Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 29952)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.11.18 10:02 Tsiteeri
ZF 8HP55AF käigukast ja sellega seonduv



Kuna siia on tekkinud juba arvestatav hulk võimsate mootoritega audiomanikke, kellel on just see paljukiidetud kast, siis panen lingi, kus on kõik pulkadeks võetud. Kus on mingi filter, õli, vahetuseks vajalikud avad jne. Lugemist tükiks ajaks koos ilusate piltidega, ainult keelt peab oskama. LINK
Kui see läbi lugeda, tead rohkem, kui 99% remondikohti.
Edaspidi võiks 8HP kastidega seonduvat lahata ühes kohas, nagu on S-tronicutega.

ATF G060162 ilma dünaamiliseta kulub u. 6+ liitrit, tihend ja filter, poldid ja punnid.
Torsen ja esidiffer G055145 ja G052145vastavalt 1,0 ja 1,1 liitrit.
RS6 8HP90 kastis on nii torsenis kui esidifris kallis spetslisandiga G055145.
Tihti on neil autodel ka sportdiffer taga, kus on samuti 2 erinevat õli, üks spetsiaalne ATF G052515 ja teine diffriõli G052145.
Kindlasti tuleb vahetada esidifri, torseni, tagadifri (2õli kui sportdiffer) õlid, sest see mis välja tuleb 200000 sõitnud kastist ja diffritest on “must kohvi kollase vahuga” mitte õli. Kastiga ja Sportdiffriga tuleb teha ka arvutitööd peale õlivahetust. Valmis peab olema alumiiniumpoltide väljapuurimiseks alt ülespoole :).
Välp võiks olla 100000 juures või 8a.
Kellel oma autost ükskõik ja pärandab mured järgmistele omanikele ei pea midagi tegema.
Õli peab vahetama siis, kui kõik on veel hästi. Kui on juba probleemid on üldjuhul hilja.
Viljandis saan sellega aidata kes soovib.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.18 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
ainult keelt peab oskama


Ja kes seda keelt ei oska, siis esimeses maailmakeeles ka sama fail:
https://procarmanuals.com/vag-ssp-457-audi-a8-2010-power-transmission-eight-speed-automatic-gearboxes-0bk-0bl-rear-axle-drives-0bf-0 be-sport-differential/

Võib ka lihtsalt guugeldada SSP457 ja omal riisikol alla laadida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.02.19 18:31 Tsiteeri


Kastile 8HP55 on saadaval ZF originaal õlivahetuskomplekt. Õli, filter, tihend, põhjapoldid, korgid 2tk, juhend mitmes keeles. Kui kogemust pole, soovitaks siiski soojalt lasta spetsialistil teha, asjaga kaasnevad mõned nüansid, nagu näit. arvutivõimekus (temperatuurid, adaptsioonid).



https://static1.album.ee/files/1193/22/orig_29830659_5Dy9.jpg


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.02.19 04:10 Tsiteeri


Õli vahetatud, kui enne oli kõik hea, siis nüüd sama, võimalik, et veidi sujuvam kõik.
Kui seierit ei vaata, siis unustad, et üldse käigud on. Õli mis välja tuli, oli tumepruun, selge ja norm lõhnaga. Kasti põhjas magnetid olid puhtad. Ls 240K. Ei olnud hall plöga, nagu kunagi 5hp24 kastist tuli sama sõidu juures. Eest tuleb võtta tagumine põhjakaitse, raam ja kasti tagumine padi koos selle ümber oleva kronsteiniga. Muidu kasti põhja kätte ei saa. Mingi päev kontrollin täpse temperatuuriga taseme üle, aga kuna mõõtsin väljatulnud koguse täpselt ära ja sisse läks 200ml rohkem, on kõik hästi. Lekkeid polnud kuskil, ilus kuiv ja puhas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.19 11:21 Tsiteeri


