Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 2013+ (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4454)
Pelmeen123
huviline



Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 12:47 Tsiteeri
Audi A4 Avant 2013+



Tere

Olen otsinguil uuele autole ja olen mõelnud, et proovida Audit. Olen vaadanud A6 ja A4 aga A6 hinnad lähevad liiga krõbedaks. Niisiis olen jäänud A4 juurde ja sooviksin Teie käest teada saada mis on selle auto miinused ja plussid.
Praegu olen vaadanud umbes selliste parameetritega Audisi.
Universaal - Peab olema
2013-2014a
130kw 2.0 TDI
Quattro
Automaatkäigukast - Peab olema
Ideeliselt ka S-line

Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on selle mudelile õige?
2. Kui suur vahe on Quattrol ja esiveol? Kas annab juurde midagi peale teelpüsivuse?
3. Üks kirjutas, et parem on võtta ~185k läbisõitnud auto kui näiteks 165k, sest suuremad hooldused peaks tehtud olema. Kas peab paika?
4. Kui suur vahe on Tiptronic ja S-tronic käigukastil? Enamus tunduvad olevat S-tronic kastiga.

Need olid näiteks mingid küsimused mis pähe tulid aga kui aega on siis võiks kirjutada siia igasuguseid positiivseid ja negatiivsed selle mudeli kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 24.03.18 14:08 Tsiteeri


1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.03.18 15:09 Tsiteeri


Tuleks uurida pihusteid (üllataval kombel on nii mõnelgi väga halvad näidud olnud), tahmakas võiks veel elus olla. Selline õlikulu on täiesti ebanormaalne selle mootori juures. Muresid on olnud liblikklappide juhtimisega, EGR-iga, samuti TB-ga. Nelikvedu on meie kliimas väga hea, lumes sõit, kohaltvõtud tõusunukkidel, ka suvel sõites on ikka tugevalt tunda, eriti kurvides. S-tronic kast on murekoht mitmes mõttes, lisaks kurdetakse kuminat salongis teatud kiirustel, mida põhjustab tulemüüri lähedal asub katt+tahmakas. Hammasrihma vahetus on tühi tähi, selle järgi küll ei tasu autot valida. Üks pihusti maksab ka rohkem. Nagu ikka, kõik mis võimalik üle vaadata, arvutiga läbi liigutada, proovisõit kastile ja asi selge. Varustustase on omaette teema ja see maksab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.03.18 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pelmeen123Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on selle mudelile õige?


See isend? http://www.auto24.ee/used/2774597


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.03.18 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti suuremates linnades pole erilist pointi!


Ütleb mees, kes teadaolevalt elab Tallinnas ja kelle valduses on ainult nelikveolised Audid. :P

Ise ega ka mitte elukaaslane ei kaaluks enam ühegi esiveolise Audi ostu pärast Quattro omamist.
Ainsaks Quattro miinuseks on see, et tekitab talvel liigset turvatunnet, kuna libedusest saad alles pööramisel või pidurdamisel aru ja siis võib juba hilja olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pelmeen123
huviline



Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Pelmeen123Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on selle mudelile õige?


See isend? http://www.auto24.ee/used/2774597


Seda käisin vaatamas jah. Sellel oli vahetatud mingi aeg turbo. See võiks siis ideeliselt õlikulu ka vähendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pelmeen123
huviline



Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.18 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid.


Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 24.03.18 22:41 Tsiteeri


Tsitaat:

Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud?



Sellel autol on mootor suure remondi läbi teinud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Torm
huviline



Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 06:22 Tsiteeri


Minu teada Audil ei ole 7-käigulist Tiptronicut, vanematel on 6 käiku ja uuematel 8. Siit saabki kergesti vahet teha, kas tegu S-tronicu või Tiptronicuga ehk siis S-tronicul on 7 käiku.

Parimat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pelmeen123
huviline



Registreerunud 24.03.18
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.18 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:

Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud?



Sellel autol on mootor suure remondi läbi teinud.


Mille järgi sa seda ütled, et suur remont on tehtud?
Kas sellel arvad on 177k peal tehtud ka kõige suuremad hooldused? Arvatavasti kui 180k peal peaks olema suurem hooldus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.03.18 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pelmeen123
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
1. Ei pruugi olla normaalne, turbo võib minemas olla!
2. Neliveost sõltub peamiselt paigaltstart märjal või libedal, maanteel pole vahet. Talvel ja mägisemal maastikul võib vahe päris suur olla. Eesti suuremates linnades pole erilist pointi!
3. Selles peaksid veenduma ikka faktipõhiselt, kas hooldus(ed) on õigel ajal tehtud või mitte. Korrapärane hooldus kvaliteetse margiõliga (mootoris kui kastis) on lõppkokkuvõttes olulisem kui üksik rihmavahetus. 2013. aasta autol võiks see ka olla ette näidata.
4. A4'l ei ole tiptronic kasti, v.a. ameerikamaa bensumootoriga versioonid.


Ma just vaatasin, et mingil oli Tiptronic märgitud.
näiteks sellel: http://www.auto24.ee/used/2789694
Kas on siis müüja eksinud?


"Tunnustatud" automüüja võiks teada mis kast autol on, arvan, et pigem on siin tahtlik eksimine. Ja kui ei tea, võiks ametit vahetada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 25.03.18 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pelmeen123
Mille järgi sa seda ütled, et suur remont on tehtud?
Kas sellel arvad on 177k peal tehtud ka kõige suuremad hooldused? Arvatavasti kui 180k peal peaks olema suurem hooldus?


Tahtsin ise vaatama minna seda autot ja müüja ise ütles, et on olnud remont mille käigus on praktiliselt uus mootor saanud. See info koos vahetatud varuosade nimekirjaga on esinduses olemas.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 25.03.18 08:43 Tsiteeri


190000 ja kap remont? Nudaa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.03.18 09:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
190000 ja kap remont? Nudaa

Imestaksin ka ise, kui heaperemehelikult ekspluateeritud mootor sellise sõidu juures kapremonti vajab. Paraku me ei tea selle remondi algpõhjuseid. Üldiselt on see 2.0CR mootor väga laialdaselt VAG grupis kasutusel (ka kangemal raual - Amarok, Crafter, Transporter) ja senine kasutuspraktika näitab, et tegemist ühe parima 2.0 diisliga tervel maakeral.

Käigukastide juurde tulles, siis robotkastiga (S-tronic) ja variaatorkastiga (Multitronic) B8.5 audidel on varustusnimekirja alguses "0G7 Tiptronic", mis tähendab käsitsi käikude lülitamise võimalust. Käigukasti täpsema tüübi saab varustusnimekrija "G1x" realt, vastavalt siis veoskeemile ja käikude arvule.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.03.18 09:49 Tsiteeri


Ma tean päris mitut, mis on pumbast rauapuru pihustitesse saatnud ja tulemus on fataalne, kui edasi lasta nii võiduka lõpuni.
Lisaks muidugi remont väga kallis tegevus sel juhul.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 30.03.18 14:48 Tsiteeri


Ilmselt veepumba rikke tõttu remont tehtud. Usun, et peale rihmavahetust, midagi valesti läinud. 170k pealt tehti remont.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.03.18 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Imestaksin ka ise, kui heaperemehelikult ekspluateeritud mootor sellise sõidu juures kapremonti vajab. Paraku me ei tea selle remondi algpõhjuseid. Üldiselt on see 2.0CR mootor väga laialdaselt VAG grupis kasutusel (ka kangemal raual - Amarok, Crafter, Transporter) ja senine kasutuspraktika näitab, et tegemist ühe parima 2.0 diisliga tervel maakeral.


Eriti hästi peab vastu 2.0 BiTDI peal, kus 180 000 läbisõiduga mootorites massiliselt kompressioon puudulik ja silindrid ovaalseks kulunud. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 31.03.18 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pelmeen123
Tere

Olen otsinguil uuele autole ja olen mõelnud, et proovida Audit. Olen vaadanud A6 ja A4 aga A6 hinnad lähevad liiga krõbedaks. Niisiis olen jäänud A4 juurde ja sooviksin Teie käest teada saada mis on selle auto miinused ja plussid.
Praegu olen vaadanud umbes selliste parameetritega Audisi.
Universaal - Peab olema
2013-2014a
130kw 2.0 TDI
Quattro
Automaatkäigukast - Peab olema
Ideeliselt ka S-line

Olen käinud ka paari vaatamas aga sooviks ka Teie arvamust.
1. Üks omanik 2.0 TDI 130kw, 165 000, Quattro, omanik käis Revalis ja õlikulu oli 1000-1500km peale 1L. Talle öeldi, et see on normaalne. Kas see on selle mudelile õige?
2. Kui suur vahe on Quattrol ja esiveol? Kas annab juurde midagi peale teelpüsivuse?
3. Üks kirjutas, et parem on võtta ~185k läbisõitnud auto kui näiteks 165k, sest suuremad hooldused peaks tehtud olema. Kas peab paika?
4. Kui suur vahe on Tiptronic ja S-tronic käigukastil? Enamus tunduvad olevat S-tronic kastiga.

Need olid näiteks mingid küsimused mis pähe tulid aga kui aega on siis võiks kirjutada siia igasuguseid positiivseid ja negatiivsed selle mudeli kohta.


Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000 eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla.


„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.03.18 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000 eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla.


Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kev95
huviline



Registreerunud 27.01.11
Asukoht: Viimsi/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6

postitati 31.03.18 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000 eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla.


Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks?


Liisingusse saab kui kasutada nt "mobile.ee" vahendajana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ruudi
huviline



Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 31.03.18 15:00 Tsiteeri


Ja maksad keskmiselt 2 tonni neile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 31.03.18 15:13 Tsiteeri


Saksas käimine maksab ka, aega ja raha peab endal olema, keelt oskama, AUTOT TUNDMA, või oskused kaasa ostma kaugele (lollidelt võetakse ka seal raha vabalt ära). Kui esimene väljavalitu ei sobi, siis saadakse teada, kui suur on Saksamaa ;). Tihti tullakse üldse tühjalt tagasi. Paras põrsas kotis ostmine, kuna üliolulisi asju keegi ei kipu kontrollima seal, isegi kui kellegi soliidse kaudu tellida. Saksast ei saa korralikku autot üldiselt odavamalt, lisaks tehakse igasugu tsirkust ka sealmaal. Näiteks müüakse Eestist tulnud autosid.
Just hiljuti oli au tutvuda ühe B8 FL 2,0TDI-ga, millel puhtad paberid ja sõit 185K. Kahjuks vaatas ühest kohast vastu 379K, päris kahju oli omanikust.
Aga on suuremaid muresid, kui läbisõit, juhul kui ei vea. Sealt jooksebki see piir, üks vaatab värvikihi paksust, teine jälle tehnilist seisukorda. Eks igaüks ise teab, mis talle tähtsam on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 31.03.18 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: toomasd
Miks sa saksast auto hindasid ei vaata? Siin on A4-A6 hinnad üle mõistuse kirved kui vaadata mis mobile.de saksas pakub. Laias laastus on siin müüdavate 2013-2014 aasta A6-te hinnad ca 3-5 tuhinat kallimad ja enamik üle 200 tuhina läbisõiduga. Isiklikult vaatan A6-te saksast 160 tuhinat läbi sõiduga masinat mille hind on minu jaoks juba ok (hind 15-17000 eur), kuna 120-140 tuhinat läbisõiduga masinate hind juba krõbedam (hinnad ca 18 000 eur). Hind sõltub muidugi varustusest ja aastast aga siiski kaalumist väärt. Olen endale ja tuttavatele saksast autosid toonud ja ei kahetse. See kevad plaanis jälle reis saksa ette võtta ja vaatab Berliini ümbrust, sealt lühem maa eestisse tulla.


Kuidas Saksast tuues liisingusse ostes toimima peaks?



Selleks kasuta isikut kes kohapeal saksast ostes auto oma nimele ostab, see võib olla sõber või naine ehk keegi keda saad usaldada. Kohapeal pead esialgu raha välja käima, mille saad peale lliisingusse vormistamist tagasi. Eestis lähed arki ja teed akti ära, siis teed liisingusse taotluse ära ja muretsed autole hindamisakti valueexperdilt näiteks. Liisingu korral peab tekkima kolmnurk - auto müüa (näiteks sõber), liisingu võtja (sina ise) ja pank kes tehingut finantseerib. Kui otsus tuleb liisingult positiivne siis saadetakse elektrooniliselt paberid ja arkis vormistad auto liisingu nimele ära, saad numbri ja teha passi kätte. Liisingu korral on muide Kasko kohustuslik. Meie tegime tausta uuringu esinduse kaudu et midagigi auto ajaloost teada saada ja kohapeal oli kaasas värvipaksuse mõőtja. Õnneks oleme siiani siledad autod saanud:)


„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.04.18 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomasd
...Kohapeal pead esialgu raha välja käima...


Selles see probleem ongi, et enamikel inimestel ei ole sellist summat kusagilt võtta ja kui oleks, siis tõenäoliselt ei ostaks nad autot ka liisingusse, et siis pangale intressi ja kaskot maksta (viimane võiks siiski enda unerahu jaoks tehtud olla).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 01.04.18 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomasd
Selleks kasuta isikut kes kohapeal saksast ostes auto oma nimele ostab, see võib olla sõber või naine ehk keegi keda saad usaldada. Kohapeal pead esialgu raha välja käima, mille saad peale lliisingusse vormistamist tagasi. Eestis lähed arki ja teed akti ära, siis teed liisingusse taotluse ära ja muretsed autole hindamisakti valueexperdilt näiteks. Liisingu korral peab tekkima kolmnurk - auto müüa (näiteks sõber), liisingu võtja (sina ise) ja pank kes tehingut finantseerib. Kui otsus tuleb liisingult positiivne siis saadetakse elektrooniliselt paberid ja arkis vormistad auto liisingu nimele ära, saad numbri ja teha passi kätte. Liisingu korral on muide Kasko kohustuslik. Meie tegime tausta uuringu esinduse kaudu et midagigi auto ajaloost teada saada ja kohapeal oli kaasas värvipaksuse mõőtja. Õnneks oleme siiani siledad autod saanud:)


Eestis liisigut ikka oskab võtta. Küsimus oligi pigem selles, kuidas tekitada saksast auto ära toomiseks korraga nii suurt summat. Sellist sõpra, kel niisama 17000 eurot vedeleb ja tahab seda tuulutada, on ikka suhteliselt raske leida.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]