Iandre
huviline
Registreerunud 18.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 27.12.16 17:22
|
|
|
A6 3.0 165kw 2005a head & vead?
Tervist audimehed/naised.
Sooviks infot sellise masina kohta: http://www.mobilstar.ee/used/detail.php?ct=2e40e7c5f97cec411904l6
Ise pole sellise mootoriga kokku puutunud aga oleks soov osta.
Mis vajab kindlasti vaatamist kui minna kohapeale seda vaatama?
Suured tänud vastajatele
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Iandre
huviline
Registreerunud 18.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 27.12.16 17:40
|
|
|
Olen juba selle läbi vaadanud aga suhteliselt vähe infot selle mootori kohta seal..
|
|
|
SaudisInAudis
huviline
Registreerunud 10.12.15
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0 B6
|
postitati 27.12.16 17:49
|
|
|
Paraku peale autoostu peab taskus paartuhat ikka olema remondi jaoks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.12.16 18:11
|
|
|
Silma ja kõrvaga ei vaata seal suurt midagi, eriti kui kogemust pole. Vähemalt mitte neid asju, mis tuhandeid maksavad.
Vajad asjatundliku ostuabi, või siis loota vedamisele, mis tavaliselt läbi ei lähe.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 27.12.16 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Iandre
Olen juba selle läbi vaadanud aga suhteliselt vähe infot selle mootori kohta seal.. |
Ja miks seal teemas ei küsinud vaid uus teema tuli treida?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520
|
|
|
|
Iandre
huviline
Registreerunud 18.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 27.12.16 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Silma ja kõrvaga ei vaata seal suurt midagi, eriti kui kogemust pole. Vähemalt mitte neid asju, mis tuhandeid maksavad.
Vajad asjatundliku ostuabi, või siis loota vedamisele, mis tavaliselt läbi ei lähe. |
Diagnostikaseade tuleb nagunii kaasa haarata aga see diagnost ei näita kah kõike vajalikku ära.
|
|
|
Iandre
huviline
Registreerunud 18.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 27.12.16 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: Iandre
Olen juba selle läbi vaadanud aga suhteliselt vähe infot selle mootori kohta seal.. |
Ja miks seal teemas ei küsinud vaid uus teema tuli treida?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520
|
Tänud sulle!
Ei jõua tervet foorumit läbi ka otsida, annad andeks äkki?
|
|
|
commodore
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp
|
postitati 27.12.16 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Iandre
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Silma ja kõrvaga ei vaata seal suurt midagi, eriti kui kogemust pole. Vähemalt mitte neid asju, mis tuhandeid maksavad.
Vajad asjatundliku ostuabi, või siis loota vedamisele, mis tavaliselt läbi ei lähe. |
Diagnostikaseade tuleb nagunii kaasa haarata aga see diagnost ei näita kah kõike vajalikku ära. |
Pane rahulikult pihustite raha kõrvale. Never ever pole see auto nii vähe sõitnud, rahulikult korruta kahe või kolmega see number. Aga jah: pihustid,
turbo, käigukasti tööle tasub tähelepanu pöörata. Pluss siis ülejäänud elektroonika pool. Igav ei hakka selle autoga- see on kindel.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 27.12.16 19:09
|
|
|
Hollandist tulnud autode kohta mingit ajalugu ka kontrollida saab kusagilt (mu auto ka sealt tulnud, aga juba 11 a tagasi)?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.12.16 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Iandre
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Silma ja kõrvaga ei vaata seal suurt midagi, eriti kui kogemust pole. Vähemalt mitte neid asju, mis tuhandeid maksavad.
Vajad asjatundliku ostuabi, või siis loota vedamisele, mis tavaliselt läbi ei lähe. |
Diagnostikaseade tuleb nagunii kaasa haarata aga see diagnost ei näita kah kõike vajalikku ära. |
Kui reaalselt pole neid sadu diagnoosinud ja kogemus puudub, nagu kirjutad, siis seadme kaasahaaramine ei aita
Olulised asjad on võimalik üksipulgi ära lahata, saalede seisukorda tõesti ei näe..
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 28.12.16 17:08
|
|
|
Olen ise juba üle aasta sellist autot omanud ja võib rahule jääda. Ostueelse kontrolli lasin teha Ekspert Autohoolduse meestel, sealt sain väga head
tagasisidet ja tean, et mehed teavad ja tunnevad neid masinaid. See jääb sinna Mobilstar`i lähedusse ka. Läbisõiduga 200k ja peale hakkavad
tekkima/ilmnema probleemid nagu näiteks surnud pihustid, väisinud kett ja pingutid, käigukast. Käigukasti seisukorda peaks suutma proovisõidul ka ise
tuvastada kui oled varem automaadiga sõitnud, et kas vahetab jõnksuga või kuidas üldse vahetab. Terava kõrvaga autoostja kuuleb ära ka väsinud
kettidest tekkinud kõrina/lagina külmkäivitusel (kestab kuni 5 sek tavaliselt). Kere võiks ka vaadata kriitilise pilguga üle valge ilmaga, et suudaks
tuvastada võimalikud kehvasti teostatud keretööd avariide järgselt. Enda autol oli juhus kui parem tagumine osa oli kehvasti korda tehtud kunagi ja
sai ka müüjalt hinda alla seetõttu. Ja nagu eelnevalt on juba mainitud, siis kui inimene tahab osta sellist masinat, siis võiks 1500 või rohkem
tagataskus olla. Mitte, et see oleks hirmutamiseks öeldud, vaid et kui auto kogu viimase raha eest ostetud, siis ei tuleks suure üllatusena kui poole
aasta pärast peab pihusteid vahetama (ptui ptui ptui, loodame et selle autoga seda probleemi pole). Kütusekulu kohta võiks öelda, et 3.0 ja 165kw
räägib vist enda eest, maanteel 7-8 ja linnas 10 ja peale.
|
|
|
|