Seesama ZF paber seal pildi taustal räägib kõik tegevused ka dumb-userile selgelt näkku:
https://www.zf.com/global/media/medien_mastersite/aftermarket/service_information/service_information_zf/transmission/cars_4/englisc h_3/modelluebergreifend_1/ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_EN.pdf
Kuna seal on soojusvahetil termostaat (kui on!) siis vaja 0.5L õli kohe üle taseme laadida ja pärast temp 75C üle ajada. Sõitma on vaja nagunii minna ja kui seda teha siis on alati tark ka adaptsioonid maha võtta (muide a la Autocom-i või Launch-ga kogu protsess oluliselt operatiivsem ja mugavam kui VCDS või VAS). Miinuskraadidel D sõites on õli temp visa üle 65C minema.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.02.19 13:55 Tsiteeri


Soojusvaheti on kohe kasti esiosa all 0BK kastil. Õli soojendatakse-jahutatakse soojusvahetis, kuhu suunatakse vastavalt vajadusele jahutusvedelikku.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.19 14:47 Tsiteeri


55 on väike ja sellele seega soojusvaheti ilma termostaadita, suurematel sv koos termostaadiga.
Jutt on adaptsioonide eemaldamisest, sest siis on kast kohe esimesed 500km aktiivõppeseades. Kast õpib nagunii pidevalt, aga pole sama.
Kui autol mitu kasutajat siis seda enam tark peale filtri vahetust kohe aktiivõppele suunata nagu uuel autol, mis salongist välja sõidab.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.02.19 20:51 Tsiteeri


Audidele paigaldatud suuremal kastil 0BL (8HP-90AF) on nagu 55-l samamoodi soojusvaheti ees allotsas. Soojusvaheti funktsiooniks siis kastiõli küte/jahutus. Õlitermostaati ei ole, ainuke termostaat on mootoritermostaat F265 jahutsvedeliku ringis.
ZF 8HP kasti kasutavad väga paljud autotootjad, võimalik on mõnel on ka õlitermostaat. https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
3.0BiTdi alt leiab kasti 8HP-55AF, mis võrreldes tavalise 8HP55ga kannatab rohkem väänet (700Nm) ja millel on "Kronenrad Mittendifferenzial/Crown wheel center differential". Veojõud 40:60, täielikult lukustuv. Maksimaalselt saab anda 70% ette ja 85% taha.
8HP on suhteliselt kiire, käiguvahetuse kiirus 200ms. Võrdlusmomendina Nissan GT-R robotkast 150ms, BMW M3 E36 SMG 250ms. Allikas: https://en.wikipedia.org/wiki/Shift_time


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.19 12:25 Tsiteeri


Ma näen ka võimsamal 8HP-55AF 0BK ja 8HP-90AF 0BL N509 klappe. Kellel vaja nühib ise pildid-info omale;
http://forum.a8parts.co.uk/attachment.php?attachmentid=11056&d=1434042205


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.03.19 18:39 Tsiteeri


Minu A6 kast sai kah klaasmajas tarkvaraparanduse TPI 2038926/3 - Gears fluctuate 7-8-7 at constant speed when driving uphill. Otseselt see pendeldamine ei häirinud, aitasin roolilabaga väiksel tõusul 7dna peale püsima jääda, või lisasin natuke kiirust. Nüüd on siis see korras ja enam ei pea ise sekkuma :)
Kasti TPI ja roolilati TPI paigalduse eest küsiti kokku 68€.

Klaasmaja pakub ka kliendi tungival soovil tavalist õlivahetust, letihind koos töö ja vidinatega ~1000€, saaks midagi ka alla :). Põhilise hinna moodustab siis filter koos tihendiga + kullahinnaga õli.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 31.03.19 10:30 Tsiteeri


Kas otsisid ise selle TPI kuskilt välja või Audi esindus (eeldan, et Tartu?) rääkis sellest?

Audi Tallinna esindus ei osanud küll mulle sellisest TPI'st midagi rääkida. Kasti ja roolilati uuendused maksid ka märkimisväärselt rohkem (170€ koos KM'ga, mille sisse oli pandud ka juhitud veaotsing 44€.. ning need hinnad olid -10% soodustusega). Tööna tellisin ma konkreetselt tarkvarauuendused (ning kommenteerisin kasti tarkvarauuenduse soovi 8-7-8 pendeldamisega - tööde vastuvõtja vastas, et pole sellisest probleemist kuulnud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.19 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Kas otsisid ise selle TPI kuskilt välja või Audi esindus (eeldan, et Tartu?) rääkis sellest?

Audi Tallinna esindus ei osanud küll mulle sellisest TPI'st midagi rääkida. Kasti ja roolilati uuendused maksid ka märkimisväärselt rohkem (170€ koos KM'ga, mille sisse oli pandud ka juhitud veaotsing 44€.. ning need hinnad olid -10% soodustusega). Tööna tellisin ma konkreetselt tarkvarauuendused (ning kommenteerisin kasti tarkvarauuenduse soovi 8-7-8 pendeldamisega - tööde vastuvõtja vastas, et pole sellisest probleemist kuulnud).


Kui klaasmaja ei aita, siis on teisigi kohti, kus tarkvara saab uuendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 31.03.19 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Kas otsisid ise selle TPI kuskilt välja või Audi esindus (eeldan, et Tartu?) rääkis sellest?

Audi Tallinna esindus ei osanud küll mulle sellisest TPI'st midagi rääkida. Kasti ja roolilati uuendused maksid ka märkimisväärselt rohkem (170€ koos KM'ga, mille sisse oli pandud ka juhitud veaotsing 44€.. ning need hinnad olid -10% soodustusega). Tööna tellisin ma konkreetselt tarkvarauuendused (ning kommenteerisin kasti tarkvarauuenduse soovi 8-7-8 pendeldamisega - tööde vastuvõtja vastas, et pole sellisest probleemist kuulnud).


Jah Tartu esindus. Kasti osas küsiti hoolduse vastuvõtul ise, et ega sul ei ole seda 7-8-7 muret ja tahaksid lahendust. Rooli osas algatasin teema ise, lahendus tulistati kohe, et see on levinud mure ja teeme ära. Tuleb tunnistada, et Uffertil on Tartus väga korralikud kompetentsid kokku pandud.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 31.03.19 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.JaaskaKui klaasmaja ei aita, siis on teisigi kohti, kus tarkvara saab uuendada.

Mis kohti mõtled, kes uuematel audidel tarkvaraga hakkama saavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 31.03.19 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Tsitaat:
Algselt postitas: M.JaaskaKui klaasmaja ei aita, siis on teisigi kohti, kus tarkvara saab uuendada.

Mis kohti mõtled, kes uuematel audidel tarkvaraga hakkama saavad?

Näiteks Forss, Flameko jne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.19 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Tsitaat:
Algselt postitas: M.JaaskaKui klaasmaja ei aita, siis on teisigi kohti, kus tarkvara saab uuendada.

Mis kohti mõtled, kes uuematel audidel tarkvaraga hakkama saavad?


Audi C7 mudel küll nüüd väga uus enam pole. Tartu tuled võin isegi seda uuendada :D , Tallinnas eelnimetatud kohad saavad ka hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wtf_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7

postitati 31.03.19 20:52 Tsiteeri


No Hõbenool reklaamib ka muidu, et uuendavad käigukasti tarkvara.. Sellele autole aga ütlesid, et ainult esinduse värk.. :D Aga ok, siis hea teada, et neid kohti leidub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 26.07.19 20:51 Tsiteeri


Kuu aega tagasi sai siis kah Hõbenoolt Kadrinas külastatud. Töö kiire ja korralik - tänud neile. Kaalusin kah pikalt, kas teha tavaline, "dünaamiline", või hoopis üldse mitte näppida.
Kasti seiskord tunnistati Kadrinas väga heaks. Auto oli sõitnud 178k, õli kastis näpitud ei olnud. Õlil oli värv kenasti olemas. Kast toimis perfektselt ja peale õlivahetust teeb sama. Kui tahhomeetrit poleks, siis võiks arvata, et autol on variaatorkast :). Hetkel tundub, et S-reziimis on käiguvahetused karvajagu sujuvamad, kui enne.
Igatahes järgmisel 8HP masinal teeks Janni poolt pakutud komplektiga tavalise õlivahetuse.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v2ikejoss
huviline



Registreerunud 18.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: A6 , C7, bi-tdi

postitati 24.08.19 20:41 Tsiteeri


Tervitus!

