Lehekülgi: 1 2 |
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.18 19:37
|
|
|
Audi A4 avant B7 2.0 TDI - 2005 - Karmo_k MÜÜDUD
Peale pikka BMW omamist, tekkis soov omada vähe uuemat autot. Enamik valikutest olid VAG grupi autod, kuni silm jäi peale Audi A4-le.
Keretüüp: universaal
Mootor: 2.0 TDI (103Kw)
Kütus: Diisel
Läbisõit: 217 000
Käigukast: Automaat
Viimased 3 aastat hooldatud Forsis. Selle aja jooksul tehtud suuremad tööd:
2016 - pihustitihendite vahetus, tandempumba tihend, mootoripadi, esimene vasak rattalaager, ülemised õõtshoova puksid, veepump, hammasrihma vahetus,
roolivõimendi toru vahetus, tagumised pidurivoolikud, hoorattavahetus, kliimapump, kuivati, käigukasti õli vahetus
2017 - pidurikettad ja klotsid 4tk,
2018 - õõtshoovad,, rihmaratas, sisselaskekollektori ja EGR jahuti vahetus, vaakumklapp.
Püüan seda Forsi ajalugu jätkata
Enamus vigu salongis: laeriie liimist lahti, kindalaeka üks nurk jääb kinni vaid peale surudes, juhi istme seljatoe nurk õmblusest lahti, Juhi istme
seljatoe tagune plastik lahti, pagasnikus panipaikade katted ei püsi kinni.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 10.08.18 05:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karmo_k
Enamus vigu salongis: laeriie liimist lahti, kindalaeka üks nurk jääb kinni vaid peale surudes, juhi istme seljatoe nurk õmblusest lahti, Juhi istme
seljatoe tagune plastik lahti, pagasnikus panipaikade katted ei püsi kinni. |
Ripplaega B6/B7 polegi veel kohanud. Aga sul mingi suht haruldlast beezi
värvi lagi. Seda B6 peal vist ei pakutudki, seega kõige valutum lahendus ilmselt oleks osta mõne B6 või B7 pealt terve lagi koos piilari plastikutega
(kõik mis jääb akende alumisest servast üles poole). Enda B6-el vahetasin musta (B7-me pealt) vastu ja heleda (halli) komplekti müüsin a la 30-35€-ga
maha. Vahetus on piisavalt tüütu tegevus, kuid kui teha seda juhendi järgi ja on olemas piisavalt tööriistu (ristpea kruvikas, pikk lapik kruvikas või
spetsiaalne polstrite eemaldus tööriist, erinevad torxid 15-40 ja padrunid 8/10) siis peaks igaüks hakkama saama.
Kindalaekaga on sisuliselt 3 varianti, kas otsida samasugune beez terve luuk (küsitakse mustade eest isegi ~70-80€), parandada kuidagi see hing ära
plastiku keevitusega, nagu seda tegi spartel enda auto teemas või siis tellida hiinast remontkomplekt, mis kujutab endas vinklit ja nelja kruvi, mille
siis keerad sinna inge peale sisemisele küljele.
Õmbluste osas aitab vast mõni sadulsepp (Tallinnas teeb vähemalt supper kenasi roole Saleks grupp, vast ei ole see istme õmbluste taastamine ka
probleemiks).
Seljatoe plastikul ilmselt on alumised kinnitused puru, kui midagi taastada pole, siis toimib see, kui sinna jääkidesse auk puurida ja nipukatega
istme seljatoe raami külge kinni tõmmata.
Panipaikade katted ei püsi ühelgi B6/B7 ideaalselt kinni vist, kuna külje polstri alumine serv vist vajub ära, mille peale see luuk toetub ja siis ei
ulata enam ülevalt lukusti keel korralikult lukustuma (endal lahendasin nii, et panin mingi toe sinna alla ühele poole).
Muidu auto näeb väljast päris hästi hoitud välja.
|
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.18 19:07
|
|
|
Kuna ei soovinud pikalt akvaariumiga sõita, lasin paigaldada toonkile. Kuna esimesed aknad juba tehasest suhteliselt tumedad, siis neid ei puutunud.
Lisaks parandas toonija ka luugi küljes oleva panipaiga luugi lukusti, kuhu sulatas uue lukusti kõrva.
Istmetaguse alumised kinnitid on õnneks terved, ülemised kinnitid vaid liimist lahti tulnud, saab ka lähipäevil korda tehtud.
Eriti meeldib Audi audio süsteem. Makile lisatud bluetooth süsteem, saab lihtsalt telefoniga ära ühendada ja kuulata kogu telefonis olevat muusikat
(youtube, spotify jne), lisaks taga panipaigas peidus orginaal võimendi koos suppariga.
