Lehekülgi: 1 2 |
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 03.06.18 18:45
|
|
|
Audi b3 coupe 2.3 1988 - Vultuur
Tervist kõigile!
Tuttav julgustas mind tegema endale kasutaja ja hakata päevikut pidama. Asi otsustatud ja saigi tehtud ennast kasutajaks siia.
Natuke üldist, mis autod mul olnud on:
Vw Passat 1.9tdi, BMW E46 330xdrive, E34 2.5i .
Hetkel oman: Bmw E36 2.5 Tds, Audi A4 1.8t quattro ja uusim ja värskeim pereliige Audi b3 Coupe 2.3.
Kuna algselt oli minul projektikaks mõeldud E36, siis sellega juhtus halb õnnetus ja selle taastamine oleks läinud natuke liiga keeruliseks. Polnud
kunagi olnud eriline VAG gruppi fänn, aga kui A4 ostsin endale, siis mõtted jooksid juba mõne vanema Audi peale. Hakkasin siis eelmine nädal kuulutusi
vaatama kuni märkasin ühte audi kupeed. Hakkas kohe silma oranz värv ja sisu, mis sellel peal on. Ei oodanudki kaua, kui juba võtsin ühendust müüjaga.
Leppisime siis aja kokku ja hakkasin Pärnu suunas sõitma. Kohe kui autot nägin väljast, sain aru, et keegi on ikka omal ajal värvinud autot
spreivärviga. Ei olnud ta üldse kõige etem selle koha peal, aga eks see ei takistanud mind. Sisu oli autol tehtud väga korralikult ja see oli minu
silmis väga suur pluss. Jamasi oli ka üpris palju, aga mitte midagi liiast ei olnud. Vaatasin tüüpkohad ära, kere oli üsna heas seisus, ütleks üle
keskmise kindlasti. Keretöid vajab kindlasti nii mõneski kohas ja küll neid üllatusi ka tuleb , aga sellise vana auto puhul on see osake. Tegime proovisõidud ära ja lõpuks lõime siis käed ja saingi uue audi
omanikuks.
Natuke siis üldiselt selle auto lisadest ja asjadest.
Aasta: 1988
2.3 mootoriga 100kw
Esivedu
Sportrool
Sportnahk istmed
Istmesoojendused
Elektriline katuseluuk, aknad
Kesklukustus ( aftermarket tõenäoliselt )
Sportsummuti
Muud väga ei tule pähe lisadest.
Postitan siis paar pilti autost endast:
Räägiks siis natuke probleemidest, mis sellel autol on detailsemalt.
Elektrilised aknad, katuseluuk ei tööta. Uurisin ja puurisin ja tõenäoliselt relee läbi, sest kui 12v otse akna mootorile anda, siis toimib. Küll aga
jama selles, et googeldades ei leidnud mina kuskilt selle auto releed, mis pakuti. Kuna suvi peal, siis tahaks kiirelt selle küll korda saada. See
"külm" mida puhub ventikas, ei anna küll midagi asjalikku ja sa üsna lämbud seal .
Õõtshoovad nii läbi, et hirm lausa sõita. Loksutades ratast andis korralikult tunda, kui läbi puksid on. Loodetavasti saab see kuu ostetud uued ja ära
vahetatud.
Immo probleemid sellel - pidevalt jamab ja blokeerib kütusepumba ära, kui oled vahepeal auto uksed lukku pannud. Õnneks rääkisin ühe Audi fänniga ja
mainis, et veetakse juhtmed pumba peale. Ehk siis need maha võtma.
Mootoriga ka mõningad jamad. Tühikäigul puterdab natuke ja käivitus ka pikk ja jõudu kuidagi vähe.
Juhtmestik, mis armatuuri all. See ikka päris ehtne porno, mis seal on. No mitte midagi ei saa aru, mis kuhu läheb. Peab vist kõik mingi aeg maha kakkuma ja korralikult ära tegema. Pooled
pistikud jms lihtsalt vedelevad seal. Ei ole halli aimugi, mis on mis.
Tihendid ka nii läbi ja väsinud. Pesin auto survekaga puhtaks ja võta näpust, juhipoolne uks annab läbi õrnalt.
Reedel sai siis sõbraga Tartu sõidetud, et saaks autodega tegeleda.
Muidugi tuli Tartus fixust külastada, et uusi tööriiste osta ja muud pudi-padi . Neid läheb alati vaja.
Laupäeval sai siis sõbraga maha võetud pihustid ja õhukopsik ning puhastatud drosselklapp. Peale seda pöörde kõikumine paranes natuke ja käivitub ka
kiiremini. Siiski jõudu ei ole tal eriti. Tõenäoliselt ette võtma andurite vahetuse ja "pesema" pihustid läbi. Ma nüüd täpselt aru ei saanudki, aga
kas selle tüübimootoril on ikka õhulugeja kuskil? Bensiinilõhn on ikka päris karm sellel. Saab liiga palju kütust peale vist. Küünlad ja küünlajuhtmed
üsna uued. Jagaja kaant sai ka lihvitud natuke.
Täna siis juhtus ka selline tore asi, et käigukast suutis Tallinnasse sõites otsad anda. Jäi 3. käigu peale kinni. Õnneks kannatas 3. käiguga ära
sõita. Üsna koom oli koha pealt ära minna, kui politsei sul selja taga. Tõmbas ikka hirmu peale küll korraks . Hea uudis see, et uus käigukast on olemas. Peab selle töö ette võtma. Endal kahjuks ei ole kohta Tallinnas kus
teha. Seega siit ka küsimus, kas keegi oskab soovitada kus saaks ära teha?
Praeguseks vist kõik. Kirjutan ja hoian kindlasti kursis kõigega ja loodan, et sellest Audist saab asja.
Pilt kahest projektikast. Minu endine E34, mile müüsin sõbrale ja minu Kupee.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.06.18 19:35
|
|
|
See on selline pritsesüteem, et üldiselt ei tasu üldse oma pead vaevata ega aega ja raha kulutada ja samuti suvalisse remondikohta viimisest pole ka
kasu, isegi Audi esindus ei saa hakkama. Viljandis Särg AA OÜ ja Tallinnas Speedster OÜ on need kes asja jagavad, rohkem kohti ei tea soovitada.
Räägin oma kogemusest, mu 100-l sama mootor ja pritse.
|
|
|
zack
|
postitati 03.06.18 19:36
|
|
|
Tore näha, et ikka vanu kupeesid siia juurde tuleb, meenutab mulle enda kupee aegu.
Esituled taastaks ma originaal seisukorda, ei sobi kuidagi see must auk seal. Vähemalt on juba lõuaga stange.
Muidu edu autoga ja muretuid kilomeetreid.
Panen siia enda kunagisest kupeest paar pilti inspiratsiooniks, kui ta enam-vähem valmis sain.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.06.18 19:38
|
|
|
Ja mainin veel ära, et kui pritsesüsteemi korda saab, siis kindlasti muud peale 98 ära paaki pane.
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 03.06.18 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
See on selline pritsesüteem, et üldiselt ei tasu üldse oma pead vaevata ega aega ja raha kulutada ja samuti suvalisse remondikohta viimisest pole ka
kasu, isegi Audi esindus ei saa hakkama. Viljandis Särg AA OÜ ja Tallinnas Speedster OÜ on need kes asja jagavad, rohkem kohti ei tea soovitada.
Räägin oma kogemusest, mu 100-l sama mootor ja pritse. |
See pritsesüsteem pidi tõesti olema paras peavalu, aeg ja raha. Juppe ka eriti ei leia sellele. Kaalunud 1.8t vahele panemist. Speedster OÜs pidi
keegi Hannes olema kuldsete kätega seal jah.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 03.06.18 20:07
|
|
|
Juppe on romulates saada küll ja on enamsti täiesti kasutatavad (oskaja mehe käes). Olen erinevates teemades ka varem maininud, et mul soovitati kahes
remondikohas uus pritsepea osta (ja ikka UUS kuna vanad pidid kõik läbi olema), hinnaga u. 1000 eur, või alternatiivina mootor vahetada teise
pritsesüsteemiga mootori vastu. Head soovitajad. Käisin Viljandis ära
korra ja kulus mingi vist 1,4 töötunni (oli tõesti nii täpselt arvestatud,) raha ja varuosadele 0 eur. See oli 7-8 aastat (ja 100 000+ km) tagasi ja
peale seda pritsega olnud 0 probleemi kuna võtsin kohe soovitust kuulda ja hakaksin 98-t kasutama.
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 03.06.18 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zack
Tore näha, et ikka vanu kupeesid siia juurde tuleb, meenutab mulle enda kupee aegu.
Esituled taastaks ma originaal seisukorda, ei sobi kuidagi see must auk seal. Vähemalt on juba lõuaga stange.
Muidu edu autoga ja muretuid kilomeetreid.
Panen siia enda kunagisest kupeest paar pilti inspiratsiooniks, kui ta enam-vähem valmis sain.
|
Kupeesi tõesti väga ei näe. Esituled on tõesti väga naljakad hetkel.
Peaks olema ühes tükis minu teada ja suunatuli all. Aga keegi oli inspiratsiooni saanud vist ja lasi käed käiku ning meisterdas sellise asja.
Õnneks on olemas juba S-i stange tõesti. Annab välimuselt palju juurde kohe.
Mis siis tegemata jäi endisel kupeel?
Tänud. Edu läheb vaja.
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 03.06.18 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Juppe on romulates saada küll ja on enamsti täiesti kasutatavad (oskaja mehe käes). Olen erinevates teemades ka varem maininud, et mul soovitati kahes
remondikohas uus pritsepea osta (ja ikka UUS kuna vanad pidid kõik läbi olema), hinnaga u. 1000 eur, või alternatiivina mootor vahetada teise
pritsesüsteemiga mootori vastu. Head soovitajad. Käisin Viljandis ära
korra ja kulus mingi u. 1,4 töötunni raha ja varuosadele 0 eur. See oli 7-8 aastat (ja 100 000+ km) tagasi ja peale seda pritsega olnud 0 probleemi
kuna võtsin kohe soovitust kuulda ja hakaksin 98-t kasutama. |
Peab tõesti proovima seda varianti ja viima täitsa oskaja kätte, kes teab mida teeb. Ideaalis ei tahaks välja vahetada mootorit üldse.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 04.06.18 07:23
|
|
|
Ohoh, tore et veel elab
Päästsin selle kunagi Põlvamaa metsade vahelt - põllu pealt ära
Sel hetkel oli päris raibe, käivitus ei olnud hea ja üle 100 kiirus ei läinud.
Nädal sõitsin Tallinna vahel ning müüsin sõbrale maha kes ehitaski selle selliseks nagu praegu on (v.a sisu, keegi seda juba edasi tuuninud)
Tal käis see Coupe Speedsteri Hannese juures ja pandi mootor ilusti sõitma. Mingi aeg hakkas ka jamama , et pikk käivitus jms. vahetas ta ära
bensupumba ja igasugu asju.
Tuli välja,et seal mootori küljes allpool tuli mingi toru lahti. Peale selle kinni panemist toimis kõik jälle ilusti.
Kui mingeid küsimusi siis võib vast küsida.
Mõni pilt ka kui mina maha müüsin sõbrale
Edu
|
|
|
zack
|
postitati 04.06.18 07:25
|
|
|
Tsitaat: |
Mis siis tegemata jäi endisel kupeel?
|
Ideaalis oleks ka S2 stanget tahtnud ja seest nipet-näpet tegemist.
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 04.06.18 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Ohoh, tore et veel elab
Päästsin selle kunagi Põlvamaa metsade vahelt - põllu pealt ära
Sel hetkel oli päris raibe, käivitus ei olnud hea ja üle 100 kiirus ei läinud.
Nädal sõitsin Tallinna vahel ning müüsin sõbrale maha kes ehitaski selle selliseks nagu praegu on (v.a sisu, keegi seda juba edasi tuuninud)
Tal käis see Coupe Speedsteri Hannese juures ja pandi mootor ilusti sõitma. Mingi aeg hakkas ka jamama , et pikk käivitus jms. vahetas ta ära
bensupumba ja igasugu asju.
Tuli välja,et seal mootori küljes allpool tuli mingi toru lahti. Peale selle kinni panemist toimis kõik jälle ilusti.
Kui mingeid küsimusi siis võib vast küsida.
Mõni pilt ka kui mina maha müüsin sõbrale
Edu |
Lootsingi, et leian selle auto siis foorumist.
Kas su sõber paigaldas juhtumisi immo selle peale? Ja ehk mälu ei peta ja mäletab kus jookseb elek. akna relee? Päästaks mind probleemist, kus pean
otsima millised juhtmed jooksevad ustest releeni.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 05.06.18 04:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vultuur
Kas su sõber paigaldas juhtumisi immo selle peale? Ja ehk mälu ei peta ja mäletab kus jookseb elek. akna relee? |
Akende ja katuseluugi juhtrelee asub juhi ees releede plokis ja on 2x suurem, kui teised, tavalised releed.
Peaks siin olema numbriga 285: PILT
S2-hemeeste foorumist olen lugenud, et midagi nad neil seal üle joodavad, kui ei tööta, eks võid ju korra lahti võtta ja jootelolviga vastu minna.
Kas ukselülitid mõlemad toimivad? See relee on ustega samuti seotud.
Seda pritset ära rohkem, puutu, kui sa ikka ei tea sellest midagi, siis võid asja veel hullemaks teha.
Näiteks, kui pihustid maha võtsid (pole vist kah KÕIGE väiksem töö), siis mina oleks kindlasti tagasi pannes uued tihendid pannud. (0.10€/tk vist
maksid Febi omad ladu24-jas) ja lisaks veel 5 kasvõi coca-cola pudelit otsinud, pihustid sinna sisse, süüde sisse ja käega liigutad õhumõõtja klappi -
kuidas pihustab, kui palju, kas võrdselt, kas tilgub - kõik on klaaspudelis ju näha.
SIIN üks porsche vend üritab end lausa põlema panna, siin venelane ajab asja pisut kultuursemalt....
Enne Hannese juurde minekut võiksid küll aju anduri ära testida, see on lihtne - külmalt palju takistust (mitu koomi) ja soojalt paarsada oomi. Ka
need ei maksa mitte midagi, kui mingi error on.
Pritsepäid soovitavad osad vahetada, sest nad ei taha seda lahti võtta ja puhastada, mis esiteks on suht ajakulukas töö ja teiseks, et igaüks pole
seda ka teinud, et oskaks. Sees on tal mingid filtrid, mis ajaga ikka umbe lähevad ja siis ta ei reguleeri enam oma rõhkusid paika. (see EHA seal
külje peal)
Üldse on venelastel praegu minuarust kõige parem know.how nende kohta, sest nad hirmsasti armastavad neid C4, B4, W124 bensukaid jne vanemaid saksa
tanke, mis ilmselt isegi nende venemaa viletsatel teedel kuidagi ära ei lagune, on suht töökindlad ja inimesed kasutavad neid seal päris palju.