Paljudel selle kasti omanikel on olnud probleeme üleüldse?
Ja küsin eraldi kas jahutusvedeliku kadumine võib olla seotud kasti turbiini kulumisega? Et lekib kuskilt kasti seda vedelikku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Torm
huviline



Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.19 10:25 Tsiteeri


Tervist,

Maadlesin ka ise hiljuti jahutusvedeliku kadumisega ja kartused olid samad, et äkki pääseb kuidagi kasti, kuna loiku all ei ole ja lekkeid ise ei tuvastanud.
Sai siis Audi Pärnus esiosa lahti lammutatud ja vahetati kümmekond erinevat tihendit, millest lekkisid nii mootoriõli kui ka jahutusvedelik. Öeldi, et jahutusvedelik Tiptronic kasti ei pääse. Kontrolliti ka heitgaase, äkki pääseb läbi EGR-i, kuid oli korras. Lisaks vaadati ka mootoriplokk üle, see ka ok.
Tänu nende tihendite vahetusele püsib jälle jahutusvedelik sees :)

Edu ja jaksu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.08.19 14:03 Tsiteeri


Nii Torm-i kui v2ikejoss-i leke ei ole mitte kuidagi 8HP kastiga seotud, mootoripealsed erinevad lekked on saanud C7 kolmestel diislitel suht igapäevaseks ja probleem päevaga lahendatav. Tihendid ja flantsid ei maksa palju, töö on põhiline kulu. Teoreetiliselt võib jahutusvedelik kasti lekkida küll, kui kasti all olev vahejahuti seesmiselt lekkima peaks. Detail 4H0317021T.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuu
huviline



Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad c7 bit

postitati 26.08.19 05:41 Tsiteeri


Kui nüüd keegi poodi uue järele läheb siis vähemalt Allroadi puhul saab norm(loodetavasti..) kasti iga mootoriga.

https://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Hinnakirjad/Hinnakirjad_MY19/Audi%20A6%20allroad_mudel,%20standard-%20ja%20lisavarustus_20190814 _MY'20.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 01.09.19 11:37 Tsiteeri


Külma mootoriga kolmandalt neljandale vahetab suure jõnksuga ja allavahetused on ka hästi tunda, isegi sooja mootoriga. Mina ei saa küll aru sellest "kui tahhokat poleks, siis aru ei saakski, et vahetab" ütlusest, on teil tõesti nii sujuv see asi nagu variaatorkastil? 115K on kellal ja ilmselt õli vahetatud veel ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.09.19 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Külma mootoriga kolmandalt neljandale vahetab suure jõnksuga ja allavahetused on ka hästi tunda, isegi sooja mootoriga. Mina ei saa küll aru sellest "kui tahhokat poleks, siis aru ei saakski, et vahetab" ütlusest, on teil tõesti nii sujuv see asi nagu variaatorkastil? 115K on kellal ja ilmselt õli vahetatud veel ei ole.


Kui see läbisõit tõele vastab, on kastil midagi viga. Keegi ei tea, kuidas seda on ennem koheldud. Olen alati öelnud, et andke mulle hommikul korrasolev ükskõik mis aut. kastiga auto ja soovi korral saate õhtuks pekkis kastiga auto tagasi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.09.19 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Külma mootoriga kolmandalt neljandale vahetab suure jõnksuga ja allavahetused on ka hästi tunda, isegi sooja mootoriga. Mina ei saa küll aru sellest "kui tahhokat poleks, siis aru ei saakski, et vahetab" ütlusest, on teil tõesti nii sujuv see asi nagu variaatorkastil? 115K on kellal ja ilmselt õli vahetatud veel ei ole.

Ära seda variaatorkasti juttu otses tähenduses võta. Iga tagumikuga ja kõrvakuulmisega organism tunneb, et autol on käigud :).
Comfordis on see kast väga sujuv, sõkkumisel ja "S" modes asi muutub tuntavamaks. Külmalt on iga hüdrokast tilk kandilisem, kui soojalt. Suuri jõnkse ei tohiks tervel kastil ei külmalt, ega soojalt olla. Tõsi, mõne müksatuse saab selle kastiga vahetevahel kätte küll. Auto ei suuda kahjuks tihendi mõtteid igas olukorras väga täpselt tabada ja kasti tööd vastavalt siluda. Seda 3->4 vahetust võiksid mõnele asjatundjale näidata.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]