Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2000 s6 õlituli (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 5684)
A6_q
huviline



Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw

postitati 02.12.16 14:11 Tsiteeri
2000 s6 õlituli



Tervist. Mure selline et õlituli põleb. Õli tase kõik on OK. Ehk oskab keegi soovitada mida kontrollida või et miks see tuluke põleda võib. Kas asi on õlipumbas või millesgis muus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 02.12.16 14:46 Tsiteeri


Võib kontrollida õlirõhuandurit ja selleni minevat juhet.

Ka arvutiga näeks, kas ja mis infot see andur kellaplokile edastada suudab!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6_q
huviline



Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw

postitati 02.12.16 17:14 Tsiteeri


huvitav on veel see et tühjalt koha peal käies ei ole midagi. Aga nii kuirahulikult kiirendama hakata siis mingiaeg viskab tulukese põlema. ja kui jälle pidurdada siis kaob ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 02.12.16 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A6_q
huvitav on veel see et tühjalt koha peal käies ei ole midagi. Aga nii kuirahulikult kiirendama hakata siis mingiaeg viskab tulukese põlema. ja kui jälle pidurdada siis kaob ära?


Õlitase ikka normis? Jääb mulje nagu pump ei saaks õli kätte, kuna õli valgub pidurdades/kiirendades kuhugi ühte karteri otsa....


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6_q
huviline



Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw

postitati 02.12.16 17:22 Tsiteeri


õli normis. Sai veel üle kontrollitud. kahtlustasin ise sama esialgu et vb õli vähe. Aga varda järgi on õlitase täiesti OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 02.12.16 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A6_q
õli normis. Sai veel üle kontrollitud. kahtlustasin ise sama esialgu et vb õli vähe. Aga varda järgi on õlitase täiesti OK.


On olnud korra juhus, kus oli vale õlivarras või oli see hoopis see plastikust torujupp vale, mille sisse varras läheb. Igatahes varras valetas korralikult ja õli oli kogu aja alla normi. Ei mäleta enam kellel ja mis Audiga see oli, ega ka mitte seda, mis mootoriga tegemist oli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.12.16 17:36 Tsiteeri


Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6_q
huviline



Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw

postitati 02.12.16 17:46 Tsiteeri


noo mul auto olnud juba üle aasta ja ennem pole kordagi seda probleemi olnud. ja õli on varda järgi normis olnud koguaeg. nii et usun et asi ei ole varda pikkuses et varras näitab normi aga tegelikult ei ole. õlivahetust ka tehtud ja varda järgi pandud üli sisse ja siis ei olnud seda probleemi et tuluke põleks ja oleks vähe õli. tuluke hakkas põlema nädal tagasi kuskil ja sai siis juba õlitaset kontrollitud. siis oli natuke alla normi ja sai juurde pandud et oleks normis. aga selles asi ei ole jah et õli vähe oleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A6_q
huviline



Registreerunud 22.10.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C5 4.2 V8 250 kw

postitati 02.12.16 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.



kusjuures praegu mõtlema hakates oli nii et kui täna hommikul käima panin sain vast üks 5 minutit sõita ja lõi alles siis tulukese põlema. ehk alles siis kui mootor oli juba natuke soojaks käinud.

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Paljudel ju oleneb asi hoopis mootori pööretest, näiteks ei anta häiret enne 1500p/min sooja mootoriga, võid proovida koha peal pöördeid tõsta.



Kusjuures praegu mõtlema hakates oli nii, et kui täna hommikul käima panin sain vast üks 5 minutit sõita ja lõi alles siis tulukese põlema. Ehk alles siis kui mootor oli juba natuke soojaks käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.12.16 18:04 Tsiteeri


Soojenedes läheb õli vedelamaks ja rõhk hakkab langema. VAG-i loogika on umbes selline, et kui autol on 1 bar rõhuandur, siis külma mootoriga peab olema 1 bar rõhku sõltumata pööretest, et õlituli ei põleks. Kui mootor on soojem kui 60 kraadi, siis kontrollitakse rõhku alles 1500p juures, alla nende pöörete võib rõhk ka null olla aga mingit õlituld pole. Kui sooja mootoriga tühikäigul pole tuld, siis proovi aeglaselt pöördeid tõsta ja vaata, kas juhtub midagi. Alati oleks muidugi kõige targem manomeeter külge panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 02.12.16 18:10 Tsiteeri


1. õlirõhk mehaanilise kellaga ära mõõta. Sest õlirõhk ei ole mänguasi. Külmalt peab olema 5bari kanti, kuumalt 2. Seda tühikäigul. Kui nii on, siis
2. Andur vahetada. Jälgida, mis teeb.

Kui ei ole, siis mootor lahti võtta ja välja selgitada, miks ei ole.

P.S. Fagil ei ole 1 bar õliandurid. Vaid on 1,2 ja 1,4 sõltuvalt mootori tüübist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.12.16 18:17 Tsiteeri


See 1 bar andur oli lihtsalt näide VAG-i põhimõtte selgitamiseks, et miks ei pruugi tühikäigul õlituld olla ja sõitma hakates ilmub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.11.19 19:12 Tsiteeri
Vana teema uues kuues



Sõidukiks 2000 S6 AQJ konega. Probleem enam-vähem sarnane. Oli aeg, kui ei näidanud õli tempi (kollane hoiatus-sensor ...). Vahetatud sai karteris olev andur (Hella). Loomulikult ka õli jne. Umbes 6-7 kuud tagasi. Ja peale seda hakkas keberniit- vist 3-4 päeva peale õlivahetust lõi särama punane tilkuva otsaga õlikannuke. Ja see kestab siiani- mõnel päeval ei toimu armatuuril midagi, siis aga ühe päevaga sööb närvid läbi. Kannuke süttib ja mõne hetke pärast kustub. Vahel korda 6-10, ei pea arvet. Siis lööb kannu särama ja nii ta siis hiilgab seal oma 10-20 km. Siis kustub ja koheselt süttib taas. Ja siis rahuneb maha justkui polekski midagi toimunud. Läbisõidud ei ole midagi erilist, aga mootor töötab nagu muiste. Õli tase on alati OK. Järelikult ei saa olla õlirõhu kadu- see kas on või ei ole. Mehhaaniliselt rõhku mõõtnud ei ole. Vahel süttib kannuke pöörete ajal, vahel peale mingit põrutust, aga eeldan, et need nähud on lihtsalt kokkusattumused. Täna uurits Hannes mootori vigasid- ei midagi, olid mõned ajutised. Jõudsime ühisele arvamusele, et ju vist õlirõhu andur paneb puusse. Rohkem nagu midagi välja ei nuputanud. Või siis mingi mõtlev karbikene kusagil mati all.
Mida arvab tarkade klubi- esiteks vahetada õlirõhu andur ja vaadata, mis hakkab toimuma? Või on kellelgi olnud ka sarnane jama?

Vastuste eest tänan ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 05.11.19 19:29 Tsiteeri


Mu vanakesel ka vahel näitab õlituld, kuigi rõhuga on kõik korras. Omale on tundunud, et armatuuris kelladeplokis on mingi kala, sest vahel ei näita seal osuti ka õiget rõhku (istub max pool lõpus) ja vahel (ka) õli temperatuur istub külma pool lõpus, kuigi samal ajal õlituli ei pruugi põleda. Ja need asjad ei hakanud kõik korraga, õlituli oligi esimene mis märku hakkas andma kunagi juba aastaid tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.11.19 05:11 Tsiteeri


Ma ei saa aru miks te oma pead vaevate:D Keerake anduri asemele mehaaniline kell ja söitke.Ongi asi selge milles viga.Ma arvan ,et igas normaalses töökojas on olemas vasravad vidinad. Kui ei,siis saab need vastavast poest.
B4 2,3 motol oli vist kaks andurit.Üks tühikäigu pööretel ja teine 2000rpm jaoks. Kui 2000 pöördel vastavat röhku ei ole,hakkab vilgutama tulukest.
Manualides on kindlasti kirjas mis pööretel ja mis temperatuuridel peab röhk olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.11.19 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Täna uurits Hannes mootori vigasid- ei midagi, olid mõned ajutised. Jõudsime ühisele arvamusele, et ju vist õlirõhu andur paneb puusse.


Vanamees on laisaks muutunud. :D
Ma ei tahaks hästi uskuda, et tema töölaual olevast tuhandest staffist ta ei suudaks mehaanilist õlikella kokku kompunnida.
Vaja ainult üks vana ja pekkis rõhuandur ohverdada, et õige keere saada ja muud midagi. Rõhku näitab iga 5€ uuena maksev rõhukell...Kasvõi SEE, mis siin küljes.

Teine asi on see, et rõhuandurit saab ka suruõhu ja reduktoriga testida; kas lülitab või ei lülita, muud seal ju pole.

Vanadel on see õlituli nii lahendatud, et pirnile tuleb +12V süütepluss peale ja miinuse saab andurist. Kui andur nöögib, siis tuli põleb. Plokist ta miinust heast peast ju ei saa. Kui just auto ei ole merevette uppunud vms, ülilollikindel süsteem ühesõnaga.
Kui andurist juhe lahti ühendada ja õhku rippuma jätta, siis õlituli kuidagi põleda ei saa - nii saab kellaplokki testida.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 06.11.19 19:09 Tsiteeri


Pole ta laisk midagi, tegime testi kiirmenetluse korras - tema sai sõita ja mina sain taksoteenuse eest õlleraha. Kahjuks küll ära anda. Tal oli seal mingi peavalu-JAG, nagu öeldi vanasti TOP GEAR´is.
Ilmselgelt ei ole tegemist rõhu kaduga, muidu otsiksin juba ammu uut mootorit või uusi vidinaid. Kõik vajalikud atribuudid vea tuvastamiseks on tal kindlasti vahelaos olemas, vaja lihtsalt varuda aega rohkem kui 10 min.
Aga tänan nõuandjaid, küll sellele tilkuvale kannule koht kätte näidatakse.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.11.19 01:00 Tsiteeri


1. Õlirõhk ära mõõta sooja mootoriga.
2. Arvutiga ei ole midagi diagnoosida õlirõhu tulega. Sa näed ainult kelladeploki alt anduri on/off asendit. Ja kui sul tuli põleb siis ongi seal väljal vastav kiri. Ainuke reaalne moodus diagnoosimiseks mehhaaniline kell külge ja kui vaja siis ka proovisõidu ajal.
3. Õlitaseme andurit sa ei saa diagnoosida mootori juhtploki alt vaid kelladeploki alt.
4. Õlitaseme andur ainult panna originaal või Behr/Hella oma, mingi muu paned saad endiselt probleeme edasi otsida ja siin foorumis edasi kirjutada, et kõik on korras ja nagu uus.
5. Tee selgeks kas sul põleb taseme tuli või rõhu tuli. Need kaks eraldi asja mida diagnoosida. Ühte mehaanilise kellaga ja teist arvutiga.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 28.03.20 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Pole ta laisk midagi, tegime testi kiirmenetluse korras - tema sai sõita ja mina sain taksoteenuse eest õlleraha. Kahjuks küll ära anda. Tal oli seal mingi peavalu-JAG, nagu öeldi vanasti TOP GEAR´is.
Ilmselgelt ei ole tegemist rõhu kaduga, muidu otsiksin juba ammu uut mootorit või uusi vidinaid. Kõik vajalikud atribuudid vea tuvastamiseks on tal kindlasti vahelaos olemas, vaja lihtsalt varuda aega rohkem kui 10 min.
Aga tänan nõuandjaid, küll sellele tilkuvale kannule koht kätte näidatakse.:D


Saan nüüd julgema südamega teatada, et see tilkuva tilluga kannuke ei julge end, peale rõhu anduri vahetust (mis iseenesest oli paras keberniit), enam displeil eksponeerida. Ja seda juba mitu kuud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 66.3% - SQL: 33.7%]