Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 (C3) Quattro - 1988 - Grandpa'sGarage MÜÜDUD (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 8905)
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.19 14:39 Tsiteeri
Audi 100 (C3) Quattro - 1988 - Grandpa'sGarage MÜÜDUD



Tegemist pole mingi uunikumiga, kuigi vanust on juba 30 aastat, istme peal on palju mugavam istuda kui 2 kuud vana Škoda Rapidi toolil.

Aga uus kasulaps siis:

Audi 100 (C3) Quattro
2,3L 100KW R5 5-Speed Manual
1988 väljalase ehk "silelink" pikad kellad.


Lisadena Elektrooniline kliima, elektri aknad ja peeglid

Auto toodud Eestisse 1999. olnud siin kaks omanikku, mõlemad vanemad inimesed ja seega on auto puurimisest ja tuuningust põhimõtteliselt puutumata (väljaarvatud et REG.nr on suurte puukruvidega paigaldatud).
See et rikkumata sai ka määravaks miks ma üldse C3 rüppe kukkusin. Ma pole neid kunagi vaadanud ja jahtinud alati Type 81 ja 85, mis pole välja tulnud, sest kumbagi mul pole.

Kohendamist on auto juures kõvasti, kuigi peale vaadates oleks nagu okei ju, aga liistud tuleb paika ajada, sillad kolisevad, koju sõidul kadus laadimine ja seismisest kõik asjad liiguvad kangelt, lagi ripub jne.jne.jne.

http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/small.jpg
http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/audi100.jpg

Salongi soojenduse mootor sai vahetatud, Soojenduse kätte saamine kliimaga variandil on ikka paras pusimine. Lisaks sai hulgaliselt üleliigseid kunagiste alarmide juhtmekimpe eemaldatud. Kindalaeka hinged ise uued tehtud.

Rihma ja klapikambrikaas said uuema väljanägemise, olid täiesti roostes.
Lael sai riie maha tõmmatud ja sulav poroloon ka eemaldatud uue katte jaoks.

Tagaaknalaual tehase ruloo ei kerinud sisse, see sai lahti arutatud ja krussi-keeratud vedru arstitud.

http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/audi100rul.jpg

Istmete pesupäev


http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/seats.jpg


Mida oleks mul vaja
* C3 päiksesirmide klambreid 2tk
* tagastange pealne keskmine liist
*juhitiiba millel alumine nurk korras
* originaal nahk rooli


Rohkem pilte Leiab FaceBookist


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Dream
huviline



Registreerunud 27.11.18
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.19 15:03 Tsiteeri


Väga ilus "sigar" - kena vaadata et vanakesi hoitakse - Jõudu ja jaksu vanakese pidamisel ja muretuid kilomeetreid :)))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 23.01.19 16:33 Tsiteeri


Kui soovi, siis saaks pakkuda uusi prinditud klambreid:
https://www.upload.ee/thumb/9462258/IMG_20190123_110934950.jpg


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 23.01.19 20:09 Tsiteeri


Sellises seisus C3 quattro on tõesti hea leid.
Kas kliima muidu töötab ka?
Endal ootab ees samuti C3 quattro renoveerimine, aga karelink.

Edu masinaga! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 23.01.19 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Kui soovi, siis saaks pakkuda uusi prinditud klambreid:
https://www.upload.ee/thumb/9462258/IMG_20190123_110934950.jpg


SalmA


Mis hind ka oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.19 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Kas kliima muidu töötab ka?

Ei tea veel kuna Puhuri mootor oli kutu ning auto pole rohkem sõitnud kui Sakust Hüüru. Hetkel ootab uksekarbi remonti ja sildade remonti, pole vist liigendit seal mis ei loksu :)
Hetkel salongi tööd on laepolstri riide saabumise taga, kuid see peaks homme saabuma ja saab edasi toimetada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 24.01.19 18:31 Tsiteeri


Seoses laeriidega...kuidas sedaanil terve lae kätte saab, kas mahub kuidagi ukseaugust välja väänata või...?
Endal ka "ripplagi" ning mõned näpunäited oleks teretulnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.19 08:07 Tsiteeri


Teoreetiliselt kui istmed väljas ja esimene parem uks ära võtta võiks mahtuda aga .... ma teen selle töö autos. Ei saa tore olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 25.01.19 09:37 Tsiteeri


Ma võtsin ka kunagi lae välja, istmed uksed jäid ikka külge. Ei mäleta muidugi enam millisest august ta välja tuli, tõenäoliselt kõrvalistuja uksest ikka. Parasjagu vist sai painutada ka lage, et tuleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.19 09:51 Tsiteeri


Kopeerin automoto foorumist:

1. C3 Audile vana porolooni peale uue riide liimimine on võimatu.

2. Lagi on katusepleki külge liimitud. Kui katuseluugiga sedaan, siis katuseluugi tagant u. 300x1000mm liimitud osa. Kui Avant, siis rohkem. Katuseluugita variandil väga suures osas kinni liimitud. Veel on liimitud eest päikesesirmide kohalt väikeste tugevast vahtkummist vms jalgade külge.

3. Kõige lihtsam on lage välja saada Avandist. Sedaanist saab kõige valutumalt kätte siis kui esiklaasi ees pole.
Tegelikult saab ka niisama kätte, kui julged lage natuke painutada, et see kõrvalistuja uksest välja saada. See meetod nõuab esiistmete eemaldamist. Hea oleks ka kõrvalistuja uks eemaldada, siis tuleb sisuliselt niisama välja.

Kui nüüd veel meenutada, siis piisab ka istmete täiesti alla keeramisest. Aga lae painutamisest ei pääse. Kui ettevaatlikult teha siis ei tule mingit murdekohta ka sisse, materjal on ikka natuke elastne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 25.01.19 15:18 Tsiteeri


Väga kõva auto, kuid võta ikka lagi välja - see poroloon mis riide alt pudiseb, on maailma kõige jubedam materjal mida koristada (töö kiirendamise eesmärgil ütlen, et kummikindaga tõmba käega sellest üle, muidu jäädki seda maha kraapima nt pahtlilabidaga).
Olen kolmel sedaanil lage teinud ja ka istmed olen sisse jätnud D11 kerel, istmete seljatoed lasin lihtsalt alla. Seda täpselt ei mäleta kas tuli esi- või tagauksest lagi välja, igastahes murdma ja painutama ei pidanud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.19 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Väga kõva auto, kuid võta ikka lagi välja - see poroloon mis riide alt pudiseb, on maailma kõige jubedam materjal mida koristada (töö kiirendamise eesmärgil ütlen, et kummikindaga tõmba käega sellest üle, muidu jäädki seda maha kraapima nt pahtlilabidaga).
Olen kolmel sedaanil lage teinud ja ka istmed olen sisse jätnud D11 kerel, istmete seljatoed lasin lihtsalt alla. Seda täpselt ei mäleta kas tuli esi- või tagauksest lagi välja, igastahes murdma ja painutama ei pidanud midagi.

Mul juba enamus puhastatud, ainult liimi veel osaliselt laes.

http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/Untitled.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.19 21:59 Tsiteeri


Hakkasin nüüd esisillaga peale sealt tuli kolinaid ja pidurid plaan üle käia.
Sarniir ja õõtsa puks ei loksu aga see eest välimine rooliots paremalt peaaegu puudub.
Piduri supportid sai lahti võetud, rooste maha harjatud relakaga, roostesurm+värv ja läheb uus määre sisse. Klotsit olid täitsa kulumata. Ilmselt on äsja vahetatud ja pandud ka ilma andurita klotsid, kuna anduri juhe ripub niisama.


http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/IMG_5406.jpg

http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/IMG_5407.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.19 08:58 Tsiteeri


Lagi sai uus liimitud, ise väga rahule üldse ei jäänud aga üksi seda tööd on halb teha oleks olnud vaja mitu kätepaari.
Üks tagumine silinder hakkas õhutamisel ikkagi nutma ja tuleb uuesti lahti võtta.
Keskluku lekked sai üles otsitud ja kõrvaldatud ning pandud puldiga kontroller kompressori kõrvale. Ja lukud töötavad nüüd.


http://www.muhuklubi.ee/www/images/imre/audi/salong.jpg

Kütusetorud on nii roostes, et tuleb äras vahetada :(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.19 12:27 Tsiteeri


Kas keegi oskaks öelda kust oleks saada C3 pika kellaga LCD kella mis poleks laiali?

http://www.need4speed.ws/images/uploads/speed/maik_musall239.jpg

Äkki keegi on leidnud mingi asenduse või on ainus leida töötava kellaga spido?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 05.02.19 12:31 Tsiteeri


Kui B3/B4 ploki kell sobib, siis neid mul paar tk on terveid.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.19 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
Kui B3/B4 ploki kell sobib, siis neid mul paar tk on terveid.

Kui kella õigeks panemine on ühe nupuga mitte kahega, siis LCD sobib.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 05.02.19 13:46 Tsiteeri


Üks nupp ja. Vasakule keerares tunnid, paremale minutid. Kirjuta kui soovid.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.19 21:22 Tsiteeri


Järgmine kitsaskoht.
Mittetöötavad esi- ja taga udutuled
Lülitis ei põle ka taustavalgustus

Vool tuleb pistikus peale ainult ühele klemmile kui süüde sees (klemm 1 vaadates pistikut lüliti poolt)
1 -
2 4
3 5
- 6
Kaitsmed kapoti all on kõik korras.
Netist esimese raksuga ei leidnud ka elektriskeemi ehk kellegil on jagada või oskab öelda mis klemmile millal peab vool sisse tulema ja millele välja minema.


Tagapidurisupportit sain 5x lahti kokku panna, jooksis, põhjuseks kolvi surumisel napsas simmerilt (B osa ja kohe alguses tundus et loksub ja ei hoia ennast välja poole surves.)tüki
Lõpuks said uued tihendid otsa ja panin vana originaali ja Volaaa, jäi ka õli pidama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 06.02.19 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GrandpasGarage
Järgmine kitsaskoht.
Mittetöötavad esi- ja taga udutuled
Lülitis ei põle ka taustavalgustus

Vool tuleb pistikus peale ainult ühele klemmile kui süüde sees (klemm 1 vaadates pistikut lüliti poolt)
1 -
2 4
3 5
- 6
Kaitsmed kapoti all on kõik korras.
Netist esimese raksuga ei leidnud ka elektriskeemi ehk kellegil on jagada või oskab öelda mis klemmile millal peab vool sisse tulema ja millele välja minema.


Tuled pead ka ikka sisse lülitama( vähemalt pargid). Endal oli mureks väga oksüdeerunud nupu kontaktid.

Skeemi saad siit: https://www.upload.ee/files/9529320/audi10090.pdf.html

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.19 08:00 Tsiteeri


Tuled ja süüde olid ikka ON :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.19 06:57 Tsiteeri


Eilne õhtu läks puhtalt udutuledele.
Kaitsmesse 1 ei tulnud voolu peale vasakpoolsesse klemmi, kui ka vool panna peale parempoolsesse klemmi, siis korra nagu tuli lülitisse vool aga koormusega kadus. Ilmselgelt juhtmed kuskilt näritud, põlenud või teab mis. Ja isu puudus originaal kimpu lahata.

Lahendasin siis hetkel, et võtsin signaali kaitsmest 6 parktule alt lisareleesse ja uus juhe siis armatuuri lülititesse.
Lisaks vahetasin lülitities kõik 4 pirni.

Õhtu lõpuks lülitis tuled põlesid ja ka udutuled hakkasid tööle, võis tuppa ära minna :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 09.02.19 20:29 Tsiteeri


Põnev vaadata, kui keegi veel neid vanureid elustab :)

Ma ise ka C3Q ja C3 aitan elule jälle :) B2Q ootab enda järjekorda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GrandpasGarage
huviline



Registreerunud 07.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 18.02.19 08:18 Tsiteeri


Hädad ei lõppe, Kõik oli nagu valmis, kui hakkasin garaazist välja sõitma ja piduripedaali vajutades käis tsurts ja vasaku esiratta juures pidurivedelikku lendas.
Toru puruks. Roostetanud. midagi uuesti auto õles tõstetud ja läks toru vahetuseks.
Sai see siis valmis ja uuesti pidureid pumpama, nüüd käis lurin taga.
Parem tagumine voolik andis järgi. Kindluse mõttes tuleks nüüd terve ringa ära vahetada.
:mad:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 18.02.19 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GrandpasGarage
Hädad ei lõppe, Kõik oli nagu valmis, kui hakkasin garaazist välja sõitma ja piduripedaali vajutades käis tsurts ja vasaku esiratta juures pidurivedelikku lendas.
Toru puruks. Roostetanud. midagi uuesti auto õles tõstetud ja läks toru vahetuseks.
Sai see siis valmis ja uuesti pidureid pumpama, nüüd käis lurin taga.
Parem tagumine voolik andis järgi. Kindluse mõttes tuleks nüüd terve ringa ära vahetada.
:mad:


Asjal on ka positiivne külg, vähemalt ei juhtunud liikluses! Vaata ka kohe kütusetrass üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]