle mõtte maha
matta kui ei tahtnud just 10K rohkem maksta.
See selleks...
Esimesed emotsioonid on laes kui oled S-line sportvedruga autost alles tulnud, mis puudutab vedrustust. Juhitavus ei ole halvem kui S-Line oli kui
muidugi vedrustus dynamic panna.
Sai koheselt alla pandud ET 33 20" veljed ja 255/40 rehvid. Algul tahtsin need mustad/poleeritud panna, aga ei saanud ja need hall/poleeritud sobivad
vist isegi rohkem kogu alumiiniumiga mida kõvasti väljaspool on. Ostsin Barumi 3M suverehvid seekord vahelduseks eelnevatele Nokianile, Dunlopile,
Pirellile mis aja jooksul ära proovitud said. Supervaiksed ikka võrreldes eelnevate premium klassi rehvidega. Pidamine vihmaga ka hea.
Õhkvedrustus ja 20" on mõnus kombo. Ei ole üldse jäik nagu algul arvasin ja isegi dynamic vedrustuse peal mõnusalt mitte häirivalt jäik.
Tuled on FL ikka ägedad, ilusad, Thor tüüpi kujundusega, mida Volvo maha vehkis või oli see vastupidi. Välja tulid nad samal aastal.
Mis aga ajudele käib on kohalt võttes turbo lag mingi 1 sek ja siis tõmbab korralikult, kui alati muidugi ei soovi launchiga startida. See launch
startide arv on piiratud ka 200 kanti minuteada ja ega see kastile head tee.
3.0TFSI seda ei olnud tänu kompressorile. Eks harjun ära ajapikku.
Värvus: Black Pearl. ehk must metallik.
Muusika : Audi Sound System.
Mootor: 3.0TDI 200KW 272HP Tiptronic.
Webasto.
Led lähi, kaugtuled.
S-Tronic 7K
Sisu must nappa nahk + Alcantra.
Valmistus aasta 2017/8
Läbisõit 54000km.
Tehasegarantii
Varustus mida ei ole.
: mäluga istmed, katuseluuk, panoraamkatus, soft close, Bose, head up, matrix led, tagumiste istmete soojendus, 360* kaamerad, infrapuna soojuskaamera
(öökaamera), el. rool mäluga, iseparkimine, soojendusega rool, must lagi, nahapakett, sportdiffer, pakettaknad, TV, Solar esiklaas, kardinad külgedel.
Sai vist kõik
Kütusekulu teeb ka diislil rõõmu meie lakke karanud bensiinihindade juures, meie bioupgradega Eesti moodi, mis hinnad ikka ilusti lakke virutas ja
masinad nüüd ka veel rohkem kütust võtavad. Win win Eesti kütusemüüjad. Õnneks minu teada diisliga seda ei tehtud.
Diislil siis kõttekulu ligi 2L vähem maanteel kui bensukal. Siis 5-5,5L/100km. Linna kohta ei tea, kui palju normaalselt sõites võtab. Varsti rahuneb
parem jalg vast maha, siis saan selle ka teada, äkki
Plaanisin algul helitehnikat natuke ümber vahetada, aga tundub ikkagi suht hea Avant kerega autos. Sedaanis oli jama, sest mingi imelik supakas oli
ainult taga aknalaua sees. Avantil ikka pagasniku põhjas koos originaalkastiga selline keskmise mõrtsuga. Esimesed kõlarid tahaks ainult välja
vahetada. Kui on head ideed mis sinna ilma võimuta panna, et bass mahlasem oleks, andke teada. Üks lahendus on DSP esimene "plug in set" koos
keskmiste-twiiterite-bassikatega panna mis spetsiaalselt Audile tehtud, aga 800€ nats palju ainult esimeste eest maksta.
3000€ kogu kupatuse vahetus ka nagu palju investeerida kui kolme aasta pärast auto vahetamiseks taas läheb. Ei teagi...
Rockford Fosgate supakas on vanast autost veel ka olemas 300RMS võimsusega kui ikka easpidi väga bassinälg tekib.
Siit veidike pilte ka.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 03.05.19 18:28
|
|
|
Mõnus masin
Salongist ka pilte leidub?
Kas C7 FL siis kahte tüüpi LED tulesid pakkuda? (ma kuidagi arvanud, et FL LED tuled juba sisaldasid matrix "funktsionaalsust")
//typo sul tekstis - 272HP mitte kW
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 03.05.19 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wtf_
Mõnus masin
Salongist ka pilte leidub?
Kas C7 FL siis kahte tüüpi LED tulesid pakkuda? (ma kuidagi arvanud, et FL LED tuled juba sisaldasid matrix "funktsionaalsust")
//typo sul tekstis - 272HP mitte kW |
Aga seest on võrreldes FL-l pre FL-ga järgmised erinevused.
Tulede lüliti on sügavamal paneelis, enam ei lähe põlvega autost sisse-välja käies vastu. Jube tüütu oli.
Salongivalgustuse paneel laes, ees kui taga on täiesti erinevad ja kogu auto ledidega. Keskmine konsool koos nuppudega on hõbedane, enne oli must, ja
käigukang on saleduskuuri läbi teinud. Kellades suurt muutust ei ole v.a Navi on ka armatuuris värvilisena suurelt dubleeritav, menüü MMI on palju
graafilisem ja väiksema fondiga. Media library näitab suurelt plaadipilte. Midagi nagu on uuendatud, aga ülejäänud oleks nagu sama, nagu ukse paneelid
ja armatuuris olevad kellad. Eks see ole see FL. Tundub, et ka FL Avant on vaiksem, äkki sellepärast., et mul on standardis juba kahed pagassi riidest
matid ja mingi suur plastik "vann" ka veel seal all. või siis rehvid vaiksemad kui Nokiani Z-line olid. Ei teagi.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.05.19 02:41
|
|
|
Õnnitlused ja tere tulemast "klubisse". Tore, et varasem suhtlus u2u-s vilja kandis ja rataste mõõtudega rahul oled. Allroad ongi üks igas mõttes
hea ning praktiline auto. Oleks veel 235kw koos 8hp kastiga.. Loodame, et kestab, nii mõnigi 200kw S-tron on alla 100K sõidu pealt lekkinud, kakkunud
ja kolisenud. Nupud on ka prefl hõbedased, kõik auto lambid ledid samuti, sõltub varustusest. Puudujate nimekirja lisaks veel 360* kaamerad, infrapuna
soojuskaamera (öökaamera), el rool mäluga, iseparkimine, soe rool, must lagi, nahapakett( bag, keskonsooli küljed, käetoed ustel). Sportdiffer?,
pakettaknad?, TV?, Solar esiklaas?, kardinad?.
Ise istusin ka kunagi 180kw C7 full S-line paketist Allroadi ja tagasi enam ei astuks. Tahad on madal ja möirgav 5,2 sek 100 sportauto, tahad on
hõljuv perevagun, tahad tõstad maasturiks ja lähed kalale. Ja seda olematu kütusekulu juures, arvestades auto massi ja veoskeemi. Välimus on ka väga
õnnestunud. Edu.
Jann.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 04.05.19 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Õnnitlused ja tere tulemast "klubisse". Tore, et varasem suhtlus u2u-s vilja kandis ja rataste mõõtudega rahul oled. Allroad ongi üks igas mõttes
hea ning praktiline auto. Oleks veel 235kw koos 8hp kastiga.. Loodame, et kestab, nii mõnigi 200kw S-tron on alla 100K sõidu pealt lekkinud, kakkunud
ja kolisenud. Nupud on ka prefl hõbedased, kõik auto lambid ledid samuti, sõltub varustusest. Puudujate nimekirja lisaks veel 360* kaamerad, infrapuna
soojuskaamera (öökaamera), el rool mäluga, iseparkimine, soe rool, must lagi, nahapakett( bag, keskonsooli küljed, käetoed ustel). Sportdiffer?,
pakettaknad?, TV?, Solar esiklaas?, kardinad?.
Ise istusin ka kunagi 180kw C7 full S-line paketist Allroadi ja tagasi enam ei astuks. Tahad on madal ja möirgav 5,2 sek 100 sportauto, tahad on
hõljuv perevagun, tahad tõstad maasturiks ja lähed kalale. Ja seda olematu kütusekulu juures, arvestades auto massi ja veoskeemi. Välimus on ka väga
õnnestunud. Edu.
Jann. |
Tänud vihjete eest, parandasin ära.
Nii ta on, et S-Line vedustust tagasi ei taha ka mina ja ka mitte sedaani. Ei ole sedaan vaiksem midagi kui Avant, vähemalt Allroad.
Ise plaanin ka chipida tulevikus. Hetkel pakkumine 600€ koos stendiga ja peaks vast 260+ kw kanti kätte saama.
Sul chipitud 230kw?
Ja kuidas sul turbo lag on kohalt võttes? Mul mingi sek uimab enne kui lajatab.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.05.19 16:13
|
|
|
Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 04.05.19 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw. |
Aga mulle soovitaksid chipida ? Kastile ja muule see vist head ei tee kui tehase poolt reguleeritud ja seadistatud "kraanid" liiga lahti keerata...
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.05.19 03:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw. |
Aga mulle soovitaksid chipida ? Kastile ja muule see vist head ei tee kui tehase poolt reguleeritud ja seadistatud "kraanid" liiga lahti keerata...
|
Ma ei ole selles osas parim nõustaja, kuna mulle meeldivad orig. konditsioonis autod. Kui vaja kangemat, siis ostan selle. Vist liiga palju
ärasoperdatud autosid näinud, proovinud ja kogemusi kuulnud jne. Igal tegijal on oma käekiri, igal juhul tuleks uurida eelnevat kogemust ja omanike
rahulolu. Garantiile mõtle ka
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.19 03:46
|
|
|
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei
tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja
tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.05.19 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indro
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei
tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja
tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea
|
Garantii augustini ja lasen enne seda veel kõik üle vaadata. Aga kus ma tean kas peaksin nukkvõlle vahetama, ei ole selgeltnägija ja ei usu, et Audi
neid kohe rõõmuga vahetama hakkab 54K peal. Ideid?
Aga ma ei tea mis kolmeste hirm see on. TFSI-l ja TDI-l põhimõtteliselt sama mootoriehitusega kui turbo ja kompressor välja jätta?
Mul olnud 150t -205t käes 213KW ja 55k-100k 228KW 3.0 TFSI-d ja täiesti probleemivabad.
Hooldasin ka 12k järel kord aastas, eelnevad olid 15k välbaga hooldajad olnud.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 05.05.19 19:56
|
|
|
Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja
liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks
muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.19 02:24
|
|
|
Seda ei saagi kuidagi kontrollida ja ennetada minu teada, üks päev on lihtsalt jama ja siis tuleb korralik summa raha välja käia. Proovi googeldada
sellele probleemi kohta, mina olen neid jutte ja kahjuks massiliselt kuulnud inimestelt kes neid autosi remondivad.
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Garantii augustini ja lasen enne seda veel kõik üle vaadata. Aga kus ma tean kas peaksin nukkvõlle vahetama, ei ole selgeltnägija ja ei usu, et Audi
neid kohe rõõmuga vahetama hakkab 54K peal. Ideid?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.05.19 03:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja
liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks
muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini. |
Toimib, nii väikesel kui suuremal kiirusel. Vastavalt kiirusele arvestab ka vahemaad, nagu peab. Vaata setingud üle ekraanilt. Need seaded salvestuvad
ka võtmemällu, nagu paljud muud asjad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 06.05.19 06:51
|
|
|
Kas Saksast ise toodud auto puhul garantii pikendust pole võimalik osta? Läbi klaasmaja ostetud autol oli see täiesti võimalik kuigi Helmut uuena seda
polnud valinud
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 06.05.19 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja
liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks
muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini. |
Toimib, nii väikesel kui suuremal kiirusel. Vastavalt kiirusele arvestab ka vahemaad, nagu peab. Vaata setingud üle ekraanilt. Need seaded salvestuvad
ka võtmemällu, nagu paljud muud asjad. |
Oskad soovitada mis settinguid ma ekraanilt peaks veel üle vaatama...audi braking guard/system active/early warning on aktiveeritud. Millega see veel
seotud võib olla, et maas ?
PCE (Reval nimetab seda win koodi alusel varustuse väljavõttes nii) ehk siis Assistance packing including pre sense plus oleks nagu peal.
Samas auto tehasepassi esilehel ei ole teiste seas PCE, ega ka PCN (nagu Revali pakkumiste varustuses seda nüüd erinevalt nimetab), ma muidugi ei tea
kas nendest kumbki tähis peaks seal tehase autopassis kindlasti olema. Tundub, et ei ole seal ühtegi Pre sense versiooni ka eraldi märgitud.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.05.19 16:45
|
|
|
Juhend, lk. 112-113 on asi lahti seletatud, kui ikka ei tööta, tuleb arvutiga uurida. Miski segab toimimist.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 06.05.19 21:40
|
|
|
Mis värk nende tuulesuunajatega on?
Esimestel piltidel pole, keskmistel on ainult ees ja viimastel tervel ringil.
Ega ometi mitte autos suitsetamise pärast?
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 08.05.19 18:31
|
|
|
Käisin VCDS V.1 18.9 kaabliga auto kallal ära, et natuke käepärasemaks modifitseerida.
Mis sain teha oli Needle Swipe, tagaluuk puldist kinni ja piiksudes, lap timer. Ülejäänud on tuleviku unistus ja VCDS arendajatele on mida arendada,
sest enamat VCDS-ga FL-s enam teha ei saa. Green Menu ja Start stop deaktiveerimine, VIM jne ei ole lihtsalt võimalik enam aktiveerida nagu pre fl
c7-l oli.
Tahtsin ka automatic parking brake aktiivseks panna, aga seda ka ei saa aktiveerida, moodul annab errori. Veel tahtsin aktiveerida auto väljasuremise
ukse avades, aga ootamatult tegin sellise avastuse, et kui turvavööga seisma jääd ja parking peale paned lülitub mootor välja nagu start-stop puhul
foori taga. Autost väljudes lülitub masin ennast välja ja ka makk läheb kinni. See ka päris ok lahendus.
Ühesõnaga maki väljalülituse aega saab vast nüüd kuskilt mujalt kui green menust pikendada, aga ei tea keegi kuskohast.
Ja veel kütusekulu. Minu sõidustilli juures linnas 10,5 keskmine, täiesti ulme. 3.0 TFSI ei saanud alla 15 kuidagi linna keskmist
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 09.05.19 17:32
|
|
|
Ma endal olen teinud (facelift)
Needle sweep
Lap timer
Active Lane Assist
Trunk lid close from key
Rip media to jukebox
DRL only on coming/leaving home
Gear display without gear nr
Led riba valgustugevust sai ka peale keeratud veidi
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 09.05.19 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Ma endal olen teinud (facelift)
Needle sweep
Lap timer
Active Lane Assist
Trunk lid close from key
Rip media to jukebox
DRL only on coming/leaving home
Gear display without gear nr
Led riba valgustugevust sai ka peale keeratud veidi |
Kuidas sa sellele Rip media to jukebox ligi said? See ju Green Menust, vähemalt enne oli ?
Siis peaks ju saama ka MMi väljalülitamise aega pikemaks panna kui 15. kui koha peal muusikat kuulad.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.19 20:21
|
|
|
Green Menu saab ilusti aktiveerida legaalse VCDS-iga. Pead lihtsalt sessiooni muutma "Diagnostic" pealt "Developer Mode" peale ja adaptsioonist
selle lubama. Kontakteeru RT-ga ja saad infot kuidas.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 09.05.19 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Green Menu saab ilusti aktiveerida legaalse VCDS-iga. Pead lihtsalt sessiooni muutma "Diagnostic" pealt "Developer Mode" peale ja adaptsioonist
selle lubama. Kontakteeru RT-ga ja saad infot kuidas. |
RT on on Ross Tech?
Oskab keegi öelda, kas raadio shut down pikendamise aeg on ka uuemas FL Audide MMI-s alles jäetud? Kuuldavasti pidi seal päris palju muudetud
olema.
Mida huvitavat saab teha developer mode kaudu. Sinna saan sisse, aga suht igav pilt
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.05.19 15:19
|
|
|
Oma uue orig. HEX NET pro V2 kaabliga saan 200kw FL C7-l start stopi ilusti maha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|