Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 28.06.18 20:57
|
|
|
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
Teen siis oma masinast ka teema - saan ehk näpunäiteid, samuti omapoolt kogemusi jagada ning lisaks remondipäevikut hoida.
Eelnevad autod on pea kõik BMW'd olnud ning nüüd siis jälle Audi roolis. Sai aprilli lõpus rivaal F11 535d maha müüdud ning uut otsima hakatud.
Kriteeriumiteks seadsin universaali ja väga heade lisadega (kindlasti tahtin aktiivset püsikat, webastot, comfort sisu, head heli, el. tagaluuk jms
mugavaid asju. Lisaks lootsin 360 top view kaameraid, keyless entry, soft-close, musta lage jms). Siis ma aina enam C7 peale sattusin (vaatasin
tegelikult neid juba F11't ostes). Seejärel sai hakatud foorumites kolama (siit samast foorumist oli C7 ostuabi ja lugejate autode teemad kasuks +
välismaa foorumid), et teaks mida jälgida.
Lõpuks jäi sõelale ainult 3.0BiTDI oma Tiptronic 8k kastiga. Lisaks tahtsin väljast S-Line, aga sees Comfort sisu (eelistasin massaaziga) - neid oli
juba raskem leida, sest paljud olid küll S-lined ja muidu head lisad, aga kahjuks sportsisuga (mis S-Line sisepaketiga kaasa tuleb).
Eestis oli mõni üksik peaaegu-sobiv auto, aga lõpuks sai ikkagi Saksa portaale jälgitud. Mai algul sai ühte autot uurima hakatud, millel aga oli
puudulik kahtlane esinduse ajalugu ja tüüpvead just tuvastatud (õlileke ja ketiklõbin) - selle auto välistasin. Mai keskel tuli aga müüki veidi uuem
ja veel paremate lisadega A6, ühe omaniku käes ja korrektse esinduse ajalooga. Selle kasuks saigi otsustatud.
Kusjuures olen jälginud sportlikust huvist siiamaani saksa kuulutusi (mobile.de & autoscout24.com) ning ei ole midagi samaväärset müüki tulnud.
Paljudel just comfort sisu puudu, lisaks ei ole järelturu Audidel väga soft-close, HUD'i ega musta lage (mis bemmil rohkem levinud).
Autode uurimisega ja õige toomisega aitas Mobile24.ee (KuldarA). Juuni algul sain auto kätte
Mark ja mudel: Audi A6 Avant Quattro S-Line (C7)
Mootor: 3.0BiTDI 230kW 650nm (V6 diisel)
Aasta: 12/2014
Kere: universaal
Veoskeem: nelivedu
Käigukast: Tiptronic 8-käiguline automaat
Värv: fantoom-must
Leidsin ka Eesti esinduse 2014a Audi A6 mudelite ja lisavarustuse hinnakirja: PDF hinnakiri
Standardvarustus on seal PDF'is juba kirjas ning lisan siia lisaks ostetud lisavarustuse:
- L8L8* Värv - Fantoom-must pärlefektvärv 1070,00
- GZ2 Servosulgur ustele - automaatne mittetäielikult sulgunud ukse sulgemine 665,00
- 7X5/KA6 Parkimisassistent koos kaamerate süsteemiga (4 kaamerat - auto esiosas, külgedel ja tagaosas) 2560,00
- KS1 Esiklaasile info kuvamise võimalus - "Head-up display" 1550,00
- N5D Istmepolster - nahk "Valcona", sh nahaga kaetud istmete peatoed, käetugi esiistmete vahel ja ukse paneel 2535,00
- PAC Panipaigapakett - kaks topsihoidjat tagaistme käetoes, võrk pagasiruumis ja kaks 12V pistikupesa tagaistmete juures 115,00
- PCN "Audi pre sense PLUS" sh paketid PCG, ja PCD 2810,00
- ...PCG "Audi pre sense FRONT" koos "Adaptive cruise control" (Stop&Go-funktsiooniga) - "Audi braking guard" koos
adaptiivse püsikiirushoidjaga
- ...PCD "Audi pre sense REAR" koos "Audi side assist" ja "Audi active lane assist"
- PDJ Kihiline klaas suurendatud valguspeegeldus- ja mürasummutusvõimega, alates B-piilarist klaasid tumendatud 1070,00
- PGC "Comfort key" ja pagasiruumi luuk elektriliselt avatav/suletav, sh sensoriga kontrollitav mugavus-avamine
(jalaga) 1665,00
- PK6 Seisuküte/ventilatsioon, võimaldab taimeri või kaugjuhtimispuldi kaudu käivitada autonoomse soojenduse või ventilatsiooni
(sisaldab 0M5) 1645,00
- ...0M5 Kütusepaak suurendatud mahutavusega - 75l
- PNQ/9ZX MMI® navigatsioon "Plus" - 8" ekraaniga, sh "MMI touch®", "Audi sound system", "Bluetooth interface" ja juhi
infosüsteem värvidispleiga 3720,00
- PQD S line välispakett (sportliku disainiga esi- ja tagakaitseraud, S line logod auto külgedel ja lävekatete liistudel)
1865,00
- PQU Kergmetallveljed "Audi exclusive" 8,5J x 20", 5-kodaraga "Rotor" disain, titaan-optikaga, osaliselt poleeritud, rehvidega 255/35R20
4100,00
- PS8 Istmed - esiistmed komfortistmed, elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi), mäludega 2810,00
- PX2 Esilaternad LED-tehnoloogiaga, sh LED-tagatuled, automaatselt tumenev sisepeegel, kaugtulede ümberlülitamise assistent ja
esilaternate pesuseade 3090,00
- QQ2 Valgustuspakett - II ("Ambient lighting"), sh valgustuspakett - I ja kaks lugemistuld salongi esi- ja tagaosas,
"Surround" valgustus keskkonsoolis ja valgustatud uste panipaigad 645,00
- QU6 TV-funktsioon (digitaalne) ja digitaalraadio vastuvõtt (DAB) (TV-funktsiooni vastuvõtt MPEG 2 / MPEG 4 formaadis) 1645,00
- UF7 "Audi music interface" 280,00
- VC1 Väravapult "HomeLink" - integreeritud programmeeritav traadita kaugjuhtimispult garaa˛i/värava uste avamiseks ja sulgemiseks 265,00
- 1BK Vedrustus - elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus "Adaptive air suspension" 2190,00
- 1N8 Roolitundlikkuse seadistuse võimalus - "Dynamic steering" 1295,00
- 1PD Vargusevastased rattapoldid, võimaldavad ratast vabastada ainult spetsiaalse adapteri abil 30,00
- 3FU Katuseluuk - "Panoramic glass roof", 2-osaline, toonitud turvaklaasist, elektrilise ajamiga ja elektriliselt reguleeritava
päikeserulooga 1745,00
- 3GN Pagasiruumipakett "FIX" 175,00
- 3X2 Suusakott koos läbilaadimisavaga tagaistme seljatoes, võimaldab transportida kuni 4 paari suuski või 2 lumelauda 225,00
- 4A3 Istmed - elektrilise soojendusega esiistmed, kolmeastmelise lülitusega 420,00
- 4D8 Istmed - esiistmed massaaz- ja ventilatsioonifunktsiooniga 1745,00
- 4E7 Pagasiruumi luuk elektrilselt avatav/suletav (programeeritava luugi avanemisnurgaga ja elektriliselt juhitava pagasiruumi kattega) 775,00
- 4L6 Peeglid - sisepeegel automaatselt tumenev 185,00
- 5MG Dekoorliistud salongis - tumepruun pähklipuit 755,00
- 6G0 DVD-/CD-box MMI®-juhtimisega, 6 plaadi jaoks, kindalaekas 735,00
- 6NA Laepolster, musta värvi "Alcantara" 2305,00
- 6XL Peeglid - välispeeglid automaatselt tumenevad, elektriliselt kokkuklapitavad ja mälu-funktsiooniga 575,00
- 7HC Laiendatud nahapakett - nahkpolstriga kaetud keskkonsooli alumine osa ja uste käetoed ja rooliratta airbag`i kate 775,00
- 8RY Kõlarisüsteem "BOSE Surround Sound" (kogu väljundvõimsusega 600 vatti, 14 kõlarit, sh keskkõlar ja subwoofer) 1115,00
- 9AQ Komfortkliimaseade "Deluxe" nelja-tsooniga, sh ventileeritav kindalaegas ja õhutusavad B-piilaris, digitaalne
temperatuurinäit 735,00
- 9R1 Öise nägemise assistent koos jalakäija tuvastamise abifunktsiooniga 2250,00
- 9ZW Telefon - "Audi connect", sh integreeritud mobiiltelefon, toimib koos SIM Accsess Profile-funktsiooniga "BT"-mobiiltelefoniga 1005,00
- Lisaks 3.0BiTDI'l tuleb vaikimisi kaasa Audi Active Engine Sound System (summutites kõlarid, mis tekitavad V8 bensuka hääle )
Arvutasin huvi pärast Eesti esinduse hinnakirja järgi asjad kokku ning uuena auto ostuhind tuli uskumatu 111k €
Kuulutuses ja autot oodates häirisid mind enim 4-kodaraga rool ja puitliistud. Otsisin juba teisi liiste (originaal kasutatud puitliistude eest
küsitakse juba 1k € ning carbonid ja tumedaid raske saada. Uued carbonid üle 3k $) ning 3-kodaraga rooli, aga autot kätte saades ei kippunudki neid
nii ruttu vahetama. Päriselus see tume puitliist viisakas ning roolil annab nahatatud keskosa palju juurde. Eks näis, võib-olla rooli vahetab ikkagi
tulevikus ära (jäi silma hea pakkumine uue R8 disainiga alt sirge osaga originaalroolile). Veokonksu plaan on vb ka, aga see ka õnneks veidi kergemaks
tehtud, sest Audi poolt valmidus olemas.
Igatahes siiani autoga rahul Mõnda asja igatsen BMW'st, mõni asi jällegi
Audil parem. Eks pajatan siin teemas pikemalt nende kahe rivaali erinevustest.
Pilte ka pika jutu kõrvale:
-----------------------------------
Läbisõit ostes 193 000 km (kuna auto regatud detsember 2014, siis pmst 3 aastaga korralik läbisõit Saksa kiirteedel kogunenud - u 60 000 km aastas),
samas auto tõsiselt viisakas ja mootoris ressurssi küll
Remondipäevik:
- Parem esimene rattalaager @ 194 000 km / 06.2018
- Esimesed tekstiilmatid OEM @ 194 000 km / 06.2018
- Sillastend @ 195 000 km / 06.2018
- Toonimine ja tagatulede kiletamine @ 06/07.2018
- Pihustite leekseibide vahetus @ 196000km / 07.2018
- VCDS häkid: madalamaks 17mm, VIM jms @ 07.2018
- Flantsid 15mm + pikad poldid @ 07.2018
- Uued suverehvid 255/35R20 @ 198 000 km / 08.2018
- Uus esiklaas + kojamehed + klaasipesudüüsid @ 203 000 km / 09.2018
- Hooldus: õlivahetus (+ hooldusintervall 30k->15k km) @ 206 000 km / 10.2018
- Uued naastrehvid 255/35R20 @ 207 000 km / 10.2018
- Vasak esimene rattalaager @ 207 000 km / 10.2018
- Sillastend (+ kõige muu kalibreerimine: acc, kaamerad, nivoo, juhiabid) @ 207 000 km / 10.2018
- Öövaatluskaamera (Night vision) vahetus @ 208 000 km / 11.2018
- VCDS: Tagumise kojamehe deaktiveerimine @ 12.2018
- Uus tagumise pagasikatte kaasavedaja @ 12.2018
- Käigukasti dünaamiline õlivahetus, vahekasti ja difri õlivahetus @ 215 000 km / 02.2019
- Tarkvara uuendused: käigukast ja roolilatt @ 217 000 km / 03.2019
- Kütuseluugi lukustusmootor @ 217 000 km / 03.2019
- Hooldus: õli + filter, õhufilter, kütusefilter, salongifilter, piduriõli @ 221 000 km / 05.2019
- Katuseantenn (navi, telefon, webasto jaoks) @ 223 000 km / 05.2019
- Pidurite hooldus (kõik kettad, klotsid, andurid) @ 227 000 km / 07.2019
- EGT anduri vahetus @ 23X 000 km / 09.2019
- Hooldus: õlivahetus @ 237 000 km / 10.2019
- Kitselaksu remont @ Audi Tallinn @ 242 000 km 12.2019 (uued originaalosad: mõlemad esituled, esistange + võred, parem esitiib, cooler, AC
radikas, webasto summuti, tulepesur, parkimisandur(id), palju plastikuid ja pisividinaid + värvimine (kapott ka) + kalibreerimised)
- Parem esimene ABS andur @ 242 000 km / 12.2019
- Vasaku peeglialuse parkimiskaamera vahetus @ 243 000 km / 01.2020
- Apple CarPlay / Android Auto mooduli paigaldus @ 243 000 km / 01.2020
- Uued suverehvid 255/35R20 @ 246 000 km / 04.2020
- Roolilati taastamine @ 250 000 km / 06.2020
- Hooldus: õli + filter, õhufilter, kütusefilter, salongifilter, piduriõli; summuti toruklambrid, e.v pihusti tihendid @ 252 000 km / 06.2020
- Esisilla alumiste suurte pukside vahetus @ 252 000 km / 06.2020
- Sillastend + kalibreerimised @ 253 000 km / 07.2020
- EGT anduri vahetus @ 261 000 km / 10.2020
- Tagumised piduriklotsid @ 263 000 km / 11.2020
- Vahepealne hooldus (õli + filter ja üldine kontroll ning panoraamluugi puhastus), t.p käsipidurimootor, e.v pihusti ümbrus @ 266 000 km /
01.2021
- Kojamehed @ 267 000 km / 01.2021
- Rihm, rullid, veepump, tihendid @ 270 000 km / 05.2021
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 29.06.18 06:22
|
|
|
Vau. Tõsiselt vau. Kadedaks teeb.
|
|
|
GeorgJoo
huviline
Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.18 08:56
|
|
|
Superkena on ta tõesti. Eriti meeldib see laiendatud nahapakett - väga
harvaesinev lisa. Salongi liistude vahetamine paraku comfort sisul nii lihtne polegi, kuna comfortil on nii juhi kui kaasreisija istmed mäludega; 99%
ajast pärinevad carbon ja klaver mustad liistud sportistmetega C7'metelt, millel ainult juhiiste mäludega. Samas alati saab need nupud ka eemaldada
ning seejärel teine liist panna, mälufunktsioon muidugi kaoks siis, kuid kui tihti ikka keegi kaasreisija istme mäludega mängib? Muretuid kilomeetreid!
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 29.06.18 10:03
|
|
|
Nice.
Pajata jah F11 ja selle erinevustest, kas F11 on tunduvalt konkreetsema rooliga nagu bemmile kombeks? Olen ise sõitnud mõlemaga aga väga lühidalt.
Viimane pikem isiklik võrdlus on A4 B7 ja Bmw e90 ning A4 oli vähemalt sel hetkel bemmi kõrval täielik sült.
|
|
|
xxm24
huviline
Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.18 11:31
|
|
|
Väga ilus auto, number on ka väga hea
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
postitati 29.06.18 12:22
|
|
|
Tere tulemast BiTdi maailma. Opelimehed kõik kuidagi Audide peale sattunud
Minuomal oli samuti aastane läbisõit saksamaal ca 60k aastas. Õnneks müüakse meil kohapeal saksast toodud autosid 150 000 läbisõiduga ja aastast 2005.
Ma otsisin ka samasuguste istmetega isendit ja see oli paras katsumus, sul on veel vedanud ventistmetega. Kena pill, edu ja jaksu kiirusepiirangute
jälgimisega
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 30.06.18 07:11
|
|
|
Ilmselt on odavam puit maha vōtta, matistada ja klavermustaga üle lasta ning geellakiga üle lasta, siis on kriimude vastu hea kaitse. Arvan odavam,
kui osta mustad. Eks karboniks saab ka kiletada, kui reaalse karboni olemasolu pole tähtis vaid visuaalne look. Hea varustusega ilus daily.
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 30.06.18 12:25
|
|
|
Tänud liistude kommentaaride eest. Arvatavasti ei hakka hetkel muutma, sest päriselus ei häiri. Kui ära tüdinen, siis vaatab uuesti
Tsitaat: | Algselt postitas: GeorgJoo
.. Eriti meeldib see laiendatud nahapakett - väga harvaesinev lisa. .. |
See annab tõesti palju juurde, mõnus viisakas on.
Lisaks on päriselus must Alcantra lagi väga äge. Ainult uuest peast korralik hinnavahe (tavaline must lagi 290€ ja alcantra must lagi 2305€), aga
teise omanikuna on hea, et see võetud on
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Nice.
Pajata jah F11 ja selle erinevustest, kas F11 on tunduvalt konkreetsema rooliga nagu bemmile kombeks? Olen ise sõitnud mõlemaga aga väga lühidalt.
Viimane pikem isiklik võrdlus on A4 B7 ja Bmw e90 ning A4 oli vähemalt sel hetkel bemmi kõrval täielik sült. |
Ma ei ütleks, et F11 väga konkreetse rooliga on. Liikusin E60 --> F11 ja võrdluses oli E60 ka sportlikum kuidagi. Netist leiab kusjuures palju
teemasid "F10/11 vague steering" ja "F10/11 numb steering." F11 mul active steeringut ei olnud (E60'l ja Audi'l olemas), aga see vast ei tohiks
nii palju mõjutada. Sest hetkel üks E90 ilma active steeringuta ja roolitunnetus mõnus konkreetne sportlik bemmine
Audi roolitunnetuse kohta ei ütleks halbu sõnu, ainult Eesti rööpas teedel kisub (aga eks see läheb juba sinna 20" tolli ja laia rehvi süüks). Kas
keegi muidu proovinud tehasest kitsamaid mõõte alla (originaalis 255/35R20)? Vanematel bemmidele suurte velgedega sai rööpas kiskumise erinevate
kombodega (rehvi laius, offset'i muutmine flantsidega) küll palju paremaks.
