spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.12.16 15:03
|
|
|
Valge pistik:
11- punane musta triibuga- PIDURIPEDAAL N.O.
12- valge punase triibuga- PIDURIPEDAAL N.C.
13- punane rohelise triibuga- SIDURIPEDAAL N.C.
Oranz pistik:
1- punane rohelise triibuga- süütepoolid läbi 20A kaitsme Motronic'u toitereleesse või bensupumbarelee (87F) külge
2- punane pruuni triibuga- EPC tuli kellaplokis
5- roheline kollase triibuga- solenoidid läbi 15A kaitsme bensupumbarelee lisakontakti (87a) külge
8- must sinise triibuga- pihustid läbi 20A kaitsme bensupumbarelee kontakti (87F) külge
Punane pistiku suurem osa:
1- roheline pruuni triibuga- ABS'i plokki
2- must kollase triibuga- RPM boost kliimaplokist
3- must halli triibuga- kliima OFF kliimaplokki
5- must lilla triibuga- LOW FUEL signaal kellaplokist
Punane väike osa:
2- lilla sinise triibuga, CRASH signal airbag ajust
3- punane sinise triibuga, tagurpidikäigutuledesse
Pruun pistik:
1- roheline musta triibuga- IMMO/DIAG. kellaplokki
3- valge sinise triibuga, kiiruse signaal kellaplokist
4- punane musta triiguba- starteri tõmberelee süütelukku
5- must sinise triibuga- tagurpidikäigulüliti läbi 15A kaitsme süüteplussi
10- kollane, kütusekulusignaal kellaplokki
Hetkel kõik!
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 29.12.16 22:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Valge pistik:
11- punane musta triibuga- PIDURIPEDAAL N.O.
12- valge punase triibuga- PIDURIPEDAAL N.C.
13- punane rohelise triibuga- SIDURIPEDAAL N.C.
Oranz pistik:
1- punane rohelise triibuga- süütepoolid läbi 20A kaitsme Motronic'u toitereleesse või bensupumbarelee (87F) külge
2- punane pruuni triibuga- EPC tuli kellaplokis
5- roheline kollase triibuga- solenoidid läbi 15A kaitsme bensupumbarelee lisakontakti (87a) külge
8- must sinise triibuga- pihustid läbi 20A kaitsme bensupumbarelee kontakti (87F) külge
Punane pistiku suurem osa:
1- roheline pruuni triibuga- ABS'i plokki
2- must kollase triibuga- RPM boost kliimaplokist
3- must halli triibuga- kliima OFF kliimaplokki
5- must lilla triibuga- LOW FUEL signaal kellaplokist
Punane väike osa:
2- lilla sinise triibuga, CRASH signal airbag ajust
3- punane sinise triibuga, tagurpidikäigutuledesse
Pruun pistik:
1- roheline musta triibuga- IMMO/DIAG. kellaplokki
3- valge sinise triibuga, kiiruse signaal kellaplokist
4- punane musta triiguba- starteri tõmberelee süütelukku
5- must sinise triibuga- tagurpidikäigulüliti läbi 15A kaitsme süüteplussi
10- kollane, kütusekulusignaal kellaplokki
Hetkel kõik! |
Kõigepealt suured tänud.
Ja nüüd mõned küsimused.
1. Kas siduri ja piduri lülitid peavad olema ühendatud, kui ei ole kas annab mingit riket või võimsuse piirangut?
2.millist signaali EPC välja annab, kui tuli peab armatuuris põlema kas siis on mass juhtmes või plus 12?
3. Mis solenoidid 15A kaitsme all kuuluvad, mida see juhib?
4. Punasest pistikust nr2 sealt saab kellaplokile mootori põõrded jh?
5. Punasest pistikust pole rohkem vaja et asi töötaks normaalselt?
6. Pruun pistik pin1 kas sinna läheb ka obd juhe et ajuga ühendust saaks?
7. Kas aju vajab kiiruse signaali?
8. Musta pistiku kohta ei oska infot pakkuda?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.16 06:38
|
|
|
Must pistik:
1- sinine- GENEKATULI kellaplokki
2- roheline sinise triibuga- RPM kellaplokki
3- hall valge triibuga- ÕLIRÕHU andur kellaplokki
4- punane- pidev ehk akupluss ECU'le
5- pruun- välisanduritele MASS salongist
6- sinine valge triibuga- OIL TEMP andur kellaplokki
7- sinine kollase triibuga- COOLANT LOW andur kellaplokki
8- punane sinise triibuga- BENSUPUMBA releesse (-)
9- sinine pruuni triibuga- COOLANT TEMP andur kellaplokki
10- pruun punase triibuga- KIIRUSANDUR kellaplokki
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 30.12.16 06:41
|
|
|
Sorry tulevikus ei tsiteeri.
Aga jään ootama.
Me täname ka.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.12.16 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spindle
1. Kas siduri ja piduri lülitid peavad olema ühendatud, kui ei ole kas annab mingit riket või võimsuse piirangut?
2.millist signaali EPC välja annab, kui tuli peab armatuuris põlema kas siis on mass juhtmes või plus 12?
3. Mis solenoidid 15A kaitsme all kuuluvad, mida see juhib?
4. Punasest pistikust nr2 sealt saab kellaplokile mootori põõrded jh?
5. Punasest pistikust pole rohkem vaja et asi töötaks normaalselt?
6. Pruun pistik pin1 kas sinna läheb ka obd juhe et ajuga ühendust saaks?
7. Kas aju vajab kiiruse signaali?
8. Musta pistiku kohta ei oska infot pakkuda? |
1. Püsikas ei tööta, pöördemomenti ei reguleerita käiguvahetusel jne.
2. Mass paneb tule põlema.
3. Erinevad klapid, mis sa kapoti alt leiad, lisaks vist ka MAF ja Lambda soojendus.
4. RPM on mustas pistikus.
5. Ilma punaseta võiks töötada.
6. Kas läbi kellaploki immo jaoks või otse OBD juhtmesse.
7. Näiteks püsika jaoks.
8. Vaata üles.
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 31.12.16 16:33
|
|
|
Ole Sa tänatud.
Otsisin ise ka aga vist mingi üleminekuaasta masin.
Leidsin ka midagi aga pin number pistikus ja juhtme värv ei sobinud.
Sinu andmete järgi on kukepea juhtmeid ühendada.
Veelkord tänan
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 05.03.17 18:40
|
|
|
Palun seletage lahti mis moodi need siduri ja piduri juhtmed panna tuleb?
Mis massi, kuhu plussid ja miinused?
Mis peab olema kui on sidur all ja üleval ja piduriga ka.
Olen natuke sassis ja ei saa aru.
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 09.03.17 15:20
|
|
|
Siduri ja piduri juhtmete teine pool peale lülitit on mass või kuidas?
Või tuleb need kuhugi mujale kinnitada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.03.17 15:27
|
|
|
Pluss. Uuri skeeme.
Kui sidurit vajutad, siis klemmid ühendatakse lahti.
Piduri lülitil on nii avanev ja sulguv klemmide paar. Sulguva paari küljes on siis ka pidurituled.
|
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 13.12.17 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Valge pistik:
11- punane musta triibuga- PIDURIPEDAAL N.O.
12- valge punase triibuga- PIDURIPEDAAL N.C.
13- punane rohelise triibuga- SIDURIPEDAAL N.C.
Nonii asjast olen aru saanud niimodi:
Sidur: kui sidur on üleval saab aju mööda punast- rohelist juhet +12v.
Alla vajutades kaob ühendus ja on 0v.
Pidur:kui on üleval siis punane musta triibuga on 0v ja sama juhtme alt ei saa pidurid ka toidet.
Valgel punase triibuga on samal ajal +12v pinge ajusse.
Pidurdades must punane saab toite tuled lähevad põlema ja ajusse läheb +12v.
Valge punasega enam toidet pole ja ajusse 0v. |
|
|
|
spindle
huviline
Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal
Auto: B4Q1.8T
|
postitati 15.12.17 14:04
|
|
|
Sooviks veel teada millised on püsikiirusehoidja juhtmed.
Ajust tuleb ilmselt juhtmed ise vedada.
Püsikakangi skeem oleks ka väga hea saada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.01.18 12:38
|
|
|
Kangi pinnid 4 ja 6 lähevad kokku aju pinni nr. 38 alla.
Kangi pin 3 läheb aju pinni nr. 57 alla.
Kangi pin 2 läheb aju pinni nr. 75 alla.
Kangi pin 1 läheb aju pinni nr. 76 alla.
Kang on sellisel juhul C4/B5 oma. C5 kangi puhul oleks skeem teistsugune.
|
|
|
|