Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 1.8t turbo rõhk. (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2404)
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.18 14:33 Tsiteeri
Audi 1.8t turbo rõhk.



Küsimus selline sai juhtmestik ärs vahetatud.
Oli AEB koodiga ja 5 pistikuga aju pool.
Nüüd uuem AEB koodiga ja 2 pistikuga aju pool.
Immo maas ja chip peal.Peaks puhuma 0.9-1bar.
Aga rõhk üle 0.3 ei lähe.
Kellegil midagi välja pakkuda.
N75 otse akupealt proovitud.Plõksub ja avab.
Kuskil mingeid kaitsmeid pole vmd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.12.18 18:11 Tsiteeri


Aju on ilmselt avariireziimis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 26.12.18 09:27 Tsiteeri


N75 võib ju plõksida, aga kas reaalselt töötab ka.
Võta vollad lahti aktuaatori küljest ja väga vaikselt kiirenda, kui siis rõhk tõuseb, siis n75 vigane.
Kui ikka ei tõuse siis wastegate klapp lahkunud või on koguaeg lahtises asendis.
N75 saab laua peal ka läbi puhuda ja töökorda kontrollida, googelda mis peab öhku laskma läbi vooluga ja ilma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.18 12:19 Tsiteeri


Taastatud turbo sai külge.2017 suve lõpus!
Wastegate klapp liigub ilusti.Sai turbo tagant toru maha võetud.Seal kõik nii nagu peab.
N75 sai samuti 2017 suve lõpus vahetatud.
Ostsin forsist uue.Maksis 45€
Eelmise juhtmestiku ja ajuga töötas n75.
Nagu ei tuleks voolu pistikusse peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 26.12.18 12:43 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=182678

Seal teemas on ju su enda postis vastus olemas. Viska see kiip minema ja on auto korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.18 17:38 Tsiteeri


Kirjutasin ju, et uus juhtmestik ja aju.
Uus chip.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.18 17:48 Tsiteeri


Ennem oli probleem selles, et rõhk läks jube üles.Nüüd aga puudub suht!
Hetkel manu boost vahel ja rõhk 1 bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 26.12.18 19:23 Tsiteeri


Kas N75 pistiku taga kummilutis on ikka juhtmed terved?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.18 19:47 Tsiteeri


Täna vaatasin pistiku üle.
Juhtmed terved.Uurin ehk saan homme arvuti järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 26.12.18 21:37 Tsiteeri


Limp mode !
Endal oli sama asi . Viskab avariireziimi aju kui rõhk läheb liiga suureks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.18 07:16 Tsiteeri


Nt akuklemm maha.Ja uuesti külge ei lähe rõhk üle 0.3.
Järelikult ei lähe avariireziimi.Sest rõhk ei tõusegi sealt üles poole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 27.12.18 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: venna24
Nt akuklemm maha.Ja uuesti külge ei lähe rõhk üle 0.3.
Järelikult ei lähe avariireziimi.Sest rõhk ei tõusegi sealt üles poole!

Akuklemmi eemaldamine ei kustuta ajust veakoode. Kaabel sappa ja saad teada mis teda vaevab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.18 19:36 Tsiteeri


Panin uue aju külge ja kohe oli rõhk 0.3.Kõrgemale ei läinud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.18 19:46 Tsiteeri


Vaatan ehk saan homme arvuti külge ja.Täna ei saanud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.19 08:56 Tsiteeri


Keegi ehk teab.Kas on vahet ka, kas segusiiber
vanatüübi 5 pistiku ja uuetüübi 2 pistiku erinevus.
Hetkel uuem aeb 2 pistikuga aju pool.Aga segubiiber 5 oma.
Adaptsiooni ei lase teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olarir
huviline



Registreerunud 26.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.19 07:07 Tsiteeri


Mis koodiga trossel on?

Ma maadlen ise ka segusiibritega. Mul peaks olema 058133063C koodiga trossel. Kõigepealt ostsin 058133063M, sellega adaptsiooni teeb ära, kuid hiljem annab throttle position sensori viga sisse. Siis sain 058133063Q koodiga tutika oem tüki mingi laojäägina, täpselt sama stsenaarium mis eelmisega. Kui ühe audiklubi kasutaja käest küsisin, kes revalis töötab, siis temalt sain info, et ainult 058133063C sobib minu masina külge. Mul samuti 0.3-0.4 bari rõhk umbes.

Ehk kokkuvõtvalt tundub siiski, et neil on mingisugune vahe kuigi väliselt näevad samasugused välja, kas siis mingid takistused või muud väärtused erinevad vms. Mul nii see M kui ka Q lõpuga jupid alles muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.19 07:34 Tsiteeri


Pean vaatama mis koodiga on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.19 17:41 Tsiteeri


Mul auto küljes c-lõpuga.Praegu läks külge -m lõpuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olarir
huviline



Registreerunud 26.05.11
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.19 17:25 Tsiteeri


Tegi adaptsiooni ära nüüd? Kui su endine C lõpuga suusab adapteeruda siis oleksin sellest huvitatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.19 18:09 Tsiteeri


Varasemalt tegi ära küll c-lõpuga.Aga nüüd see uus ikka ei teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]