Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 ving salongis (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3303)
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.18 05:15 Tsiteeri
C6 ving salongis



2005 3.0 TD V6 Q
Sõitu alustades salongis vingugaasi hais.
Niipalju sain jaole, et turbo plekk-kate maha võetud ning näha on, et kuskilt turbo alt tuleb, mida rohkem gaasi anda seda rohkem tuleb - eks ka loogiline.
On see 3.0TDI V6 on see teada viga, millest alustada mida uurida/vahetada?

Tänan.


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.09.18 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
2005 3.0 TD V6 Q
Sõitu alustades salongis vingugaasi hais.
Niipalju sain jaole, et turbo plekk-kate maha võetud ning näha on, et kuskilt turbo alt tuleb, mida rohkem gaasi anda seda rohkem tuleb - eks ka loogiline.
On see 3.0TDI V6 on see teada viga, millest alustada mida uurida/vahetada?

Tänan.


Tulemüüri peal see tihend korralik ja istub ilusti vastu kapotti? Kui see on korras, siis ei tohiks mootoriruumist jõuda mitte midagi salongiõhufiltrini.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kermz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro

postitati 12.09.18 07:36 Tsiteeri


Äkki on abiks.. Kunagi oli endal sama asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.18 13:03 Tsiteeri


Tänan.
Aga EGR kindlasti ei leki, ikka turbo alt tuleb.


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.09.18 16:11 Tsiteeri


Loe teema läbi ikka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.18 08:27 Tsiteeri


Ei tea kas need vead võivad ka olla asjaga seotud:
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 001 - Electrical Fault

17059 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14)
P0675 - 001 - Electrical Fault
Kas tallinnas keegi selle probleemiga tegeleb ning kõrvaldab?


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.09.18 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ei tea kas need vead võivad ka olla asjaga seotud:
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 001 - Electrical Fault

17059 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14)
P0675 - 001 - Electrical Fault
Kas tallinnas keegi selle probleemiga tegeleb ning kõrvaldab?


Pane uued BERU küünlad x6 peale enne külmasid ja ära mõtle üle. :D


Tsitaat:

17057/P0673/001651 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

Possible Symptoms
No Pre-Glow Period
Poor Cold Starting

Possible Causes
Glow Plug Wiring faulty
Glow Plug faulty

Possible Solutions
Check Glow Plug Wiring
Check Glow Plug



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.18 09:36 Tsiteeri


Juhtmed võivad ka olla vigased ju.


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.09.18 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Juhtmed võivad ka olla vigased ju.


Tõenäosus, et toitekaablid mitmel pihustil korraga viga saavad, versus eelsüüteküünalde oma loomulikku lõppu jõudmine, on ikka tugevalt viimase kasuks ju.
Kindluse mõttes võid ju kõigi küünalde takistused üle kontrollida. Kui neil kahel takistus suurem, kui teistel, siis ju polegi muud varianti. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.18 13:32 Tsiteeri


Turbo all on leke, aga kus täpsemalt ei pääse nägema.
Teemo juurde aeg pandud.


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.12.18 17:26 Tsiteeri


Suure tõenäosusega lekivad ikkagi need väljalasketorud, mis tulevad plokikaantest turbosse, selle kohta on ka viidatud eespool.
Maksavad umbes 100EUR/tk, pluss uued tihendid. Vahetus pole väga keeruline kui just mõnel poldil pead siledaks ei keera.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 30.12.19 11:12 Tsiteeri


Naise auto viskab ka vinguhaisu salongi, hommikul käivitades, kohapeal seistes või tagurdades.
3.0TDI BKS 2006 Tregi peal. Sai uuritud ülevalt ja alt täna ja ei saa otseselt aru, et kust tuleb. Kui ninapidi kapoti all olla töötava mootoriga, siis ei tunne nagu midagi, hääle järgi ka kuskilt ei leki. Kui A6-l need eespool mainitud torud lekkisid, siis ei kannatanud juures olla seal ninapidi. Pihustiseibid ei leki, tahmane on EGR jahuti pöördklapi võlli juurest ja natuke ka turbo geomeetria hoova juurest. On kellelgi olud põhjuseks EGR jahuti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OTTK
huviline



Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.19 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Naise auto viskab ka vinguhaisu salongi, hommikul käivitades, kohapeal seistes või tagurdades.
3.0TDI BKS 2006 Tregi peal. Sai uuritud ülevalt ja alt täna ja ei saa otseselt aru, et kust tuleb. Kui ninapidi kapoti all olla töötava mootoriga, siis ei tunne nagu midagi, hääle järgi ka kuskilt ei leki. Kui A6-l need eespool mainitud torud lekkisid, siis ei kannatanud juures olla seal ninapidi. Pihustiseibid ei leki, tahmane on EGR jahuti pöördklapi võlli juurest ja natuke ka turbo geomeetria hoova juurest. On kellelgi olud põhjuseks EGR jahuti?
Mul viskas C6-l haisu salongi ja põhjuseks oli EGR. Vaatasin vana arve üle, seal kirjas nii: Heitgaasid lekkisid mootoriruumi ja salongi, kuna EGR kontrollklapp oli defektne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 30.12.19 17:34 Tsiteeri


Ok, tänud!
Varuosakood peaks olema 059131063D ja vaatasin, et Foss hoiab ka neid 5-6tk laos igal pool, ju neid siis ikka läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]