Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A5s 2013alates ostuabi (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2188)
Lauriraadik
huviline



Registreerunud 03.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.17 05:49 Tsiteeri
Audi A5s 2013alates ostuabi



Tere

Plaan on osta A5 S-line paketiga (4-ust). Aasta alates 2013, hinnaks olen valinud kuni 30k ja automaatkasti. Läbisõit autot ostes ca 100k (max). Plaanis on lasta sobiv auto tuua Saksamaalt. Probleem selles, et ei suuda otsustada millist mootorit valida. 1,8 TFSI mootoriga on valikus juba alates 30k läbisôiduga (seega praktiliselt uus) ja diisli 2.0 TDI saab kätte juba alates 50k läbisôiduga, 3.0TDI kohta andmed hetkel puuduvad.

Bensuka 1,8 kohta olen kuulnud, et hakkab õli võtma ja seda kohe alguses, kas vastab tõele? Valikusse võib muidugi panna ka 2.0 bensuka kui see on kvaliteetsem, aga suuremat bensukat ei sooviks. Ehk ma ei soovi väga suurt kütusekulu, normaalne oleks sinna 7L keskmine.

Sõitimiseks läheb peamiselt ikkagi linnas, kuus ca 500-1000 maanteed. Linna otsad on 5km pikkused, punktist A punkti B üldjuhul. Aastas vuraks läbi ca 20k-25k.

Tänud abi eest otsustamisel!

(Kui teema peaks olema juba selle A5 ostuabi teema all, siis palun kopeerida see sinna, aitäh!)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.04.17 06:01 Tsiteeri


Facelift tuli juba alates aastast 2012.
Sellest ajast on ka 1.8 ja 2.0 TFSI mootorid töökindlamaks (loe vähem õlineelavaks) muudetud.

Kui enamus sõite linnas ja otsad lühikesed, siis peaks R4 diisel või bensukas sobima küll.
Kuna diisleid on siiski oluliselt rohkem kui bensukaid, siis peaks esimeste valik laiem olema.

Ja veel täpsustuseks- S-Line võib tähendada kas sise-, välis- või topeltpaketti.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.17 06:06 Tsiteeri


Kui linnas lühikesed otsad, siis ikka bensukas, diisliga(olgu suur või väike) on lühikeste otsega rohkem probleeme.

1.8 TFSI on hea valik - kütusekulu on meeldivalt väike ja dünaamika igapäeva sõiduks piisav. Õlikulu probleem sai facelift A5 peal juba lahendatud.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.04.17 08:31 Tsiteeri


Selline suhteliselt uus ja väikse läbisõiduga auto peaks olema võimalik osta (lisa)garantiiga, nii et võimalike probleemide pärast esialgu muretsema ei pea.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 19.5% - SQL: 80.5%]