Lehekülgi: 1 2 |
Joosep92
huviline
Registreerunud 07.01.17
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.17 16:18
|
|
|
Audi A6 C6 kaugtulede ümberlülitus.
Mure siis selline, et kaugtulede sisse lülitamisel ei lähe kaugtuled põlema. Ainult bi-xenon lülitub ümber.
Kui aga tõmmata kangi enda poole, nagu vilgutaks, lähevad kaugtuled ka põlema.
Kas on viga kangis või milleski muus?
Autoks 2010 aasta A6.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 07.01.17 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joosep92
Mure siis selline, et kaugtulede sisse lülitamisel ei lähe kaugtuled põlema. Ainult bi-xenon lülitub ümber.
Kui aga tõmmata kangi enda poole, nagu vilgutaks, lähevad kaugtuled ka põlema.
Kas on viga kangis või milleski muus?
Autoks 2010 aasta A6. |
Täpselt nii see asi peabki toimima. Xenon ei ole vilgutamiseks hea ja sellepärast on listatud sinna kaks halogeeni juurde.
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 07.01.17 18:15
|
|
|
Tere. Need Halogeenid on sinna pandud nn. augu täiteks. Kuna vanematel tuledel oli seal päevasõidu tule pirn ja faceliftil on päevasõidu tuled Ledid
siis neil kellel ei ole pimeda nurga tuld on seal need vilgutamiseks mõeldud halogeenid. Need ei ole täistuled. Neid ei saa ledide ja xenonite tervise
huvides ka täistuledega koos põlema sättida. Parimat.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 07.01.17 18:39
|
|
|
Suur osa uuema otsa A6 C6 omanikke on hämmeldunud miks Audi insenerid oma äraarvamatus tarkuses on teinud nii et tuledega mis pimedas midagi näitavad
saad ainult vilgutada. Ja nimetavad kaugtuledeks Bi xenoneid mis kaugtule rexhiimis ei näita mitte kaugemale vaid hoopis kõrgemal asuvaid
liiklusmärke...
|
|
|
Joosep92
huviline
Registreerunud 07.01.17
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.17 23:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Tere. Need Halogeenid on sinna pandud nn. augu täiteks. Kuna vanematel tuledel oli seal päevasõidu tule pirn ja faceliftil on päevasõidu tuled Ledid
siis neil kellel ei ole pimeda nurga tuld on seal need vilgutamiseks mõeldud halogeenid. Need ei ole täistuled. Neid ei saa ledide ja xenonite tervise
huvides ka täistuledega koos põlema sättida. Parimat. |
Tänud vastuse eest!
Leidsin ka enne postituse tegemist paar teemat, kus küsiti nõu nende nn koos põlemise panemiseks. Kuidas see nagu halvasti siis mõjub, kui panna
halogeenid ka täistulede alla põlema?
|
|
|
Joosep92
huviline
Registreerunud 07.01.17
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.17 23:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PTC
Suur osa uuema otsa A6 C6 omanikke on hämmeldunud miks Audi insenerid oma äraarvamatus tarkuses on teinud nii et tuledega mis pimedas midagi näitavad
saad ainult vilgutada. Ja nimetavad kaugtuledeks Bi xenoneid mis kaugtule rexhiimis ei näita mitte kaugemale vaid hoopis kõrgemal asuvaid
liiklusmärke... |
Ega olen ise ka hetkel hämmeldunud, lootsin isegi rohkem mingile veale kui sellele, et neid ei saa koos põlema panna. Ning jah, pimedas on nad suht
kasutud, metsavahel sõites pimestab aind oravaid. Lähituledega valgustab peaaegu sama kaugele aga valgusvihk ikka tee peale suunatud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.01.17 06:35
|
|
|
Põhimõtteliselt facelift C6'l on vaja ainult armatuuri alla paigaldada selline karbikene. Seejärel lülitatakse automaatselt koos Xenon kaugtuledega
põlema ka halogeenid. Täiendav elektroonika on vajalik ka selleks, et ei tekiks displeile üleliigseid veateateid.
Kui vajadusel lisakaitse eemaldada, siis antud süsteem tuledelülitamisse ei sekku ja kõik toimib nagu originaalis.
|
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 08.01.17 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joosep92
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Tere. Need Halogeenid on sinna pandud nn. augu täiteks. Kuna vanematel tuledel oli seal päevasõidu tule pirn ja faceliftil on päevasõidu tuled Ledid
siis neil kellel ei ole pimeda nurga tuld on seal need vilgutamiseks mõeldud halogeenid. Need ei ole täistuled. Neid ei saa ledide ja xenonite tervise
huvides ka täistuledega koos põlema sättida. Parimat. |
Tänud vastuse eest!
Leidsin ka enne postituse tegemist paar teemat, kus küsiti nõu nende nn koos põlemise panemiseks. Kuidas see nagu halvasti siis mõjub, kui panna
halogeenid ka täistulede alla põlema? |
Tere.
Ei ole päris kindel aga juttu on sellest olnud ja halogeenide kahju xenonitele ja ledidele põhineb nende kuuma tootmises. Tekitavad liiga suure
soojuse lambi sisse mis ei ole tervislik nii ledidele kui ka xenonitele.
See on muidugi teooria ja võimalik, et vale või siis hirm mis paljusid eemal hoiab selle katsetamisest.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 08.01.17 09:30
|
|
|
Kas see karbike ja selle ühendamine on mingi tunftisisene saladus või on võimalik infot jagada ka laiemale ringile?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.01.17 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Tere.
Ei ole päris kindel aga juttu on sellest olnud ja halogeenide kahju xenonitele ja ledidele põhineb nende kuuma tootmises. Tekitavad liiga suure
soojuse lambi sisse mis ei ole tervislik nii ledidele kui ka xenonitele.
See on muidugi teooria ja võimalik, et vale või siis hirm mis paljusid eemal hoiab selle katsetamisest. |
Siinkohal tekkis mul küsimus B5, B6, C5 kohta (ja võibolla teisigi), millel xenoni puhul põlevad kaugtulena korraga nii xenon, kui ka halogeen sama
tule sees, et seal ju ei ole probleeme? Lisaks olen kasutanud nii B5-l kui ka B6-l parktules LED-e (parktule pirn teadagi asetseb kaugtulega sama
reflektori sees neil) ning ei saa öelda küll, et korraliku LEDi eluiga oleks olnud seal parktules lühem, kui näiteks numbrituledes olevate LEDide oma.
Muidugi LED pirn ka erineb LED moodulist, mis on C6-l päevasõidu tulena, kuid siiski usun, et pseudoprobleem...
|
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 08.01.17 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Tere.
Ei ole päris kindel aga juttu on sellest olnud ja halogeenide kahju xenonitele ja ledidele põhineb nende kuuma tootmises. Tekitavad liiga suure
soojuse lambi sisse mis ei ole tervislik nii ledidele kui ka xenonitele.
See on muidugi teooria ja võimalik, et vale või siis hirm mis paljusid eemal hoiab selle katsetamisest. |
Siinkohal tekkis mul küsimus B5, B6, C5 kohta (ja võibolla teisigi), millel xenoni puhul põlevad kaugtulena korraga nii xenon, kui ka halogeen sama
tule sees, et seal ju ei ole probleeme? Lisaks olen kasutanud nii B5-l kui ka B6-l parktules LED-e (parktule pirn teadagi asetseb kaugtulega sama
reflektori sees neil) ning ei saa öelda küll, et korraliku LEDi eluiga oleks olnud seal parktules lühem, kui näiteks numbrituledes olevate LEDide oma.
Muidugi LED pirn ka erineb LED moodulist, mis on C6-l päevasõidu tulena, kuid siiski usun, et pseudoprobleem... |
Võimalik et ei olegi probleem ja neid kooslusi on kindlasti rohkem kus Led ja Xenon on halogeenidega koos. Aga jah ise ei ole katsetanud enda omaga
et kui kaua see Led moodul seal vastu peaks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 08.01.17 11:15
|
|
|
Meie kliimas pole see kindlasti probleem. Arvestage, et samad tuled sõidavad ringi ka näit. Itaalias, kus on ka öösel suht palav ja päris pikka aega.
Seal vast tõesti ei tasu, kui pidevalt öösel sõita. Seega meie kliimas ei ole probleemi. Tean mitmeid, kes seda teinud ja 0 probleemi. Palju suurem
mure on kedagi alla ajada nende seasilmadega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Joosep92
huviline
Registreerunud 07.01.17
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.17 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Põhimõtteliselt facelift C6'l on vaja ainult armatuuri alla paigaldada selline karbikene. Seejärel lülitatakse automaatselt koos Xenon kaugtuledega
põlema ka halogeenid. Täiendav elektroonika on vajalik ka selleks, et ei tekiks displeile üleliigseid veateateid.
https://www.upload.ee/image/6534681/IMG_2579.jpg
Kui vajadusel lisakaitse eemaldada, siis antud süsteem tuledelülitamisse ei sekku ja kõik toimib nagu originaalis. |
Mis ta maksta võib ja kas on kuskilt seda Eestis saada ka, või peab ise väljamaalt tellima?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.01.17 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joosep92
Mis ta maksta võib ja kas on kuskilt seda Eestis saada ka, või peab ise väljamaalt tellima? |
rocket-i enda käest saad kindlasti osta.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.01.17 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: PTC
Kas see karbike ja selle ühendamine on mingi tunftisisene saladus või on võimalik infot jagada ka laiemale ringile? |
Otsisin ise sellist asja pikka aega internetist, kuid lõpuks ei leidnudki.
Aga kuidas ta siis töötab?
Armatuuri all asuvast nn. keskelektriplokist ehk -ajust võetakse Xenon'i kaugtule katiku liigutamiseks mõeldud signaal.
Selle signaaliga lülitatakse halogeenid keskelektriploki küljest lahti ja kokku akuplussiga. Vahel on veel lapikkaitse.
Samal ajal lülitatakse aju halogeeni väljundite külge sobivad koormused, et Xenon'ite ja halogeenide koostöötamise ajal ei tekiks veateadet.
Kui nüüd ikkagi tõmmata kangi enda poole, et ainult vilgutada Xenon kaugtulesid koos halogeenidega, siis sellel hetkel enam halogeene aju küljest
lahti ei ühendata. Ehk sellisel juhul säilib tehasepoolne vooluring.
Niiviisi ei teki ühtegi veateadet ja samas säilib halogeenide korrasoleku nii külm kui ka kuum kontroll autocheck'i ehk kompuutri poolt kõikides
tavapärastes rezhiimides.
|
|
|
|
lavrenti
huviline
Registreerunud 04.07.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.17 19:46
|
|
|
Oskab keegi suunata, et kes selle töö ära teeks ja mis see maksta võiks? Autoks on A6 C6 2010.
Või vähemalt öelda kustkohast sellist lisakarbikest osta saab?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.12.17 07:08
|
|
|
Hetkel on mul olemas üks vastav Plug-and-Play süsteem. Kuna selle saab suhteliselt kiiresti külge ühendada, siis töö peale kulub minimaalselt!
Funktsionaalsust võimalik ka kohe testida.
|
|
|
|
eeroh
huviline
Registreerunud 19.01.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6C6 Avant 09
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 27.06.18 12:38
|
|
|
Oskab keegi öelda kust seda jublakat leida võiks?
Või peaks panema halogeenid hoopis eraldi lüliti alla vms? Xenonid ei valgusta pikamaa peale suurt mitte midagi.
Tsitaat: | Algselt postitas: Joosep92
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Põhimõtteliselt facelift C6'l on vaja ainult armatuuri alla paigaldada selline karbikene. Seejärel lülitatakse automaatselt koos Xenon kaugtuledega
põlema ka halogeenid. Täiendav elektroonika on vajalik ka selleks, et ei tekiks displeile üleliigseid veateateid.
https://www.upload.ee/image/6534681/IMG_2579.jpg
Kui vajadusel lisakaitse eemaldada, siis antud süsteem tuledelülitamisse ei sekku ja kõik toimib nagu originaalis. |
Mis ta maksta võib ja kas on kuskilt seda Eestis saada ka, või peab ise väljamaalt tellima? |
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 10.09.19 11:07
|
|
|
Plug-and-Play stiilis jublakas H7 kaugtulede automaatseks lülitamiseks hetkel olemas.
Üks kaitse tuleb vahetada ja kaks juhet keskelektriploki hallist pistikust ringi tõsta.
|
|
|
|
Ints171
huviline
Registreerunud 14.09.12
Asukoht: Tallinn; Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.19 19:21
|
|
|
Tere
Sooviks enda 2009 A6-l FTP tuled kaugtulede re˛iimis põlema saada. Kes saab aidata äkki annab märku.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 11.11.19 19:33
|
|
|
Keegi pole siiani öelnud,mida ülevaatuse inimesed sellest arvavad.Kas saab läbi ka?Ehk oleks ise ka sellest huvitatud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 11.11.19 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
Keegi pole siiani öelnud,mida ülevaatuse inimesed sellest arvavad.Kas saab läbi ka?Ehk oleks ise ka sellest huvitatud. |
Miks peaks probleeme olema? Näiteks B6-el on tehasest bi-xenon tulede puhul lisaks xenon kaugtulele, ka halogeen kaugtuli.
|
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 11.11.19 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: arvi
Keegi pole siiani öelnud,mida ülevaatuse inimesed sellest arvavad.Kas saab läbi ka?Ehk oleks ise ka sellest huvitatud. |
Miks peaks probleeme olema? Näiteks B6-el on tehasest bi-xenon tulede puhul lisaks xenon kaugtulele, ka halogeen kaugtuli. |
Selge,siis peaks omale ka selle vidina laskma panna.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.10.20 05:57
|
|
|
Pime aeg jälle kätte jõudmas ja eelmisest hooajast veel mõned plokid alles. Seega kui keegi õhtusel või öisel ajal tunneb, et koos Xenon kaugtulega
automaatselt sisselülitatud vilgutuledest võiks maanteel sõitmisel abi olla, siis võib ühendust võtta.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |