eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.16 17:25
|
|
|
a4 3.0 171kw ASB pihustid
Tervist pöördun foorumi poole küsimusega pihustite osas, nimelt on miinus kraadidega minu v6 kummaliselt käituma hakkanud. Külma mootoriga kiirendades
auto kergelt võbiseb nagu poleks ühte silindrit. Mootoril jõudu piisavalt, välja pole surnud ning sooja mootoriga kaob eelmainitud ''võbisemine''.
Sai soetatud endale siis vcds kaabel uurimaks milles probleem võib seisneda. Fault codede osas näitab ühte katkist eelsüüte küünalt. Sai siis uuritud
block 13, 14 mis näitab pihustite pihustatavat kogust takti peale? Igastahes peale käivitust olid numbrid justkui korras -0.5 kuni +0,8 aga peale
viite minutit hakkab ühes silindris näit tõusma (2.32mg/str) muidugi kaasnes sellega ka võbistamine gaasi andes.
Kas tegemist võib olla nukkvõlli, pihusti enda, või kompressiooniga seotud probleemiga peab ilmselt välja selgitama töökoda. Siinkohal küsiksingi, kas
lõuna eesti kandis, tartus leidub mõnd pädevat ettevõtet kellele asja näidata, või keegi foorumist? Ning tahtsin uurida veel, kas antud mootoril on
võimalik pihusteid vahetada/remontida ka üksikult, kui peaks selguma probleem sellega?
Parameetrid sooja mootoriga
Parameetrid külma mootoriga
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 03.12.16 18:55
|
|
|
Tartus diesselland. Omanik päris tark ja niisama ei hakka pihusteid maha kakkuma ja stendi viskama, kui tundub, et vajadust pole.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 03.12.16 19:21
|
|
|
Lõplik tõde pihustite kohta selgub siiski stendis.
Palju reaalne läbisõit olla võiks?
|
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.16 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Lõplik tõde pihustite kohta selgub siiski stendis.
Palju reaalne läbisõit olla võiks? |
LS 255,000km 99,9% kindel (kui flameko hooldusraamat tõene)
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.16 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: eku82
Igastahes peale käivitust olid numbrid justkui korras -0.5 kuni +0,8 aga peale viite minutit hakkab ühes silindris näit tõusma (2.32mg/str) muidugi
kaasnes sellega ka võbistamine gaasi andes.
Parameetrid sooja mootoriga
Parameetrid külma mootoriga |
Kirjutad, et peale viite minutit hakkas näit tõusma aga pildil on näit kõrge külma mootoriga ja madal sooja mootoriga. Kuidas sellest nüüd aru saada?
|
Vabandan, kui selgusetuks jäi. Nimelt peale käivitamist näidud ok - kõik silindrid nullilähedased, peale viit minutit tiksumist hakkab kompenseerima
üht silindrit (mootor endiselt külm ~37c) kompenseerib silindrit kuni mootor saavutab umbes 70c siis olukord taas normaliseerub.
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.16 08:38
|
|
|
Pildid gruppidest 72-77
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 04.12.16 17:03
|
|
|
Kas samal silindril ka eelsüüteküünal läbi?
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.16 18:09
|
|
|
Eelsüüte küünal läbi viiendal silindril aga kompenseerimine toimub kolmandal.
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.16 18:03
|
|
|
Väike update teemasse nimelt sai vahetatud eelsüüteküünal ning ka stenditud pihustid - osutusid korralikeks (tulemused piltidel) . Probleem siiski
aktuaalne kolmandal silindril toimub kompenseerimine... Mainimata olen jätnud asjaolu, et kompenseerimise ajal teeb mootor klõbinat (eelnevalt pidasin
seda pihustitega seonduvaks) , kuna pihustid korras siis dieselland soovitas mul testida silindrite surved millepeale kostis remonditöökoda, (kus
eemaldati ning paigaldati pihustid) et survetesti pole mõtet teha kuna auto käivitub väga ilusti ning ühtlaselt ka enne eelsüüte küünalde märgi
kustumist. Kompenseeriva silindri peale osati kosta vaid, et ilmselt nookurid teevad häält kuna on ära pigitanud klapp, kui mootor soojaks läheb
hakkab normaalselt klapp liikuma. Konsulteerisin ka teiste töökodadega, ühest arvati et vahetamist vajavad ehk hüdrotõukurid ning teisest töökojast,
et äkki saaled tiiru peale teinud mida ma väga uskuda ei taha kuna siis oleks klõbin sünkroonis kolvi liikumisega ja klõbiseks ka sooja mootoriga?
Igatahes enne jaanuaari keskpaika selgusele ei saa kuna ei taheta vastu võtta pühade tõttu.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.12.16 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku82
ning teisest töökojast, et äkki saaled tiiru peale teinud ... |
Kas sa oleksid nii lahke ja paneksid selle töökoja nime ka siia kirja?
Vähemalt inimesed saaks teada, kuhu oma mehaaniliste mootoriprobleemidega enam mitte kunagi ei pöörduks...
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.12.16 19:23
|
|
|
Ega see saalede jama täiesti võimatu pole, kunagi sai tehtud ühte Q7 3.0TDI mootorit, millel oli ühe silindri saale tuksis ja selle võrra jäi kolb
alla poole, kompressioon oli madalam. Ma lammutasin selle mootori muidugi praktiliselt kohe laiali ja ei näinud seda töötamas eriti, aga õlituld vist
polnud ja ei kolisenud ka omaniku jutu järgi. See on muidugi äärmuslik variant, teema autori autol mingi lihtsam viga arvatavasti.
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.17 08:18
|
|
|
Saaga ei lõppe, kohalik töökoda diagnoosis veninud ketid ning arvas viga seal olevat. Sai tehtud suur remont ning vahetatud kõik ketid, nookurid,
hüdrokad välja (üks nookur oli mingil põhjusel pmst laiali läinud plekk ära lennanud ning see rullik seal vahel logises) aga endiselt grupp 13 ühel
silindril ~1-3.8mg/str nüüd tundub olevat ka sooja mootoriga, ühesõnaga kõikaeg. igastahes töökoda, kus ketid vahetasin arvab et viga siiski
pihustites?!?! Kuigi sai 500 km tagasi kontrollitud ning osutusid korralikeks. Asja juures kõige naeruväärsem see, et pole siiamaani saanud
kompressiooni mõõta. Mitte ühelgi töökojal pole antud audi jaoks otsikut.... Ehk kellelgi foorumis leidub garaazis sellist ülimalt haruldast ning
ekstravagantset mõõdikut, mis tänapäevaste remonditöökodade jaoks nii kättesaamatu? Minu loll mõistus ütleb, et ehk võimalik kuidagi pihusteid ümber
tõsta, et seda viga välistada? Või antud mootori puhul mõeldamatu?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 18.02.17 17:38
|
|
|
Prooviks võib ikka ringi tõsta pihusteid, ei juhtu seal midagi.
Lugesin uuesti läbi selle teema, kas saan õigesti aru, et see vibratsioon on ainult sõidu ajal, mitte koha peal?
Võib-olla polegi probleem üldse mootoris, äkki käigukast, hooratas? Automaat või manuaal?
See pluss 2 pihusti puhul pole iseenesest midagi erilist, võib-olla pole see põhjuseks üldse.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.17 20:12
|
|
|
Krt sellise mootoriga autol pole veel silindri survet mõõtnud, aga siiani pole ka olnud autot, millele poleks komplektis vastavat otsikut
Ja kui peakski tekkima olukord, et sellist otsikut pole, siis aitaks ju treipink.
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.17 17:58
|
|
|
Kast automaat, tiptronic. Jebib kõikaeg. Täna näiteks auto tõmbles isegi tühikäigul park asendis mida enne pole täheldanud, muidu hakkab jamama
tavaliselt pööretel alates ~1500 nii park asendis kui ka sõites. Pööretel on kuulda ka klõbinat mootorist. Täna proovisin tähelepanelikult kuulata
ning minuarust algab klõbin ~1400-1500 pöördel ning selle klõbisemise sagedus jääb väiksemaks pöörete suurenemisel?? Olen profülaktilises mõttes
kasutama hakanud ka stanadyne kütuselisandit, millest erilist imet ilmselt loota ei maksa Homme võtan uuesti diesellandiga ilmselt ühendust.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 20.02.17 21:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku82
Kast automaat, tiptronic. Jebib kõikaeg. Täna näiteks auto tõmbles isegi tühikäigul park asendis mida enne pole täheldanud, muidu hakkab jamama
tavaliselt pööretel alates ~1500 nii park asendis kui ka sõites. Pööretel on kuulda ka klõbinat mootorist. Täna proovisin tähelepanelikult kuulata
ning minuarust algab klõbin ~1400-1500 pöördel ning selle klõbisemise sagedus jääb väiksemaks pöörete suurenemisel?? Olen profülaktilises mõttes
kasutama hakanud ka stanadyne kütuselisandit, millest erilist imet ilmselt loota ei maksa Homme võtan uuesti diesellandiga ilmselt ühendust. |
Pane muidugi lisandit, peksab sita lahti paagipõhjast ja igaltpoolt mujalt kus võimalik ja lõpuks halvimal juhul on sul ka need uued pihustid sul seal
samuses.
Olen kokkupuutunud sellise asjaga, et klõbin tuleb sisse, viga tuleks mootorist seest otsida. Tean, kuna tuttav ajas seda kala pea pool aastat taga,
et teada saada mis jama on. Lasi pihustid ära vahetada jne mis kõik veel seostub sellise asjaga aga ei. Ei osanud ka enam ükski tallinna töökoda nõu
anda ega viga otsida. Lõpuks vedas ühe selli juurde kes oli kunagi esinduses tööl olnud (väga pädev mees), ütles kohe, et siin ei saa muud olla kui
mootoris sees, tõmbas mootori lahti ja kepsu sõrmega oli midagi kas siis pragu sees või midagi, täpselt ei mäleta.
|
|
|
eku82
huviline
Registreerunud 24.07.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.17 18:17
|
|
|
Niisiis, asi lahendatud. Selgus siiski, et 1 pihusti kaputt, miks stend seda välja ei näidanud pole teada, grupid 72-77 olid ka tip-top. Esialgu sai
prooviks vahetatud ainult 1 pihusti ja auto käib kulda! Tänud diesellandi meeskonnale, samuti kaasamõtlejatele foorumis
|
|
|