Lehekülgi: 1 2 3 |
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.17 17:57
|
|
|
Audi S8 Exclusive 5.2 V10 - 2008 - tonism
Sai siis puhtalt huvipärast ostetud selline isend
Üldine
2008 Audi S8 Exclusive
5.2 V10, 331 kW
Täpsemad andmed
Esmane registreerimine: 25.01.2008 (Saksamaa)
Mootor: 5204 cm3 V10 FSI (BSM)
Jõud: 331 kW @ 7000 rpm
Vääne: 540 Nm @ 3500 rpm
Tühimass: 2015 kg
Värvus: hall (Daytona Gray)
Läbisõit: ~104 850 km (14.05.2018 seisuga)
Esmane eestis registreerimine: 26.08.2014
Varustus
A00 Tavaline tarne
A51 Audi AG
A8S Standardvarustus
AQ0 Standardtootmine
B01 Tüübikontrolli riik Saksamaa
B0A Osakomplekt ilma riigipõhise kooste-eeskirjata
C21 Kasutusluba
CT1 Kergmetallrattad 9J x 20
D5W 10-silindril ottomootor 5,2 L/331 KW (40V) V10, FSI, homogeenne põhimootor on: T8E
E0A ei ole kampaaniaversioon
F0A Ei ole operatiivsõiduk, standard-versioon
FA0 Kontrollitud seeriatoodang
FC1 Koos indivudaalpaigaldusega
FN0 Variant " S "
FQ1 Veljed: Audi Sport/ Quattro GmbH
G0R 6-käigul. automaatkast nelikveole
GP0 Sõidukid ilma spetsiaalsete tooteparendusmeetmeteta
GS1 Alumiinium-aplikatsioonid
GT2 Süsinikust iluliistud
GZ2 Ukse sulgemisabi
H9N Rehvid 275/35 ZR20
J0Z Aku 520A (110Ah)
K8B Trepp-pära
L0L Vasakpoolse rooliga versioon
N5D Istmekatted Valcona-nahk
NT0 Transpordikaitse (vers.1)
NY0 Aku/generaator standardvõimsus
PAL interior and exterior lighting package
PC5 ceramic brake
PDB insulating glass with heated windscreen
PIF ISOFIX child seat mounting for rear seatbench with switch for front-passenger airbag deactivation
PK6 auxiliary heating / ventilation with remote control
PKH luggage compartment package
PL4 Alcantara package with black headlining
PQF Audi exclusive forg. alum. alloy wheels, 9Jx20, 7-twin-spoke des., pol., 2-col., w/ 275/35 R 20 tyres (quattro GmbH)
PT4 car phone (Bluetooth) with centre armrest
PYK Audi exclusive leather package (package 4), full leather equipment, Valcona leather
Q1D Sportistmed ees
QF2 Käsitsetav kuuldeseadis (telefon) keskm käetoes
QH1 Hääljuhtimine
QQ3 Ambiente ja ümbrusvalgustus
QU1 TV-vastuvõtt analoog/digitaalne, ja digit raadiovastuvõtt
QW1 Keskne juhtpaneel, ees
S3G Sõidukid k spetsiaal. ümberehituste/paigaldistega
S95 Konsortsiumi kampaania
T8E 10-sil ottomootor 5,2L agreg 07L.Z (ALU)
U1W Armatuurlaud km/h, raadiokell pöördeloendur, päeva läbisõidumõõdik km, lisanäidik spetsiaalse värvivarustusega
V0A Rehvid fikseerimata kaubamärgiga
VA0 Ilma kaelarullita/kaisupadjata
VC1 Garaaþiukse avaja
VE0 Ilma tagumise meigipeeglita
YQH Audi exclusive Rear Seat Entertainment (RSE)headphones
YRB controls in Audi exclusive "Leather"
YSR Audi exclusive floor mats with leather piping
YTO Audi exclusive seat belts
0GG Heitgaasinorm, EU4
0JZ Ilma kaaluklassi määramiseta esisillale
0LW Koos spetsiaalsiltide /kleebistega/ Saksamaa ohutussertifikaatidega
0TD Jalamatid ees ja taga
0U0 Kütuse kvaliteet 98 ROZ
0UA Ilma spetsiaalse värvivarustuseta
0VC Pardakirjandus saksa keeles
0W1 Kleebis peaelektrikilbile saksakeelsed riigid
0YZ Ilma kaaluklassi määramiseta Tagasild
1A2 Kütusesüsteem, otto-otsesissepritse (FSI)
1C1 Külmumiskaitsekuni -25 C tolerantsiga kuni -30 C
1CX Sõidukiklasside eristamine -4E0-
1D0 ilma haagiseveota
1EX Spetsiaalne tüübisilt EÜ-le
1G5 Varuratas, ruumisäästlik, sama suur kui sõidurehv, ühe pöörde sama veeretee pikkus
1KU Ketaspidurid taga
1LW Ketaspidurid ees
1PD Rattapoldid, varguskindlad (mittelukustatavad)
1T3 Esmaabivahendid koos ohukolmnurgaga
1VN Paigaldusosad 10 sil mootorile
1W7 Jahutuskast
1X1 Nelikvedu
1Z6 Suurem esmane kütusepaagitäide
2C7 Turvaroolisammas koos elektr aksiaalse ja kalde seadistusega
2G1 Otsak pliivavabaks tankimiseks
2K3 Kaitseraud tugevdatud
2KR Kleebised/sildid, inglise-saksa keeles
2MB 4 nurgaga õhkvedrustus koos elektroonil reguleeritud vedrustusega
2YK lisatalverehvid
2Z1 Tüübitähis tagaosal või Quattro-tähisena
2ZC Nahast sport-multifunktsiononaalne rool k Tiptronic´u ja S-embleemiga
3B4 Turvatooli kinnitus turvatooli kinnitussüsteem ISOFIX
3D1 Keskkonsool
3FR Lükand-/katuseluuk, solaar, elektriline eelvalikuautomaatikaga
3G0 Ilma eesmise turvatooli kinnituseta (ISOFIX)
3PN Istmeseadist, elektril mõlemale mäluga esiistmele
3X1 Läbilaadimisseade koos suusakotiga
3Y5 Päikeseruloo tagaklaasile,elektril käitatud ja küljeklaasile taga käsijuhtimisega
4A4 Istmesoojendus esi-/ja tagaistmed, eraldi reguleeritavad
4D0 Ilma istmeventilatsiooni/massaaþiistmeteta
4E7 Tagaluugi võimendsulgemine
4GM Esiklaas, tumendatud klaas k värvitriibuga ja koos VIN-koodi vaateavaga, soojendusega
4K5 Kesklukustus 'Keyless-Entry' koos sõrmejäljega
4KV Külg- ja tagaklaasid tumendatud
4L6 Ohutu sisepeegel isetumenev
4QF 3-punkti autom turvavööd ees, k elektril kõrguse seadistuse ja mäluga
4UF Turvapadi juhile ja kaassõitjale koos kaassõitja-turvapadja deaktiveerimisega
4V0 Ilma kaassõitja istme tagant seadistuseta
5D1 Kandesagedus 433,92 bis 434,42 Mhz
5J2 Tagaspoiler (versioon 2)
5K5 Transpordikaitsekile koos transpordi lisakaitsemeetmetega
5MK Dekoor-sisekate, süsnikkiud
5SL Välispeegel vasakul, asfääriline
5XH Päikesesirmid koos meigipeegliga valgustatud juhi- ja kaassõitjapoolel
5Z0 Ilma elektril regul üksistmeteta taga
6E3 Keskmine käetugi ees
6FC Välispeegi korpus alumiiniumist
6M1 Pagasikinnitusrihmad
6NS Lae vormkatend Alcantara
6Q2 Käiguvahetusnupp/-hoob nahast
6TS Välispeegel paremal, asfääriline, suur nägemisala
6V1 Tagakate (ECE)
6W5 Numbrimärgikandur ees
6XL Välispeegel koos mälufunktsiooniga isetumenev, elektril kokkuklap/seadist/soojend
7AL Vargusvastane alarmseade, salongikaamera, Back-up-pasun ja teisalduskaitse
7D3 CD-vaheti
7G0 ilma VTS-valmiduseta (Vehicle Tracing System)
7HB Nahavariant 1
7K3 Rehvirõhukontroll, sagedus 433 MHz High
7M2 Lävepaku kaitseliistud ukseavades koos S-embleemiga
7P3 Nimmetugi, elektril seadist esi- ja välimiste tagaistmete seljatugedes
7Q2 Navigatsioonisüsteem koos värviekraaniga
7QT CD-rom (Euroopa)
7X8 Parkimisabi ees ja taga, pluss tagurduskaamera
7Y1 Reavahetuse abisüsteem
8EV Bi-funktsioon-põhilaternad koos gaaslahenduslamp, kurvisuunatuli ja LED-päevasõidutuli, paremp liiklus
8K9 Päevasõidutuli koos lisasõidutulega ja coming home-funktsiooniga
8Q6 Valgustuskauguse seadistus,autom/dünaam koos kurvitule lülituse ja nurgavalgustusega (AFS 2)
8RF "High End Sound"
8T4 Automaatne pikivaheregulaator
8X1 Laternapesur
8YQ Raadio "HIGH"
8Z5 mitte kuuma kliimaga riik
9AU Climatronic siseõhuringluse regul-ga, FCKW-vaba koos tagaruumi juhtimisega
9JA Mittesuitsetaja versioon
9M9 Seisusoojendus koos puldiga
9P1 Nupplülitiga lukk k. hoiatuskontaktiga
9WP Koos multimeediaga sõiduki tagaosas
9ZW telefonivalmidus mobiiltelefonile
Modifikatsioonid
- Toonitud klaasid
- Toonitud iluliistud
- Toonitud käepidemed
- Toonitud peeglid
- 20" Ispiri valuveljed
- Brembo (8-kolvised) esipidurid (taga tehase keraamilised)
- Vaiksem väljalase
Hetke keskmine kütusekulu
Hooldused
- 12.01.2010, ls 27 616
- 22.03.2012, ls 41 555
- 10.09.2014, ls 60 744 (Reval Auto OÜ)
- 06.12.2017, ls 99 281 (Reval Auto OÜ)
Avariid
- 05.10.2015: Auto jäi rekka ja äärekivi vahele mille tulemusena purunesid tagumine tiib, tagumine uks, tagumine ja esimene velg (21" Audi Rotor),
esimene keraamiline piduriketas, õõtsad, käändmikud ja peeglid. Täiendavalt sai mõlkida esimene tiib. -- kõik peale velgede ja esimeste keraamiliste
pidurite taastati tadaolevalt originaalidega, veljed ja pidurid asendatud järelturu omadega.
Pildid
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 29.11.17 19:52
|
|
|
Endalgi huvi pakkunud pidevalt, kuna hinnaklass vähemalt omandamise mõttes jõukohane. Loodan, et teema tuleb vähe pikaajalisem, et saaks lugeda kuidas
ka selle ülalpidamisega on, just rahalises mõttes.
Seega, jään huviga ootama igasuguseid detailseid pajatusi omanikuks olemisega kaasnevatest kogemustest ja kuna stamp on alustuseks edasi anda
mitte-midagiütlev soov, siis: "Kiiret sõitu!"
|
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 29.11.17 20:16
|
|
|
Auto24-s oli selle auto kohta päris pikk teema. Aga igal juhul edu. Loodame jah, et teema tuleb pikk ja huvitav lugeda.
|
|
|
Smart49
huviline
Registreerunud 05.02.14
Kasutaja on eemal
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 29.11.17 21:21
|
|
|
Mu teada tehti normaalsed keretööd, seega pole paanikaks vast põhjust.
Eest ainult keraamilised pidurid kadunud.
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 29.11.17 21:43
|
|
|
Esipidurid on minu auto eelmised RS 8-kolvilised brembo sadulad. Müüsin ja paigaldasin need sinna ise omaniku soovil. Ennem seda oli keraamilise
sadul, klots ja liiga väiksed kôverad teraskettad. Ketas ulatus ainult poole klotsi peale. Sadulad olid minul taastatud ja lisaks panim 365mm
phaetoni kettad vaheflantsidega, et ketta offset oleks ôige. Vôimalik, et kettaid on vahetatud vahepeal.
Keraamilised sadulad olid omanikul olemas, aga uued vôi isegi kasutatud kettad on kosmos hinnaga. Majanduslikult täiesti ebaotstarbekas ja teraskettad
sobivad sinna samahästi asenduseks. Lihtsalt taga vôiks ka siis teras olla.
|
|
|
randmeri
huviline
Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: S5 Sportback V6T
|
postitati 29.11.17 22:16
|
|
|
Kirju minevik või mitte, aga see auto näeb ikka über boss välja
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 29.11.17 22:57
|
|
|
Ilus auto on jah, päris palju käest kätte liikunud - on mullegi pakutud
Mul pildid olemas selle auto kõksust kui huvi on.
Audi esinduses peaks ka olema märge et suur avarii olnud, müük suht raske
aga edu ilus pill
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 30.11.17 14:49
|
|
|
Kui tegemist poleks alumiiniumist autoga, siis see "avarii" oleks üliköömes. Alumiiniumi lappimine paraku keerulisem/kallim aga isegi ilma selle
avariita käivad sarnased autod sageli käest-kätte, sest tänapäeval on soetamishind vägagi mõistlik, kuid ülevalpidamiskulud siiski suht kõrged
(juppidest ei räägigi, ainuüksi kütusekulu on linnas üle 20l/100km ja kasko, mis on ca 3k aastas).
|
|
|
Smart49
huviline
Registreerunud 05.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.17 16:26
|
|
|
Omanik kuidagi vaikseks jäänud? Ajalugu tuli üllatusena?
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.11.17 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Kui tegemist poleks alumiiniumist autoga, siis see "avarii" oleks üliköömes. Alumiiniumi lappimine paraku keerulisem/kallim aga isegi ilma selle
avariita käivad sarnased autod sageli käest-kätte, sest tänapäeval on soetamishind vägagi mõistlik, kuid ülevalpidamiskulud siiski suht kõrged
(juppidest ei räägigi, ainuüksi kütusekulu on linnas üle 20l/100km ja kasko, mis on ca 3k aastas).
|
Ma panin huvipärast selle auto nr. IF kindlustuse kaskokindlustuse kalkulaatorisse sisse ja sain sellise vastuse: "E-büroo hind aastas: 1 342.24 €"
Kuna mul üks samasugune hetkel IFis kindlustatud (läbi personaalse pakkumise), siis aastamakse on päris tublisti alla 1k.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
wolly
huviline
Registreerunud 09.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.17 16:59
|
|
|
Muud vigastused on kõik ilusad ja toredad, aga kuidas tagatiiva vahetus tehtud on seda tahaks küll teada. Kas on kasutatud mingit custom lahendust või
siis tervenisti vahetatud, millega just iga külasepp hakkama ei saaks alumiinium kere puhul.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 30.11.17 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: kassu
Kui tegemist poleks alumiiniumist autoga, siis see "avarii" oleks üliköömes. Alumiiniumi lappimine paraku keerulisem/kallim aga isegi ilma selle
avariita käivad sarnased autod sageli käest-kätte, sest tänapäeval on soetamishind vägagi mõistlik, kuid ülevalpidamiskulud siiski suht kõrged
(juppidest ei räägigi, ainuüksi kütusekulu on linnas üle 20l/100km ja kasko, mis on ca 3k aastas).
|
Ma panin huvipärast selle auto nr. IF kindlustuse kaskokindlustuse kalkulaatorisse sisse ja sain sellise vastuse: "E-büroo hind aastas: 1 342.24 €"
Kuna mul üks samasugune hetkel IFis kindlustatud (läbi personaalse pakkumise), siis aastamakse on päris tublisti alla 1k. |
Väga hea pakkumine tõesti aga eks kasko puhul on päris mitmeid kriteeriume, mis seda hinda mõjutavad, mh. kindlustusvõtja "minevik", omavastutuse
suurus (kahju + vargus), asendusauto jms. Ise kindlustasin FL D3 A8 ca 2k peale aga tõsi, paar aastat möödas sellest ning eks ajad on muutunud (kõik
omavastutused olid tol hetkel täiesti miinimumi pandud jms).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.12.17 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Smart49
Omanik kuidagi vaikseks jäänud? Ajalugu tuli üllatusena?
|
Mõistlike töövõtete korral pole sel autol midagi viga vaadates kahjustusi. Mind ei häiriks üldse kui selline plõks on ära käinud ei ostjana ega
müüjana (minge tooge siis saksast türklaste taastatud 2x kallimaid isendeid kohale või uskuge leedust ostetud auto puhul, et avariivaba). Pole ükski
auto igavesti kasutatav, nii et... pikki kilomeetreid! Kapotialune on küll selline noh - tore . Ma räägin kogu aeg, et ei ole need autod ikka autod, millel alla 8 silindri kapoti all, mida rohkem seda uhkem
.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 01.12.17 10:13
|
|
|
4 silindriga on ka autod, aga neil on lihtsalt pool mootorit.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 01.12.17 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Mark: Audi
Mudel: S8 Exclusive (teadaolevalt kõikide lisadega)
|
Taga puuduvad vent istmed
|
|
|
Smart49
huviline
Registreerunud 05.02.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ramm
Tsitaat: | Algselt postitas: tonism
Mark: Audi
Mudel: S8 Exclusive (teadaolevalt kõikide lisadega)
|
Taga puuduvad vent istmed |
Ees pole ju samuti? Täisvarustusega kindlasti tegu pole, lisaks pole
masaaz istmeid.
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 22:05
|
|
|
Mis on Teie arust nn. täisvarustus? Konkreetsel autol on sport ver. istmed ehk st. et need on ilma jahtuseta ja massaažita. 3 kodara rooli variandil
pole ka soojendust, hinna järgi oli kõige kallim puit rool, seda ka ei ole. Või mis see täisvarustus olema peab? Esiklaasi soojendust ka ei ole. Saate
aru alati tehakse mingisugused valikud, kui sa Mustangile Recaro pingid valid siis sa ei saa isegi elektri istmeid selle raha eest.
|
|
|
|
tonism
huviline
Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.17 23:07
|
|
|
Tänud kõigile info eest!
Paraku elutempo tõttu ma tõenäoliselt igale postitusele siin vastata ei jõua ning katsun pigem postitada, kui midagi sisulist autoga juhtunud - sellel
korral siis talverehvid, mis nüüdseks samadel velgedel peal:
Keskmise kulu osas ei tohiks kellegile üllatusena tulla umb 20 l / 100 km. Kui aga täpsemaid võrdlusi vaja, siis ostes oli auto keskmine ca 22 l / 100
km, mis tundub üsna realistlik kui normaalse sõidustiili juures. Paraku mina normaalselt ei sõida ning hetkel esimese 300 km keskmine kulu ca 16 l /
100 km. Mööda Männiku teed 95 km/h püsikiiruse hoidjaga sõites kõigub 11.0 ja 11.5 vahel talve rehvidega.
Autot ostes olin avariist teadlik ning omanik seda ka ei varjanud. Pildimaterjali ta küll ei näidanud ja väga detailidesse ka ei läinud, kuna auto oli
nii seest kui väljast igati viisakas ning sõitis normaalselt. Lisaks kinnitas auto korrasolekut ka esindus:
Sellegipoolest, kui kellelgi on pildimaterjali õnnetusest või veelgi enam, auto taastamisest, oleksin kindlasti tänulik.
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 02.12.17 08:46
|
|
|
Tiivad ja uksed ilmselt vahetatud tükina. Tagatiiva remondi käekirja ehk õnnestub logari eemaldamisega näha. Võin eksida ja a8 ei kauta taga
logarit.
Alumiinium on samamoodi keevitatav nagu lehtplekk. Lihtsalt vahendid on veidi teist tüüpi.
Mina kere osa eriti ei põeks. Kosmeetilised vigastused. Loodetavasti on sillakinnitused ka ikkagi sirged ja terved.
Eks keraamilised pidurid võiks taastada, aga rahaline mõtekus küsitav.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.12.17 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadumees
Mis on Teie arust nn. täisvarustus? Konkreetsel autol on sport ver. istmed ehk st. et need on ilma jahtuseta ja massaažita. 3 kodara rooli variandil
pole ka soojendust, hinna järgi oli kõige kallim puit rool, seda ka ei ole. Või mis see täisvarustus olema peab? Esiklaasi soojendust ka ei ole. Saate
aru alati tehakse mingisugused valikud, kui sa Mustangile Recaro pingid valid siis sa ei saa isegi elektri istmeid selle raha eest.
|
Jumala õige tähelepanek. Osade asjadega ei ole võimalik teatud asju saada. Mu Allroad on ka "täispauk" varustusega, kuid rooli soojendust pole, kuna sportrool. S-line alcantara istmega venti ei saagi, palu või
põlvili. Varustust tuleks lugeda ikka selle järgi, mida sai eraldi tellida, või siis mitte. Ilma istmete ja roolita ei saanud autot osta, see valik
tuli teha etteantud valikute hulgast. Pakettaknad, soft close, solar, distron., webasto, konks, öövaatlus jne. on eraldi linnukesed ja peaks olemas
olema n.n. "täisvarustuses" autol, kuna need linnukesed ei sõltu muudest asjadest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.12.17 10:22
|
|
|
Auto on kena ja pakub kindlasti omanikule naudingut veel pikaks ajaks.
Ei saa oma vaatevinklit avalikustamata jätta selle ”täis laks” osas.
Miks peaks üldse sedasi oma auto kohta ütlema, teades et kõikke ju ikka pole.
Või mis on ühele ülim, see taas teisele puudus.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 03.12.17 10:45
|
|
|
Kasko tuleb alati Swedist võtta, vaieldamatult parimad hinnad ja tingimused
Mu autopargi võrdlused, Salva tahtis Panamera Turbo (368KW) eest peaaegu 500 kuus, swed 204.-, X5 F15 203 kuus, mujal taheti igalpool lisa immot ja
hind 2x. Lisaks Swedi eliit lubab autot esinduses teha. Lisaks veel alati olen sealt nn parima turuhinna saanud
Golfi 77kw kindlustusmakse tuli salvas kallim kui X5l (230 KW) 2 kuud swedis ..Nii et kindlustusseltsid võivad p... minna. Usun et sellel tuleb 150 kanti või vähem isegi.
X6 M sai kunagi Salvas tehtud ja lõpuks Swedis, kuumakse vahe oli mälu järgi 100 kanti
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.12.17 11:02
|
|
|
Uuel Rs6-l tahad kärukonksu, pead loobuma matrix LED-ist ja võimalusest sõita 305km/h (tehasepoolne). Tahad sõita üle kolmesaja, loobud oma ferraaaari
vedamisest treileril. Seega lõpetage see "täispauk" jutt ära. Kui kõige kallimad asjad peale valida ei tähenda see veel, et on kõikide lisadega.
Mitte enam 21. sajandil. Sellised asjad vist lõppesid a.la c4 kerega ära, kus oligi ainult kahe käe sõrmedel võimalik lisad üles lugeda. Tänapäeval
peadki valima, sest üks asi võib välistada teise.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |