zerps
huviline
Registreerunud 18.07.15
Asukoht: Maardu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 1.9tdi
|
postitati 02.02.17 23:29
|
|
|
Kolisev esisild
Kohapealt liikudes kui auto saab veo taha on tunda tugevat kolksu. Ebatasasel teel koliseb ka esisild nii, et paha hakkab.
Kahtlustan kastipoolseid veovõlli otsi.
Küsimus kuidas kontrollida neid ilma alt võtmata?
Audi a6 c4 esivedu
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 03.02.17 05:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zerps
Ebatasasel teel koliseb ka esisild nii, et paha hakkab.
Kahtlustan kastipoolseid veovõlli otsi.
|
Kõige lihtsam: siis, kui veel paha pole hakanud, lähed lähimasse ÜV punkti, lased esisilla läbi loksutada ja saadki odava raha eest teada, milline
õõts või stabikapuks tuleb vahetada.
Pooltelje ots, vaevalt, et koliseb.
.
|
|
|
zerps
huviline
Registreerunud 18.07.15
Asukoht: Maardu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 1.9tdi
|
postitati 03.02.17 08:05
|
|
|
Olen käinud mitmed kordi ja tuhat asja ära vahetanud ikka kolin sees, mul on selline tunne et need vennad seal üv punktides ei taju midagi.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 03.02.17 08:20
|
|
|
C4 leivanumber peaks olema amordi tugilaagrid/padjad (mis iganes seal täpselt on).
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 03.02.17 08:33
|
|
|
Seda platedega sillaväänajat ei ole neil siis? Alumise sharniiri loks tuleb seal küll välja, kui näpu samal ajal peale paned; silmaga vblla jah ei
näe.
Teine, mis veo tekkides kolksu tekitab, on stabika puks kere külge ja rohkem seal polegi nagu midagi. See peaks ju veel nö. rauast auto olema.
Tugilaager teeb küll augus koledat häält, aga kohalt võttes peaks kuss olema.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 03.02.17 09:18
|
|
|
Ülevaatuse onu kunagi käskis C4 sarniirid ära vahetada.
Mingi väike kolks oli jah see. Peale vahetust ikka kolks alles.
Roolilati peal kolistas. Keerasin võtmega natuke tihedamaks liuglemist.
See kolks muidugi oksele ei ajanud.
Tegelikult on seal veel kohti mida ise saaksid sõbraga koos uurida:
poolraamipuksid
käigukasti ja mootoripadjad
sisemised rooliotsad
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 03.02.17 09:59
|
|
|
Mina panustaks ka tugilaagritesse, seda ei pruui ülevaatusel tunda anda kui seal väänatakse. Amordid on ka kolinat teinud, kui pudel on püstakus
lahti. Tala puksid ja muu saab ise ka heebliga väänutades kontrollida, kui on võimalus kuskile kanali peale saada. Aga amordi ja tugilaagri kolin on
nagu tõenäolisem. Mul omal c4-l on kunagi need asjad läbi elatud ja katsetatud. Tugilaagri vahetus ei ole keeruline ja amordi kontrolliks/ vahetuseks
pole vaja püstakutki alt ära võtta. C4 on selles suhtes hea ja lihtne masin. Amordi poolelt on kogemus selline kus pudel oli peenem ja jäi püstakusse
loksuma veidi, mis sellest et pudeli pikkus oli õige ja mutter fikseeris näiliselt amordi ära, ristipidi jäi ikka kolksuma. Tõmbasin tollal paar
keerdu isoleeri ümber ja sai super.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 03.02.17 18:00
|
|
|
Poolrammi puksid?
Kui on tugilaager, siis seda on ju kohe näha, kui katted (olemasolu korral) maha võtta. Kui on praod sees, siis võib juba vahetada.
Lisaks veel see, et kui on tugilaagri puks kutu, siis hakkab esiotsa vedama na levo-na pravo (kiirendades ja gaasi maha lastes).
Oma Audide omamise aja jooksul ei ole veel kordagi sisemine poolassi ots põhjustanud muresid.
Uuri ka, kuidas on amortide elu-olu.
Sellel sillal ei ole detaile isegi 500, kuidas sa said tuhat vahetada?
TÜV-s mine ise ka auto alla ja las tark onu näitab, mis on pekkis.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
zerps
huviline
Registreerunud 18.07.15
Asukoht: Maardu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 1.9tdi
|
postitati 03.02.17 18:15
|
|
|
Viimase 3 kuu jooksul vahetatud stabika puksid, õõtsad, poollassi välimised otsad, amordi tugilaagrid ja roolilatt(romulast võetud)
Küsimus kuidas pooltelje seesmisi otsi kontrollida?
Kolinat võivad amordid teha, aga kohalt minemisel ei tohiks kolksu teha.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 03.02.17 18:24
|
|
|
Kui nii palju vahetatud, siis võib kolksu tekitada poolraami puks(id).
Lahendasin kunagi lihtsalt- kinnituspolt välja, transportöörilindist seibitaoline asi kere ja poolraami vahele ja ..... vaikus.
Mul kolksus tagumine puks masinal.
Kui poldid välja keerad, siis on kohe näha, kas kere ja raam on haljad.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 04.02.17 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zerps
Viimase 3 kuu jooksul vahetatud stabika puksid, õõtsad, poollassi välimised otsad, amordi tugilaagrid ja roolilatt(romulast võetud)
Küsimus kuidas pooltelje seesmisi otsi kontrollida?
Kolinat võivad amordid teha, aga kohalt minemisel ei tohiks kolksu teha. |
Kuna me kõik juba teame seda noorte foorumi˛argooni (et vahetasin = võrdub, et vahetasin kurat teab mille vastu; ostsin uue = ostsin romulast; ostsin
tutika = ostsin poest jne jne), siis võiks täpsustada ka, kust need osad pärit on ja mis firma õõtsad ja stab. puksid ntx. on.
Vastasel korral on nagu keeruline midagi "nastjatada."
Ja üldiselt on nii, et kui esisillas on kolin edasi, kuigi kõik osad vahetatud uute vastu (v.a. latt + amordid), siis kontrollitakse latt üle ja kui
see on ok, siis on järg amortide käes.
Kuigi, isegi võivad veel töötada.
.
|
|
|
zerps
huviline
Registreerunud 18.07.15
Asukoht: Maardu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 1.9tdi
|
postitati 04.02.17 08:14
|
|
|
Vahetatud said uute juppide vastu. Premium klass jupid just polnud, aga siiski julgen välistada, et viga pole nendes. Jah roolilatt oli romulast
muretsetud ja võib koliseda.
Ma pole ikkagi kelleltki vastust oma küsimusele saanud, kuidas kontrollida pooltelje sisemisi otsi?
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 04.02.17 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zerps
Ma pole ikkagi kelleltki vastust oma küsimusele saanud, kuidas kontrollida pooltelje sisemisi otsi? |
Unusta ükskord ära need otsad juba...
Aga kontrollida saad neljapostipeal või kanalis (siis, kui nad on tööasendis; MITTE kahepostilise peal, kus ratas on rippu ja asend teine); lihtsalt
loksutad, kas on edasi tagasi ja üles alla lõtk või ei ole.
Roolilatt samuti.
Uusi sharniire ja rooliotsi küll nähtud, mis kahe kuuga kolisema hakkavad.
|
|
|
zerps
huviline
Registreerunud 18.07.15
Asukoht: Maardu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 1.9tdi
|
postitati 05.02.17 08:25
|
|
|
Tänud vastanutele, vabadel päevadel käin ise kangiga auto all logistamas.
Kohe ültse ei taha neid telje sisemisi otsi unustada Kohapealt liikuma
hakates käib kolks läbi, vahest esimesega teeb kolksu ära lükkan teise käigu sisse lasen siduri lahti ja tuleb sama kolks. Kolmanda käiguga pole veel
tundnud. Sõites vibra ei ole.
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.17 10:30
|
|
|
Panen panuse poolraami puksile, enda c4 oli samamoodi kohalt minnes ja käiku vahetades jõnksuga kolks sees.
Poolteljed kindlalt ei kolise need ragisevad
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 05.02.17 10:57
|
|
|
Mootori ja kasti padjad terved? Kui käiguvahetusel ka teeb, siis vaatakski poolraami puksid üle, kasti padjad üle, mootori padjad üle. Kanali/4posti
peal kässar peale ja mängi käik sees siduriga. Peaks näha olema mis elu seal autoall käib
|
|
|
|