Audi puhul suureks plussiks ja meeldib eriti, et saab palju asju enda järgi seadistada (erinevad sõidure˛iimid ja ka indivudal kogu seadetega). F11'l
oli pmst ainult sõidureziimid ning sport mode ei olnud püsiv (muutus peale käivitust taas normal'iks) ja sport mode's sai valida ainult kas sportlik
mootor ja vedrustus või eraldi, aga muid seadeid mitte.
Audi individual'i all kõik seaded eraldi 3 valikuga. Kusjuures vahel on 2 valikut täpselt samaväärsed, siin täpsustav tabel:
Aga veel võrdlusi A6 C7 vs F11:
* adaptiivne püsikas:
BMW oma on mugavam roolil olevate nuppudega ja seadistustega (Audil kang ebamugav ja nagu piirangutega (5/10 kaupa seadistamine)). Hetkel siiani on
aga tundunud, et Audil tuvastab püsikas auto kaugemalt ära (hea, kui ees seisev ummik).
* soft-close:
BMW puhul toimis see palju paremini (oli sujuv ja vaikne, pmst ei saanudki pauguga ust kinni lüüa), Audil aga läheb suht kergelt pauguga uks kinni.
* comfort sisu:
BMW comfort sisu oli mugavam (kuidagi iste rohkem suurem tugitooli moodi ja seljatoe ülemine osa ka liigutatav), aga Audi massaazi vastu ei saa bemm
kohe kuidagi (Audil erinevad mudimise võimalused ja tugevuse valik - sarnane kaubanduskeskustes olevatele massaazitoolidele)
* mootor:
mul F11 oli 535d (220kW tagavedu) ja pean kinnitama foorumites öeldut, et BMW on saanud kahe turboga diisli paremini toimima (madalalt rohkem jõudu).
Samas see tundub tulenevat, et Audil hoiab sama 8ne kast pöördeid palju madalamal (seetõttu ka kütusekulu madalam võrreldes bemmiga) ning ühtlasel
sõidul gaasi vajutades võtab hetke aega kuni pööre magusasse alasse jõuab. Kokkuvõttes aga täiesti mõnus selle 3.0BiTDI'ga sõita ja vaatades tuuningu
tulemusi, siis saab kergelt ka jõudu juurde vajadusel
* jätkub järgnevates postides ...
Tsitaat: | Algselt postitas: ReimsR
Tere tulemast BiTdi maailma. Opelimehed kõik kuidagi Audide peale sattunud
.. |
Hehe, tundub nii jah
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 30.06.18 12:27
|
|
|
Pigipesu ja püsivaha tehtud @ 06.2018
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 01.07.18 19:14
|
|
|
Täitsa normaalne Saksa läbisõit autol, neid toonud mitmeid sellise LS ka uued X5, ML ja kiirelt saab müüdud, sest üldiselt sellise ls on väga head
lisad ja normaalne hind. Muidugi keskmine ostja sellest ei saa aru ja ostetakse keritud auto, aga hind oli ju nii "hea"
Ilus auto on väga, edu.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 08.07.18 18:14
|
|
|
Kena auto, väga hea varustusega.Korra isegi Kohila vahel nähtud.Kiirust peab sellel autol jah koguaeg jälgima, edu iludusega.
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 11.07.18 09:02
|
|
|
* Pihustite leekseibide vahetus @ 196000km / 07.2018
Sai vahetatud, sest sillastendi tehes lasin kapotialuse häält tuvastada (tegi nagu veits suuremat lärmi) ning diagnoos oli pihustite seibid. Nüüd
vist parem, aga Audi V6 diisel ikkagi käib veidi kuuldavamalt. Võib-olla lihtsalt harjunud bemmi viisaka R6'ga Samas, kui kapott kinni ja Audi Active sound sees, siis Audi teeb ikka
paremat häält
-------------------------------------------------------------
* Nahahooldus kogu salongile @ 07.2018
Laiendatud nahapakett (armatuuri alumine osa nahk jms) väga äge, aga lisatöö nahahooldust tehes
-------------------------------------------------------------
VCDS'iga mässatud:
* näidikute demo käivitades
* roheline peidetud MMI menüü aktiveeritud
* VIM - video sõidu ajal
* CD'lt muusika kopeerimise lubamine
* õhkvedrustus - madaldamine 17mm (nüüd flantsi vaja, siis näeks ilus välja - vaatasin, et välismaal suht paljud pannud 12/15mm sobivad - mõõtsin
endal ka üle)
Õpetused siin: http://forums.ross-tech.com/showthread.php?8599-C7-Audi-A6-Vagcom-Tweaks
-------------------------------------------------------------
* Toonimine ja tagatulede kiletamine @ 06/07.2018 @ Toonkile.ee Järve
Toonimine väga super, aga tulede kiletamise tulemus halb. Käisin ka korra üle tegemas, sest tuli esimese pesuga ääred lahti. Aga ikka tulemus kahtlane
- sillerdab jms.
Seega küsimus, kes suudaks Tallinnas tagatuled kvaliteetselt ära kiletada?
Tahaks nagu just tulesid veidi tumedamaks saada (PFL tuled nagu helepunased, aga heleda kilega mõnusad tumepunase tooniga, sarnased FL tuledele).
Üldpilt kaugelt muidu väga seff:
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 11.07.18 13:20
|
|
|
Lase üks kiht tumedat lakki ja ongi korras, jääb täpselt sama kena/tagasihoidlik ning mingit kile mahatulemise ohtu pole. Oman nahal järgi proovitud
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.07.18 20:32
|
|
|
Ilus pill. Parankarool pole päris minu maitse, kuigi rattad selle rooliga on täiesti pööratavad
See tume puitliist on tegelikkuses kena ja selle ülevõõpamine on jama mõte.
Igapäeva liikurina on sellel masinal kõik olemas ja paigas - kütet väga ei võtta, edasi astub vääriliselt, rool on ratastega ühendatud, kabiinis ja
jalgadel ruumi on jne. 8HP, mis kiitmist ei vaja.
Üldiselt maitsed on erinevad ja minu arust C7 kerekuju on üldplaanis ilusam, kui F11. Mind häirib F11 puhul see pitbulli/buldogi nina, millele on otsa
keevitatud ümar kodujänese tagumik.
Selles osas on sul õigus, et Audi hoiab pööret "D" peal madalamal võrreldes bemmiga. Sellest saab lahti, kui "S"ga sõita.
Tsitaat: | Algselt postitas: wtf_
* Pihustite leekseibide vahetus @ 196000km / 07.2018
Sai vahetatud, sest sillastendi tehes lasin kapotialuse häält tuvastada (tegi nagu veits suuremat lärmi) ning diagnoos oli pihustite seibid. Nüüd
vist parem, aga Audi V6 diisel ikkagi käib veidi kuuldavamalt. Võib-olla lihtsalt harjunud bemmi viisaka R6'ga Samas, kui kapott kinni ja Audi Active sound sees, siis Audi teeb ikka
paremat häält |
Kui teema on juba kõrvaga kuulda, siis on asi tavaliselt paha. Millised need vanad seibid olid? Nendelt on ilusti näha kas lasid läbi, või mitte.
Tõsi, seibid on mõistlik juba 150k juures ennetavalt ära vahetada. Audi V6 diisel käib tõesti pisut teisiti, rohkem on kuulda pihustite tööd. See on
selline mõnus klõbin, mitte midagi häirivat.
Aga jõudu ja jaksu. Omast kogemusest ütlen, et tegemist suht kalla/talla riistapuuga.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 11.07.18 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Lase üks kiht tumedat lakki ja ongi korras, jääb täpselt sama kena/tagasihoidlik ning mingit kile mahatulemise ohtu pole. Oman nahal järgi proovitud
|
Ma laki kohta just halba kuulnud, et tulemus jääb kahtlane ja tagasiteed pole vastupidiselt kilele Kas tegid mingi kvaliteetse asjaga või selle tavalise tulede toonlakiga - https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/varvid-807/tagatule-toonlakk-punane-400ml ?
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
...
kabiinis ja jalgadel ruumi on jne
...
Kui teema on juba kõrvaga kuulda, siis on asi tavaliselt paha. Millised need vanad seibid olid? Nendelt on ilusti näha kas lasid läbi, või mitte.
... |
Ma ei saanud neid tagasi, seega ei teagi. Oleks võinud tegelt huvi pärast küsida küll näha.
Lisaks C7 vs F11 jutu jätkuks:
Tõesti on Audis rohkem ruumi, tagaistujatel näiteks rohkem jalaruumi, aga Audi kardaanitunnel tundub kuidagi väga lai olevat ja naistel keskel halb
istuda
-------------------------------------------------------
Täna sai paarsada meetrit ühte jubedat künklikku kruusateed sõidetud ja põhi käis dynamic seades (ehk kõige madalam asend) õrnalt vastu. Madalduse
tulemus Aga õhkvedrustusega lahendus olemas: seade "Auto" peale +
lisaks veel "Raise" nupp ja masin oligi maastur ning ronis ilusti seda teed
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.07.18 07:51
|
|
|
Tagatuled maksavad vaid 313 € tk (x4). Võib lakiga katsetada küll?
Igaljuhul, nägus aadu. Pikka närvi kiiruse jälgimisel.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 12.07.18 10:51
|
|
|
Tahtsin samuti kvaliteetset tulemust, mistõttu lasin maalril teha, mitte ei hakanud ise kuskil maal garaa˛is tulesid ära rikkuma Aga tegemist oli mingi tumeda/musta lakiga ning lasta tuleb kindlasti ainult
üks kiht, siis jääb selline väga kena diskreetne OEM välimusega nõrgalt tume tuli - kui lased rohkem, siis tuleb lasnamäe perfööörmance look
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 17.07.18 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tagatuled maksavad vaid 313 € tk (x4). Võib lakiga katsetada küll?
Igaljuhul, nägus aadu. Pikka närvi kiiruse jälgimisel. |
Siis juba mõtekam siit FL tuled võtta: https://www.kufatec.de/shop/en/audi/a6/a6-4g/complete-set-led-facelift-rear-lights-audi-a6-4g-avant
---------------------------------------------------------------------
Sain flantsid ja pikad poldid kätte:
Tulemus -17mm madalduse ja 15mm flantsiga on nähtav siit:
ENNE / PÄRAST:
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 17.07.18 12:58
|
|
|
Sinu teemat lugedes laabus mu äng C7 vastu ja paneb uuesti autosaite sirvima
Masin sul vähemalt visuaalselt 5/5st, loodame, et ka tehnika palju peavalu ei tekita
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.07.18 14:17
|
|
|
C7-me madaldusinfo on jah juba ammu saadaval, kuid mina olen keeldunud seda tegemast (liiklusohutuse pärast, kuna teades kui peen see radarisüsteem
on, ei saa kindlasti väita , et 17mm midagi ei mõjuta), ega soovita ka, eriti kui autol distronic ja muud peened pudinad. Elu on näidanud, et
rehvidele ei mõju samuti selline tegevus hästi. Siin nii mõnigi C6-s tavaasendisse tagasi kirjutatud just seepärast.
Mõtle natuke laiemalt, mis saab siis, kui on avarii ja hakatakse asju natuke peenemalt uurima. Arvatavasti on rahakotile valus. Arvutiga natuke
kaugemale minnes on võimalik väga paljutki tuvastada (ka kaskopettuseid). muidu auto tipp-topp, eeskujuks C7-e huvilistele meestele, milliseid
otsida.
Tean, kui raske on leida sellise varustusega C7-t, eriti veel Allroadi. Edu.
PS. Kui soovid baranka asemele sportlikku kolme kodaraga rooli, siis hangi ümmargune bag. Rooli võid minult saada, kui huvi.
LINK ROOLILE
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 17.07.18 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
C7-me madaldusinfo on jah juba ammu saadaval, kuid mina olen keeldunud seda tegemast (liiklusohutuse pärast... |
Jutu mõte on siis, et kui madalaks lased ei tasu enam juhiabisid pimesi usaldada ja peaks tegelema sõiduvahendi juhtimisega nagu ettenähtud?
Või on seda mõeldud - olen kuulnud ka sellest, et need "ohutusvahendid" kipuvad teinekord liiga jõuliselt sekkuma ning teevad hoopis olukorra
hullemaks. Kas madalamaks laskmine võib need "hulluks ajada" (parameetrid paigast)?
Kas tõesti mingisugust automaatset kalibreerimist ei toimu?
Müsteerium on tore, aga kui laegast paotada, siis palun lihtinimesele selgemalt seletada. Huvitav on lugeda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.07.18 02:30
|
|
|
Jutu mņte on see, et keegi ei garanteeri, et asjad töötavad, nagu peab igal ajahetkel. Kes omanud, teavad, et pisimagi kõrgussensori probleemi korral
on ACC ja sõbrad puhkereziimil. Lisaks muidugi ka avariiennetussüsteem, mul tõmbas isegi praamile sõites enne visiiri plokki, kuigi oli comfort seades
ja nurk üldse mitte suur. Tobe lugu, vaadati nagu lolli. Vot just seepärast ma ei tee seda ei oma ega teiste autodega, kuna pole 100% kindlust kuidas
see mõjub. Kes tahab see surgib ise, kui oskab. C7-l saab seal kergelt esinduse külastuse võita, kui valesti teha midagi. Milleks võtta tobedaid
riske?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 18.07.18 10:29
|
|
|
Miks peaks acc’ga probleeme olema kui peale kõrguse muutmist käid esinduses ja lased radarid uuesti paika keerata? Pole vaja nii üle ka mõelda.
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 18.07.18 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
C7-me madaldusinfo on jah juba ammu saadaval, kuid mina olen keeldunud seda tegemast (liiklusohutuse pärast, kuna teades kui peen see radarisüsteem
on, ei saa kindlasti väita , et 17mm midagi ei mõjuta), ega soovita ka, eriti kui autol distronic ja muud peened pudinad. Elu on näidanud, et
rehvidele ei mõju samuti selline tegevus hästi. Siin nii mõnigi C6-s tavaasendisse tagasi kirjutatud just seepärast.
Mõtle natuke laiemalt, mis saab siis, kui on avarii ja hakatakse asju natuke peenemalt uurima. Arvatavasti on rahakotile valus. Arvutiga natuke
kaugemale minnes on võimalik väga paljutki tuvastada (ka kaskopettuseid). muidu auto tipp-topp, eeskujuks C7-e huvilistele meestele, milliseid
otsida.
Tean, kui raske on leida sellise varustusega C7-t, eriti veel Allroadi. Edu.
... |
Igalpool õpetustes on kirjas "Audi-approved drop is 17mm", aga ma ei tea kust see info võetud ja kas tõene - hetkel kiiruga kindlat tõestust/allikat
ei leidnud. Kas sama kerega nt S/RS masinad pole kohe madalamad?
Audi499 ütles samuti, et tegelikult ju saaks ACC üle kalibreerida esinduses.
Nagunii kõik need abid on soovituslikud ja ei taga õnnestumist. Juht vastutab lõpuks ikkagi liikluses tehtu eest. Manuaalis samuti kirjas, et roolis
peab alati ise valvas olema, sest abid võivad asju valesti hinnata. Mul bemmil originaalina pani mõni kord ACC samuti segast (isegi ka uue anduri ja
just kalibreeritud seisundis).
Aga eks ACC kalibreerimist võib uurida küll. Samuti peaks tegelt top-view kaamera süsteemi üle vaatama (või isegi enne ise katsetama, kas kõrgus
mõjutab -> nt üles-alla lastes jälgima, kas kaamera pilt adjustib ise ennast kaasa vastavalt kõrgusanduritele või ei).
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann...
PS. Kui soovid baranka asemele sportlikku kolme kodaraga rooli, siis hangi ümmargune bag. Rooli võid minult saada, kui huvi.
LINK ROOLILE |
Just selle ümmarguse airbag'i saamine raske ongi Roole päris palju
saada.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.07.18 11:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi499
Miks peaks acc’ga probleeme olema kui peale kõrguse muutmist käid esinduses ja lased radarid uuesti paika keerata? Pole vaja nii üle ka mõelda.
|
Radarite kalibreerimist alustatakse rehvirõhkude ning auto KÕRGUSE õigeksseadmisega, sildade reguleerinine käis vist ka asja sisse, kuna rooli asend
on ülitähtis element seal kompotis. C6- oli juba hälve 0,8 kraadi ja süsteem maas.
Radari kalibreerimine oli vist u.200 eur C6 ühe radari puhul, kui õigesti mäletan ühest oma c6 fl mudelist, C7-l on neid kaks..
Ja sellele, et 17 mm midagi ei mõjuta, ei leiagi tõestust, sest seda pole.
Suures plaanis kehtib ka taga olevate rajavahetusabi radarite kohta.
Mine ei ürita siin midagi üle mõelda, vaid üritan inimesi mõtlema panna, mida tasub ja mida mitte näppida. Eks igaüks otsustab ise lõpuks.
Pealegi on C7 20" rattaga dynamic juba piisavalt madal ju. C6-si lasti 15-20 mm alla, et comfort asendis oleks nii mugavust kui välimust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
|