A6_q
huviline
Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw
|
postitati 02.12.16 14:11
|
|
|
2000 s6 õlituli
Tervist. Mure selline et õlituli põleb. Õli tase kõik on OK. Ehk oskab keegi soovitada mida kontrollida või et miks see tuluke põleda võib. Kas asi on
õlipumbas või millesgis muus?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.12.16 14:46
|
|
|
Võib kontrollida õlirõhuandurit ja selleni minevat juhet.
Ka arvutiga näeks, kas ja mis infot see andur kellaplokile edastada suudab!
|
|
|
|
A6_q
huviline
Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw
|
postitati 02.12.16 17:14
|
|
|
huvitav on veel see et tühjalt koha peal käies ei ole midagi. Aga nii kuirahulikult kiirendama hakata siis mingiaeg viskab tulukese põlema. ja kui
jälle pidurdada siis kaob ära?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.12.16 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6_q
huvitav on veel see et tühjalt koha peal käies ei ole midagi. Aga nii kuirahulikult kiirendama hakata siis mingiaeg viskab tulukese põlema. ja kui
jälle pidurdada siis kaob ära? |
Õlitase ikka normis? Jääb mulje nagu pump ei saaks õli kätte, kuna õli valgub pidurdades/kiirendades kuhugi ühte karteri otsa....
|
|
|
|
A6_q
huviline
Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw
|
postitati 02.12.16 17:22
|
|
|
õli normis. Sai veel üle kontrollitud. kahtlustasin ise sama esialgu et vb õli vähe. Aga varda järgi on õlitase täiesti OK.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.12.16 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A6_q
õli normis. Sai veel üle kontrollitud. kahtlustasin ise sama esialgu et vb õli vähe. Aga varda järgi on õlitase täiesti OK. |
On olnud korra juhus, kus oli vale õlivarras või oli see hoopis see plastikust torujupp vale, mille sisse varras läheb. Igatahes varras valetas
korralikult ja õli oli kogu aja alla normi. Ei mäleta enam kellel ja mis Audiga see oli, ega ka mitte seda, mis mootoriga tegemist oli.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.12.16 17:36
|
|
|
Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.
|
|
|
A6_q
huviline
Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw
|
postitati 02.12.16 17:46
|
|
|
noo mul auto olnud juba üle aasta ja ennem pole kordagi seda probleemi olnud. ja õli on varda järgi normis olnud koguaeg. nii et usun et asi ei ole
varda pikkuses et varras näitab normi aga tegelikult ei ole. õlivahetust ka tehtud ja varda järgi pandud üli sisse ja siis ei olnud seda probleemi et
tuluke põleks ja oleks vähe õli. tuluke hakkas põlema nädal tagasi kuskil ja sai siis juba õlitaset kontrollitud. siis oli natuke alla normi ja sai
juurde pandud et oleks normis. aga selles asi ei ole jah et õli vähe oleks
|
|
|
A6_q
huviline
Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw
|
postitati 02.12.16 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.
|
kusjuures praegu mõtlema hakates oli nii et kui täna hommikul käima panin sain vast üks 5 minutit sõita ja lõi alles siis tulukese põlema. ehk alles
siis kui mootor oli juba natuke soojaks käinud. |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.
|
Kusjuures praegu mõtlema hakates oli nii, et kui täna hommikul käima panin sain vast üks 5 minutit sõita ja lõi alles siis tulukese põlema. Ehk alles
siis kui mootor oli juba natuke soojaks käinud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.12.16 18:04
|
|
|
Soojenedes läheb õli vedelamaks ja rõhk hakkab langema. VAG-i loogika on umbes selline, et kui autol on 1 bar rõhuandur, siis külma mootoriga peab
olema 1 bar rõhku sõltumata pööretest, et õlituli ei põleks. Kui mootor on soojem kui 60 kraadi, siis kontrollitakse rõhku alles 1500p juures, alla
nende pöörete võib rõhk ka null olla aga mingit õlituld pole. Kui sooja mootoriga tühikäigul pole tuld, siis proovi aeglaselt pöördeid tõsta ja vaata,
kas juhtub midagi. Alati oleks muidugi kõige targem manomeeter külge panna.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.12.16 18:10
|
|
|
1. õlirõhk mehaanilise kellaga ära mõõta. Sest õlirõhk ei ole mänguasi. Külmalt peab olema 5bari kanti, kuumalt 2. Seda tühikäigul. Kui nii on,
siis
2. Andur vahetada. Jälgida, mis teeb.
Kui ei ole, siis mootor lahti võtta ja välja selgitada, miks ei ole.
P.S. Fagil ei ole 1 bar õliandurid. Vaid on 1,2 ja 1,4 sõltuvalt mootori tüübist.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.12.16 18:17
|
|
|
See 1 bar andur oli lihtsalt näide VAG-i põhimõtte selgitamiseks, et miks ei pruugi tühikäigul õlituld olla ja sõitma hakates ilmub.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 05.11.19 19:12
|
|
|
Vana teema uues kuues
Sõidukiks 2000 S6 AQJ konega. Probleem enam-vähem sarnane. Oli aeg, kui ei näidanud õli tempi (kollane hoiatus-sensor ...). Vahetatud sai karteris
olev andur (Hella). Loomulikult ka õli jne. Umbes 6-7 kuud tagasi. Ja peale seda hakkas keberniit- vist 3-4 päeva peale õlivahetust lõi särama punane
tilkuva otsaga õlikannuke. Ja see kestab siiani- mõnel päeval ei toimu armatuuril midagi, siis aga ühe päevaga sööb närvid läbi. Kannuke süttib ja
mõne hetke pärast kustub. Vahel korda 6-10, ei pea arvet. Siis lööb kannu särama ja nii ta siis hiilgab seal oma 10-20 km. Siis kustub ja koheselt
süttib taas. Ja siis rahuneb maha justkui polekski midagi toimunud. Läbisõidud ei ole midagi erilist, aga mootor töötab nagu muiste. Õli tase on alati
OK. Järelikult ei saa olla õlirõhu kadu- see kas on või ei ole. Mehhaaniliselt rõhku mõõtnud ei ole. Vahel süttib kannuke pöörete ajal, vahel peale
mingit põrutust, aga eeldan, et need nähud on lihtsalt kokkusattumused. Täna uurits Hannes mootori vigasid- ei midagi, olid mõned ajutised. Jõudsime
ühisele arvamusele, et ju vist õlirõhu andur paneb puusse. Rohkem nagu midagi välja ei nuputanud. Või siis mingi mõtlev karbikene kusagil mati all.
Mida arvab tarkade klubi- esiteks vahetada õlirõhu andur ja vaadata, mis hakkab toimuma? Või on kellelgi olnud ka sarnane jama?
Vastuste eest tänan ette.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 05.11.19 19:29
|
|
|
Mu vanakesel ka vahel näitab õlituld, kuigi rõhuga on kõik korras. Omale on tundunud, et armatuuris kelladeplokis on mingi kala, sest vahel ei näita
seal osuti ka õiget rõhku (istub max pool lõpus) ja vahel (ka) õli temperatuur istub külma pool lõpus, kuigi samal ajal õlituli ei pruugi põleda. Ja
need asjad ei hakanud kõik korraga, õlituli oligi esimene mis märku hakkas andma kunagi juba aastaid tagasi.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.11.19 05:11
|
|
|
Ma ei saa aru miks te oma pead vaevate Keerake anduri asemele mehaaniline
kell ja söitke.Ongi asi selge milles viga.Ma arvan ,et igas normaalses töökojas on olemas vasravad vidinad. Kui ei,siis saab need vastavast poest.
B4 2,3 motol oli vist kaks andurit.Üks tühikäigu pööretel ja teine 2000rpm jaoks. Kui 2000 pöördel vastavat röhku ei ole,hakkab vilgutama tulukest.
Manualides on kindlasti kirjas mis pööretel ja mis temperatuuridel peab röhk olema.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.11.19 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Täna uurits Hannes mootori vigasid- ei midagi, olid mõned ajutised. Jõudsime ühisele arvamusele, et ju vist õlirõhu andur paneb puusse.
|
Vanamees on laisaks muutunud. 
Ma ei tahaks hästi uskuda, et tema töölaual olevast tuhandest staffist ta ei suudaks mehaanilist õlikella kokku kompunnida.
Vaja ainult üks vana ja pekkis rõhuandur ohverdada, et õige keere saada ja muud midagi. Rõhku näitab iga 5€ uuena maksev rõhukell...Kasvõi SEE, mis siin küljes.
Teine asi on see, et rõhuandurit saab ka suruõhu ja reduktoriga testida; kas lülitab või ei lülita, muud seal ju pole.
Vanadel on see õlituli nii lahendatud, et pirnile tuleb +12V süütepluss peale ja miinuse saab andurist. Kui andur nöögib, siis tuli põleb. Plokist ta
miinust heast peast ju ei saa. Kui just auto ei ole merevette uppunud vms, ülilollikindel süsteem ühesõnaga.
Kui andurist juhe lahti ühendada ja õhku rippuma jätta, siis õlituli kuidagi põleda ei saa - nii saab kellaplokki testida.
.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.11.19 19:09
|
|
|
Pole ta laisk midagi, tegime testi kiirmenetluse korras - tema sai sõita ja mina sain taksoteenuse eest õlleraha. Kahjuks küll ära anda. Tal oli seal
mingi peavalu-JAG, nagu öeldi vanasti TOP GEAR´is.
Ilmselgelt ei ole tegemist rõhu kaduga, muidu otsiksin juba ammu uut mootorit või uusi vidinaid. Kõik vajalikud atribuudid vea tuvastamiseks on tal
kindlasti vahelaos olemas, vaja lihtsalt varuda aega rohkem kui 10 min.
Aga tänan nõuandjaid, küll sellele tilkuvale kannule koht kätte näidatakse.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.11.19 01:00
|
|
|
1. Õlirõhk ära mõõta sooja mootoriga.
2. Arvutiga ei ole midagi diagnoosida õlirõhu tulega. Sa näed ainult kelladeploki alt anduri on/off asendit. Ja kui sul tuli põleb siis ongi seal
väljal vastav kiri. Ainuke reaalne moodus diagnoosimiseks mehhaaniline kell külge ja kui vaja siis ka proovisõidu ajal.
3. Õlitaseme andurit sa ei saa diagnoosida mootori juhtploki alt vaid kelladeploki alt.
4. Õlitaseme andur ainult panna originaal või Behr/Hella oma, mingi muu paned saad endiselt probleeme edasi otsida ja siin foorumis edasi kirjutada,
et kõik on korras ja nagu uus.
5. Tee selgeks kas sul põleb taseme tuli või rõhu tuli. Need kaks eraldi asja mida diagnoosida. Ühte mehaanilise kellaga ja teist arvutiga.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 28.03.20 22:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Pole ta laisk midagi, tegime testi kiirmenetluse korras - tema sai sõita ja mina sain taksoteenuse eest õlleraha. Kahjuks küll ära anda. Tal oli seal
mingi peavalu-JAG, nagu öeldi vanasti TOP GEAR´is.
Ilmselgelt ei ole tegemist rõhu kaduga, muidu otsiksin juba ammu uut mootorit või uusi vidinaid. Kõik vajalikud atribuudid vea tuvastamiseks on tal
kindlasti vahelaos olemas, vaja lihtsalt varuda aega rohkem kui 10 min.
Aga tänan nõuandjaid, küll sellele tilkuvale kannule koht kätte näidatakse. |
Saan nüüd julgema südamega teatada, et see tilkuva tilluga kannuke ei julge end, peale rõhu anduri vahetust (mis iseenesest oli paras keberniit), enam
displeil eksponeerida. Ja seda juba mitu kuud. 
|
|
|