Lähipäevil selgub, mis madaldus autole tuleb. Ostes oli küll plaan jätta perekulguriks aga ei istu kuidagi see, et pea koopasse mahub. Ilmselt tuleb
max 35mm madaldust, selle peavad tava amordid rahulikult vastu.
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.18 11:16
|
|
|
Kuumade ilmadega kaob vahest displey pilt ära, muidu toimib kenasti. Kuidas seda parandada?
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 12.08.18 11:23
|
|
|
Selle vastu aitab ainult display vahetus.
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.18 06:15
|
|
|
Esimesed 1000+ kilomeetrit seljataga ja seni pole vigu rohkem välja tulnud. Esimese paagitäie keskmine küttekulu tuli 6.2L/100km. See hõlmas ka 600km
maantee sõitu.
Üks päev jooksis rehv tühjaks, hea et Lõuna-Eesti tripilt just tagasi enne jõudsin, kuna autost puudus tungraud. Õnneks oli varuratas vähemalt olemas.
Rehviparanduses vaadati, et auk küljepeal ja pole pointi parandama hakata, lisaks oli ka sild paigast ära, kuna oli väljast rehvi söönud. Kuna aga
rehvihoius ootasid lamellid allapanekut, siis pikalt ei mõelnud. Hiljem selgus, et ka taga olid erineva mustriga rehvid. Peale seda rehvide saagat
lasin ka silla ära regullida, et lamelle ka ära ei sööks. Tuvastati, et ühe ülemise õõtsa puks mõraga, aga ei nähtud seda veel mõtet vahetama hakata,
muidu olid sillad korras.
Alla ootavad panekut Eibachi Sportline 45-50/35-40mm madaldusvedrud. Kuna enne jõudsin sillad regullitud, siis võibolla jäävad kevadet ootama, kui
plaanis ka 18"-19" valuveljed alla panna.
Vahepeal ka juhiistme taguse plastiku korda saanud. Pidin vaid ülemised plastik klambrid tagasi kleepima. Eile käisin ka lage ja istet näitamas, mis
õmblusest lahti. Laega öeldi pole midagi peale hakata, tuleb maha kiskuda aga iste pidi olema paari tunni töö ja maksma 50-75 euri. Nahk seljatoelt
maha, kinni õmmelda ja kokku tagasi.
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.18 17:03
|
|
|
Vedrud sai ikka alla pandud. Tagumiste vedrude vahetus oli paras peavalu. Poleks oodanud, et sild tuleb selleks lahti lasta aga pisikese lisa
ajakuluga sai see töö siiski tehtud.
Kuna numbrituled olid korralikult ussitanud ja nähtavus oli nullilähedane siis tellisin Ebaist uued Led tuled koos klaasiga.
Vanade tulede klaasid olid oma aja ära elanud
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 12.09.18 20:35
|
|
|
Tagumisi on ju just kergem vahetada kui esimesi. Aga palju viisakam kui maale lähemal nüüd
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.18 06:40
|
|
|
Edukalt puhkusreisil käidud Tallinn-Värska-Cesis-Riia-Tallinn. Kokku tuli kilomeetreid pea 1200. Keskmiseks kuluks 5,7 L/km ja sõiduajaks 18h. Alates
120km/h ja üles täheldasin vibratsiooni tekkimist, seda ilmselt pehmete ülemiste õõtsade tõttu. Paar korda on tagumised LED numbrituled veateadet
näidanud, peab asendama tavaliste LED pirnidega, hetkel kogu kupatus (pirn ja klaas) ühes tükis. Muidu toimis kõik kenasti.
Tellitud talve tarbeks beezid kummimatid.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 23.10.18 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karmo_k
Paar korda on tagumised LED numbrituled veateadet näidanud, peab asendama tavaliste LED pirnidega, hetkel kogu kupatus (pirn ja klaas) ühes tükis.
|
Paigalda originaal LED nr tuled koos spetsiaalse lisa takistiga B7 jaoks nr tulede toite juhtme pistiku vahele (mille saab osta kasutajalt rocket 15€
eest). Pole mingeid veateateid, pole ülemäärast valgust auto tagaosas ning pole ÜV-l probleeme.
|
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.19 18:08
|
|
|
Led numbrituled sai Rocket abiga kenasti ka paigaldatud, koos takistiga. Nüüd veateadete probleem kadunud. Vahest viskab luugi piduritule errorit
veel, peab kunagi selle ka üle vaatama, välja vahetama.
Ükskord tagaklaasilt lund maha pühkides jäi kojamees poolepeal seisma - kaitse, mootor!!! Korra piilusin ka kaitsmekarpi aga jäi selgusetuks, mis mis
kaitse on. Youtubest jäi silma, et on ka võimalus kojamees suht kerge vaevaga üldse eemaldada. Kevade poole vaatab, mis sellest saab, kui väljas
soojemaks läheb. Kui tagumine luugi plastik tulebki jälle eemaldada, siis vaja ka tagumine lukustus süsteem välja vahetada, sest kui puldi keskmisest
nupust luuk avada, siis enam kinni seda ei saa, enne kui imiteerid võtmega luku lukustust.
Vahepeal tundus, et juhiukse kõlar vajab väljavahetust kuna ragises. Rocket aga avastas tõsiasja, et ukse ja kere vahelised juhtmed osaliselt
katkenud, murdunud. Lisaks kõlari juhtmele vajab seal nii mõnigi juhe veel lappimist. Sama jama ka kõrvalistuja pool.
Ükspäev lõi Õlitule põlema. et tase min., samas viimane hooldus tehtud 6000km tagasi. Siit foorumist uurides lugesin välja, et nii mõnelgi siin 10t
peale õlikulu liitri kanti. Mul palju lühikesi otsi ka, kus mootor jõuab vaid 70" kraadini tõusta. Võimalik, et jälle üks murekoht juures.
Lisaks eelmainitule, vaja veel lagi välja vahetada ja juhiiste lasta õmblusest kokku õmmelda.
Tegemist jagub
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.19 17:41
|
|
|
Sain kevadeks hea hinnaga 18" Audi OEM veljed, kõik 8,5 laiad, ET 45. Velje mudelit küll ei suutnud tuvastada, ehk keegi teab?
Käisin lasin ka üle kontrollida, neljast üks velg viskab, peaks enne kevadet laskma ära sirgestada. Lisaks ideaalis vajaks ka ülevärvi. Rehvid olemas
eelmisest autost, vaja vaid montaazi viia. Keskkapslid tellin ka ilmselt uued, kuna üks mõraga ja ei meeldi need augud seal kapslite sees, nagu oleks
mingi ilurõngas sealt puudu.
Sain ka beezi kummimati pagasnikusse kätte, nüüd terve komplekt koos.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 13.01.19 07:40
|
|
|
Varu 10mm flantsid ka. Siis istuvad nagu valatult
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.19 17:51
|
|
|
Katkine tagumine kojamees eemaldatud
Üks talvine pilt. Selle madaldusega kogub jubedalt lund ja jääd rattakoobastesse. Eile nägin kurja vaeva, et saaks esirattad jälle keerama
Nüüd vaja leida, kes need ukse-kere vahel olevad juhtmed ära parandaks enne, kui mingi lühis tekib. Korra piilusin sinna aga jube vähe ruumi ja vaja
ilmselt polster maha võtta, et saaks juhtmeid järgi anda. Siis saab ka tagumiste akende lukustus lüliti välja vahetada.
Tasa ja targu paremuse suunas
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 23.01.19 18:09
|
|
|
Ise pooldan sedaani, eriti B7 puhul kuid ilma tagumise kojameheta näeb see üllatavalt parem välja
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.19 14:52
|
|
|
Ebayst sain OEM antitiiva. Üllatav oli, et 2 päevaga tuli Leedust kohale.
Nüüd vaja veel autoga ühte tooni värvida. Mõtlen äkki ka tagumine stangelisa kerega ühte värvi teha. Must kaob sinna põhja alla ära kuidagi. Samuti
lähevad ka veljed uue värvkatte alla.
Ootame kevadet!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 05.02.19 15:24
|
|
|
Seda tavalist stangelisa pole mõtet värvima vaevuda. Uus OEM s-line tükk oli esinduses 40-50€.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 05.02.19 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Seda tavalist stangelisa pole mõtet värvima vaevuda. Uus OEM s-line tükk oli esinduses 40-50€. |
Ega tootekoodi ei ole?
Kas sedaani ja universaali omad on samad?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.02.19 07:25
|
|
|
Mind aga huvitaks, et mis hinnaga need originaal luugitiivad liiguvad kasutatult?
EDIT: Juba sain vastuse Ebay.
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Ega tootekoodi ei ole?
Kas sedaani ja universaali omad on samad? |
Magavale kassile hiir suhu ei jookse...
Detailid 3 ja 4 (E3J ja E2E tähisega on S-line) ETKA.
