Lehekülgi: 1 2 |
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.18 20:31
|
|
|
A8 W12 mootori saaled - kas ja kus kohast saada?
Autoks A8 6,0 331kw, W12 mootor.
Käsil sellise mootori remont ning probleem saaledega, auto omanik olevat autovaruosa poest uurinud ning väideti, et sellele mootorile saalesid eraldi
saada ei olegi. Ainult koos kogu mootoriplokiga, mille hind on kolme sellise auto turuväärtus.
Kas keegi on sellise mootoriga kokku puutunud, kas asi ongi nii lootusetu ja variandiks jääbki võtta vaid järgmine kasutatud mootor või on siiski
mingi alternatiiv kuskilt saada ?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 04.12.18 04:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Autoks A8 6,0 331kw, W12 mootor.
Käsil sellise mootori remont ning probleem saaledega, auto omanik olevat autovaruosa poest uurinud ning väideti, et sellele mootorile saalesid eraldi
saada ei olegi. Ainult koos kogu mootoriplokiga, mille hind on kolme sellise auto turuväärtus.
Kas keegi on sellise mootoriga kokku puutunud, kas asi ongi nii lootusetu ja variandiks jääbki võtta vaid järgmine kasutatud mootor või on siiski
mingi alternatiiv kuskilt saada ? |
Mis aasta autoga tegu? Neid ju muudeti läbi aegade....
Kui D2 peal, siis oleks see lausa päeva nali, (see "järgmine kasutatud mootor"..), sest minuteada alul sinna tehti neid alla tuhande tk., seega jõudu kapsalehtede alt sobramisel...
Ja seliste masinate puhul ei käida "autovaruosa poes" vaid esinduses ja kui sealt ei saa, siis ei saagi.
Tuleb hakata kombineerima.
Kas vänt on juba lõigatud, kas üldse oli vaja lõigata jne, mis temaga üldse juhtus, kõigest sõltub.
Saalede mõõt kõigepealt välja selgitada ja siis saab edasi. Kes on originaaltootja? Kas tema kataloogis leidub? Kas kuskilt tellida saab?
Lõppude lõpuks on tegu VAG-i mootoriga ja ega nad sinna mingeid kosmosemõõte saaledele välja ei mõelnud, ikka võtsid olemasolevate reast midagi ja
panid külge.
Arvestades seda, millistest VW mootoritest see W kokku pandud on, vaataks mina esimesena üldse selles suunas.
Kas sellega vända mõõdud klapivad?
Ja pane rohkem asjalikku infot, muidu jääbki mulje, et audi 80ne mehed on endale kuuriall ilmselgelt üle jõu käiva ülesande võtnud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.12.18 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Mis aasta autoga tegu? Neid ju muudeti läbi aegade....
Kui D2 peal, siis oleks see lausa päeva nali, (see "järgmine kasutatud mootor"..), sest minuteada alul sinna tehti neid alla tuhande tk., seega jõudu kapsalehtede alt sobramisel...
|
kW järgi peaks tegemist olema õnneks (mitte nii rariteetse) D3-ga.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 04.12.18 08:14
|
|
|
W8 sama teema, ainult koos plokiga.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.12.18 08:33
|
|
|
ETKA ei näita ka saalesi (isegi mitte joonisel, erinevalt kõigist teistest) ega ka mitte väntvõlli varuosana eraldi.
(Pildile klikates avaneb suuremalt.)
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.18 09:51
|
|
|
VR6 saaled ei sobi.
W kepsu laius 13mm. VR6 17mm.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 04.12.18 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
VR6 saaled ei sobi.
W kepsu laius 13mm. VR6 17mm. |
Kui muu kõik klapib (lukustuse koht, kepsusilm, vända mõõt, õlitusavasid saab puurida jne), siis on > treipink ja juba sobivad hästi.
Aga nagu ma ütlesin, sellega peab tegelema.
Kogu maailma autode saalede katalood ette ja tuld.
Ma olen igasugu lolle kokkusattumusi leidnud. Ntx mingi diiselnissani rõngad 1:1-le Jaguarile jne.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 04.12.18 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
VR6 saaled ei sobi.
W kepsu laius 13mm. VR6 17mm. |
Kui muu kõik klapib (lukustuse koht, kepsusilm, vända mõõt, õlitusavasid saab puurida jne), siis on > treipink ja juba sobivad hästi.
Aga nagu ma ütlesin, sellega peab tegelema.
Kogu maailma autode saalede katalood ette ja tuld.
Ma olen igasugu lolle kokkusattumusi leidnud. Ntx mingi diiselnissani rõngad 1:1-le Jaguarile jne.
|
Kas ei teki kohe järgmist probleemi?
