Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi Q5 TDI (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 10856)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 31.10.18 14:00 Tsiteeri
Audi Q5 TDI



Tere

Järgmise aasta alguses plaan autot vahetama hakata ja kuna linnamaasturitega harjunud, on mõtted liikunud üle aastate taas Audide peale. Täpsemalt siis Q5. Kuna sõitmist on palju, siis vaatan hetkel 2.0TDI isendeid ja kindlasti peaks olema see auto automaatkastiga (S-tronic siis ilmselt?).
Mainin ära ka, et vaatan alates 2016a autosid. Kuna otsing mingit tulemit ei andnud, siis targemad-kogenenumad oskavad ehk välja tuua selle auto nõrgad küljed/tüüpvead? Kuna Eestis neid autosid just ülemäära palju müügis pole, olen kiiganud ka Saksamaale, üks mudel, mis silma on jäänud, on SEE
Seega- jään ootama vastukaja!

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 31.10.18 17:46 Tsiteeri


Töökindluselt mootor, veermik 5+. Kast on 7 käiguline S-tronic, selle rõõmudega pead arvestama. Ruumi salongis ja pagasiruumis üleliia ei ole. Välimus minu hinnangul inetu, maitseasi muidugi.
Mina isiklikult vaataks C7 Allroadi poole, näeb oluliselt viisakam ja tummisem välja. Saad mäekõrguselt rohkem tilulilu ja sõiduelamusi. Isegi kõige lahjem 160kW mootor sõidab väga väärikalt.
Passat B9 peal see 140 kW mootor kustumatuid sõiduelamusi ei pakkunud, seega Q5 nõrgemaid versioone ära ehk vaata.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.11.18 07:34 Tsiteeri


Amadeus-iga 100% nõus. Tooks siia veel vedrustuse nüansi, mis C7 Allroadil on ikka väga hea. Teed ei tundu üldse enam nii halvad, lisaks on valikut igale olukorrale. Ikka hoopis teine liiga. Tasuks proovida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.11.18 08:11 Tsiteeri


Tänud!
S-tronicust rääkides, mis selle asja kõige nõrgemad kohad või siis nö "rõõmud" on? Kere osas enamvähem olen kursis, olen saanud vaadata pagasiruumi suurust, istuda salongis, minu vajaduste jaoks ruumi piisavalt.
Mootori kohalt- ma praegu sõidan 88kw diisliga, niiet usun, et 120-130kw on mulle küll ja veel :D .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.11.18 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Mootori kohalt- ma praegu sõidan 88kw diisliga, niiet usun, et 120-130kw on mulle küll ja veel :D .

Q5 ilmselt ei ole samas kaalus ka, kui see CR-V?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 01.11.18 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Mootori kohalt- ma praegu sõidan 88kw diisliga, niiet usun, et 120-130kw on mulle küll ja veel :D .

Q5 ilmselt ei ole samas kaalus ka, kui see CR-V?


Autoweek.nl andmetel Q5 2.0TDI 130kw quattro automaat kaalub tühjalt 1730kg, täismass 2365kg. Minu CR-V kaalub tühjalt 1545kg, täismass 2100kg. Ehk siis Audi on suurem ja raskem, samas ka võimsam. Kiirendusandmeid paberilt vaadates, siis Audi liigub igast asendist paremini, mistõttu ma ei näe ka vajadust 150+kw mootori järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 01.11.18 09:24 Tsiteeri


2016 tuli uus mudel ja seega pole ka vanu mudeleid 2016a. versioonis saadaval. Hetkel siis Eestis ka selline pakkumine: Q Varjutus


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 01.11.18 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tänud!
S-tronicust rääkides, mis selle asja kõige nõrgemad kohad või siis nö "rõõmud" on?


Otsing


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 02.11.18 07:18 Tsiteeri


Okei, sai nüüd kõik need erinevad foorumid ja asjad läbi loetud ning üks on selge- kuna mul puudub igasugune soov auto remondiks IGAKS JUHUKS 3000-3500€ kõrval pidevalt hoida, siis jääb see auto ostmata. Õigemini, auto, millel on S-tronic kast. Ei ole väga normaalne, kui nii suur remont on autol normaalne ja tüüpiline. Vähemasti minu jaoks, eks inimesed ole erinevad.
Seega, ma tänan väga kõiki, kes võtsid vaevaks vastata ja abistada, aga seekord jääb selline Audi ostmata. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 02.11.18 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Okei, sai nüüd kõik need erinevad foorumid ja asjad läbi loetud ning üks on selge- kuna mul puudub igasugune soov auto remondiks IGAKS JUHUKS 3000-3500€ kõrval pidevalt hoida, siis jääb see auto ostmata. Õigemini, auto, millel on S-tronic kast. Ei ole väga normaalne, kui nii suur remont on autol normaalne ja tüüpiline. Vähemasti minu jaoks, eks inimesed ole erinevad.
Seega, ma tänan väga kõiki, kes võtsid vaevaks vastata ja abistada, aga seekord jääb selline Audi ostmata. :)


Ega see asi nüüd nii musta värvi ka nüüd ei ole, eriti kui valida juba 2016 a. auto, siis pole sel S-tronicul häda midagi. Neil juba selleks hetkeks siis 6-7 aastat tootmis- ja garantiikogemust, ning "lastehaigused" välja ravitud. Lisaks tuleb valida auto, millel on pikendatud garantii (kuni 5a). Audi Eesti autod nii kasutatud kui uued omavad pikendatud garantiid


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 02.11.18 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Okei, sai nüüd kõik need erinevad foorumid ja asjad läbi loetud ning üks on selge- kuna mul puudub igasugune soov auto remondiks IGAKS JUHUKS 3000-3500€ kõrval pidevalt hoida, siis jääb see auto ostmata. Õigemini, auto, millel on S-tronic kast. Ei ole väga normaalne, kui nii suur remont on autol normaalne ja tüüpiline. Vähemasti minu jaoks, eks inimesed ole erinevad.
Seega, ma tänan väga kõiki, kes võtsid vaevaks vastata ja abistada, aga seekord jääb selline Audi ostmata. :)


Ega see asi nüüd nii musta värvi ka nüüd ei ole, eriti kui valida juba 2016 a. auto, siis pole sel S-tronicul häda midagi. Neil juba selleks hetkeks siis 6-7 aastat tootmis- ja garantiikogemust, ning "lastehaigused" välja ravitud. Lisaks tuleb valida auto, millel on pikendatud garantii (kuni 5a). Audi Eesti autod nii kasutatud kui uued omavad pikendatud garantiid


Foorumit sirvides tundub, et on ikka päris must see S-tronicu elu :) 2016a+ diislid jäävad natukene juba hinnalt ka minu piirist ülespoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 02.11.18 12:44 Tsiteeri


Q5-le tuli mudeliuuendus alates 2013, seega võiks siis vaadata autosid 2013-2015 või valida päris uus mudel kuumaksega 390 kuni 460€


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 02.11.18 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Q5-le tuli mudeliuuendus alates 2013, seega võiks siis vaadata autosid 2013-2015 või valida päris uus mudel kuumaksega 390 kuni 460€


Seda päris uut olen ka uurinud jah, aga siiski. Kindlasti peaks olema auto uuem, kui 2015a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 02.11.18 22:56 Tsiteeri


Juhul, kui q5 ikka väga mokkamööda ja tahaks väga mõnusat diiselautomaati, siis kaalu ka SQ5-t. Sinna on vahele kruvitud ZF 8HP - sõidad ja unustad ära, et autol on käigukast. II generatsiooni Q5 3.0TDI-d on kõik selle 8 käigulisega ZF-ga.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.11.18 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Juhul, kui q5 ikka väga mokkamööda ja tahaks väga mõnusat diiselautomaati, siis kaalu ka SQ5-t. Sinna on vahele kruvitud ZF 8HP - sõidad ja unustad ära, et autol on käigukast. II generatsiooni Q5 3.0TDI-d on kõik selle 8 käigulisega ZF-ga.


Noh, eks see on ka jälle suhteline, aga minu jaoks on olemas ka selline asi, nagu hinnapiir. Muidugi SQ5 oleks ideaalne, aga auto peale ei taha ka ülemäära kulutada. Hetkel on Eestis üks SQ5 müügis, 2014a ja 38000... :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 03.11.18 08:35 Tsiteeri


Kas 2.0 q5 ja a6c7 allroad heas varustuses hinnalt ikka vórreldavad on? Muidu jah, igakell A6 allroad, aga 230kw, boonuseks normaalne käigukast, mis pole tiksuv pomm. Varem vói hiljem on need eelmise pōlve S tronicud kôik saiad. Uusi ehk on parandatud selles osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.11.18 08:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Kas 2.0 q5 ja a6c7 allroad heas varustuses hinnalt ikka vórreldavad on? Muidu jah, igakell A6 allroad, aga 230kw, boonuseks normaalne käigukast, mis pole tiksuv pomm. Varem vōi hiljem on need S tronicud kôik saiad.


Ilmselt ei ole samas hinnas need autod.
Mind aga huvitab rohkem, et kas ka 2016+ A4 kannatab samade hädade käes? Näiteks selline auto: http://www.auto24.ee/used/2802563
Kirjas käigukastina S-tronic, aga esiveoline, et kas ja kui palju see erineb Q5 S-tronicust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GeorgJoo
huviline



Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.18 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Kas 2.0 q5 ja a6c7 allroad heas varustuses hinnalt ikka vórreldavad on? Muidu jah, igakell A6 allroad, aga 230kw, boonuseks normaalne käigukast, mis pole tiksuv pomm. Varem vōi hiljem on need S tronicud kôik saiad.


Ilmselt ei ole samas hinnas need autod.
Mind aga huvitab rohkem, et kas ka 2016+ A4 kannatab samade hädade käes? Näiteks selline auto: http://www.auto24.ee/used/2802563
Kirjas käigukastina S-tronic, aga esiveoline, et kas ja kui palju see erineb Q5 S-tronicust?


Kusjuures polegi hinnavahe neil niivõrd suur. Olgu - ~30k eest saab märgatavalt uuema ning väiksema läbisõiduga Q5'e ning A4'ja, kuid kui võtta arvesse see, et 2016. aasta Q5'e salongi disain on praeguse seisuga pea 12 aastat vana, ei maksaks ise mitte kunagi sellist summat antud masina eest. A4 puhul saab selle hinna eest juba uuema kerega mudeli, kuid minu teada on S tronic endiselt sama "hea" töökindlusega (parandage kui eksin). Teie poolt väljatoodud A4'ja väldiksin samuti kui vähenegi varustust autol sooviksin - ma pole just kõige parem silmanägemisega, kuid tundub, et tollel autol puudub isegi nahkkattega rool.

Eestis on isegi üks tähelepanuväärne Allroad müüa: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2969750 - eelnevalt mainitud parim kooslus C7 pre-facelift kerel + varustus, mis aitab auto väärtust hoida.
Kuskilt mujalt maailmast sellise hinna-läbisõidu-lisade kooslusega masinat suht kindlalt ei leia. Hinnas jõuaksite kindlasti konsensuseni ning lõppkokkuvõte tuleks vast isegi odavam kui tellida Saksast nt. mobile.ee kaudu 29k letihinnaga Q5.

