helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.18 13:41
|
|
|
õlisurve test?
Tere, selline küsimus siis, kas kellegil olemas õlisurve mõõdikut ja saaks ka mu autol selle testi läbi viia, muidugi tasu eest. Oleks vaja teada,
kas surve/rõhk on piisav.
Asukoht parimal juhul Tallinn või Viimsi või siis läbiümbrus.
autoks Audi A4 s-line 2006, B7, 2.0TDI 103kW
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.01.18 14:56
|
|
|
Tallinnas ACGarage.ee või Forss.ee kindlasti aitavad.
|
|
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.18 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Tallinnas ACGarage.ee või Forss.ee kindlasti aitavad. |
Kas on võimalik, et test võtab 2h aega? Miks ma siia kirjutan ongi see et selle eest küstitakse 30-40€..mõtlesin ehk keegi saab aidata siit ja
soodsamalt.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.01.18 16:53
|
|
|
Pakuks kuni pool tundi, koos auto sisse ja välja ajamisega. Aga eks on mingid miinimumtasud suuremates ja ausalt makse maksvates töökodades, päris nii
ka ei saa, et tunnihind korda 15 minutit. Probleemi pole küll kirjeldatud, ega kuna osadel nendel mootoritel on suured probleemid õlipumpadega, siis
ei soovita sõita kuni asi selge. Esimesena saab turbost lahti ja seejärel ülejäänud mootorist.
|
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.18 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Pakuks kuni pool tundi, koos auto sisse ja välja ajamisega. Aga eks on mingid miinimumtasud suuremates ja ausalt makse maksvates töökodades, päris nii
ka ei saa, et tunnihind korda 15 minutit. Probleemi pole küll kirjeldatud, ega kuna osadel nendel mootoritel on suured probleemid õlipumpadega, siis
ei soovita sõita kuni asi selge. Esimesena saab turbost lahti ja seejärel ülejäänud mootorist. |
Saan sellest täitsa aru, mulle öeldi lihtsalt et 2h üks remondi töökoda.
Armartuuril tuli ei põle jne. Kui surve madal siis teaks proböeemi otsida või välistada. Autol vahest kummaline hääl selline https://www.youtube.com/watch?v=aBCrv8aZucc&feature=youtu . Ei tee igapäev, käis remondis. Arvati et vaakumpump, vahetati
aga peale remonti korra nüüd tegi ükspäev ja nüüd jälle normaalselt toimind kõik mitu päeva..
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.01.18 18:09
|
|
|
2 tunni eest 30-40 eur oleks imelikult odav. Isiklikust kogemusest tean, et mõni üksik nö. nurgatagune remondikoht teeb 20 eur/h, enamasti vähemalt 25
eur/h. Alla 20 eur/h ei ole kindlasti võimalik seaduslikult sellist teenust jätkusuutlikult pakkuda.
Audi esinduse hindadega pole täpselt kursis (ju suurusjärgus sama ikka), aga näit. Amserv Sõpruse esinduses hooldus- ja remonditööd 54 eur/h,
diagnostika ja elektritööd 57 eur/h.
|
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.18 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
2 tunni eest 30-40 eur oleks imelikult odav. Isiklikust kogemusest tean, et mõni üksik nö. nurgatagune remondikoht teeb 20 eur/h, enamasti vähemalt 25
eur/h. Alla 20 eur/h ei ole kindlasti võimalik seaduslikult sellist teenust jätkusuutlikult pakkuda.
Audi esinduse hindadega pole täpselt kursis (ju suurusjärgus sama ikka), aga näit. Amserv Sõpruse esinduses hooldus- ja remonditööd 54 eur/h,
diagnostika ja elektritööd 57 eur/h. |
Issand jumal, see ei ole üldse teema hetkel olgu või 80..ma pean seda
poole tunnise testi jaoks paljuks..miks nagu teema selle üle. Ma küsin hooopis muud asja, ebavajalikud kommentaarid võib endale jätta Ma lootsin, et leian kellegi, kes saab hädas neiut aidata ja jah, pisut
soodsamalt kui forssis väi mujal, kui ei saa aidata siis ei saa..
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 29.01.18 18:55
|
|
|
Alatihti on probleem see, et OSADE mootorite õlirõhu anduri(te) juurde ligi pääseda, see eeldab juba OSADE mootorite puhul üle 30 minuti lammutamist,
et manomeeter külge panna, siis uuesti kokku laduda, et tööle panna ja hiljem kui test tehtud, uuesti lahti lammutada, andur tagasi, uuesti kokku
laduda.
Ja juba on 2H tööd.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.01.18 18:56
|
|
|
Mu "teema" on see, et tahaks näha remondikohta, kes 2 tunni eest 30 eur küsib. Või sain eelnevatest postitustest valesti aru?
|
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.18 06:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silverpm
Alatihti on probleem see, et OSADE mootorite õlirõhu anduri(te) juurde ligi pääseda, see eeldab juba OSADE mootorite puhul üle 30 minuti lammutamist,
et manomeeter külge panna, siis uuesti kokku laduda, et tööle panna ja hiljem kui test tehtud, uuesti lahti lammutada, andur tagasi, uuesti kokku
laduda.
Ja juba on 2H tööd. |
Mul ei ole absoluutselt probleemi maksta 30eurot kui tõesti tööks kulub 2h, nagu ka ülal pool küsisin, kas on reaalne kulu 2h. Küll aga öeldi fixuses
mulle,et minu auto puhul võtab see pool tundi, mis tõttu ma ka siia ppöörudisn, et äkki on keegi, kes saab mind aidata. Miks nagu arutelu selle üle,
kas ma nagu riivasin kedagi selle küsimusega, kui soovisin et keegi õlisruvet mõõdaks, ma arvasin et see ongi see koht, kus abi paluda. Ma käin oma
autoga koguaeg vaid remonditöökodades ja maksan alati 30€ tunni eest..ma olen väga hästi kursis mis hinnad on. Teema polnud üldse selles hetkel.
Küsisin väga viisakalt abi ja saan hoopis teemast mööda kalduvaid vastuseid..Ühesõnaga, siit ma abile loota ei saa nagu ma aru saan.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 30.01.18 07:19
|
|
|
Autodata andmetel:
Oil pressure - Check:0,5h
Oil pressure - bar/rpm:2,0/2000
Õli temp peaks olema vähemalt 80 kraadi. Ehk siis soojaks ajamise peale arvesta diisli puhul ka mingi pool tundi.
|
|
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.18 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Autodata andmetel:
Oil pressure - Check:0,5h
Oil pressure - bar/rpm:2,0/2000
Õli temp peaks olema vähemalt 80 kraadi. Ehk siis soojaks ajamise peale arvesta diisli puhul ka mingi pool tundi. |
Aitäh info eest, sain aja carvexi kus öeldi ka et ca 1h maksimaalselt
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
|
helenepihl00
huviline
Registreerunud 29.01.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.18 14:36
|
|
|
Natuke ülal pool olen selgitanud probeeli ja seal ka link videole, millist häält vahetevahel tuleb mootoritagant. Esimese hoobina arvati, et vaakupump
tegi, kuna see oli väga kulunud. Vahetati ja peale seda nüüd on ühe korra teinud veel seda häält ja seda ka vaid hetkeks..siiski soovitati õlisurvet
mõõta, et äkki pumbatöös kuskil mingi viga, kuuskant varras vms..:/ Tänan lingi eest, mul siiski hääl hoopis teine ja kui üldse, siis tuleb see hääl
pigem sooja mootoriga :/ Oleme isegi püüdnud tagasi saada häält et keegi teine ka kuulaks üle, aga nüüd nagu nurrub jälle. Hääl oli selline: https://www.youtube.com/watch?v=aBCrv8aZucc&feature=youtu .
|
|
|