Isegi kui selgub, et 83 aastal toodetud 1.1 liitrised tumesinised Ford Escortid kastuvad samu saalesid, siis kui palju njuutonmeetreid on vaja pärast
poltide pingutamiseks jne?
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.18 18:20
|
|
|
Tegemist on D3 kerega muidu.
Ei ole muidu vaja sellise auto varuosadega kohe esindusse joosta. Näiteks tavaline varuosa pood suutis leida kaanetihendid, erinevad poldid, õlipumba,
ketikomplekti,klapid jne. Aga see selleks.
Ei hakka enam saalesid kuskilt eraldi otsimagi. Sai mootor lõpuni lahti võetud ning mitme silindri seinad totaalselt tuksis.
Tuleb Saksast teine komplektne mootoriplokk, loodetavasti korralik
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 04.12.18 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kas ei teki kohe järgmist probleemi?
Isegi kui selgub, et 83 aastal toodetud 1.1 liitrised tumesinised Ford Escortid kastuvad samu saalesid, siis kui palju njuutonmeetreid on vaja pärast
poltide pingutamiseks jne? |
Mis see jne järgmine probleem on?
Nm on ikka sama, mis W12-l. Ega kepsupoltide kinnikeeramine saalesse ei puutu, nende poltide jaoks on saale "õhus", on ta siis Fordi või Ferrari
oma, vahetki pole. Kui mõlemil on kepsuaugu mõõt sajandiku pealt sama.
Kui W12 Nm kuskit teada ei saa, siis ütle mulle poldi keerme mõõt ja ma ütlen sulle Nm.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 05.12.18 04:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivorturb12
Ei ole muidu vaja sellise auto varuosadega kohe esindusse joosta.
Tuleb Saksast teine komplektne mootoriplokk, loodetavasti korralik
|
Ma pidasin saalesid silmas, muidu.
Ja paljud asjad on teiste, lihtsamate autodega 1:1-le kattuvad, näiteks tõukurid Renault Lagunaga, klapid Golfi V5-e ja 2,8-ga jne elektrist
rääkimata.
Et kaanetihendit B-osana 50€-ga iga nurga peal müüakse, oli muidugi üllatav, see on ju tal ainult enda oma. (ei ole VR6 x2).
Aga ju siis Phaeton`e ja Touareg`e on kah selliseid piisavalt palju.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 06.12.18 13:07
|
|
|
Võtad tööriista mille nimi on mikromeeter, mõõdad ära kõik vajalikud mõõdud: vända, ploki ja kepsu alumise silma. Ja siis hakkad otsima selle tulemuse
järgi saalesid. Tuleb asju teha nii nagu päriselt tehakse. Isegi kui poest saada on, tuleb üle mõõta ikka.
|
|
|
|
Brr
huviline
Registreerunud 14.02.08
Asukoht: Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: A6c5
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.18 08:22
|
|
|
Kuna tegu ikkagi ülikifti mootoriga, mida oleks huvitav teha, siis hakkas mind huvitama, kas coupe`le kah peale mahub.
Selgus, et vabalt mahub, mootor ise on ju suht lühike ja väike, silindrid ümber vända nagu lennukil...mitte mingi lahmakas V8.
Coupe variante on tehtud valmis ka, tõenäoliselt ikka omalooming:
Aga selle kaoks peab ühe kokkujooksnud või veel parem üle katuse käinud A8 ära hukkama....
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 07.12.18 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kuna tegu ikkagi ülikifti mootoriga, mida oleks huvitav teha, siis hakkas mind huvitama, kas coupe`le kah peale mahub.
Selgus, et vabalt mahub, mootor ise on ju suht lühike ja väike, silindrid ümber vända nagu lennukil...mitte mingi lahmakas V8.
Coupe variante on tehtud valmis ka, tõenäoliselt ikka omalooming:
Aga selle kaoks peab ühe kokkujooksnud või veel parem üle katuse käinud A8 ära hukkama.... |
W12 mootori panek oleks kindlasti keerulisem b4 peale kui v8 ja kindlasti vabalt see sinna ei mahu
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.18 11:57
|
|
|
https://youtu.be/XVCwMktRHv0?t=110
Siit on näha, kui suur see elukas reaalselt on.
Mäletamist mööda oli koos sisselasete ja muu vajaliku mudruga sisuliselt 0,8x1x1m mootorit.
Lisaks veel üks hiigelsuur (kui võrrelda nt 01E-ga) automaatkast, mida ühegi manuaaliga niisama lihtsalt asendada ei saa.
Jah, on küll ühe Lupo sisse kuskil lausa 2tk neid mootoreid mahutatud, aga mitte "vabalt".
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.18 19:18
|
|
|
Kast on ikka igavene jurakas tal.
Üritan meeles pidada ja kasti ning mootori ära mõõta
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 08.12.18 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
W12 mootori panek oleks kindlasti keerulisem b4 peale kui v8 ja kindlasti vabalt see sinna ei mahu |
See "vabalt" sõltub, kust vaadata.
Ega V8-gi väike ei ole ja mulle tundub, et kahe turbo jne mudruga on ta suurem. Näiteks sellise mölaka:
...panin G Mersule eelmisel nädalal peale ja mahtus vabalt, s.o. mõlemile poole jäi pealepanekul a`la 1mm.
Kusjuures see oli seal tehasest peal olnud.
Ainult ühe korra pidi enne lõplkku kinnikeeramist välja võtma, sest starteri juhe (??? = mm mäng) ajas mõõdud paigaldusel suureks.
W12 pikkus võiks teoreetiliselt olla sama pikk kui R4 +5cm, ehk pea sama kui suur V8.
Iseasi, jah, mis see kast seal tunnelis tegema hakkab.
Mingeid lansekaid või tunneleid lõigata, ehitada, värvida jne vist ei viitsiks, siis läheb juba suureks projektiks kätte ära...
P.S. Kas see coupe W12 aretis lausa B3 ei ole?
.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 08.12.18 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
P.S. Kas see coupe W12 aretis lausa B3 ei ole?
|
B3 ja B4 kapoti alt täpselt samad ju. Lisaks on see coupe pilt mingi eriti halb photoshop või mis selle pildi mõte on üldse?
Muidu pidi plokk kasti külge istuma isegi.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.18 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Muidu pidi plokk kasti külge istuma isegi.
|
Mkm, proovitud. Kaks poldiava kattuvad ainult.
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 08.12.18 15:49
|
|
|
No näed, tuleb järjekordselt tõdeda, et jutt mida us&a foorumites aetkase, ei kõlba mitte kuhugi.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.12.18 04:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
No näed, tuleb järjekordselt tõdeda, et jutt mida us&a foorumites aetkase, ei kõlba mitte kuhugi. |
Mis siin tõdeda, ammu ju selge, et kõikide maailma poolanonüümsete netifoorumite jutt on 10% tõde ja 90% BS.
Aga miks see coupe pilt halb fotoshop on? Et see pole võimalik ja selline mootor ei mahu mitte kuidagi mitte kuhugi peale A8 vahele?
Mulle tundub küll,et mahub, pildilt on näha, et nagu sõrmus istub kivi peal, on see ka seal kapotiall. (e saa küllaru, mis kerega tegu ja seda laia
õlipõhja pole ka küljes)
Mõõdud samuti suht tagasihoidlikud: 513 x 710 x 715 (pikkus, laius, kõrgus)
Ja 5HP24 ei ole mingi hiigelsuur asi nagu siin osad arvavad. Tavaline junn, mida kõik bemmid, jaguarid ja landroverid täistopitud on.
Esimesed A8-d selle mootoriga olidki tagavedused, seal ilmselt oli 1:1 bemmikast, sest nad ei viitsinud selle esidifriga alul jamada. D3 tuli juba
quattro.
twistY, mis kasti otsa sa muidu proovisid seda?
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 09.12.18 06:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
No näed, tuleb järjekordselt tõdeda, et jutt mida us&a foorumites aetkase, ei kõlba mitte kuhugi. |
Mis siin tõdeda, ammu ju selge, et kõikide maailma poolanonüümsete netifoorumite jutt on 10% tõde ja 90% BS.
Aga miks see coupe pilt halb fotoshop on? Et see pole võimalik ja selline mootor ei mahu mitte kuidagi mitte kuhugi peale A8 vahele?
Mulle tundub küll,et mahub, pildilt on näha, et nagu sõrmus istub kivi peal, on see ka seal kapotiall. (e saa küllaru, mis kerega tegu ja seda laia
õlipõhja pole ka küljes)
Mõõdud samuti suht tagasihoidlikud: 513 x 710 x 715 (pikkus, laius, kõrgus)
Ja 5HP24 ei ole mingi hiigelsuur asi nagu siin osad arvavad. Tavaline junn, mida kõik bemmid, jaguarid ja landroverid täistopitud on.
Esimesed A8-d selle mootoriga olidki tagavedused, seal ilmselt oli 1:1 bemmikast, sest nad ei viitsinud selle esidifriga alul jamada. D3 tuli juba
quattro.
twistY, mis kasti otsa sa muidu proovisid seda? |
D2 oli kindlasti quattro või esivedu....
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |