Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lõbusad vibratsioonid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2315)
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 05.09.16 19:55 Tsiteeri
Lõbusad vibratsioonid



Tervist!

Taaskord üks "minu esisillas on vibratsioon" teema kuid üritan olla võimalikult täpne. Ostmisest saati teeb ta seda ning kõik ülevaatused/remonditöökojad kuulutavad silla "korras" olevaks kuid ilmselgelt on midagi viga.

1)Vibratsioon tekib iga käiguga (viienda käiguga on kõige tugevam amplituud, esimesega vaevu tunda) aga ainult gaasi andes.
2)Tekib ainult vahemikus 1950 kuni 2100 pööret ehk siis maksimaalse väände juures, ülejäänud pööretel on mootori töö rahulik ja tõmme on ka jõuline ~100kw masinaga võrdväärne (aju programeeritud).
3)Vibratsiooni tüüp on justkui kakkuv tõmblemine nagu sõidaks vastu aktiivset vedru, mis sind tõmbab ja lükkab mitu korda sekundis.
4)Teise ning vahest kolmanda käiguga umbes 1200-1300 pöörde juures tekib ka selline seletamatu ilma vibratsioonita vibreerimisele omapärane heli "kuskilt altpoolt?!" aga seda siiski harva.
5) külmkäivitus on hea ning ei ole mingit puterdamist kui see midagi ütleb.

Mida olen teinud:
Uued rehvid
Veljed sirgestatud ja tasakaalustatud
Esisillas on kõik puksid/rooliotsad vahetatud SKF/Lemf toodanguga.
Mõlemad mootoripadjad vahetatud
Amordi puksid ja laagrid vahetatud
Sild reguleeritud

*See sai tehtud kõik ühe nädala jooksul ning sild pandi viimasena paika.*

Arvutiga sai pihusteid/õhulugejat/N75/turbo ja kõrgsurvepumba tööd vaadatud ning lubatud normides on väärtused.
Vahetasin ka käigukasti õli ära.

Ikka tekib seletamatu vibreering.
Mis siis veel võib seal allpoolt sellist jama tekitada?

Auto: 1.9 81kw A3 8L


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.09.16 20:16 Tsiteeri


See sisemine pooltelje ots, mis lõtkuga, on ju vahetamata?
Ja loomulikult pole lõtku siis, kui rattad rippu, siis on ta teise koha peal ju....:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 05.09.16 20:42 Tsiteeri


Täpselt nii, pooltelgi pole kunagi puutunud kuna igal pool taheti kohe pihusteid ja pumpasid vahetama hakata stiilis a'la küll ära kaob kui ma oma murega kohale lendasin.

Vahetan mõlemad SKF toodanguga ära ning annan teada tulemusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.09.16 06:27 Tsiteeri


Igaks juhuks ära hakka midagi vahetama, vaid lase nad pädeval töökojal neljapostilise peal üle kontrollida. (siis kui auto normaalasendis).

Aga ma olen paari autot elus näinud, millel sis. pooltelje ots teatud kiirustel vibratsiooni tekitas.
Välimise olen ise lõpuni surnuks sõitnud (kuulid välja) ja see ei tee otse sõites mingeid asju enne surma. (v.a. rattad välja pöörates ja gaasi andes hirmus krogin, muidugi)

Mitme massiga tal see hooratas on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
deicide
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro

postitati 06.09.16 07:01 Tsiteeri


Kas ehk ei võiks viga peituda ka kuskil hooratta ja siduri piirkonnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 06.09.16 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Mitme massiga tal see hooratas on?


Kahe massiga.

Tsitaat:
Algselt postitas: deicide
Kas ehk ei võiks viga peituda ka kuskil hooratta ja siduri piirkonnas?


Võib aga ei taha väga käigukasti sellepärast maha kakkuda.

Kuid peaks tühikäigul olema selline ebakõla kuulda hooratta juurest ning sidur peaks lihtsalt libisemisega näitama oma väsimust vist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.A
huviline



Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.16 06:20 Tsiteeri


Maksimaalse pöördemomendiga kiirendades vibratsiooni tekitab ka pihustite liiga väikesed pihustamiskogused ( pihusti otsad ). Ja arvutiga sa seda ei näe, stendida vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 23.12.16 19:10 Tsiteeri


Viga leitud ning kõik vibratsioon kadunud.

Mõlemad veovõllid said uued SKF omad kuna all olevad originaalid olid ikka täiesti läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]