Lehekülgi: 1 2 |
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 21.08.17 09:38
|
|
|
~5000€ +- Audi
Tere, sooviks teada meie klubilistelt, et millist Audit soovitate, maksuvus ligikaudu 5000€ +-. Kindlasti peaks olema avant kere ja automaat. Soov
oleks teada mis oleks parim mudel, mootor ja aasta. Kindlasti on minek enne ostu ka esindusse kontrolli.
Mingil määral on ka jõudlus ja ökonoomsus oluline ja ülalpidamiskulud.
Ette tänades
Andres.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 21.08.17 09:55
|
|
|
A4 B6 1.9 tdi.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.08.17 17:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
A4 B6 1.9 tdi. |
Või siis A4 B6 1.8T (mõistlik kütusekulu ja natuke rohkem jõudlust).
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.08.17 19:28
|
|
|
No selliste tingimuste põhjal pole mõtet midagi soovitada. Vajaliku kere suuruse peaks ikka selgeks tegema (näit B või C) ja kas bensiinimootor või
naftapress. Mingil määral võiks olla ka mootori võimsus olla selgem, suur vahe 90 kW või 250 kW.
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 21.08.17 20:32
|
|
|
Aga soovisingi teada, mis on mõistlikum osta sellise raha eest, ei ole oluline kas A4 või A6, isegi kütus ei olene. Lihtsalt soovisin teada millist
mudelit, mootorit ja aastaarvuga masinat soovitate. Oluline on jõudlus ja ökonoomsus, samuti ka auto ülalpidamiskulud. Avant oleks minu jaoks
praktiline auto, samuti on vaja ka automaati.
Ometi on paar 1.9TDI-d silma jäänud, paraku mitte veel sobivat 1.8T ja hetkel hakkab kalduma sinna 1.9 TDI poole. (A4 1.9 TDI 96kW 2004)
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.08.17 03:22
|
|
|
Selle raha eest ei saa sellist Audit, mida kannataks ka esindusse poistele surkida viia. Multitronic B6-l ei ole hea mõte. Otsi B7, B6, Avant, 96kw
tdi quattro, kepikastiga pead leppima muidugi sel juhul. Kui hästi valida oskad, võid ka 3,0tdi ja tiptronic kasti poole vaadata, kuid oht vaeseks
saada auto süül on suur.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.08.17 11:50
|
|
|
Kaks Audi A4 3.0 V6 150kW Quattrot 2005a jäi küll silma, aga ainukeseks häirivaks faktoriks on see, et antud autol on lühikese aja jooksul mitu
omanikku olnud ja teisel autol on kohe ülevaatus tulemas, loomulikult saab lasta omanikul see ära teha või koos ülevaatuspunkti minna ja hiljem
kusagile põhjalikku kontrolli.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 22.08.17 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres89
Kaks Audi A4 3.0 V6 150kW Quattrot 2005a jäi küll silma, aga ainukeseks häirivaks faktoriks on see, et antud autol on lühikese aja jooksul mitu
omanikku olnud ja teisel autol on kohe ülevaatus tulemas, loomulikult saab lasta omanikul see ära teha või koos ülevaatuspunkti minna ja hiljem
kusagile põhjalikku kontrolli. |
Mata maha see mõte:
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ok, üldine pilt on tavaliselt kole. Eks siin tuleb nagu ikka, igat autot eraldi vaadata. Tihti nõuavad nad 2000-5000 eur remonti, et jälle liikuda,
nagu peab.
Reipalt, ilma tossu ja viguta, ketikõrinateta ja kollaste tulukesteta armatuuris. Mõni kriim või nagin sillas on tühi tähi põhihädadega võrreldes.
Keegi seda elluäratust muidugi teha ei taha, kuna sellel tegevusel puudub sügav mõte, kui just omale autot "kogu eluks" ei taha ehitada. Ja nii nad
rändavad käest kätte. Kuindlasti leiab korralikke, kuid nende ülesleidmine nõuab palju aega ja ka raha. Kuna esimese otsa CR mootorid on juba päris
vanad ning samas sisaldavad palju ülitäpseid elemente (mida hiljem on tehased paremaks saanud), siis on see asjade loomulik käik. |
|
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.08.17 12:18
|
|
|
Siis on vist hetke leidudest ainult see Audi A4 1.9 TDI 96kW 2004a. "parim". Tuleb vist kontrollis põhirõhku panna multitronic kastile. Päris
hirmuäratavaks läheb see teema juba. Ehk ostueelses kontrollis tuvastatakse vead, muidugi kui neid on.
Kivitäkkeid pidi autol olema ja mõningad iluvead, kuid mitte roostet. Piltide peal nagu alati, ilus viisakas ja sile.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 22.08.17 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres89
Kaks Audi A4 3.0 V6 150kW Quattrot 2005a jäi küll silma, aga ainukeseks häirivaks faktoriks on see, et antud autol on lühikese aja jooksul mitu
omanikku olnud ja teisel autol on kohe ülevaatus tulemas, loomulikult saab lasta omanikul see ära teha või koos ülevaatuspunkti minna ja hiljem
kusagile põhjalikku kontrolli. |
Tõenäoliselt võid oodata midagi sarnast http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=155987 Ihalesin ise ka mingi hetk VAGi 3.0 V6 diislit, aga siis tuli mõistus pähe. Kujutan ette, et piisab ühest suuremast remondist, et see ökodiisli
kütusesääst korstnasse panna.
|
|
|
SaudisInAudis
huviline
Registreerunud 10.12.15
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 B6
|
postitati 22.08.17 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres89
Kaks Audi A4 3.0 V6 150kW Quattrot 2005a jäi küll silma, aga ainukeseks häirivaks faktoriks on see, et antud autol on lühikese aja jooksul mitu
omanikku olnud ja teisel autol on kohe ülevaatus tulemas, loomulikult saab lasta omanikul see ära teha või koos ülevaatuspunkti minna ja hiljem
kusagile põhjalikku kontrolli. |
Tõenäoliselt võid oodata midagi sarnast http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=155987 Ihalesin ise ka mingi hetk VAGi 3.0 V6 diislit, aga siis tuli mõistus pähe. Kujutan ette, et piisab ühest suuremast remondist, et see ökodiisli
kütusesääst korstnasse panna. | Olen selle a4 omanik,enda konto postitusõigus peatatud,aga see selleks.Pm viimaste rahade eest,või
siis laenupeale osta sellist kellegil küll ei soovitaks.Raha tahavad ikka koguaeg alla.Kõige kurvem minu oma puhul see turbo jama mis läks kokkuvõttes
üle 2000.-maksma.Pluss enda aeg ja rendiauto veel lisaks.Kardaani käisin 4korda tegemas.Võin öelda,et tulemusega pole rahul siiani.Mingi õrna kumina
viskab sisse 95km/h pealt.Sildade kohapealt nurinat ei tee.Mingiaeg vahetasin tagasillas stabika otsakondid ja keskmised puksid.2aastat ise sõitnud
ca70 tuhat km.
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.08.17 16:09
|
|
|
Selge, siis välistan sellise raha eest 3.0TDI, jääbki see ainuke A4 1.9 TDI 96kW 2004a automaat mis silma hakkas. Eks järgmine nädal peale tööd on
võimalik Viljandi uurima minna. Masin on just saksast toodud, aga see selleks.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 22.08.17 16:28
|
|
|
5000€ eest saab A6 allroadi /2.5l 132kw hitler, kuulujutu järgi pidid alates 2003/08 parandatud mootorid olema - otsid korraliku isendi välja turult -
valik on suur/
või S6: http://www.auto24.ee/used/2612574
Kuna hunnik kulukaid asju (lisainfo kuulutuses) on juba vahetatud, peaks suht kalla&talla pill olema aga vanal autol tegemist kindlasti leiab. Kui
palju ei vajuta, saad kütusekulu sinna 13 kanti kui vägaväga tahad ja vajadusel on jalga liigutades jõudu küll ja veel.
C6't mina osta ei julgeks sellise hinnapiiriga.
Tsitaat: |
Oluline on jõudlus ja ökonoomsus,
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 22.08.17 16:51
|
|
|
Ülalpidamise kulud on olulised ja soovitad selle peale S6?
Parendatud 2.5 tdi puhul murduvad nukkvõllid lihtsalt pooleks.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.08.17 16:57
|
|
|
Kui teemaalgataja huvi üles näitab, võin selle B6-e üle vaadata. Saaremaalt pole Viljandisse 10km, lisaks veel praam. Terve päeva töö.
Lisaks tunnen seda ja ka kõiki teisi automüüjaid Viljandis ja mulle nad väga valetada ei taha miskipärast.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.08.17 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui teemaalgataja huvi üles näitab, võin selle B6-e üle vaadata. Saaremaalt pole Viljandisse 10km, lisaks veel praam. Terve päeva töö.
Lisaks tunnen seda ja ka kõiki teisi automüüjaid Viljandis ja mulle nad väga valetada ei taha miskipärast. |
Ma mõtlen selle pakkumise üle
Ootan ka arvamusi tolle A6 kohta, et kumb parem eelistus oleks. Ehk järgmise nädala algul otsustan.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 22.08.17 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Ülalpidamise kulud on olulised ja soovitad selle peale S6?
Parendatud 2.5 tdi puhul murduvad nukkvõllid lihtsalt pooleks. |
Kas sellest hoiatusest pole piisav? B6 1,9tdi manuaal oleks kõige lollikindlam valik, eriti maasikas kui veel quattro.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.08.17 19:11
|
|
|
Kas mingil põhjusel eelistad normaalse mootoriheli (bensiinimootor) asemel diisli laginat kuulda?
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 22.08.17 19:39
|
|
|
Küsin siis juba bensuka kohta ka
Audi A6 Avant 2.4 V6 125 kW universaal nelikvedu 2004
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.17 20:13
|
|
|
Võrdlemisi töökindel mootor aga tänapäevast ökonoomsust ei tasu oodata (nagu ka 2.5tdi-lt), ca 11/100-le keskmine, linnas ca 15 sajale. A24 ainukesel
päris norm varustus, tiib on veits mõlkis aga see kökimöki. Kindlasti lollikindlam kui bens 3.0. Kulgmiseks täitsa ok masin, olen sõitnud
samasugusega.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 23.08.17 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Võrdlemisi töökindel mootor aga tänapäevast ökonoomsust ei tasu oodata (nagu ka 2.5tdi-lt), ca 11/100-le keskmine, linnas ca 15
sajale. |
2.5TDI 132kw on küll minu keskmisest raskema jalaga piisavalt ökonoomne ka neliveolisena. Maantee ~6,5-7 (olen ka 6 saanud kui möödasõite ei teinud
vist ühtegi), linn 9-11 enamasti (ummikutest läbi murda üritades igal võimalusel "süstides" on ~13-14 kanti tulnud). Keskmine jääb reeglina 9-10
vahele (palju mnt sõitu olnud, siis 8komaga ka olnud).
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.17 17:59
|
|
|
RIX sul ATM?
|
|
|
|
Andres89
huviline
Registreerunud 25.12.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 23.08.17 21:42
|
|
|
Niisiis, asi on niikaugel juba minu küsimustel, et kas keegi teab, kas Haapsalus on võimalik Audile kusagil ostueelset kontrolli? Leidsin igasuguseid,
mis tegelevad teiste markidega. Oleks midagigi etemat kui lihtsalt ülevaatuse punkt.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |