Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: quattro kardaan (Vastuseid: 128 | Vaatamisi: 1011744)
punk
huviline



Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.05 16:59 Tsiteeri
quattro kardaan



hakkab kuskil 50kmh juures vibrama ja kaob 100 juures .milles jama.kas annab midagi orgunnida et see kaoks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 01.06.05 17:25 Tsiteeri


Kas veljed balanseeritud , veljed sirged kõik, pidurikettad sirged ja võivad ka rehvid tuksis olla pealt vaatad ,et ilusad aga ei pruugi olla. Soovitus käi erinevates kohtades velgi balantseerimas vaata kas on korras. Balanseerinis käikus peaks näha olema kas velg sirge või kõver.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.06.05 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Kas veljed balanseeritud , veljed sirged kõik, pidurikettad sirged ja võivad ka rehvid tuksis olla pealt vaatad ,et ilusad aga ei pruugi olla. Soovitus käi erinevates kohtades velgi balantseerimas vaata kas on korras. Balanseerinis käikus peaks näha olema kas velg sirge või kõver.



Siin vist juttu kardaanist nagu ma aru saan?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 01.06.05 18:47 Tsiteeri


Läbi võib olla kas kardaani vahepukk või rist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 01.06.05 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Kas veljed balanseeritud , veljed sirged kõik, pidurikettad sirged ja võivad ka rehvid tuksis olla pealt vaatad ,et ilusad aga ei pruugi olla. Soovitus käi erinevates kohtades velgi balantseerimas vaata kas on korras. Balanseerinis käikus peaks näha olema kas velg sirge või kõver.



Siin vist juttu kardaanist nagu ma aru saan?


Jah küsimus oli jah kardaani kohta aga probleem või olla ka mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra

postitati 29.03.06 07:02 Tsiteeri


tõstame teemat :P endal täpselt sama jama:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 29.03.06 16:54 Tsiteeri


Kardaaniga võib jamaks minna ka siis, kui see on millegagi pihta saanud - kuskil oli juttu sellest, kuidas töökojas mahakukkunud kardaan kõlbmatuks muutus just sellelsamal põhjusel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra

postitati 30.03.06 07:11 Tsiteeri


nisiis eila ronisin autoalla ja uurisin mis seal all ka on :P
kardaani rist oli täitsa korras... aga vahepukk ei meeldinud mulle... kuid ei ole asjaga kursis! kas see kummimuff peabki seal nii vedel seal laagri ja korpusevahel olema? iseenesest tundus muff terve olevat :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 30.03.06 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maik
nisiis eila ronisin autoalla ja uurisin mis seal all ka on :P
kardaani rist oli täitsa korras... aga vahepukk ei meeldinud mulle... kuid ei ole asjaga kursis! kas see kummimuff peabki seal nii vedel seal laagri ja korpusevahel olema? iseenesest tundus muff terve olevat :o

Vedel-vedelaks, kui see leevendus kumm seal mõradeks/lõhki pole, siis ei tohiks veel esialgu probleemi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 01.05.07 20:08 Tsiteeri
Vibra, mida võib tekitada kardaan



Väike Upitus!

Autoks A4 q, millel sai vahetatud vahepukk (alla läks väikeste ümberehitustega BMW oma). Kui teraselt vaadata, siis on kardaan väikese nurga all. Kas sellest võib tekkida vibra, mida tunda u. 80 km/h ning mida suuremaks kiirus, seda suuremaks vibra?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 02.05.07 07:09 Tsiteeri


c4 kerega autol annab külg suunas vahepukki liigutada ja sellega kardaani otsemaks ajada. Kui kardaan on nurga all siis tegelikult peaks selle nurga kompenseerima kardaanirist.
Vibra võib tekkida liigjäigast vahepukist ja samuti kui panid kardaani kokku ilma, et nuute omavahel ära ei märkinud. Enda autol juhtus just nii, et oli kaks tegurit mis tekitasid vibra
1. risti vahetus ja nuudi mitte märkimine
2. BMW vahepukk mis uuena oli suht jäik
Lahendus siis saabus sellega, et tõstsime auto külje üles ja lasime kardaanil ringi käia märkides markeriga kardaani viskumise. Seejärel liigutasime kardaani pooli ristist omavahel kuni viskumine jäi minimaalseks. Miks kirjutan minimaalseks? Sellepärast, et vibrast päris lahti ei saanudki. Selle kardaani jama peale kulutasime sõbraga tervelt ühe 10 tunnise tööpäeva. Vibra on nüüd tänaseks päris kadunud ja arvan, et seda vahepuki pehmemaks muutumisele. Sõitnud mingi pool aastat peale risti vahetust.

Tegelikult oleks soovitav kardaani remontida nii, et muretsed sellele sobiva risti ja vahepuki. Seejärel viid kuhugi tegemisse kus on ka kardaani balanseerimis pink. Siis saab kindlasti korraliku asja.

NB! Vahepukk on läbi siis kui järsemal kohaltvõtul kardaan kolksuma hakkab ehk siis kuhugi vastu käima või siis kui vahepuki kumm katki/mõraline. Lihtsalt arvamus.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joe80
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro

postitati 02.05.07 15:50 Tsiteeri


Kardaani esimene ja tagumine pool said märgitud ja märkide järgi kokku aetud aga vibra sees ikkagi. Enne puki vahetust oli vibra veelgi suurem. Puki kumm veel katki ei olnud, küll aga mõrasid täis ja kardaan istus täitsa puki alaosas ning selle saigi vahetus ette võetud.
K: Kui kardaanirist peaks praegu läbi olema ja kardaan on silmnähtavalt nurga all, kas siis see võib ka olla vibra tekkimise põhjuseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 02.05.07 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joe80
Kardaani esimene ja tagumine pool said märgitud ja märkide järgi kokku aetud aga vibra sees ikkagi. Enne puki vahetust oli vibra veelgi suurem. Puki kumm veel katki ei olnud, küll aga mõrasid täis ja kardaan istus täitsa puki alaosas ning selle saigi vahetus ette võetud.
K: Kui kardaanirist peaks praegu läbi olema ja kardaan on silmnähtavalt nurga all, kas siis see võib ka olla vibra tekkimise põhjuseks?
Võib põhjuseks olla küll. Kas oled kindel et rist läbi? Enda autol oli risti liigutades selline n.ö kinnijäämise koht sees. Selle pärast sai see ka vahetatud.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VV
huviline



Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.07 17:16 Tsiteeri


tekkis küsimus: mil viisil on quattro väljalülitatav, kas elektrooniliselt?sry kui küsimus naerma ajab?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.08.07 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VV
tekkis küsimus: mil viisil on quattro väljalülitatav, kas elektrooniliselt?sry kui küsimus naerma ajab?:D


Torsen teatud tingimustel kokku keevitada või esiveolise kast alla panna. Kardaan loomulikult eemaldada. Ise just mõtlesin manual keskdifri lukustamisele ja esimeste pooltelgede eemaldamisele :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VV
huviline



Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.07 17:36 Tsiteeri


mida teeb see konkreetne neliveose lüliti käigukangi ja käsipidu vahel?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=133989&view=40


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 05.08.07 17:39 Tsiteeri


Tagumise difri lukk on see. Ühelgi audil ei ole lülitatavat nelivedu.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VV
huviline



Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.07 18:13 Tsiteeri


tehke mulle puust ja punaselt selgeks, mida see difri lukustamine teeb..haagib tagumise silla järgi?
mis teha kui pole sel alal teadmisi jõudnud omandada:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.08.07 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VV
tehke mulle puust ja punaselt selgeks, mida see difri lukustamine teeb..haagib tagumise silla järgi?
mis teha kui pole sel alal teadmisi jõudnud omandada:(

Mitte lülitab sisse tagumise silla vaid lukustab tagumise silla, et mõlemad rattad võrdselt veaksid ja üks ratas "läbi" ei libiseks vaid veaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VV
huviline



Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.07 18:18 Tsiteeri


selge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 06.08.07 04:12 Tsiteeri


ja loomulikult ei ole see trassi peal kasutamiseks,sest vastasel korral saad tagasillast kiiresti lahti.see on mõeldud siiski selleks kui kuskil maastikul peaks tekkima oht sisse jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VV
huviline



Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.07 14:08 Tsiteeri


lülitatakse sisse kui oled ekstreemsetes oludes?selge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keitz20
huviline



Registreerunud 21.11.03
Asukoht: Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4/C4

postitati 24.08.07 05:27 Tsiteeri


Selline küsimus teile, et kas kardaanirist võib sõites müra teha , selline imelik undamine on erinevatel kiirustel ja äike vibra sees kardaanil.


BMW- Big Mexican Woman :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 21.10.07 06:23 Tsiteeri


Tere ka probleem kardaani puksiga. või tugi laager kuida iganes õigem on. Auto on audi 80. 2,3Q avant 94a. Ja ei leia konkreetsele isendile seda puksi. forssis kataloog näitab ainult koos kardaaniga ja hind 10000kr. (veits palju). ja teiste kataloogid ei näita ültse midagi. Et seda puksi peaks ikka ilma kardaanita ka vahetada saama? Ja kus ma seda veel küsida võiks? Kas sedaani oma ei või sama olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 22.10.07 14:41 Tsiteeri


Reval pakkus täna ka koos kardaaniga ainult ja hinnaks ligi 24000kr.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.6% - SQL: 46.4%]