Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008 (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 19890)
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 07:58 Tsiteeri
Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008



Kuna üks hetk sai mõeldud, et aeg on edasi liikuda B5 ning C5 pealt,- sai käidud läbi väga raske kadalipp ning vaatamas väga palju autosid üle eesti.
Esialgne plaan oli võtta kas C6 3,0TDI 165kw või 3.0TDI 171kw A4 B7, kuid paraku antud hetkel ei leidnud mitte ühtegi sellist isendit, millel ei oleks kettide või millegi muuga suuri probleeme siis sai lõpuks otsustatud 2.0TDI 103kw kasuks, sest neid oli müügis rohkem ning valik parem. Perre seekord siis sai ära toodud 2008 aastal välja veerenud tehasest Audi A4 B7 avant, mida liigutab edasi 2.0TDI mootor, käike vahetab 6K manuaalkast, hooratas, õli- ning etteande pump on eelmise omaniku poolt vahetatud.

Autol on olemas eestisse toomise dokumendid, algusest lõpuni täidetud hooldusraamat (millest enamik on esinduse omad) ning tehtud töödest alles on ka arved.
Lisavarustuse üle nuriseda ei saa.
4xEL aknad, püsikiirusehoidja, tehase signalisatsiooni mahu ja kalde anduriga, teisaldatav westfalia kärukonks, vihmasensor, parkimisandurid, värviline pardakompuuter, multifunktsionaalne rool, RNS-E navigatsioonisüsteem koos BT käedvaba süsteemi ja CD Boxiga.

Mingeid ümber ehitamise/muutmise plaane sellega ei ole, jääb lihtsalt tarbesõidukiks.

Ajalugu:
592 TJG
10.2016- Auto ost, vormistus
10.2016- Uued tagumised numbrituled
10.2016- Kõikide tagumiste pirnide vahetus
11.2016- Tuledelüliti katete vahetus
11.2016- Talverehvid Continental IceContact 2, audi veljed.
12.2016- Termostaadi, jahutusvedeliku vahetus
03.2017- Diagnostika, seisukorra kontroll
04.2017- Õlivahetus, õlifiltri vahetus, õhufiltri vahetus, salongiõhufiltri vahetus, turbo vahetus, kütusefiltri vahetus
05.2017- DPF eemaldus, EGR eemaldus, turbo vahetus, aju remap, käivituskaardi parandus
05.2017- Tagumiste 4tk parkimisandurite vahetus
06.2017- Uued rehvid 4tk Rotalla RU01
07.2017- Uued esimesed pidurikettad, piduriklotsid, juhi el. aknatõstuki süsteemi vahetus
10.2017- Uus õhulugeja, uus lambda andur, käigukasti õli-, mootoriõli-, roolivõimuõli-, jahutusvedeliku-, õhufiltri-, salongiõhufiltri ja kütusefiltri vahetus. Uus vasak keskmine põhjakate, generaatori sidur uus, generaatori rullikud, pinguti, rihm uus, mootoririhm koos pinguti ning rullikutega uus. Veepumba ja roolivõimupumba vahetus.
10.2017- Talverehvid .
10.2017- Uus tagumise stange S-Line lisa paigaldus ja värvimine.
01.2018- El. sport nahksisu paigaldus, valguspaketi paigaldus
03.2018- Uus aku bosch s4010 740A 80Ah
04.2018- Suverehvid.
04.2018- Ülevaatus, järgmine 04.2020, vahatamine.
05.2018- RNS-E AUX paigaldus, OEM kambrikaane vahetus lekkiva tihendi ning probleemse tuulutuse tõttu(komplekt kaas+poldid+tihend, tuulutus kaande integreeritud).
07.2018- Kliimasüsteemi hooldus ning täitmine, käigukanginupu vahetus,
08.2018- Tagumiste piduriketaste ning klotside vahetus TRW.
08.2018- Tagumiste numbritulede LED ning esimeste piduriklotside vahetus TRW
08.2018- Kolme kodaraga "sport" rooli paigaldus.
09.2018- Uued mootoripadjad OEMx2, mootori õli vahetus, õlifilter, kütusefilter, õhufilter, salongiõhufilter.
12.2018- Uus tagaluugi nri liist, S4 võre, tagaluugi juhtmestiku korrastamine.
01.2019- Esimesed kojamehed audi originaalid
06.2019- S4 esistange, S4 iluvõre, S4 stangevõred, kliimarõhuanduri G65 vahetus, tsirkulatsiooniklapi servomootori määrimine
06.2019- Kliimasüsteemi täitmine, kliimarõhuanduri G65 vahetus, uus summutiklamber peale katalüsaatorit,


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 05:13 Tsiteeri


Märtsi lõpus hakkas auto jubedalt õli võtma ning sinist tagant välja ajama vahelduva eduga. Sai ette võetud käik forssi ning selgitati välja, et turbo on omadega läbi ning lekib õli. Aprilli alguses sai peale taastatud turbo, mille käigus üldhooldus tehtud. Sisselaske torustiku oli kogunenenud väidetavalt ca liiter õli, mis välja lasti. Peale seda sai sõidetud 500km uue turboga. Seni oli kõik ilus ja tahavaatepeegel puhas, kui ükshetk hakkas kogu trall uuesti otsast pihta aprilli lõpus. Sai auto uuesti veetud töökotta ning järjekordselt võeti maha turbo ja läks vahetusse- lekkis õli. Selle käigus tuvastati ka lekkinud õlist tõenäoliselt umbe läinud DPF. Juba sama nädala lõpuks võimaldus saada aeg DPF eemalduseks, kuna väidetavalt puhastamisest kasu ei oleks olnud ning sundpõletuse protsessiaeg oli juba möödas. (Täituvus 83). Selle aja auto seisis ning sõitsin teise autoga. Õhtul järgi minnes oli lust ning rõõmus meel taaskord korras autoga sõita, mis suutis edasi liikuda ning ei matnud seljatagust paksu õlitossu alla.

Kuid saaga pole veel täielikult läbi, vahepealse ajaga olen sõitnud ca 300km linnasõite maksimaalselt. Sõiduajal nähtavat vine enam ei teki, õli otseselt ei kao, KUID:

1. Tühikäigul käies on kerge sinine vine taga, korraks lööb ka vine välja tugevamalt, kui kohapeal tagurpidi käik panna ning tagurdada. Väidetavalt veel on tegu jääkide põletusega torustikust, kuid millegipärast arvan, et nii ei ole. Õlikulu hetkel täheldanud ei ole, tase ilusasti maksimumi peal.

Sai proovitud veel ühte varianti- kui kohapeal vine oli taga, keerasin õlikorgi maha pealt- kus lõi kerge sinise auru välja ning taga lõppes suitsu ajamine ära(tundus vähemalt, suits on kohapeal käies vaid vahepeal ning mitte eriti intensiivne, et ei ole saanud 100% veenduda selles). Ehk ise kahtlustan veel ka umbes olevat karteri tuulutust? Antud isendil on tuulutusklapp kambrikaane sisse integreeritud ning eeldab tervestükis koos sellega välja vahetamist. Lahendatud selleks korraks, tuulutus oli umbes ning gaasid ei liikunud, hetkel täiesti puhas taga

2. Kuna kütusekulu on üpris kõrge 8-9 vahel, sai proovi pärast ka maha keeratud MAF ning puhastatud. Lugeja kopsikusse oli pistetud Pierburgi 12 aastal toodetud andur. Kuna olemas on ka B6 1.9 96kw, siis sai sealt proovi pärast võetud MAF andur ning pandud B7 kopsikusse. Varuosakoodid klappisid, tegu BOSCH toodanguga. Asendusanduriga langes kütusekulu kusagil liitri võrra, ehk 7-8 vahele, langes ka kergelt auto jõudlus. Kuid auto läheb kohapealt ära minnes nüüd jube kergelt detoneerima esimese käiguga. Ehk ilmselt ka MAF andur surnud või ei toimi enam nii nagu peab? Või on see seotud EGR kinni keeramisega ajust, kuid füüsiliselt EGR klapp veel eksisteerib ning ei ole pimedaks kuidagi pandud. VCDS logides b6 peal on näitudelt arvestades maf andur täiesti toimimiseas. Pihustite näidud on viisakuse piirides ning korras, kontrollitud märtsis.

3. Eile hakkas parkimisandurite süsteem jampsima. Tagurpidi käiku sisse pannes kostub ainult üks pikk lõputu jätkuv piiks. Esialgu proovin lahti võtta, ära puhastada pistikud ja andurid ning kokku tagasi panna, peaks ka ilmselt vaatama mis vcds räägib. 3 andurit 4st kannatada saanud, keegi selga tagurdanud- 05.17 vahetatud 4tk kõik uued andurid, probleem lahendatud

4. Tagatuledesse koguneb niiskus äärmistesse- ilmselt tegu väsinud O rõngastega pirnihoidja ning tule enda vahel, kas neid on eraldi saada ning ehk teab keegi varuosakoodi?Koodid käes, sai tuled laiali võetud, tihendid määrdega kokku tehtud ning tagasi kokku pandud, hetkel kuivad

5. Süüde sisse keerates näitab veaks tagurdustule pirni paremat ning paremat suunatule pirni, reaalsuses pirnid on korras ning uued. Kontaktid on puhtad ning puhastatud. Lüliti anomaalia? Klemmide anomaalia? Keskaju anomaalia? Reaalselt pirni järgi lülitades viga kustub ning naaseb uuesti käivitades. Probleem lahendatud

EDIT: Uuendusi niipalju, et:

5.Pirnitulede veale on lahendus käes eeldatavalt.

4.O Rõngaid eraldi ei saa, tuleb tellida terve tagatulepõhi korraga, kus see komplektis on. Kood olemas.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karel87
huviline



Registreerunud 08.04.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 09:15 Tsiteeri


Minul oli BPW mootoril samuti probleem suitsemise ja õlikuluga. Ja põletas ikka korralikult! Tekkis suht äkki ja kahtlustasin samuti turbot. Tegelikkuses peitus probleem klapikambrikaanes ja just selles klapis, mida te ise ka kahtlustate. Katsetamise mõttes tegin terava peitliga selle klapi pealt lahti ja võtsin seest vedru ja kummist klapi välja. Pärast liimisin selle klapi ilusti kokku tagasi. Kummist klapp oli kusjuures väga jäigaks muutunud ja praktiliselt õhku läbi ei lasknud. Selle ratsiga kadus suitsemine täielikult. Päris hea lahendus see muidugi pole, sest klapi eesmärk on kontrollida karteris olevat rõhku ja suunata tuulutusse paisatud õli tagasi mootorisse. Seetõttu mul natuke õli ka tuulutusse lekib. Kuna õlikulu jääb aga 1L 15000, siis laiskuse ja ihnsuse tõttu ei ole uut klapikaant paigaldanudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.05.17 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Pirnitulede veale on lahendus käes eeldatavalt.

Ja selleks on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 18:07 Tsiteeri


Eks vastan kui aeg käes :D Tuulutusklapi veas olen ka isegi 90% veendunud peale USA foorumites kolamist ning mõningaid katseid hiljem. Eks peab algosadeks kaane võtma ning selles veenduma- õnneks ka uus kaas pole eriti kallis 140-180eur vahel sõltuvalt kohast.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 18:24 Tsiteeri


Millisest klapist on juttu? :) Endal täitsa sama mootor. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMets
Millisest klapist on juttu? :) Endal täitsa sama mootor. :D


Kaane sisse integreeritud tuulutusklapp.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.17 09:13 Tsiteeri


1. Sai nädalavahetusel laiali kakutud kapotialune ning pidi tõdema, et tõepoolest antud hetkel gaasid kumbatkipidi kaane tuulutusest läbi ei käinud. Pika pusimise tulemusena õnnestus klapp toimima saada ning ära puhastada. Hetkel enam vine taga ei ole tühikäigul käies ega ka mitte startides. Õlikadu 0.

2. Tuleb logida VCDS koormuse all MAF, hetkel pole jõudnud, uue jaoks varuosakood käes.

3. Parkimisandurid sai lahti võetud ning ära puhastatud, kuid paraku lähemal vaatlusel selgus tõsiasi, et keegi on kusagil selga tagurdanud (kerge jälg tagastangel) ning sellega suutnud 3 andurit 4st ära rikkuda. VCDS vaadeldes muutuvad väärtused 3 anduril 7-255cm vahet kiiresti, 4 andur on pidevalt 255 kui takistust taga ei ole. Varuosakood käes, tellisin kõik 4tk uued andurid ära.

4. Tagatuled kuivatasin kompressoriga ära ning kokku tagasi pannes käisin tihendid kummiliigendi/tihendi määrdega üle, hetkel endiselt kuivad!

5. Kakkusin tagatuled maha ning laiali, viga likvideeritud, milles täpselt lahendus selgus, jään vastuse võlgu. Puhastasin kontaktid veel kord ära, pingutasin autopoolseid tuleklemme kaablikimbus. Lisaks mõõtsin ka pirnide külmtakistust ning huvitaval kombel erinevatel tootjatel varieerub see 0.7R-1.3R. Sisse läksid kõige suurema takistusega pirnid ning viga likvideeritud, enam süüdet keerates ei kuva veateadet.

Ehk suuremas osas sain probleemid kõrvaldatud, maf on hetkel veel lahtine teema, vajadusel tuleb ka see uus.
Ilmselt peaks ka igaksjuhuks lambda olukorda kontrollima.
Kui nendega ühelpool- kontrollin ilmselt õlipumba ajami seisukorra üle , kindluse mõttes.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.17 10:09 Tsiteeri


Mõningane aeg taaskord mööda läinud.

2. Pierburgi MAF lõppes CEL saatel ära mai 17 lõpus, asemel Bosch, hetkel toimetab.

3. 05.17 vahetatud 4tk kõik uued parkimisandurid, probleem lahendatud.

Hetkel midagi uut tekkinud ei ole ning on rahulikult 2000km läbitud.
Õlikulu endiselt 0.

To do list:

1.Lambda logida, vajadusel uus.
2.Järgmise hoole käigus õlipumbaajam üle kontrollida.
3.Võiks uued suverehvid osta, hetkel küll mustrit on mitme suve jagu, kuid segu talvega kõvaks jäänud.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.17 06:48 Tsiteeri


Eile sai uued rehvid alla.
Otsustasin uute Rotallade kasuks ning esmamuljete järgi ka ei ole pidanud neis pettuma.
Valik sai tehtud selle tulemusena, et on nagunii plaanis vaadata lähitulevikus 18/19 veljed sinna alla ning uurisin ennem põhjalikult veebist ja inimestelt tagasisidet.
Eelmiste rehvidega on vahe nagu öö ja päev, usun, et selle raha eest on neist asja küll.
Tegemist Rotalla RU01 rehvidega, mille müraindeks on 69db, kütusekulu C ning märjaga pidamine B.
Arvan, et igapäeva linnasõitude jaoks on tegemist täiesti OK rehviga.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.17 08:07 Tsiteeri


Taas kuu möödas ning auto on ennast igati eeskujulikult üleval pidanud. Sai võetud natuke pikem ots antud autoga ette ning käidud palangal leedus.
Üldiselt võib öelda, et olen autoga igati rahul. Esimestelt tiibadelt on seest poolt kividega värvi lahti peksnud, tuleb leida veel mõni mõistliku hinna ja kvaliteediga töökoda Tallinnas, kes vastu talve esimesed tiivad üle värviks ning tulemus ka kestma jääks.

Juuli lõpus vahetasin ära esimesed pidurikettad ning klotsid- vanad esimesed hakkasid kergelt vibama pidurdades, vanu kettaid ning klotse eemaldades selgus ka põhjus- liugurid olid täiesti kinni jäänud. Pärast pidi uuesti ikkagi rattad alt võtma ning selgitama välja kumba klotsi kontakt puhastust vajab, mis kulunud klotsi kuvama hakkas.

Lisaks sellele sai ära vahetatud juhipoolne aknatõstuki meh., eelmisega liikus vaevaliselt juba aken ning kohati poos kinni.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.17 07:37 Tsiteeri


Vahepeal sai juurde poogitud üks "lisa"- laelambile punane valgustus, kaks täppi, mis muidu on lisavarustusena valguspaketi nime all, "valgustab" ta punaselt kesk-konsooli, vaikselt kogub ka detaile ülejäänud valguspaketi tekitamiseks.

Paar päeva tagasi sai ära tellitud S-line tagastange "spoiler" revalist, täna peaks kätte saama.

Ma küll lubasin endale, et seda autot ma ehitama ei hakka aga niipalju siis sellest...

Kuna kätte oli jõudmas õlivahetus ning ka 10-15 tkm pärast võiks hakata mõtlema juba mootori rihmamajanduse vahetamise peale, siis sai otsustatud, et ei jäta viimasele hetkele seda ning ära tellitud järgnev komplekt, kätte peaks järgmise nädala keskpaigas saama ning siis läheb Teemo juurde töösse oktoobri lõpus, milles saab ka ülejäänud tehnoseisundi üle kontrollida, ehk siis sai tellitud:

1. Õhulugeja- bosch
2. Lambda andur- bosch
3. Salongifilter,aktiivsüsi- bosch
4. Mootori õhufilter- bosch
5. Õlifilter- bosch
6. Kütusefilter- bosch
7. Roolivõimupump
8. Veepump- gates
9. Hammasrihma komplekt(pinguti, rullikud)- gates
10. Geneka poole rihmakomplekt(pinguti, rullikud)- contitech

Ning lasen ka ära vahetada mootoriõli, roolivõimuõli, käigukastiõli ja tosooli, siis saab hea jälle ning on ilmselt mõneks ajaks jälle rahu majas.

Eks pildimaterjali tuleb ka mingihetk...


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 13.10.17 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Paar päeva tagasi sai ära tellitud S-line tagastange "spoiler" revalist, täna peaks kätte saama.


Mis hinnaks kujunes?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.17 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Paar päeva tagasi sai ära tellitud S-line tagastange "spoiler" revalist, täna peaks kätte saama.


Mis hinnaks kujunes?


Vastasin U2U.

Vahepeal sain kola kätte, tegemisse läheb auto 31.10.

Kui hästi läheb, siis saab ka stangelisa see nädal äkki endale värvkatte selga.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.17 13:10 Tsiteeri


Huvi pärast küsin miks õhulugeja vahetusse läheb? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.17 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMets
Huvi pärast küsin miks õhulugeja vahetusse läheb? :)


Auto läks eelmisega tülli, peale seda vahetasin B6 omavahel õhulugejad ära, sest olid sama koodiga.
B7 pealt tuli pierburgi oma, mille keegi on juba 12 aastal sinna sokutanud, b6 pealt tuli boschi oma.
Nüüd andis pierburgi MAF lõplikult saba b6 peal ning peab uue panema, näitab konstantselt 0 praktiliselt.
(Eelnevalt b6 peal toimetas ilusasti ning ka näidud sõites/testides olid täiesti adekvaatsed).
Seega B7 saab uue mafi ja B6 enda oma tagasi. :)


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.17 10:52 Tsiteeri


Eile käis siis auto remondis/hoolduses. Ära sai siis vahetatud lisaks eelnimetatud varuosa nimekirjale ka geneka sidur ning üks keskmine põhjakate, mis puruks oli. Siinkohal suured kiidu ning tänusõnad Teemole! Ehk siis vahetusse läks : õhulugeja, lambda andur, käigukasti õli-, mootoriõli-, roolivõimuõli-, jahutusvedeliku-, õhufiltri-, salongiõhufiltri ja kütusefiltri vahetus. Vasak keskmine põhjakate, generaatori sidurs, generaatori rullikud, pinguti, rihm, mootoririhm koos pingutite ning rullikutega. Veepump ja roolivõimupump.

Lisaks sellele sai ka nädala alguses alla pandud lõpuks talverehvid teiste velgede peal ning paigaldatud ka tagumise stange S-Line lisa.

Lisa tooniks sai nimelt valitud mitte kerevärv vaid S4 tooni hall.
Plaani on võetud ka uued numbrimärgid tellida.

Tehnopoole pealt ideaalseisukorrast lahutavad veel kaks mootoripatja, mille originaaltootja nime ja varuosakoodi hetkel taga otsin.
Järelturu patju ei soovi kasutada.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.18 08:38 Tsiteeri


Jaanuari alguses sai paigaldatud autole must elektriline nahk sportsisu + uksepolstrid, koos valguspaketiga nii jalgade kohal kui ka uksevalgustid + lombivalgustid.
Elektri juhtmestiku tekitamise eest tänud kasutajale rocket ning paigaldusel abistamisel kasutajale rtamm :P
Eelnevalt oli antud autos tavaline tekstiilsisu meh.
Natuke erilisemaks muutis asja see, et sai ka esimeste istmete alumised laekad ning tagumise käetoega, millel on topsihoidja sees.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 17.01.18 09:37 Tsiteeri


Seekord läks jah suhteliselt ladusalt, kuna kõva (et mitte öelda meeletu) eeltöö oli poiste enda poolt ära tehtud :cool:
Tavaolukorras on kasvõi jalavalgustuse lisamine B6/B7'le paras nikerdamine, kuna pikad ja peenikesed juhtmed hargnevad armatuuri ja vaiba all kuue erineva punkti vahel. Lisaks on tulnud neid veel istmete sisse läbi pistikute jätkata, et säiliks võimalus esiistmeid lihtsalt eemaldada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.18 11:32 Tsiteeri


*


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.18 08:09 Tsiteeri


Kuna ühel hommikul külmaga otsustas aku alla vanduda, sai vahele uus boschi aku S4010, 740A ja 80Ah.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.18 06:30 Tsiteeri


Vahepeal suurt midagi teinud ei ole.
Ühte tagumisse tulesse on ka niiskus tee tagasi leidnud, peab vist lahti uuesti võtma ning sama maagiat tegema mis eelmine kord, seni püsis kuiv.
Teised on siiani kuivad.
Lähiajal tuleks ära vahetada kogu amordi ring ning koos nendega tuleks vahetada ka vedrud.
Mis tootja tooteid keegi soovitab peale sachsi?


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 25.04.18 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur

Lähiajal tuleks ära vahetada amordi ring ning koos nendega oleks mõistlik vahetada ka vedrud.
Mis tootja tooteid keegi soovitab peale sachsi?


Bilsteini ja Eibachi kombo, aga mõne jaoks võib liiga jäik jääda.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.18 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur


Bilsteini ja Eibachi kombo, aga mõne jaoks võib liiga jäik jääda.


Antud kombo on kunagi B5 peal ära proovitud, ei olnud kõige parem.

Kuna aprilliga lõppes ülevaatus, siis kuu viimasel päeval sai sealt läbi käidud ning 2 aastat viimast korda veel muretu selle poole pealt.

Lisaks sai auto üle vahatatud.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.18 06:44 Tsiteeri


Eile õhtul lõpuks paigaldasin ning kodeerisin RNS-E tarbeks AUXi, kaabli vedasin hetkel ajutiselt käetoe alla keskkonsooli alt, tulevikus katsub mõne parema asukoha sellele leida.
Kaabel tuli kasutajalt Rocket :P


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]