Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Start/Stop süsteemi arvamused (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 6971)
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 28.11.17 11:23 Tsiteeri
Start/Stop süsteemi arvamused



Foorumit sirvides tuleb üsna paljudest autoteemadest välja, et start/stop süsteem ei meeldi väga autoomanikele. Miks see nii on?
Nagu ma aru saan, muretsevad mõned seetõttu, et starter peab iga kord mootori uuesti käima vedama mis tõenäoliselt tähendab, et starter väsib kiiremini kui start/stop süsteemi mitte kasutades? Kas see on üldse mingi reaalne oht ja keegi on reaalselt pidanud starterit vahetama? Lisaks siis peaks see veel lisakoormust akule andma mis omakord tähendab, et aku väsib kiiremini.

Kas mitte antud lahendust disainides inseneerid ei mõelnud selliste probleemide peale? Akud on ju spets märgistusega, et start/stop ja ehk on ka starterid veidi korralikumad?

Minu jaoks on plussideks see, et auto jääb vait ja seistes on vähem müra, lisaks ka reaalne kütusesääst. Miinuseid ei oska otseselt välja tulla, potentsiaalsed miinused sai loetletud üleval pool.

Antud juhul on jutt A7 BiT Diisel mootoriga autost, kui ummikus ei taha, et mootor välja sureks (näed, et kohe hakkad edasi liikuma) siis vajutad pidurit veidi vähem ja auto jääb käima. Samas foori taga kui just on punane tuli süttinud, vajutad rohkem ja mootor seiskub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.11.17 12:07 Tsiteeri


Vóib olla on kuskil Berliinis vói ka Tallinnas tóesti mingi móte asjal, mujal kindlasti mitte. Peale starteri ja aku koormatakse iga käivitusega ka ketiliini näiteks, kindlasti meeldiks ka kastile rohkem töötava mootori otsas olla, kui D asendis pidevalt seiskuda ja käima end tómmata. Ise vótan selle asja alati esimesena maha, vahet pole, mis kast vói mootor.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 28.11.17 12:23 Tsiteeri


Eks erinevate autoteemade üldine mure on ka selles, et need start-stop süsteemid töötavad margipõhiselt täiesti erinevalt. Kui saksa tootjad välja jätta, siis japsid, korealased, prantslased ja rootslaste süsteemid on räigelt kandilised (valel ajal väljalülitus, korralik käivitusviide jne) ja minu hinnangul suhteliselt kasutuskõlbmatud.
Starter ja aku on tehniliselt väikesed mured, neid on probleemide korral suhteliselt lihtne asendada. Eks kõik mis liigub, see ka kulub. Põhihäda võiks minuarvates olla seotud erinevate õlitussüsteemidega (mootor, automaatkastid). Kui ikka piduri päästad ja taldmikku annad, kas siis kõik vajalikud detailid saavad piisavalt ja kiiresti määritud? - Kahtlen.

Olen nõus, et seistes on kokkuhoid kütuselt, madalad emissioonid jne. Siin peab arvestama ka faktoriga "aeg" s.t. asja kasu võiks välja tulla siis, kui seismine ummikus on 1min+. Paariks sekundiks seisma jääda ja suretada on pointless, seetõttu paljud seda ka ei kasuta. Audi muidugi hindab suretusel palju faktoreid - välja ei suretata erinevatel kliimatingimustel (vajalik salongiküte/jahutus) + tahmafiltri regenereerimisel jne.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.11.17 12:24 Tsiteeri


See on jah, rohkem suurlinnade jaoks tehtud, kus nad mõnikord tunde ummikus istuvad.

Meil, kus tunniseid ummikuid pole ja talv on külm - suht mõttetu lisa. Aku, starteri jne tulevastest surmadest rääkimata.

P.S. Vähemalt paar aastat tagasi oli talv veel külm...:P

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.11.17 12:39 Tsiteeri


Kas mitte pole mingite "paremate testitulemuste saamiseks" välja mõeldud vidin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.11.17 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kas mitte pole mingite "paremate testitulemuste saamiseks" välja mõeldud vidin?


Kui nelikveoline, aut. kastiga, 230kw, tühjalt üle 2 tonni kaaluv, 5,4 sek. 100 kiirendav mugav auto vótab maanteel alla 6 sajale, siis jätaks selle "parema testitulemuse" järgmistele pólvedele.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 28.11.17 13:12 Tsiteeri


Mulle tundub ka, et Audi on ise piisavalt tark ja oskab adekvaatselt hinnata millal mootor vaja välja suretada ja millal mitte. Selleks ajaks kui kui start/stop aktiivne on kõik õlid juba vajalikud temperatuurid saavutanud. Lisaks ei jõua mina küll oma jalga pedaalilt pedaalile nii kiirelt liigutada, et see käivitusviide kuidagi segaks.
Foori tsüklid on Tallinnas ikka pikemad kui 1 minut ja tavaliselt foori taha seistes pressin piduri põhja, et mootor seisma jääks, hommikul mööda pirita teed kulgedes samas ei lülita mootor ennast kordagi välja.

Ketiliini osas täits nõus, pikemas perspektiivis võib see olla üks tegur mille tõttu ketiliin varem välja venib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 28.11.17 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kas mitte pole mingite "paremate testitulemuste saamiseks" välja mõeldud vidin?


Kui nelikveoline, aut. kastiga, 230kw, tühjalt üle 2 tonni kaaluv, 5,4 sek. 100 kiirendav mugav auto vótab maanteel alla 6 sajale, siis jätaks selle "parema testitulemuse" järgmistele pólvedele.


Ei ole nende igasuguste testidega täpselt kursis (näit. DPF peaks olema ka paremate testitulemuste saamiseks, test toimub mingi kindla aja ja selle aja jooksul DPF põletama ei hakka, laseb oma tahma pärast välja :) ), võibolla seal näiteks linnasõidu väiksema kütusekulu saamiseks on seda vaja. Kui konkurentidel on antud väiksem kütusekulu, ega ei saa ju palju kehvemat tulemust reklaamida... vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.11.17 13:59 Tsiteeri


Millal kuluvad mootori detailid kõige rohkem?
Käivituse hetkel, sest siis puudub õlisurve poolt tekitatud õhuke vedelikukiht, mis hõõrduvaid tööpindasid üksteisest eraldaks ja täieliku määrimise tekitaks.

Õlitussüsteemi täiendavaks ülesandeks võib olla ka turbo laagrite jahutamine või vähemalt seal asuva õli koksistumise vältimine.

Võib-olla eksin...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.17 14:12 Tsiteeri


Ma pakuks, et need kolisevad C7 hoorattad saavad ka alguse start/stop süsteemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 28.11.17 14:19 Tsiteeri


Jättes tehnilise poole välja, siis enda kogemused kolme erineva masinaga millega liigelnud viimasel ajal.
2013a passat, ls 250 tuhat, oli enda masin ja esimese asjana sai maha kodeeritud, igatepidi saatanast asi sellel masinal.
~1000 km sai sõidetud 2015a E mersuga,nii ja naa, väga ei seganud.
Hetkel istumise all kolm kuud vana Astra, asi toimetab suht märkamatult ja kiirelt.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 28.11.17 19:08 Tsiteeri


Endal vw jetta 2015 a 1,4 turbokas ja 92 kw ja vw ütles ,et maha ei progre seda. Võibolla seetõttu ,et garantii veel . (kas siis saab ? )
Igatahes Pärnus on see täiesti tüütu asi ja ka Tallinnas vaevalt parem . Meie ummikud ju liiguvad mingil määral alati edasi mitte ei ole pidevat seismist .Jääd seisma lülitab välja ...ummik liigub lülitab tööle ja sõidad natukene edasi ja jälle ... :D Muidugi on kena võimalus see välja lülitada igakord kui auto tööle paned.

Teine kogemus on volvo fh 2016 a Ja see lülitas välja end peale 1 minutit kui autos toiminguid ei tehtud. Ise starteri läbiminemist ei kogenenud aga firmas oli mitmeid autosi kellel starteri vahetus tänu sellele just toimus . Kütuse kokkuhoid pidi olema suurem ja odavam oli vahetada startereid . Õ


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 28.11.17 23:46 Tsiteeri


Start-stop võib ju esimesel omanikul tore vidin olla kui kõik uus on, kuid järgmistele ei tundu see nii usaldusväärne säästja. Ise lasin S7'l kohe maha võtta peale seda, kui auto ootamatult välja end suretas keset kiiret liiklemist või näiteks trammile ette sõidad sest peatud ristmikul ja veendud trammi kauguses ja tead et jõuad, aga ei - auto suri välja kuid juba pedaal põhjas ja siis käivitus+minek+jõudmine. Nupust, kust harilikult selle maha saab võtta, saab selle nüüd tagasi sisse lülitada, kui süsteemi igatsema peaks hakkama.
Üleüldsegi on halb liigelda autoga, ka Saksamaal, mis end vahepeal välja suretab (eriti manuaaliga) - ei tunne end kindlalt võõras linnas kohalikega võidu manöövreid tehes. Pirita teel hommikul kruiisides on muidugi teine teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Platea
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.0 100kw C6

postitati 29.11.17 06:16 Tsiteeri


Kas on vaja ära lausa kodeerida? Vajutad igakord armaratuurist nuppu ja lülitad selle lihtsalt välja igakord kui sõitma lähed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.11.17 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Mulle tundub ka, et Audi on ise piisavalt tark ja oskab adekvaatselt hinnata millal mootor vaja välja suretada ja millal mitte. Selleks ajaks kui kui start/stop aktiivne on kõik õlid juba vajalikud temperatuurid saavutanud. Lisaks ei jõua mina küll oma jalga pedaalilt pedaalile nii kiirelt liigutada, et see käivitusviide kuidagi segaks.
Foori tsüklid on Tallinnas ikka pikemad kui 1 minut ja tavaliselt foori taha seistes pressin piduri põhja, et mootor seisma jääks, hommikul mööda pirita teed kulgedes samas ei lülita mootor ennast kordagi välja.

Ketiliini osas täits nõus, pikemas perspektiivis võib see olla üks tegur mille tõttu ketiliin varem välja venib.


0BK 8HP55 kasti (mis on ka Sul kindlasti) on selle start-stop tarbeks lausa hüdrauliline impulssakumulaator ehitatud, mis pauguga õlirõhu üles lööb, et auto kiiremini liikuma hakkaks. Mina ei näe selles süsteemis midagi head, kui paus pikaks läheb, võib ju alati ümmargust nuppu vajutada. Samas saab kodeerida ka nii, et süsteem hakkab tööle vastupidi, e.s. peale käivitust on mitteaktiivne, vajutad nuppu, aktiivne, kui soovi.;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 01.12.17 07:55 Tsiteeri


Loodan, et leiba laualt ära ei võta :)
http://www.advanced-incar.co.uk/2017/01/11/audi-start-stop-memory-function/
Pole jõudnud veel ise proovida.


EDIT:
AUDI START / STOP MEMORY FUNCTION
Posted by Tim Borrill in Audi, VCDS Coding
If you’ve found your way to this blog you’re probably trying to work out how to activate the memory function for your Start Stop System on your Audi or seen our video on YouTube.

This coding basically tells your Audi to remember the last state of your stop stop button. So if you got out the car and had already de-activated S/S, when you get back in the car it will still be activated.

When we come across something cool we like to share the love and tell others how to do it if they have access to VCDS or VAG-COM.

Now the below method has been tried and tested on a 2014 Audi A6 and it works really well. It may work in other vehicles but we haven’t tried it yet. We’ll update the list as and when.

Another one of those annoying niggles out the way. So here we go…

You will need VCDS and if you or a friend has access to it then you need to do the following. This isn’t a VCDS tutorial so I’ll assume you know how to do the below to activate it:

Select Contol Module 09 in VAG-COM/VCDS
Go to Security Access
Type 20113 and Login
Select “Adaption – 10”
Select Channel 34 and read
Now this is where the cool stuff happens and you have three options depending on what you want your Start / Stop Button to do…

Start Stop as Per Default after each ignition. On to off
Reduce the number by 4 (Effectively Bit 2 to 0)
Start Stop with Memory Function (Like the video)
Change the number to 32 (Effectively Bit 5 to 1)
Start Stop with inverted display (LED on switch is opposite)
Change the number to 64 (Effectively Bit 6 to 1)
Once you’ve chosen your settings, TEST and SAVE. I would then shut the car down for 5 mins and then admire your handy work.

Confirmed working vehicles:

Audi S4 3.0tfsi – 2012
Audi A6 3.0tdi – 2014
Audi A8 3.0tdi – 2014



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.12.17 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Loodan, et leiba laualt ära ei võta :)
http://www.advanced-incar.co.uk/2017/01/11/audi-start-stop-memory-function/
Pole jõudnud veel ise proovida.


Ole mureta, kui sellest leib sõltuks, oleks ammu surnud. :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 01.12.17 17:31 Tsiteeri


Mina leian et meie kliimasse ja liikluskoormusesse see asi ei sobi. Arvestades et tüüpiline Eestlane osatab ikka 200+
tkm sõitnud auto on probleemid väga kiirelt tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Tesla

postitati 02.12.17 05:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Loodan, et leiba laualt ära ei võta :)
http://www.advanced-incar.co.uk/2017/01/11/audi-start-stop-memory-function/
Pole jõudnud veel ise proovida.

Ei ole ka SS fänn, aga täitsa välja kodeerida ka nagu ei tahtnud. Nüüd on mul selliselt, et jätaks meelde viimase valiku. Nüüd on igal käivitamisel SS välja lülitatud ja nupu funktsiooni lülitasin ka sedasi ümber, et kui on sisse lülitatud, siis nupp põleb ja kui väljas, siis nupp kustus. On üksikuid hetki, kus käivitamisel on uuesti süsteem peal millegi pärast, aga siis ka nupp kohe põleb ja hakkab silma, et jälle välja lülitada.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.17 06:48 Tsiteeri


Mulle tundub, et see lisa on rubriigist Euro nõuded ja konkurents. Tänapäeva autodel on üksjagu asju, mis on nendega seotud.


https://www.manualslib.com/manual/772070/Audi-A7.html?page=17

Start-Stop System
This advanced Audi technology is design to help save fuel and reduceCOemissions at the same time. It shuts off the engine when you stop2at traffic signals or during certain stop-and-go driving conditions.When the system shuts off the engine, the Start-Stop System lightappears in the Driver Information System in the instrument cluster.Releasing the brake pedal instantly restarts the engine and makespower available before your foot even reaches the accelerator.Simply drive as you normally would and it works seamlessly.

Start-Stop ON or OFF?
The choice is yours.If you wish to turn off the Start-Stop system, simply pressAthebutton located below the Audi multimedia panelOFFor MMI® display. The button will illuminate to tell you theStart-Stop is off. The engine will continue to run when thevehicle is stopped at traffic signals or during stop-and-godriving. Of course, you will not receive the potential fuelsavings or COreduction benefit. Once you have turned off2Start-Stop, it will remain off until you press thebutton to turn it back on.



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 02.12.17 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Kui nelikveoline, aut. kastiga, 230kw, tühjalt üle 2 tonni kaaluv, 5,4 sek. 100 kiirendav mugav auto vótab maanteel alla 6 sajale, siis jätaks selle "parema testitulemuse" järgmistele pólvedele.


Mul kah paar sõpra, kes sellist omavad.
Tegid siis täispaagi meetodil kütusekulu testi. Päris nii ikka ei ole nagu kompu näitab.
(autondusega kokkupuutununa vast saad isegi aru, kuidas need asjad käivad)


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.12.17 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Kui nelikveoline, aut. kastiga, 230kw, tühjalt üle 2 tonni kaaluv, 5,4 sek. 100 kiirendav mugav auto vótab maanteel alla 6 sajale, siis jätaks selle "parema testitulemuse" järgmistele pólvedele.


Mul kah paar sõpra, kes sellist omavad.
Tegid siis täispaagi meetodil kütusekulu testi. Päris nii ikka ei ole nagu kompu näitab.
(autondusega kokkupuutununa vast saad isegi aru, kuidas need asjad käivad)


.


Ma tõesti ei viitsi neid mõõtmisi ise teostada, ausalt öeldes liiter siia-sinna on täiesti ükskõik. Arvestades auto dünaamikat on see ikkagi ulme vähe.
Kompu näitab maanteel sotiga kulgedes isegi gramm alla viie kaheksandaga, seda ma tõesti ei usu. Lisaks on mu omal sportdiffer, start-stop maas "jaa nii edasi..":D

Muide, sportdiffrist rääkides, seal on kaks eri õli, mida tuleb samuti mingi aeg vahetada. Üks on ATF ja teine spetsiaal diffri õli.
Kes ei tea, kuidas see toimetab, VAATAB SIIA


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 02.12.17 14:35 Tsiteeri


Mul oli viimane paagitäis 15 sajale :). Puhas linnasõit. See kütusekulu on suht varieeruv jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.12.17 04:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Mul oli viimane paagitäis 15 sajale :). Puhas linnasõit. See kütusekulu on suht varieeruv jah.


Isegi veel hästi. Linnas kütusekulu on nii suhteline asi, et seda ei peaks üldse móótma. Esiteks on linnad erinevad, Viljandis sóidad, Tallinnas tihti suure osa seisad ummikus. Kilomeetreid ei tule, kulu kerkib. Vabalt vóib ka 30 sajale saada kuluks, isegi pole vahet mis autoga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.17 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Isegi veel hästi. Linnas kütusekulu on nii suhteline asi, et seda ei peaks üldse móótma. Esiteks on linnad erinevad, Viljandis sóidad, Tallinnas tihti suure osa seisad ummikus. Kilomeetreid ei tule, kulu kerkib. Vabalt vóib ka 30 sajale saada kuluks, isegi pole vahet mis autoga.
Läheb küll teemast välja aga ka Tallinn on liialt suur mõiste võrdlemaks linna kütusekulu. Inimesed liiguvad erinevatel aegadel erinevaid marsruute pidi. Sellest tulenevalt võib sama autoga sõidetud kütusekulu samal marsruudil erineda märgatavalt. Lisaks juhtub aeg-ajalt nii, et esmaspäeva hommikuti on ummik seal, kus teisipäeviti seda pole jne.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.9% - SQL: 51.1%]