Ise sõitnud selle mootoriga 3 aastat, seda küll A6 peal. Mootoriplokk korra vahetatud, sest üks klapp andis saba ja rikkus plokikaane ning ploki.
Õlikulu on ka aktuaalne teema, minu omal lekivad nn vanose solenoidid, hooldada ei saa, ainult uute ostmise rõõm. Lambdade veakoodid olid mingil ajal
sage nähtus, nüüd viimased paar kuud pole tuld põlema pannud, kuid eeldada võib, et koodid on mälus olemas. Samas selle aja jooksul teele pole jätnud
ning üldiselt võib masinaga rahul olla(sai tehtud ka 3000km Norra ringreis ning masin pidas vastu). Negatiivse poole pealt ehk niipalju, et õlirõhu
andureid läheb u 1tk aastas. Hakkab õlituld vilgutama ning piiksuma, manomeetriga mõõtes on rõhk korras ning pärast anduri vahetust saab aastaksese
jälle sõita.. selle anomaalia tõttu võtsin korra ka alumise otsa lahti, et korrasolekus veenduda.. Anduritest olen veel vahetanud väntvõlli asendi
anduri, elektroonikaga rohkem hädasid ei ole olnud.
Kui ise seda remontida ja hooldada ei viitsiks ega oskaks, siis oleks ammu teise masina soetanud
|