Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mismoodi oleks kõige parem kodustes tingimustes autot värvida? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 4473)
m1996s
huviline



Registreerunud 02.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 19:23 Tsiteeri
Mismoodi oleks kõige parem kodustes tingimustes autot värvida?



Kuidas keegi kodus autot värvinud on? Tuttav värvis autot ilma krunt värvita ja pani lihtsalt poole auto peale kivikaitsme (tavalise ilmastiku kindla aerosool värviga). Ja nii juba värvib teist aastat.
Aga tekib küsimus, kas selline värvimine ikka on mõistlik? :D
Tahaks ise võimalikult odavalt, aga korralikult autot värvida niimoodi, et vähemalt värv püsiks seal peal korralikult mingi 3-4 aastat.
Isiklikult oli mõte madalamatesse kohtadesse pahtel panna, igasugused kobrutavad kohad ära lihvida ning krunt peale panna ning siis hiljem värv ja kivikaitse peale panna (kõik tahaks aerosool värviga ära värvida).
Aga kas sellel kruntvärvil on mõtet üldse kui all on värv ja veidi pahtlit?
Samuti kas aerosooliga värvimisel jääb see värv nii hästi püsima?


marco sakk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 22.11.16 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s

Tahaks ise võimalikult odavalt, aga korralikult autot värvida niimoodi, et vähemalt värv püsiks seal peal korralikult mingi 3-4 aastat.

Aga kas sellel kruntvärvil on mõtet üldse kui all on värv ja veidi pahtlit?
Samuti kas aerosooliga värvimisel jääb see värv nii hästi püsima?


Kas 1 aprill on juba käes?
Enne "odavat" tegemist mine vaata kuskil, kuidas asi tegelikult käib.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 22.11.16 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s
Tuttav värvis autot ilma krunt värvita ja pani lihtsalt poole auto peale kivikaitsme (tavalise ilmastiku kindla aerosool värviga). Ja nii juba värvib teist aastat.


Isegi hästi siis ju kestab. Aerosoolid on tänapäeval kah heaks läinud...:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 22.11.16 20:09 Tsiteeri


Ma ei ole automaaler ega tea selle ala nüansse, aga aerosooliga värvimine on nagu aukliku kondoomi lappimine Singer õmblusmasinaga. Kui tahad teha odavalt (ise) ja korralikult ning saada mingigi kvaliteet, pead mõne spetsialistiga konsulteerima alates roostes kohtade puhastamisest, pahteldamisest, kruntimisest, karestamisest. Värvida võid ju ka ise, aga selleks peavad olema siiski elementaarsed tingimused, vahendid ja ka teadmised- õhusurve, värvi pealevool düüsi, pihustamise kaugus ....... Ja ikka korralik värv. Vene autole (ehkki ka neid maaliti ilusasti) võisid osta 5kg värvi, selle katusele kallata ja põrandaharjaga laiali ajada, olles eelnevalt klaasid katnud rohelise seebiga. Et pärast veega hea klaase oleks puhastada.
Muidu võib tulemus olla selline, et pead ikka maalri poole minema. Palja entusiasmiga palju ära ei tee, lihtsalt kulutad oma aega. Vana auto värvimine ei ole odav lõbu ja kui tahad enam-vähem rahuldava tulemuse saada tee ise korralik eeltöö, ehk leidub ka mõni maaler, kes suht mõistliku hinna eest värvi peale laseb.
Kui roostet korralikult ei eemalda (raske toiming) võib auto u aastaga olla punane nagu rebane. Ja kui tahad võid ju kogu kere katta kivikaitsega, värvi pole peale vajagi. Või ainult krundiga. Variante on ja valik on sinu.
Tore, et tahad ise teha, kasvõi raha säästmise eesmärgil, aga kõigepealt leia inimene, kes häid nõuandeid jagaks.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 22.11.16 20:12 Tsiteeri


Ära jama - aerosoolid on kallid ja värvi on neis vaid poole purgi jagu.

Tee nii: https://www.youtube.com/watch?v=JeErFyq6QSg
Saab odavamalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m1996s
huviline



Registreerunud 02.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s

Tahaks ise võimalikult odavalt, aga korralikult autot värvida niimoodi, et vähemalt värv püsiks seal peal korralikult mingi 3-4 aastat.

Aga kas sellel kruntvärvil on mõtet üldse kui all on värv ja veidi pahtlit?
Samuti kas aerosooliga värvimisel jääb see värv nii hästi püsima?


Kas 1 aprill on juba käes?
Enne "odavat" tegemist mine vaata kuskil, kuidas asi tegelikult käib.


Pole õrna aimugi, kaua tuttaval see värv võiks kesta, aga eelmine kevad värvis ja see suvi uuest (tema sõnul pole värv kooruma hakanud). Ise enesest tulemus tundus päris hea ja seepärast küsingi. Tean kuidas värvitakse ja mässatakse selle värvimisega ja palju raha küsitakse, aga minu eesmärk on odavalt saada. :)


marco sakk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
m1996s
huviline



Registreerunud 02.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: m1996s
Tuttav värvis autot ilma krunt värvita ja pani lihtsalt poole auto peale kivikaitsme (tavalise ilmastiku kindla aerosool värviga). Ja nii juba värvib teist aastat.


Isegi hästi siis ju kestab. Aerosoolid on tänapäeval kah heaks läinud...:P


Tal oli mingi kräfit värv või midagi säärast, seal auto peal :D Aga olen poes vaadanud, et neid aerosool värve müüjakse autodele. Aga "lappe" ka ei viitsi peale hakkata panema, pärast on auto nagu "kirju lehm" :D


marco sakk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
m1996s
huviline



Registreerunud 02.03.16
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.16 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lkallas
Ära jama - aerosoolid on kallid ja värvi on neis vaid poole purgi jagu.

Tee nii: https://www.youtube.com/watch?v=JeErFyq6QSg
Saab odavamalt.


Kui tõesti tuleb odavam kompressoriga ja värvipritsiga värvida, siis saab selle ka kuskilt. Sellepärast ma tegingi selle teema, et saaks arutada, milline varjant oleks kõige parem/parim. :)


marco sakk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.11.16 07:17 Tsiteeri


Pisut Offtopic, aga käisin põhjanaabrite juures mingi aeg ja külastasin vanaautode kogunemist. Kui uurisin, et miks on vanematel masinatel ~60-80 aastatest kohati selline vägagi küsitava kvaliteediga värvkate peal, siis vastused rääkisid enda eest - ise tehtud. Ja see oligi tegelikult asja eesmärk - kõik auto taastamisel ise teha alates siis mootori taastamisest kuni salongi õmblemiseni välja. Sain ka neist täiesti aru, sest ka ise samamoodi oma igapäevatoimetamistest garaa˛i ära peitnud ja peaaegu, et kõike ise teinud.

Mis värvimisse puutub, siis lihtsama värvipüstoli ja selle käsitsemise saab tegelikult suhteliselt nobedasti rahuldavale tasemele. Suvalisematel suurematel objektidel harjutada ja reguleerimisvõimalustest aimdust saada. Mis tüütum - korralik eeltöö ja ma rõhutan Korralik ja teadlikkus materjalide kohta. Värvkate jääb täpselt nii ilus kui on tehtud eeltöö ;). Kodustes tingimustes on muidugi üks "aga", kus seda "läbu" korraldada ja kuidas iseennast kaitsta :). Mis nüüd kokkuvõtteks öelda - see kõik ei tule kuidagimoodi soodsam kui kellelgi lasta "üle prse" ära teha ;). Aga noh - kui oma aeg väga väärtuslik pole ja seda on lademetes, tahe on olemas ka ise teadmisi laiendada ning ka tööriistu pole kahju soetada võibolla suuremates summades, kui asi üldse väärt siis - TULD! :cool:

Oma kogemustest võin öelda, et see kõik vajalik ruumide ja lihtsamate töövahendite osas on olemas, aga ise olen värvinud pigem mingeid töövahendeid ja mattvärviga traktoreid, haakeriistu ja muud samalaadset, mitte pärlat ja hiljem lakki, mis ka mingit esteetilisust võiks omada :). Kiireid purgituiskeid ühele tööloom/mudakollile C4 quattro - no seda ma tegelikult värvimiseks ei nimetanud, vaid pinnarooste eemaldamiseks ja kergkatmiseks :D. Otse pihustilt haljale asjale niikuinii midagi kestma ei jää ja krunt on alla panna 100% vajalik tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.11.16 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Pisut Offtopic, aga käisin põhjanaabrite juures mingi aeg ja külastasin vanaautode kogunemist. Kui uurisin, et miks on vanematel masinatel ~60-80 aastatest kohati selline vägagi küsitava kvaliteediga värvkate peal, siis vastused rääkisid enda eest - ise tehtud. Ja see oligi tegelikult asja eesmärk - kõik auto taastamisel ise teha alates siis mootori taastamisest kuni salongi õmblemiseni välja. Sain ka neist täiesti aru, sest ka ise samamoodi oma igapäevatoimetamistest garaa˛i ära peitnud ja peaaegu, et kõike ise teinud.



Ei ole offtopic, nii tehaksegi.
Soomes on värvitöö tunnihind 80€ ja peale ja see pole enamusele vastuvõetav.
Siis tehaksegi ise, eeltöö suvel mitteköetavas garaa˛is ning värv lastakse peale samuti oma tagahoovis, hommikul kell viis. Kui sääsed, kes oma kehasid sinna heameelega uputaksid, veel magavad.
Saab tehtud küll.

Ja kui veel tegu pinnakaga, siis on üldse lihtne - jooksmised lõikad välja ja pärast poleerid selle kananaha siledaks.
Pole hullu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts7t
huviline



Registreerunud 01.09.13
Asukoht: Puka
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.16 19:34 Tsiteeri


Nagu Vene kroonus tegime, ei viitsinud Zili raami pesta siis lasime püstoliga musta värvi peale, paar nädalat jälle hooletu.
Tegelikult pole aerosooliga mingi utoopia, aga värvikihte tuleb lasta 5-6 vähemalt, tegin kunagi Passatil molu niimoodi ja tulemus oli väga OK! Lakikihte ei tohi väga palju panna, see kipub mõranema muidu. kui on vanem auto siis aerosool igaljuhul parem kui pintsel või rull. Rooste alt minema ja kõik mustus ja edu värvimisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]