Sedaan ja universaal peaks sama olema (cabrio ilmselt taakord erineb), kuid tegelikult on S-line lisast 3 eri versiooni:
* Vasakul pool 1 ots - 58.45€
* Vasakul pool 2 otsa - 58.45€
* Mõlemal pool 1 ots - 58.45€
(ja siis lisaks veel S4 lisa millel mõlemal pool 2 otsa - 73.66€)
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.02.19 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Mind aga huvitaks, et mis hinnaga need originaal luugitiivad liiguvad kasutatult?
EDIT: Juba sain vastuse Ebay. |
Minu arvates on need ebay hinnad tavaliselt 1,5-2x kõrgemad sellest, millega detailid reaalselt turul liiguvad.
|
|
|
|
karmo_k
huviline
Registreerunud 10.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.19 14:52
|
|
|
Ma sain õnneks kokkuleppe hinna, sai oma hinda pakkuda. Arvestades et Guptuningu tiib maksab 60 euri siis pidin 3x hinna maksma aga vähemalt ei tule
paigalduses probleeme ja lisa kulutusi ja on OEM jupp.
Kas see stange lisa tellitav vaid audist või forss tegeleb ka sellega? Loll küsimus aga kui mul taga kaks summutiotsa siis mulle läheks ikka ühe
otsaga lip?
Otsin pädevat elektrikut, kes uste ja kerevahelised juhtmed ära parandaks. Kummiluti sees mitmetel juhtmetel rüü katki ja mõni juhe püsib veel ehku
peal koos. Ilmselt peab ustepolstri maha võtma, et saaks juhtmeid järgi anda.
Kui osta uus töötava displeyga spidoblokk, kas kilometraaz on autol mälus või tuleb uue kellablokiga eelmise auto oma? Tallinnas tahavad töökojad
selle displey vahetuse eest 150 euri või on keegi valmis seda odavamalt tegema?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.02.19 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karmo_k
Kas see stange lisa tellitav vaid audist või forss tegeleb ka sellega? Loll küsimus aga kui mul taga kaks summutiotsa siis mulle läheks ikka ühe
otsaga lip? |
Sinule läheb dual pipe left 8E0807521F. Ma kahtlen, et Forss suudab OEM keredetaile Audi klaasmajast odavamalt müüa ja ise veel midagi teenida ka.
Tellida saab ka interneti kaudu: https://eladu.audi.ee:11443/
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on foorumis
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.02.19 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karmo_k
Kas see stange lisa tellitav vaid audist või forss tegeleb ka sellega? Loll küsimus aga kui mul taga kaks summutiotsa siis mulle läheks ikka ühe
otsaga lip?
Otsin pädevat elektrikut, kes uste ja kerevahelised juhtmed ära parandaks. Kummiluti sees mitmetel juhtmetel rüü katki ja mõni juhe püsib veel ehku
peal koos. Ilmselt peab ustepolstri maha võtma, et saaks juhtmeid järgi anda.
Kui osta uus töötava displeyga spidoblokk, kas kilometraaz on autol mälus või tuleb uue kellablokiga eelmise auto oma? Tallinnas tahavad töökojad
selle displey vahetuse eest 150 euri või on keegi valmis seda odavamalt tegema? |
Antud stangelisa on Forssis ~3€ kallim. Forss ja ka Flameko võtavad suure osa originaal osasid Revalist (võibolla ka mingil määral mujalt). Üldjuhul
on letihinnad samad, mis Revalis. Hinna erinevused (aegajalt Reval kallim, aegajalt odavam) ilmselt tulevad sellest, kui Forssis/Flamekos pole nii
värsket hinnakirja.
Tallinnas julgeks elektritöödeks soovitada siit samast foorumist kasutajat "samru" või "rocket".
Läbisõit on ikka kellaplokis ja väidetavalt saab ametlikult läbisõitu uuel plokil ainult suurendada (nii väitsid nii tuttava-sõber Revalist, kui ka
Flameko). Lisaks tuleb arvestada immo kodeerimisega ja selle töö maksumuseks pakuti ka ligi 100€ B6-el. Lisa sinna "uus" kasutatud kellaplokk (mis
on küll B6-el visuaalselt sama, aga reaalselt ei ole omavahel vahetatavad, ka isegi mitte kõik diisel B6-e plokid ei ole omavahel vahetatavad, võib
sama kehtida ka B7-me kohta). Odavam, kindlam ja lihtsam on antud kellaploki ekraan korda teha.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.02.19 22:01
|
|
|
Meil oli see uksejuhtmete teema juba tegelikult plaani võetud
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |