Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal. (Vastuseid: 139 | Vaatamisi: 36266)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.12.18 11:53 Tsiteeri
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.



Autoks siis pealkirjas nimetatud c5 millel v8 mootor ja seega ka tiivad laiemad kui tava a6. Eks see laiade tiibade eelis oligi see miks sai selline ost tehtud. Lühidalt siis kirjutas ükspäev Pruuli ja pakkus pealkirjas olevat autot . Kuna juba piltidel nägi hea välja siis sai mindud vaatama ja kokku lepitud , et ostan ära. Pruuli oli nii lahke ja tõi auto mulle koju kätte ära ka. Algselt oli plaan teha 1,9 96kw quattro aga kuna nende mootorite hinnad on 250-900e komplektse eest ja enamus siiski juba planguks tõmmatud siis kadus selle isu järjest enam ära. Sai veits googeldatud ja uuritud ja sain selle v8 mootori kohta rohkem infot ja manuaalitamine võrreldes vana v8 natuke lihtsam. Sellega sai plaan paika pandud, et teen hoopis manuaaliks ja vaatan kuidas v8 sõita on kuna varem pole sellist asja ise omanud siis on jälle uus ja huvitav. Praeguseks hetkeks olen saanud kõik manuaali jupid 2,5tdiq alt. Kõige keerulisem oli manuaali kardaani leidmine. Hetkel on veel puudu hooratas aga selle olen ka juba leidnud vaja vaid tehind ära teha. Hooratas oli algselt plaan 2,7Bit originaal aga kuna sain teada , et 2,7Biti jaoks tehtud 7a hooratas sobib ka sellele mootorile siis pigem lähen kohe seda teed kuna rahaliselt teeb suht sama välja. Hetkel ongi asi hooratta ja garaasi koha taga. Auto ajaloo kohta olen ka eelnevatelt omanikelt juba asju teada saand ja eks see on ka õks põhjuseid miks see v8 jääb.
Lisadest on autol solar katuseluuk,istmesoendused,täis el.sisu, el rooli liigutamine, bose, 2din, püsikas, kardinad ja eks muud asjad nagu igal c5.
Niipalju kui olen uurind siis lihtsam on lasta mootor koos kasti ja sillaga alla ja siis kõik ära teha ja uuesti kokku. Auto hind oli 1300 ja manuaali jupid on läinud kokku 900e umbes. Selle sees siis ka üks esiveolise kast mille pidin ostma kuna q kastil polnud pooltelje flantse ja sidurikäppa.

https://www.upload.ee/image/9268254/IMG_20181205_132423.jpg

https://www.upload.ee/image/9268260/IMG_20181205_132233.jpg

https://www.upload.ee/image/9268262/IMG_20181205_132152.jpg

https://www.upload.ee/image/9268264/IMG_20181205_132102.jpg

https://www.upload.ee/image/9268265/IMG_20181205_132110.jpg

https://www.upload.ee/image/9268267/IMG_20181205_132044.jpg

https://www.upload.ee/image/9268268/IMG_20181205_131734.jpg

https://www.upload.ee/image/9268272/IMG_20181205_131747.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.12.18 12:09 Tsiteeri


Tubli, et sellisele otsusele jõudsid lõpuks. Nüüd tuleb jääda ootama, et asi kiirelt valmis ja sõitma saaks. :)
Siinkohal oleks vist õige sooivda: Jõudu tööle! :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.12.18 12:22 Tsiteeri


No eks selle põhjuseks oli rahaline väärtus. Pm lätis oli olemas komplekt 1,9 96kw quattro ja pole kindel kas hind sisaldas ka juba pedaale jms aga 1600e taheti moto ja kasti eest. Küsisin kogu kiti aga ei tea kuidas nemad seda võtsid. Samuti olid kõik 1,9 mootorid juba suht paljaks roogitud ja hakata otsima turbot, pihusti jne siis läheb jube aeg ja vaev selle peale. Variant oleks osta olnud mõni passat millelt mootor võtta aga siis jälle üks risu õuepeal ja ülejäänust raske lahti saada. Sõbrad hakkasid rääkima, et v8 saab ju gaasiseade ka panna mis viimaselajal suht popp ja kõik kellel on kiidavad. Sealt tuli ka mõte, et saab ju alati gaasiseadme ka panna peale. Pakkumine oli 1100e umbes ja see kes rääkis kiitis seda süsteemi küll kuna ta ise omab chevy bussi ja paljud ta sõbrad ka siis neil kõigil need peal ja 10e 100km pidi kuluma. Sealt tuli ka mõte , et teen manuaaliks kuna kast pekkis ja kasti taastamine 1500 ja sellele kastile 6 kuud garantiid ainult siis kindlasti parem manuaaliks. Ilmselt ka panen gaasiseadme peale sest see auto on mõeldud mul igapäeva autoks ja diisli müün maha. Tean , et paljudele see gaasi värk ei meeldi aga niipalju kui googeldand olen siis kõik rahul ja uutel seadmetel õlitused ja asjad ka niiet mootor ei pidanud rohkem kuluma ja minek ei pidanud kannatama. Sõber just rääkis, et tal tuttav pani cayennile peale ja kuna tegeles müügi tööga siis teenis kuuga selle paigalduse juba tasa ja minek pidi olema sama kui mitte parem. Plaan ongi kõigepealt manuaaliks ja siis võtaks välimuse ja gaasiseadme ette. Eks kui sõitma saab siis mootori poolepealt tahaks keti ja rihma ka ära vahetada, et pill kaua kestaks. Kuna neid manuaalitamis teemasi väga ei ole ja kui on siis on sealt väga raske aru saada mis täpsemalt vaja siis üritan panna siia teemasse võimalikult palju infot sellejaoks, et kui kellegil tekib tulevikus sama plaan siis on lihtsam teha. On neid kastiveaga c5 ju omajagu müügis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 11.12.18 17:29 Tsiteeri


Ise võtan ka gaasiseadme paigaldusega hoogu. Kiidan igati ideed, oli/on siiamaani d2 peal, ja tegu oli kõige ökoma autoga üldse, ökosõitu tehes, käisin Pärnu Tallinn Pärnu 15euroga ära ja sõitsin Eestis kehtivate piirkiiruste järgi. Muidugi saab kulu ka tõsta, kui fooriall pähe anda jne. Nüüd muidugi kurvem pool seoses gaasiseadmega, PAIGALDUSTÖÖ KVALITEET, loeb suuresti, mina olin tüüpiline ihnuskoist Eestlane ja tahsin head asja odavalt saada. Otsustasin kasutatuna gaasiseadme osta, küllaltki häving oli.. Seda ei soovita kellegil kunagi teha. Paigaldajatest midagi ei teadnud, Gaznet tahtis 800, Eesti Autogaas ilma arveta(mustalt) 500....loomulikult valisin odavaima, tulemus, gaasiseade väga lohakalt paigaldatud, kapotti avades oli see targem kinni panna, sest vastu vaatas pudru ja kapsad. Mõnda aega sai nii sõidetud, 35e eest tuli ca. 500 km.. Gaasiaju oli paigaldatud, esitule juurde lahtiselt, rippus juhtmete otsas. Tekkis ka gaasipealt jõnksutamine, selle vea ravis süütepoolide vahetus ja peale seda käis tuntavalt paremini edasi. Minekuvahet polnud, käis ühtemoodi nii gaasi kui bensiini pealt, sai mindud Gazneti, sooviga see Eesti Autogaasi porno korda teha, kuna tekkis ka pikk käivitus, katki oli kasutatud reduktori membraan, E. A. Gaas oli asja teinud nii, et käivituks ka gaasipealt e. kuna membeaan oli katki, siis lihtsalt uputas mootori ära, usun, et varsti poleks võib-olla enam soojalt käima saanudki. Igatahes Gaznet parandas asja ära ja tegi kapotialuse soliidseks, siinkohal peab mainima, et gaasiaju koos juhtmestikuga jäi vana. Sain 500km sõita, gaas sai otsa nagu tavapäraselt sai tankima mindud, ja oh üllatust, bensiini pealt töötas ilusti, gaasipealt paar silindrit vähem.. Viskas juba siibrisse ja pidasin plaani gaasiseade üldse maha rookida. Pean oma naist tänama, et see tegemata jäi, sest naine ütles aga proovime ühe korra veel ja kui siis ka asja ei saa, et siis võtame maha. Kuna Gazneti koostöö partner Carwizard asus/b Pärnus siis sai pikemalt mõtlemata sammud sinna seatud, endal usk oli eelneva kogemuse põhjal gaasiseadmesse ja selle korrektsesse toimimisse null tolerants, siis ei uskunud kohe mitte, et asja saab. Aga pidin hästi positiivselt pettuma. Rain Carwizardist vaatas asja üle ja tõdes, et gaasiaju asukoht on väga halb, gaasiaju lahtivõttes oli seal korralik kogus vett sees, pole siis ime, et ei tööta. Rain tellis mulle tutika aju koos uue el. süsteemiga, paigaldas väga soliidselt, pani veel isegi lambad gaasipealt järgi, st. gaasikulu alanes veelgi. 10e nt. Lätti ja tagasi. See mees pani d2 gaasipealt väga väga hästi jooksma ja kuni lõpuni 10 kuud ja 30k gaasi pealt null probleemi, toimis ideaalselt. Carwizardi Rain taastas usu gaasiseadmesse. Kindlasti oleks d2 edasi sõitnud, kuid roolilatt andis küllaltki järsku otsad, õli lekkis kolde peale ja läks põlema. Saime küll õnneks kustutatud, ja gaasiseadme pool jäi tulest puutumata, kuid hävines mootorijuhtmestik, parempoolne logar, palju allpool kannatada sai, see alles selgitamisel. Kes nüüd kardab, et gaas ju peal jne... juhusetahtel jäi bensutrassist juuksekarv puudu, kui see oleks läinud siis maani maha oleks põlenud niivõinaa.
Nüüd aga natuke Carwizardist, mees oma ala tunneb ja teab mis teeb, aga kokkulepetest kinnipidamine null ja telefonitsi kätte saada pea võimatu. Sai 9juuni 2018 temaga kokkulepitud, ise Ta mulle selle aja pani, et 15.aug 2018 viin mõlemad autod sinna, soovisin siis gaasiseadme d2 pealt ümber d3 peale tõsta. Pool suve ootuses kulgenud, aga kellaaega me kokku ei leppinud, et mis kell ma täpselt kohale tulen. Omaltpoolt leppisin kokku treila, töölt võtsin vaba päeva. Helistasin 14.aug Rainile, et mis kell homme kohal olla, et siis tean treilavenna järgi kutsuda. Tegelane ütles oiii, eii homme küll ei saa, nalja teed? Küsisin, et aga mul oli ju aeg kirja pandud, ütles, et tööd nii palju, ei saa. Noh mis seal ikka. Sai kõik tühistatud. Ja kui pooleteist kuu pärast teiselt numbrilt helistasin, võttis vastu, oli viisakas, nii kui kuulis kes ma olen ja, et soovin uut aega, jutt koheselt muutus ja pani toru ära. Ja nüüd võtangi hoogu, et Gazneti minna, ja lasen seekord tutika gaasiseadme paigaldada, miks ümber tõsta ei viitsi, on see, et ei ole tahtmist selle d2ga treilapeal mööda ilma ringi kolistada, ja ei ole veel d2 saatus kindel, kui võimalik taastan ära ja jääb naisele kasutamiseks, kui taastada ei saa siis varuosadeks.
D2 peal gaasiaeade ka registreerimata, kuid üv l pole probleemi siiamaani olnud, ega ka mujal. Lühidalt oma kogemus kokkuvõetuna, eelistage kindla kvaliteediga paigaldajat ja olge nõus maksma rohkem, jäävad ära probleemid mis minul olid. Seade ise algselt oli miski Zetaltas IV gen. Uue aju firmat ei mäleta. Sai küll pikk tekst, aga ehk kellegile otsustamisel abiks.
Ahjaa, Sai veel Rainilt otse küsitud, et ole aus, mis Sul kaotada ütle otse kas gaas teeb liiga või ei ja kas on mingit lisaõlitust vaja? Vastas tema siis nii: tead omavahel öeldes, kui Sa gaasiga ringrada ei sõida ja pidevalt 6k pööret rauas ei hoia, siis ei tee gaas mitte kui midagi, ainus vahe mis on, on see, et poole odavam on sõita. Jah tõsi, kui mul enne gaasiseadet jäi keskmine kuu läbisõit u. Ca. 2k, siis esimesel gaasiseadme ajastu kuul sai kohe 6k ära paugutatud ja edaspidi oli kütusekulu kõige väiksem mure ja kuluallikas üldse. Ps. Carwizardi sooduskaardiga oli 0.52s liiter.
Üldine kulu jäi 35e eest mntl 600 ja linn 500, see siis ilma sooduskaartita, mäletan, et sooduskaardiga sain paagi täis 28e eest. Paak oli 80 vist, igatahes 70,75l mahtus sisse.
Tõsiselt lust oli sõita, mingiaeg talvel viskasin 6e paaki ja sai tervele Pärnule ring peale tehtud. Bensiiniga sama raha eest nii kaugele vist ei jõua v8ga.
Igatahes Edu tulevastele Gaasimeestele.


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 11.12.18 23:19 Tsiteeri


Korralik asi ikka maksab. Sellist investeeringut tehes tasub ikka mõni euro juurde maksta, et toetada neid kes kvaliteetset teenust pakkuvad.

Endal ka mingiaeg gaasi paigaldus ees. Sõita diisli km/€ hinnaga on ju päris hea :o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.12.18 23:34 Tsiteeri


Väga väärt info :) Gaasiseadme puhul koonerdada ei kavatse. Ma ei tea mis asutus see espaki taga pärnus on aga seal paljud paigladand. Paigaldus pidi olema korralik aga hooldamine pidi olema seal keeruline. Lätis pidi veelparema hinnaga saama aga eks selleks vaja aeg leida , et seal seda teha. Sellise rahaeest v8 sõita on päris lust ikka :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.12.18 07:27 Tsiteeri


Kui manuaaliks teed, siis kuidas mootorijuhtimise korda saad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 12.12.18 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Väga väärt info :) Gaasiseadme puhul koonerdada ei kavatse. Ma ei tea mis asutus see espaki taga pärnus on aga seal paljud paigladand. Paigaldus pidi olema korralik aga hooldamine pidi olema seal keeruline. Lätis pidi veelparema hinnaga saama aga eks selleks vaja aeg leida , et seal seda teha. Sellise rahaeest v8 sõita on päris lust ikka :D


Seal Espaki taga ongi Carwizard, ja mees tõesti teab, mis teeb..
Minul läks kogupull kokku 2k v veidi pealegi, selle raha jõudsin enamvähem tagasi teenida, kas just sõitmisega kasumisse jõudsin, seda ei tea, aga rahaliselt vast üle 150e ei jõudnud kuidagi maha sõita vs praegu Cirkle k nn aruannet vaadates, kulutused kütusele 400-500 :D:D
Per kuu.


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 12.12.18 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Kui manuaaliks teed, siis kuidas mootorijuhtimise korda saad?


Hetkel pole selle kohapealt veel midagi otsustanud kuna pole veel saanud alustada mehaanilise poolega. Tallinast üks pakkus 150e aju mis v8 manuaalile mõeldud ja sina vist pidid ka neile softe tegema kui ma nüüd ei eksi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.12.18 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Kui manuaaliks teed, siis kuidas mootorijuhtimise korda saad?


Hetkel pole selle kohapealt veel midagi otsustanud kuna pole veel saanud alustada mehaanilise poolega. Tallinast üks pakkus 150e aju mis v8 manuaalile mõeldud ja sina vist pidid ka neile softe tegema kui ma nüüd ei eksi :D


Minuteada c5 v8 manuaali tehasest tehtud ei ole ja sellepärast selle softiga on raske natuke. Saan neid mingilmääral ringi teha kül. Eestis arvatavasti kasutaja prj on suuteline selle asja Sulle kõige paremini lahendama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.12.18 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Minuteada c5 v8 manuaali tehasest tehtud ei ole ja sellepärast selle softiga on raske natuke.


Pre-fl autod vähesel määral said manuaalkaste ka, kuigi ega see softi leidmist oluliselt kergemaks vist ei tee.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 12.12.18 17:12 Tsiteeri


Hetkel olen aru saand, et s6 manuaali soft ei sobi selle 220kw kokku. Tallinas üks teada tuntud v8 passateid tegev Raivo tegeleb hetkel 228kw mootori manuaalitamisega ja pidi ka softiga jaurama. Hetkel on lootus, et äkki saab sealt kohe õige asja mõistliku rahaeest. Siduri kohapealt plaan ka siis Siim89 vana sidur koos hoorattaga kuna 2,7 omal on sidurikorv ja ketas minujaoks otsas siis tuli 1 massiline odavam võtta koos siduriga kui 2,7BiT uus komplekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.12.18 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Hetkel olen aru saand, et s6 manuaali soft ei sobi selle 220kw kokku. Tallinas üks teada tuntud v8 passateid tegev Raivo tegeleb hetkel 228kw mootori manuaalitamisega ja pidi ka softiga jaurama. Hetkel on lootus, et äkki saab sealt kohe õige asja mõistliku rahaeest. Siduri kohapealt plaan ka siis Siim89 vana sidur koos hoorattaga kuna 2,7 omal on sidurikorv ja ketas minujaoks otsas siis tuli 1 massiline odavam võtta koos siduriga kui 2,7BiT uus komplekt.

Mul on pakkuda sulle S'i raudvara kui tahad. Nukad, plokikaaned, kolvid, sisselaske kolle.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.12.18 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Hetkel olen aru saand, et s6 manuaali soft ei sobi selle 220kw kokku. Tallinas üks teada tuntud v8 passateid tegev Raivo tegeleb hetkel 228kw mootori manuaalitamisega ja pidi ka softiga jaurama. Hetkel on lootus, et äkki saab sealt kohe õige asja mõistliku rahaeest. Siduri kohapealt plaan ka siis Siim89 vana sidur koos hoorattaga kuna 2,7 omal on sidurikorv ja ketas minujaoks otsas siis tuli 1 massiline odavam võtta koos siduriga kui 2,7BiT uus komplekt.

Mul on pakkuda sulle S'i raudvara kui tahad. Nukad, plokikaaned, kolvid, sisselaske kolle.


Nii hulluks praegu minna ei taha :D LowBudget projekt, et saaks kiirelt liikuma ja igapäevaseks autoks kasutusele võtta. Neid projekte on juba Liiga palju :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.12.18 14:27 Tsiteeri


V8 jaoks sai ka väike jõulukink tehtud ja sellejaoks recaro sisu ostetud. Hind oli hea ja boonusrks sama värvi mis mul hetkesisu. Eks nad vajavad korralikult puhastust aga milline vana sisu seda ei vajaks. Algselt olid nad 300e müügis ja taheti vana sisu vastu aga nüüd sain nad 250e. Oskab keegi öelda, et kas kuidagi on võimalik nendega juhiistme mälu ka tööle jätta?
https://www.upload.ee/image/9330435/IMG_20181221_160648.jpg

https://www.upload.ee/image/9330437/IMG_20181221_160632.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Leht
huviline

Avatar


Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 23.12.18 10:29 Tsiteeri


Aru ma ei mõista miks ma alles nüüd seda teemat nägin aga parem hilja kui mitte kunagi.Kas sellega autoga liigud ka hetkel või alles siis kui kõik tööd mis plaanid tehtud saad? Selle pilli tahaks küll üle vaadata ja katsuda,nagu ka teised mis sul on aga läheb ikka nii nagu alati :D Salong saab küll maasu! Jõudu ja jaksu !!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 23.12.18 12:42 Tsiteeri


Eks see teema alles uus ka :D Hetkel pole ma ausaltöeldes selle auto roolis saanud peale kohapeal gaasi vajutamise mitte midagi muud teha :D Kuna kast on nii peetis, et see ei liiguta mm ka seda autot siis jäi ta nii seisma nagu Pruuli ta mulle koju vedas. Nüüdseks olen saanud ilmselt kõik jupid kokku mis vaja. Lähipäevil peaks Siimu käest jõudma 7a hooratas koos sachs racing korviga ja siis peaks nagu olema ideaalis kõik olemas. Siis pean ootama millal tõstukile saab ja võtab selle suure töö ette. Eks hetkel veel murekoht aju soft kuna seda pole veel valmis saadud aga kuna praegu ei põle sellega siis pole ka kiiret. Rs6 tiib sai ka ära ostetud ja selle autoga plaan kogu kroom ära kaotada ja teha full black look. Eks suvel saab linnapeal näha küll nv :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.18 20:20 Tsiteeri


Kas sa proovisid ka neid istmeid enne kui ära ostsid? Mu S6 olid ka need Recarod ja ma julgen väita, et ühed kõige ebamugavamad istmed kus mina istunud olen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 23.12.18 20:59 Tsiteeri


Tervus!

Olles päris mõnes (R)/essis istunud, siis C4 tava/sport riide/sport naha istmetest on nad peajagu üle mugavuselt. B7 RS4 sportkorvid on siiani Audi omadest kõige paremad olnud, mida olen proovinud. Maitseasi kah.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 23.12.18 21:39 Tsiteeri


Sõbra S4 B5'l olid ka need istmed ja väga head mu arust. Aga pidi olema, et kui ikka üle 110-120kg kutt oled siis läheb vastikuks see iste jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 24.12.18 11:52 Tsiteeri


Eks need istmed ole maitseasi ja aga mulle endale meeldivad need ja väljanägemine ka neil minujaoks päris naiss. :) ideaalis oleks tahtnid alcantraga recarosi aga neid suht raske leida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 02.01.19 21:01 Tsiteeri


Pole veel ikka manuaaliks saand aga kuna ikkagi alcantra on teemas siis leidsin puhtjuhuslikult lätist recaro sisu mis siis halli naha ja halli alcantraga. Sisu küll pärit sedaanist aga pidi sobima üks ühele. Tagumised padjad on erineva pikkusega aga eks sinna vaatan kas värvin praeguse sisu omad üle või leian muu lahenduse. Sisu on inglise autost seega vaja käepidemed ka vahetada.
https://www.upload.ee/image/9377689/IMG_20190102_225107_590.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 10.01.19 00:34 Tsiteeri


Vend tegeles polstritega ja nüüd tuli välja, et inglise variandi esimesed polstrid ei sobi mulle kohe üldse. Probleemiks on see, et käepideme augud totaalselt erinevad ja ainult nend3 vahetusega ei pääse. Tagumistele kardinaid ka lisada ei saa kuna kardinaga polster on 1cm laiem. Mis seal ikka äkki saab teiste polstritega sisud ära vahetada ja esimestega lähen Marek Rüütli juurde ja vaatan mis ta räägib, et kas saab alcantra samatooni ja siis juba õigetele polstritele või mitte.

https://www.upload.ee/image/9406470/received_221819295424859.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.02.19 17:56 Tsiteeri


Nii vahepeal siis juhtus see, et polstrid sai viidud tegemisse. Vahetusse läheb siis alcantara ja tagumised polstrid tõstetakse ka kardinatega polstritesse. Samuti sai eile puksiir järgi kutsutud ja auto linna ära viidud. Tänase seisuga on kast maas ja saab hakata manuaali asju installima. Siit aga tuleb ka paar abipalvet.

Nimelt oleks vaja teada mis relee c5 puhul tuleb sillata, et saaks auto käima kui nüüd kõik valmis saab? Samuti huvitaks kas kuskil on tagurdustulede värvid ka välja toodud? Endal lihtsalt pole ühtki autopõhist programmi.

https://www.upload.ee/image/9546012/received_399434287489106.jpeg

https://www.upload.ee/image/9546016/received_1197201983788456.jpeg

https://www.upload.ee/image/9546025/received_376691913144652.jpeg

https://www.upload.ee/image/9546028/IMG_20190209_183302.jpg

https://www.upload.ee/image/9546034/IMG_20190209_183256.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.02.19 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Minuteada c5 v8 manuaali tehasest tehtud ei ole ja sellepärast selle softiga on raske natuke.


Pre-fl autod vähesel määral said manuaalkaste ka, kuigi ega see softi leidmist oluliselt kergemaks vist ei tee.

Praegu soomes see isend myygis; S6 4,2 manuaal 250kw nr ORY-557
https://www.nettiauto.com/audi/s6/10147107 mobla=+358 400 740 4291 Jani


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.0% - SQL: 53.0%]