Kõik eelpool mainitud oli muidugi ka minu enda isiklik arvamus/nägemus. :) Edu auto ostul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.11.18 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GeorgJoo
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Kas 2.0 q5 ja a6c7 allroad heas varustuses hinnalt ikka vórreldavad on? Muidu jah, igakell A6 allroad, aga 230kw, boonuseks normaalne käigukast, mis pole tiksuv pomm. Varem vōi hiljem on need S tronicud kôik saiad.


Ilmselt ei ole samas hinnas need autod.
Mind aga huvitab rohkem, et kas ka 2016+ A4 kannatab samade hädade käes? Näiteks selline auto: http://www.auto24.ee/used/2802563
Kirjas käigukastina S-tronic, aga esiveoline, et kas ja kui palju see erineb Q5 S-tronicust?


Kusjuures polegi hinnavahe neil niivõrd suur. Olgu - ~30k eest saab märgatavalt uuema ning väiksema läbisõiduga Q5'e ning A4'ja, kuid kui võtta arvesse see, et 2016. aasta Q5'e salongi disain on praeguse seisuga pea 12 aastat vana, ei maksaks ise mitte kunagi sellist summat antud masina eest. A4 puhul saab selle hinna eest juba uuema kerega mudeli, kuid minu teada on S tronic endiselt sama "hea" töökindlusega (parandage kui eksin). Teie poolt väljatoodud A4'ja väldiksin samuti kui vähenegi varustust autol sooviksin - ma pole just kõige parem silmanägemisega, kuid tundub, et tollel autol puudub isegi nahkkattega rool.

Eestis on isegi üks tähelepanuväärne Allroad müüa: http://http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2969750 - eelnevalt mainitud parim kooslus C7 pre-facelift kerel + varustus, mis aitab auto väärtust hoida.
Kuskilt mujalt maailmast sellise hinna-läbisõidu-lisade kooslusega masinat suht kindlalt ei leia. Hinnas jõuaksite kindlasti konsensuseni ning lõppkokkuvõte tuleks vast isegi odavam kui tellida Saksast nt. mobile.ee kaudu 29k letihinnaga Q5.

Kõik eelpool mainitud oli muidugi ka minu enda isiklik arvamus/nägemus. :) Edu auto ostul!


See konkreetne A4 oli lihtsalt näiteks toodud, et millist autot silmas pean. Aga nahkrool on vähemalt kuulutuses märgitud.
See Allroad on kena jah, aga vanus on natuke liiast. Auto ei tohiks olla vanem, kui 2016a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GeorgJoo
huviline



Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.18 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

See konkreetne A4 oli lihtsalt näiteks toodud, et millist autot silmas pean. Aga nahkrool on vähemalt kuulutuses märgitud.
See Allroad on kena jah, aga vanus on natuke liiast. Auto ei tohiks olla vanem, kui 2016a.


Mõned A4'jad mis leidsin:
#1
#2
#3

200kW A4 diislitel samuti kasutusel kiidetud Tiptronic, mitte S tronic nagu ülejäänudel mootoritel. #2 oleks vast kõige parem valik neist - OK läbisõit ning hea varustus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 03.11.18 11:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GeorgJoo
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

See konkreetne A4 oli lihtsalt näiteks toodud, et millist autot silmas pean. Aga nahkrool on vähemalt kuulutuses märgitud.
See Allroad on kena jah, aga vanus on natuke liiast. Auto ei tohiks olla vanem, kui 2016a.


Mõned A4'jad mis leidsin:
#1
#2
#3

200kW A4 diislitel samuti kasutusel kiidetud Tiptronic, mitte S tronic nagu ülejäänudel mootoritel. #2 oleks vast kõige parem valik neist - OK läbisõit ning hea varustus.



Tänud, vaatasin ka mobile.de lehelt ise neid autosid ja kindlasti asi, mida mõelda. Auto ei pea olema tingimata Eesti ajalooga. Tähtis on vaid, et autol oleks kehtiv garantii. Toomine jms on juba muu mure, millele on mul lahendus olemas.