.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 05.06.18 11:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vultuur
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
See on selline pritsesüteem, et üldiselt ei tasu üldse oma pead vaevata ega aega ja raha kulutada ja samuti suvalisse remondikohta viimisest pole ka
kasu, isegi Audi esindus ei saa hakkama. Viljandis Särg AA OÜ ja Tallinnas Speedster OÜ on need kes asja jagavad, rohkem kohti ei tea soovitada.
Räägin oma kogemusest, mu 100-l sama mootor ja pritse. |
See pritsesüsteem pidi tõesti olema paras peavalu, aeg ja raha. Juppe ka eriti ei leia sellele. Kaalunud 1.8t vahele panemist. Speedster OÜs pidi
keegi Hannes olema kuldsete kätega seal jah. | Väga
öige. 1.8T ja tuld muresid vähem.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 05.06.18 11:32
|
|
|
See oli ka mul juba plaanis kui seda autot omasin .
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 05.06.18 11:42
|
|
|
Mootori vahetus sel eesmärgil, et pritset korda ei suuda saada, on alla-andjatele.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 05.06.18 17:08
|
|
|
Möte on jebida mingi ajalooga, kui swap on kordades lihtsam ja löpp kokkuvöttes odavam, Samas on jöu lisamise vöimalus Ainuke, mis kaob on R5-e mönus müdin Miks ma vahetasin R5-e 1.8T vastu? Sest selle NG edasi arendamine on mötetu Ja nii ongi
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 05.06.18 18:12
|
|
|
Lihtsusest ja kokkuvõttes odavusest võib rääkida siis kui omale kohe sobiliku mootoriga auto osta.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 05.06.18 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Lihtsusest ja kokkuvõttes odavusest võib rääkida siis kui omale kohe sobiliku mootoriga auto osta. | Kellele ema,,,,kellele tütar Vöid rahulikult edasi podistada R5-ga Mina eelistan retro
välimust ja tiba kaasaegsemat kapoti alust
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 05.06.18 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Lihtsusest ja kokkuvõttes odavusest võib rääkida siis kui omale kohe sobiliku mootoriga auto osta. |
Oleks siis neid Coupesid väga valida ...
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
postitati 08.06.18 19:59
|
|
|
Edu vanakese hoidmisel. Paraku jääb coupesid järjest vähemaks.
Ehk jääb see ka nüüd pidama. Päris tihti oli müügis.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.06.18 08:30
|
|
|
Haha, leidsin ühe pildi veel sellest autost. Pool tundi peale ostu ( ma juba kahetsesin, et selle ostsin )
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 11.06.18 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Haha, leidsin ühe pildi veel sellest autost. Pool tundi peale ostu ( ma juba kahetsesin, et selle ostsin )
|
Päris hea
Nii pole vahepeal jõudnud tegeleda. Loodetavasti uus käigukast see nv pandud.
Vahele aga läheb 1.8t, audi tt pihustid ja ko4 turbo.
Peaks rebima küll
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.06.18 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vultuur
Päris hea
Nii pole vahepeal jõudnud tegeleda. Loodetavasti uus käigukast see nv pandud.
Vahele aga läheb 1.8t, audi tt pihustid ja ko4 turbo.
Peaks rebima küll |
Mootor juba olemas ja teised asjad ka?
|
|
|
Vultuur
huviline
Registreerunud 03.06.18
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t quattro, coupe b3 2.3
|
postitati 11.06.18 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: Vultuur
Päris hea
Nii pole vahepeal jõudnud tegeleda. Loodetavasti uus käigukast see nv pandud.
Vahele aga läheb 1.8t, audi tt pihustid ja ko4 turbo.
Peaks rebima küll |
Mootor juba olemas ja teised asjad ka? |
Ei ole veel. Hetkel uurin, mis hinnaga keegi pakub kuskil.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.06.18 17:23
|
|
|
Loodetavasti saab sest mõttest ka asja, sest algusest lõpuni jõuavad vaid vähesed
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |