pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.16 17:38
|
|
|
Audi A6 C6 2007.a 2.7Td 132kw akutuli punane
Mure selline , et autol viskas akutule põlema punane, autoks siis Audi A6 C6 2007.a ning 2.7TDI 132kw ehk kellegil võrus sümboolse summa eest arvutiga
võimalus vaadata? Ise kahtlustan kas aku või harjased?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.11.16 17:57
|
|
|
Pigem jah generaatori harjad/tablet.
Mis muidugi ei tähenda, et halvasti laetud aku ei võiks juba samuti küps olla ning suuremate külmadega lõplikult kotti minna.
|
|
|
|
pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.16 18:10
|
|
|
Kas seda arvutiga ei saa kontrollida? või kuidas ma üldse kontrollin? akut pole ka ju mõtet niisama osta, samuti harjaseid tabletti kui on hoopis viga
akus? hetkel nii hilja pole kuhugi pöörduda kah ning samuti töögraafik suhteliselt tihe.Googlest otsisin ei leidnud sellepeale midagi vahepeal muidugi
sõites kustus ära ka see tuli
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 29.11.16 10:42
|
|
|
Arvuti annab tõepoolest täpsemad veakoodid (näiteks aadressi 61 alt). Tavalise testriga saad ehk kontrollida laadimispinget.
Isegi kui veakoodid osutavad generaatori suunas, võiks enne tableti vahetust ka generaatorisse minevad juhtmed üle kontrollida.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.11.16 10:57
|
|
|
Peetis aku ikka naljalt seda tuld põlema ei pane.
Pigem ikka genekas.
Aga lihtne voltmeeter näitab kohe, kas laadimine on või mitte.
"kaablitega" ikka ei maksa hulluks minna...
|
|
|
|
pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.16 19:41
|
|
|
Auto remondis ning remondimees ütles pealevaadates kohe ära ,et geneka viga, ei soovitanud tablette ega midagi vaid uus generaator osta, see lugu
muidugi suhteliselt kallis, uus genekas + vahetus, mis siinsed rahvad räägivad? samuti Võrus meil keegi genekaid ei remondi vaid ainult Tartus, siis
peaks sinna saatma seal remonditakse ära esitatakse arve ning siis uuesti Võrus ja peale.
|
|
|
kermz
klubiliige
Registreerunud 25.06.08
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 AVANT C6 3.0 TDI quattro AUDI A6 AVANT C7 3.0 TDI quattro
|
postitati 29.11.16 20:51
|
|
|
Enda C6-el. oli sama asi, et lõi aku tule põlema. Sai voltmeetriga kohe mõõdetud ja laadimine oli null.
Sai siis ise genekas maha võetud, ja harjad mis olid ikka väga otsas koos selle tabletiga ära vahetatud, ja siiani toimib.
Mul oli valeo genekas, sellele olid harjad umbes 47 euri. Boschi geneka omad pidid kallimad olema.
Mina küll ei näe mõtet hakata kohe uut genekat ostma ,kui vanal on ainult harjad ära kulunud ja muu asi toimib.
Kui ma ei eksi, oli Vastse Kuustes kunagi keegi, kes tegeles nende remondiga, aga kahjuks nr. ära kadunud.
|
|
|
pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.16 21:05
|
|
|
Tänud Kermz arvan sama, Tartus hetkel leidsin vaid kellegi kes remondib kuid kas tõesti Võrus kedagi pole? kui on siis andke palun teada 56336848 ja
toon teiejuurde remonti generaatori.
|
|
|
pd5wmd
huviline
Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 17:13
|
|
|
Korras auto, hommikul hakati tegema tõmmati Generaator lahti oli Valeo oma ning vahetati harjased ning õhtul juba sõidan.Tehti kõikke Võrus Dajandra
kohviku vastas taga hoovis ning tasu maksin kõik kokku 55€
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 13.01.18 10:09
|
|
|
Tere.Kui palju peab lammutama,et generaator kätte saada?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 13.01.18 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
Tere.Kui palju peab lammutama,et generaator kätte saada? |
Kui tõstuki võimalus olemas siis:
*põhjakate ära
*rihm maha
*geneka juhtmed lahti (ühenda enne aku lahti või isoleeri geneka kaabel)
*geneka poldid lahti
*2 torude (olid vist aut. käigukasti õli torud) klambrit lahti
*1 kronsa, mis toetas vist stanget kui õigesti mäletan
*mõni kaabel oli vist ka vaja lahti lasta
Seejärel tuleb õige nurga alla keerates genekas alla/külje poole välja. Kõige raskem osa oli rihma maha ja peale saamine.
|
|
|
|