Registreerunud 27.08.14
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
postitati 17.11.16 17:16
Sai soetatud B4 2,3
Hei!
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
postitati 17.11.16 18:58
Vaheta õli ja filter ära ning saad tiksust lahti. Tõukurid seismisest kuival.
Siis vaheta veel küünlad, juhtmed, jagajakaan ja rootor. Saad ka ehk puterdamisest jagu. Kkk tihendi vahetus on sellel mootoril väga lihtne. Mure koht
võib olla veel karteri tuulutus voolik, asub kohe jagaja all selline L kujuline lõdvik mis ajaga emulsiooni täis läheb. Muidu on tegu suht pommkindel
mootoriga. Pritsepead saab kontrollida Speedsteris.
Registreerunud 27.08.14
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
postitati 17.11.16 19:05
Õli sai eile vahetatud ,koos filtriga loomulikult kuid tiks endiselt
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
postitati 17.11.16 20:08
Ebaühtlase töötamise jms-ga ära hakka üldse pead vaevama ja suvaliselt uusi(kasutatud) juppe külge laduma, selle mootori vigadest õigesti aru saamine
on paras proovikivi ka esindusele, õigemini siis esindus halligi ei jaga seda, mõned vähesed spetsialistid vaid. Näiteks Viljandis Särg AA OÜ.
Viljandi ei ole Tartust kaugel ja sinna sõit tasub ära. Varasemalt mainitud koht Tallinnas muidugi ka, aga Tallinn juba väheke kaugemal.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]