Aga jätkuvalt huvitab, kas A4 kastid on sama jama, nagu Q5 peal s-tronic?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.11.18 05:14 Tsiteeri


Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro

Ega see asi nüüd nii musta värvi ka nüüd ei ole, eriti kui valida juba 2016 a. auto, siis pole sel S-tronicul häda midagi. Neil juba selleks hetkeks siis 6-7 aastat tootmis- ja garantiikogemust, ning "lastehaigused" välja ravitud. Lisaks tuleb valida auto, millel on pikendatud garantii (kuni 5a). Audi Eesti autod nii kasutatud kui uued omavad pikendatud garantiid


Kusjuures ise olen ka olnud sellise suhtumisega, et kindlasti uuemad DSG kastid töökindlamad jne. Kindlasti nad seda ka on ehk tiba töökindlamad, aga endiselt on neil kuhjaga probleeme. Sõber siin mõned kuud tagasi vahetas töökohta, liikus Perthi Audist Volksawgeni Perthi esindusse ja teisel tööpäeval sai juba DSG kasti maha võtta. Tööd pidi nendega nii palju olema, et mõlgutab mõtteid Eestis vb sama teha... Muidugi peale kasti lagunevad ka teised komponendid garantiiperioodil ehk kõik mida kannatab teha tehakse ABS plastamassist ja jms odavast jurast:)

See 2.0TFSi muidu äge mootor, kangem versiooni stockist mingi 200kw. Madalast otsast vääne, jube kiiresti käib pöördesse ja üliökonoomne aga pudeneb lihtsalt laiali (sisselase plastikust, karter plastikust, veepump ja termostaat plastikust, kõik nukasensorite ümbrus plastikust,ainult plokk ja kolvid on metall ;) Muidugi 1.4 mootoritel lendavad kolvid ka...
Suuremad mootorid tehakse veel enam-vähem asjadest, mis ka garantii aja ära kestavad. Aga jah kui ei ole DSG kast, siis on midagi muud ehk peavalu tekitavaid tegureid on uuematel autodel palju.

Mu jutt tundub nagu anti propoganda, aga jah ma arvan, et lootuse andmine pole ka õige.
Ehe näide oli siin hiljuti geeniuses olev artikkel, kus preemiumklassi autotootja lipulaev ei suuda 50 000km jooksul isegi lippu kõrgel hoida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 08.11.18 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049


On Sul võimalik seda põhjendada, kuidas Euroopa turu jaoks toodetud masinale on Tiptronic kast peale sattunud?

Kui see nüüd just teine samasugune Q5 ei ole, siis suvel salongis tööl olnud müügimees andmebaasile tuginedes seda infot kinnitada ei saanud ning lubas infotahvli auto peal ära muuta...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 08.11.18 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Olemas ka Tiptronic versioon, see küll aga TFSI mootoriga: Audi Q5 2.0TFSI 165kw. Auto ise Eesti ajalooga ja väikese läbisõiduga, nn. FL, ehk siis uuem mudel. Omanik ise autom. kasti spetsialist Heigo, otsekontakt 5133049


Jah, tänud, aga võiks eestpoolt silma jääda ikka, et auto peab olema vähemalt 2016a isend. Müügitööd ei ole vaja teha mulle, oskan seda ise ka piisavalt ;) . TFSI on kindlasti välistatud.
Lisaks, mis sellest pikemast garantiist tolku on, kui sel 2013a autol on garantii läbi.
Auto peab kindlasti olema garantiiline, kuid vastu pidada ikka võiks, st muudki on teha, kui autoga garantiivahet joosta ning siis vahepeal jalamees olla, kui nt see S-tronic peaks saba viskama.
Aga jäägu see Q5 sinnapaika. Targemad mehed kinnitage või lükake ümber: A4 S-tronic kannatab samade hädade all, mis Q5?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.6% - SQL: 55.4%]