Lehekülgi: 1 2 |
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.02.19 08:32
|
|
|
Lisavõti? - Olemas!
Kuna mu autol on vaid 1 süütevõti, siis plaan sellele paariline kõrvale lasta teha.
Aasta Auto tegi pakkumise 205.- (see siis koos õpetamisega, jne.).
Kas on sellele pakkumisele alternatiive ja kui on, siis paluks infot jagada.
Saan aru, et erinevatel mudelitel on erineva sagedusega võti ja Q7-l peaks olema 868 mHz?
Tänud ette.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.02.19 08:42
|
|
|
Võtmeid ongi erineva sagedusega ja ka näiteks C6'l samasugused.
Võid ka näiteks Forssi pöörduda!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.19 11:04
|
|
|
868MHz on Euroopa sagedus, mis võeti kasutusele, et laiendada võtmevaba sisenemise sagedusala olemasolevale 433.92MHz. USA, Jaapan, Aasia kasutab
laias joones ainult 315MHz.
Vuffel puldi saab pea kõigile autodele paarikümne € ja kodeerimine ca € sajane juurde. Iseasi Q7 ja mingit vufflit hakata tekitama jätab veidra
tahtejõu positsiooni.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 28.02.19 14:28
|
|
|
Siit saad tellida kui originaali ei raatsi.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.02.19 14:59
|
|
|
Ärge saage must valesti aru - vajan võtit, mis toimetab korralikult ja kui keegi suudab seda pakkuda odavamalt, kui margiesindus, siis miks mitte?
Päris vuflit ei taha ja samuti, mis puutub siia Q7-e omamine?
Aga tänud vastajatele, päringud saadetud ja ootan vastuseid.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.19 16:02
|
|
|
Mitte Q7 omamine vaid Q7 külge vufflite riputamine.
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.19 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mitte Q7 omamine vaid Q7 külge vufflite riputamine. |
Jube asi kah mille üle ilkuda. Ilselgelt ei taha keegi 200 euri kohe võtme eest maksta ja igati normaalne kui inimene otsib alternatiivi ju?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.19 16:33
|
|
|
Pidurdus mitte ilkumine. Omaniku enda asi mida riputab, kuhu riputab ja palju Audit alles hoiab.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 28.02.19 19:25
|
|
|
Võtmete tellimisel ja kodeerimisel kaasneb palju ohtusid ja selleks õige koht on ikka ametlik esindus. Halvemal juhul võib asi kulmineeruda uue
näidikute ploki, mootori juhtploki ja võtmekomplekti tellimisega
Toomas
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.02.19 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Võtmete tellimisel ja kodeerimisel kaasneb palju ohtusid ja selleks õige koht on ikka ametlik esindus. Halvemal juhul võib asi kulmineeruda uue
näidikute ploki, mootori juhtploki ja võtmekomplekti tellimisega
|
Kas Forss võiks ka sinna nimistusse kuuluda või siiski vaid AA?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 28.02.19 21:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kas Forss võiks ka sinna nimistusse kuuluda või siiski vaid AA? |
Proovi ära. Kelladeplokke ja ECUsid on kõik poola lammutused täis. Lõpuks kujuneb võtme hind viis korda kaks sotti
Ma ei taipa, kuidas saavad kojamehepoe kompetentsid olla suuremad klaasmaja omast?
Mina sõidaks pigem selle ühe võtmega edasi, paneks iga kuu natuke kõrvale, vähemalt saab lõpuks olulise tähtsusega vidin autole õigesti külge
õpetatud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.19 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Võtmete tellimisel ja kodeerimisel kaasneb palju ohtusid ja selleks õige koht on ikka ametlik esindus. Halvemal juhul võib asi kulmineeruda uue
näidikute ploki, mootori juhtploki ja võtmekomplekti tellimisega
|
Kas Forss võiks ka sinna nimistusse kuuluda või siiski vaid AA? |
Saab ka meilt uut originaalvõtit koos sobitusega.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 28.02.19 21:32
|
|
|
Rahu nüüd mehed! Forssi tõin sellep. teemasse, et seal ma hulgiklient,
AA-sse pole veel varvast ukse vahele saanud
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.02.19 23:02
|
|
|
Selles mõttes, et kui on ikkagi Geko-sse ligipääs olemas ja originaaltarkvara, siis mingit probleemi selle võtme kodeerimisega ei teki.
Forssil on ülalmainitud asjad kõik olemas.
Ehk siis sellist juttu ka ei maksa ajada, et "ainult esindus suudab". Iga koht suudab, millel on õigus originaalvaruosi tellida ja omavad
ErWin-i/Geko subscriptionit.
Tahes tahtmata ei ole selleks ainult esindus Eestis.
Kas hind odavam tuleb või mitte see on juba teine teema. Varuosa hind oleneb allahindlusest ning edasi on küsimus palju keegi selle asja eest tööraha
kasseerib.
Hoopis teine asi kui üritatakse hiina võtit mingisuguse X programmiga kodeerida (hullemal juhul hiina klooniga).
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 28.02.19 23:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
868MHz on Euroopa sagedus, mis võeti kasutusele, et laiendada võtmevaba sisenemise sagedusala olemasolevale 433.92MHz. USA, Jaapan, Aasia kasutab
laias joones ainult 315MHz.
Vuffel puldi saab pea kõigile autodele paarikümne € ja kodeerimine ca € sajane juurde. Iseasi Q7 ja mingit vufflit hakata tekitama jätab veidra
tahtejõu positsiooni. |
Sa ikka Q7 turuhindasid oled vaadanud?
Mis positsiooni näitamine sellise autoga enam on? Algsest turuväärtusest on alles ehk 10%.
Igati mõistlik küsimus teemaalgajata poolt, isegi ei maksaks 200 euri vana q7 võtme eest.
http://lukuproff.ee/index.php/hinnad
äkki isegi nemad saavad tehtud
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.19 00:03
|
|
|
Poogen palju mingi Q7 jäägina maksab - see auto on keerukas ja olgu kasvõi ront ei tee see mitte midagi ülesande eesmärgi osas lihtsamaks. Võimalik,
et rondi staatuses vastupidi veel keerulisemaks, kui seal mingi veidra töövahendiga varem veel kallal käidud vmi. Sellist sõidukit ostes peab kõik see
mats olema kodutööna läbi töötatud ja uue võtme tekitamine ka ostuhinda integreeritud, sest muidu ongi tulemus mingi veider tahtejõu positsioon, kus
suva teenuse pakkuja paneb ennast ise orki (keerab käki kokku) ja siis laiutab käsi kontrolli alt väljunud riskidele viidates. Ilgelt äge tahtejõud
peab olema, et ennast esiteks sellisesse olukorda mängida ja siis kindlasti otsida süüdlast, kes kõik korvab ja korda teeb. Taipad erinevust(?)
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 01.03.19 07:05
|
|
|
Mõned aastad tagasi sai sama probleemi otsas oldud sõbra autoga, (C6FL) ja ei suutnud ükski nurgatagune koht Tallinnas võtit kodeerida.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.03.19 12:09
|
|
|
Teema võib lõppenuks lugeda - minul uus võti käes.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.03.19 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Teema võib lõppenuks lugeda - minul uus võti käes. |
Ja põhimõtteliselt sa ei avalda, KUS ta lõpuks tehtud sai, kuigi ISE teeemaalgatuses pärisid, et "Kas on sellele pakkumisele alternatiive ja kui on,
siis paluks infot jagada." ????
Inimeste mõtlemise keerdkäigud on vahel mõistetamatud.
Aga ilmselt probleem on minus - info jagamiseks ja saamiseks tuleb lihtalt teha uus ja täpselt samasugune teema.
........
AGA sinna järgmisse teemasse samuti ilmub keegi tark, kes arvab, et võti tuleb autole lasta teha Eesti kõige kallima kohas, vastasel korral oled rott
ja rüvetad marki.
P.S. Targale: paljud esindused Eestis lasevad oma klientide võtmed lõigata "balti jaama turu" 2€-ses võtmeputkas. (Kui mingil põhjuel kerenumbri
järgi tehasest ei saa, noh andmeid pole, mingi jama on, või osadel markidel lihtsalt aastaarvu tõttu enam ei saa.)
Kliendi käest küsitakse tooriku hind + progemine ja kogu video, so mitte üldse palju. Kuigi "putkas tehtud".
Aga ega kunde ei tea seda, et Vasja lõikas...
Ja tehaselõige oleks poole kallim olnud. (ja kõik said aru, et mu jutt käis vanade, nö. lollide metallvõtmete kohta)
.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.03.19 13:18
|
|
|
Võtme sain foorumlase M.Jaaska kaudu, lõikamise juures olin ise kõrval ja seda teostas Tartus Lukuproff, mitte mingi Vasja Balti turult.
Kuna ma ei tea, kas M.Jaaskale sobib, et ma hinda avaldan, siis piirdun sellega, et ei soetanud esinduse hinnaga.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.19 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Võtme sain foorumlase M.Jaaska kaudu, lõikamise juures olin ise kõrval ja seda teostas Tartus Lukuproff, mitte mingi Vasja Balti turult.
Kuna ma ei tea, kas M.Jaaskale sobib, et ma hinda avaldan, siis piirdun sellega, et ei soetanud esinduse hinnaga. |
Eks huvilised saavad minult küsida.
Kuna tegu oli "Refurbished" võtmega, ehk vana võti uues korpuses, siis tänu sellel oli võti odavam.
Alati ei saa ma neid pakkuda kuna saadavus sellises kujul, et seda järgmisele autole pakkuda kasin. Niisama kasutatud võtmega pole midagi teha.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 16.03.19 12:44
|
|
|
Võtme hinna avalikustamine on poliitiliselt väga keeruline protsess. Viimastest postitustest järeldan, et hinnavahe oli molekulaarselt nii väike ja
seda on lausa häbi välja öelda.
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
AGA sinna järgmisse teemasse samuti ilmub keegi tark, kes arvab, et võti tuleb autole lasta teha Eesti kõige kallima kohas, vastasel korral oled rott
ja rüvetad marki.
P.S. Targale: paljud esindused Eestis lasevad oma klientide võtmed lõigata "balti jaama turu" 2€-ses võtmeputkas. (Kui mingil põhjuel kerenumbri
järgi tehasest ei saa, noh andmeid pole, mingi jama on, või osadel markidel lihtsalt aastaarvu tõttu enam ei saa.)
Kliendi käest küsitakse tooriku hind + progemine ja kogu video, so mitte üldse palju. Kuigi "putkas tehtud".
Aga ega kunde ei tea seda, et Vasja lõikas...
Ja tehaselõige oleks poole kallim olnud. (ja kõik said aru, et mu jutt käis vanade, nö. lollide metallvõtmete kohta) |
OT: Kui sa lähed põlve operatsioonile, siis sind ei lõika kvalifitseeritud haiglapersonal, vaid Vasja Lasnamäe keldris, sest nii on Eesti
meditsiinisüsteemile odavam. Sügavas narkoosis kunde niikuinii mitte muhvigi ei jaga .
Reaalselt on autoomaniku enda otsustada kuidas ta omale uue võtme sebib, milliseid riske võtab ja palju selle eest maksab. Ei ole eriti otstarbekas
siin sõnavõtjaid lahterdada tarkadeks ja lollideks. Vasja tegi omale kah võtmest ühe koopia, mille müüb Leedu kodanikule Algisele, kellelt saab seda
autot veel korra tagasi osta. Kõik saavad aru, et jutt käib lollidest metallvõtmetest . Kõige tähtsam komponent võtme kopeerimise protsessis on hind, mitte terviklik tulem. Soodsaim lahendus on jätta uksed lahti, süüteluku
asemele paigaldada sildiga punane nupp "Käivitub ainult autoomaniku vajutusel" ja elu läheb edasi. Ehk oleks mõistlik proovida ka võimeka
Taristuministri poolt loodud tasuta ühistransporti, siis ei pea võtme ja raha pärast üldse pead murdma.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.03.19 13:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Vasja tegi omale kah võtmest ühe koopia, mille müüb Leedu kodanikule Algisele, kellelt saab seda autot veel korra tagasi osta. Kõik saavad aru, et
jutt käib lollidest metallvõtmetest . Kõige tähtsam komponent võtme
kopeerimise protsessis on hind, mitte terviklik tulem. Soodsaim lahendus on jätta uksed lahti, süüteluku asemele paigaldada sildiga punane nupp
"Käivitub ainult autoomaniku vajutusel" ja elu läheb edasi. Ehk oleks mõistlik proovida ka võimeka Taristuministri poolt loodud tasuta
ühistransporti, siis ei pea võtme ja raha pärast üldse pead murdma. |
Ei saanud irooniale vist pihta...
Muideks, kas sul koju minnes ikka seljataga majauks kukub kindlalt lukku?
Krimiuudistes rääkis, et vasjad pidid käima ja uksi katsuma. Kui on lahti siis panevad esikust autovõtmega jooksu... JA seda võtit juba algised
ostaksid.
Metallosa, mida frees teeb, seda võid või 100tk teha, kaugele sellega ei jõua.
.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.19 11:35
|
|
|
Mida see jutumärkides olev sisuliselt tähendab? Kas seda, et kellegi vana juhtpult on lahti/tühjaks kodeeritud või vuffel sisu (uus mitte orig.
t-plaat kiibiga) on pandud uude originaalkorpusesse? Või mida täpsemalt?
Tehasetaastatud originaalvõti on autotootjatel olemas, aga minu andmetel mitte VAG-il. Parandage mind kui eksin.
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Kuna tegu oli "Refurbished" võtmega, ehk vana võti uues korpuses, siis tänu sellel oli võti odavam. |
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |