Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 b8 roolilatt (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2635)
marko221
huviline



Registreerunud 19.06.15
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.19 07:27 Tsiteeri
A4 b8 roolilatt



Tervist.

Sai vahetatud roolilatt, tegu siis taastatud roolilatiga.
Kuid peale vahetust hakkasid põlema ESP, rehvirõhukontroll, ABS ja rooli tuluke. Sai käidud uurimas ja osad räägivad vale latt all,
et rool peaks ühelt poolt teisele poole keerates tegema 2,5 ringi
aga teeb 3 ja osad räägivad et viga hoopis rooli asendi anduris (8K0953568G) a-osa maksab 290 euri forsis ja b osa 230, kuid käisin ka esinduses uurimas ja seal küsiti kas airbag ka põleb? Kui see ei põle siis ei ole selle viga. Isik kes lati vahetas pakkus ise et latil see "tigu" valesti ühendatud.
Mis te arvate milles võiks viga olla?
Hiljem kui arvutisse saan panen ka mõned veakoodid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.01.19 11:45 Tsiteeri


Samasuguse koodialgusega aju puhul (8K0953568) on sarnast probleemi ka varem esinenud. Tavaliselt see juhtubki siis, kui rooli või roolilatiga seotud töid tehakse. Kõigepealt peaks üritama roolinurka kalibreerida, kui see ei õnnestu siis saab rääkida aju veast.


Samuti julgeks väita, et pole võimalik eristada mingeid A- ja B-osasid. Elektroonikaplokid ehk tarkvaraga laetud ajud on enamasti kõik originaalid ehk ühe konkreetse firma poolt VAG tellimusel valmistatud. Neid võidakse erinevate vahendajate poolt pakkuda erineva hinna või muude lisatingimustega.

Airbagi tule põlemine/mittepõlemine ei anna mingisugust infot rooliasendianduri toimimise kohta. Ehk sellest pole mõtet lähtuda.

Kõige kiiremaks ja käepärasemaks lahenduseks on olnud rooliaju vahetus. Tead Sa üldse, mis koodiga aju täpselt auto küljes on?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.19 21:51 Tsiteeri


Kui tegu on dünaamiliselt ülekande arvu muutva süsteemiga (1N7) siis on roolilati pöörete arv 2.5. Kui on tegu varieeruva võimendusega (1N3) siis on pöördeid 3.

Maadlesime sama probleemiga S4 puhul ja lõpuks läks alla vana latt koos vahetatud peaga kuna keegi ei suutnud tarnida õiget latti.

Eeldan, et Sina olid see, kes minult seda ka küsis kuid tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marko221
huviline



Registreerunud 19.06.15
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.19 09:28 Tsiteeri


Sai proovitud roolinurka kalibreerida, rool sai sirgelt peale.(muidu oli natuke viltu)
Kuid siis näitas et rool oli kas 180 kraadi või oli 360 kraadi valesti, õeldi et võtavad rooli maha keeravad õigesse asendisse ja panevad tagasi
aga selgus et kui nad oleks tahtnud seda teha siis oleks roolilint katki läinud et ei saa keerata.
Aju kohta ei oska õelda mis koodiga tegu või ongi tegu selle sama juhtmooduliga?
Koodiga siis 8K0953568G ja hiljem oli muutunud lõpp M-iks
[img]https://www.google.com/search?q=8K0953568G&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj53LLOjYvgAhUBjiwKHRBsDl8 Q_AUIDigB&biw=1920&bih=966#imgrc=JGUPe7AfgLgauM:[/img]

M.Jaaska olin küll jah mina see.

Mõned veakoodid kah:

Address 01: Engine (J623-CAPA)

5 Faults Found:
4698 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes
U1017 00 [047] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear


4699 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes
U1017 00 [047] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear

7150 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics
P1698 00 [044] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Address 03: ABS Brakes (J104)

03110 - Active Steering Control Module (J792)
013 - Check DTC Memory


00778 - Steering Angle Sensor (G85)
013 - Check DTC Memory - Intermittent


03159 - TPMS Functionality in ESP
000 - -

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
008 - Implausible Signal

Address 14: Susp. Elect. (J250)
00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

Address 16: Steering wheel (J527)
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
003 - Mechanical Failure - Intermittent


00778 - Steering Angle Sensor (G85)
008 - Implausible Signal - Intermittent
013 - Check DTC Memory - Intermittent

Address 1B: Active Steering (J792)
3 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
000 - - - MIL ON

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
013 - Check DTC Memory - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
008 - Implausible Signal - Intermittent

Nüüd kui ma oma diagnosti logisid vaatasin siis kohe peale lati vahetust oli kõvasti vähem neid vigu kui nüüd nt seda steering angle mechanical failure ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marko221
huviline



Registreerunud 19.06.15
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.19 19:06 Tsiteeri


Väiksed edusammud nüüd või siis tagasisammud, pigem hullemaks.
Nii, sain nüüd lõpuks uue roolilindi kontaktlindi, vahetati ära ja tuled said ja ei saanud kustu.
Kohale minnes õeldi et saadi tuled kustu aga lähevad uuesti põlema kui paremale poole lõpuni välja keerata rool ja et rool läheb ise kuskil 40-50 kraadi vasakule kui võti välja võtta vms.
Ühesõnaga pikk ja segane jutt mõtlesin et lähen proovin ise saan teada.
Hakkasin sõitma ja tuled olid kustus v.a rehvirõhu, rool oli hästi natuke viltu peal mõtlesin et ei häirigi väga sõitsin natuke, tuled ka põlema ei läinud ja siis kohapeal proovisin lõppu keerata. Keerasin siis paremale poole lõppu välja ja käis mingi jõnks läbi enne täiesti lõppu keeramist ja tuled läksid põlema. Siis kui tuled põlema läksid edasi tagasi keerates seda jõnksu enam ei täheldanud. Siis uuesti sõitma hakates oli ikka rool väga viltu peal. Sai asja arutatud ja sai mõeldud et järgmine samm sillastend ja vaatab edasi.
Õhtul nüüd mõtlesin et endal ka see vcds olemas ja kustutan ära vead ning üritan mitte põhjani keerata rooli et tuled põlema ei läheks. Kustutasin vead aga ära ei kadunud midagi ja on lisandunud 1 uus viga (Software Incompatibility with Cruise Control Module). Proovisin püsikat ja tõesti ei toimi, saan aru et mingi softi tahab või siis see roolilint mis sain tuli äkki autolt millel ei olnud püsikat ?
ABSis näitab ka endiselt vigu sees, käis korra läbi jutust absi andur,
kas on võimalik et absi andur kõike seda jama põhjustab ja rehvirõhu tuld jne kuigi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]