kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 10.04.18 17:27
|
|
|
Audi 100 C4 2.5TDI-le A6 c4 aju
Tervist
Oleks soov paigaldada oma 100 c4 2.5tdi AAT mootoriga isendile A6 c4 AAT aju, kuna sellele 100 ajule ei saa arvutiga ligi. Küsiks kas vaja on vahetada
ka kütusepump või piisab ainult aju vahetusest ja kas kõigil A6-tel on immo?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.04.18 17:40
|
|
|
Immo saab maha, aga kui ma õigesti mäletan oli seal erinevusi andurites natuke.
|
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 10.04.18 21:07
|
|
|
Oskate öelda mis andurid erinevad on ? Ja kas kütusepumpa vahetama ei pea?
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 11.04.18 09:30
|
|
|
Ennast ka huvitab, lähen proovin selle nädala jooksul asja ära ja kirjutan siia kas toimis.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 30.04.18 20:58
|
|
|
Ei toimi, sai proovitud. Pm ainult ketrab ja käima ei lähe, isegi ei lubanud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.05.18 05:58
|
|
|
Tervet teemat selle kohta küll ei olnud, aga meenub kuidas keegi siin foorumis mainis, et vahetas vähemalt pumbapea ja mootoriaju A6 omade vastu. Või
oli juttu ikkagi tervest pumbast...
|
|
|
|
kaspar424
huviline
Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8
|
postitati 01.05.18 08:03
|
|
|
Uurisin natuke seda asja ja väidetavalt tuleb ka gaasipedaal a6 oma panna kuna tollel 1 juhe rohkem, aga pumbapea kohta tean ainult et 100 on g99
andur vms pumbapeas ja a6 peaks olema g149.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 01.05.18 08:20
|
|
|
See võib lõppeda sellega, et ikkagi kogu mootorijuhtmestik doonori pealt ringi tõsta.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.05.18 20:52
|
|
|
100-l ja a6-el oli turborõhuandur ka erinev, kui ma õigesti mäletan. Vist oli 200 vs 250 kpa. Pihustite kaardis oli ka erinevusi - ehk siis ilmselt
kas teised otsad (vist olid samad?) või pumba peas mingi erinevus tootlikkuses.
Lisaks immo ja muud asjad.
Seal peab natukene ETKA-s istuma ja võrdlema juppide koode.
Ma arvan, et ei ole vaja kogu juhtmestikku vahetada ja suhteliselt tehtav peaks olema, aga natukene kodutööd on vaja teha ja mõned jupid vahetada ning
juhtplokis on nii ehk naa vaja muuta kaarte.
Mulle tundub veidi tülikas...
|
|
|
|