Lehekülgi: 1 2 |
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 09.11.16 19:35
|
|
|
Audi A4 B7 1.9TDI - 2007 - MB_1
MARK: Audi
MUDEL: A4 B7 Universaal
MOOTOR: 1.9TDI 85kw
AASTA: 09/2007
REGISTREERIMINE EESTIS: 19.11.2011
LÄBISÕIT: 256 000km (09.11.16 seisuga)
Kuni Eestisse toomiseni on esinduse ajalugu.
Eestis käinud Reval autos kuni 250 000km.
Pildid kuulutusest.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 10.11.16 06:46
|
|
|
Kiire küsimus.
Kas akut peab voolu all vahetama antud isendil?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 10.11.16 07:47
|
|
|
Otsest vajadust selleks ei ole! Pärast võib siiski olla vaja elektriaknaid või ka uksepulte uuesti õpetada. Makk uuesti koodi ei küsi.
Nulli võivad minna kell, kompuutrinäidud jms.
Osadel autodel on automaatse sünkroniseerimisega (DCF77) kell.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 10.11.16 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Otsest vajadust selleks ei ole! Pärast võib siiski olla vaja elektriaknaid või ka uksepulte uuesti õpetada. Makk uuesti koodi ei küsi.
Nulli võivad minna kell, kompuutrinäidud jms. |
Minul lähevad alati kompuutri näidud ja kell nulli. Radiol samas mingeid hälbeid ei teki. Küll aga mõneks ajaks jääb põlema veojõukontrolli tuluke aga
seda vististi esimese pidurdamiseni või mõned meetrid liikumiseni.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 12.11.16 06:48
|
|
|
Aku vahetatud, pulti pidin autole uuesti tutvustama ja ESP tuli jäi põlema.
Diagnostika tegin LEPP Motorsis ja null viga.
Auto ideaalses seisukorras.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 12.11.16 07:04
|
|
|
Küsimus targematele õlide kohta.
Autol kogu aeg Castrol 5w-30 sees olnud. Olen lugenud, et kui teatud näitajad(õli omadused) kattuvad teiste tootjatega, võib ka teist tootjat
kasutada.
Ainuke põhjus, mis selline küsimus tekkis on see, et saan Neste õli hea hinnaga kätte.
Kui leidub kasvõi üks spetsialist, kes ütleb, et ära pane teist tootjat, siis jään castroli juurde. Mootori eluiga ikka esimesel kohal.
Sellist õli pakuti nestest:
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.11.16 10:44
|
|
|
5w30 pole mingi näitaja. Kuna tegu PD mootoriga, pead otsima purgilt vw 505.01 või 506.01 märgist. Kindlasti ei pea see olema just Castrol. Paljud
kasutavad 507.00, kuid see on veits uuemate tahmafiltriga autode teema tegelt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 12.11.16 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
5w30 pole mingi näitaja. Kuna tegu PD mootoriga, pead otsima purgilt vw 505.01 või 506.01 märgist. Kindlasti ei pea see olema just Castrol. Paljud
kasutavad 507.00, kuid see on veits uuemate tahmafiltriga autode teema tegelt. |
Tegelikult on pilt lisatud ja seal on ka näha märgised 504.00/507.00. Need pole ilmselt õiged siis
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.11.16 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MB_1
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
5w30 pole mingi näitaja. Kuna tegu PD mootoriga, pead otsima purgilt vw 505.01 või 506.01 märgist. Kindlasti ei pea see olema just Castrol. Paljud
kasutavad 507.00, kuid see on veits uuemate tahmafiltriga autode teema tegelt. |
Tegelikult on pilt lisatud ja seal on ka näha märgised 504.00/507.00. Need pole ilmselt õiged siis |
Mina ei väida, et see ei sobi. Aga kui tahad 100% kindel olla õiges asjas, vali eelpool öeldud numbrite järgi. Kui ma nüüd ei eksi, siis see .01 seal
lõpus tähendab just seda, et "taluks rohkem lööki", nagu PD mootori ehitus eeldab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 12.11.16 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: MB_1
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
5w30 pole mingi näitaja. Kuna tegu PD mootoriga, pead otsima purgilt vw 505.01 või 506.01 märgist. Kindlasti ei pea see olema just Castrol. Paljud
kasutavad 507.00, kuid see on veits uuemate tahmafiltriga autode teema tegelt. |
Tegelikult on pilt lisatud ja seal on ka näha märgised 504.00/507.00. Need pole ilmselt õiged siis |
Mina ei väida, et see ei sobi. Aga kui tahad 100% kindel olla õiges asjas, vali eelpool öeldud numbrite järgi. Kui ma nüüd ei eksi, siis see .01 seal
lõpus tähendab just seda, et "taluks rohkem lööki", nagu PD mootori ehitus eeldab. |
Asi selge. Tänud vastamast!
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 14.11.16 06:30
|
|
|
Sai oma tõstuki peale lõpuks aetud ja alt poolt ka uudistatud. Mootori kui ka käigukasti põhjakaitsmed all ja korralikud. Kõik kuiv ja viisakas. Üks
koopa äär veits täkkeid saanud, aga see pigem positiivne, sest tunduski kahtlaselt hea auto juba. Tagumiste ledidega sain ka veateate muidugi.
|
|
|
Xen0n
huviline
Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lexus IS250
|
postitati 14.11.16 09:14
|
|
|
Esimestes udukates LEDid või xenon?
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 14.11.16 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Esimestes udukates LEDid või xenon? |
Pilt petlik. Tavaline halogeen.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 14.11.16 13:02
|
|
|
Jeesus, mis kuradi värk nende numbritulede tuunimisega on? Kas eesmärk on number ära pimestada, et seda pimedal ajal just näha ei oleks? Lisaks valgustugevusele jätab see sinine värv üsna maitsetu mulje..
Sorry, ei midagi isiklikku
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 14.11.16 13:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Jeesus, mis kuradi värk nende numbritulede tuunimisega on? Kas eesmärk on number ära pimestada, et seda pimedal ajal just näha ei oleks? Lisaks valgustugevusele jätab see sinine värv üsna maitsetu mulje..
Sorry, ei midagi isiklikku |
Jällegi, pilt väga petlik.
Pimedas tehtud pilt. Tuled valged ja ilmselt numbrimärk võimendab seda. Tegelikult viisakas. Mu iföön suudab võimendada valgust märgatavalt, nagu seda
on ka eelmistel piltidel näha. Ma pigem ei mõista, mis teema selle originaalvalgustusega on, mida selliste ilmadega, nagu on praegu, ei näe ka poole
meetri pealt?
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 04.12.16 10:22
|
|
|
Väike uuendus.
Õlivahetus: 256 700km (20.11.16)
Õli: Neste City Pro W Longlife III 5w-30
Õli mis on loodud pika välba peale, kuid ise vahetan iga 10000km tagant.
(Forss kui ka automaailm ütlesid, et ainuke kood mida vaatama pean on 507.00, kuna auto on DPFga. Seega see sai kohe selgeks.
Lisaks vahetasin ka starteri pendiksi (bosch). Tänud kasutajale sithl vea tuvastamise eest!
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 11.02.17 13:08
|
|
|
Kui raske saab olla mobiiltelefoni ühendamine raadioga?
Mikker olemas laevalgusti juures, makk ju peaks võimaldama, aga telefon raadiot ei leia.
Kellelgi kokkupuuteid?
Käetoe sees autotelefoni pesa ka (telefon ise puudu). Võibolla vaid selle telefoni jaoks bluetooth ongi?
|
|
|
HoratioDiip
huviline
Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.17 16:46
|
|
|
Ühendamisega peaks olema selliselt, et raadio BT töötab ainult lühikest aega peale käivitamist. Kui mäletan õigesti, siis kas kuni 15 sek.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 24.10.17 20:05
|
|
|
Uuendus.
Ülevaatus: 10.2017 (järgmine 10.2019)
Õlivahetus: 22.10.17
Talverehvid läksid alla.
Riidest sisu sai välja vahetatud heleda poolnahaga.
Muretud kilomeetrid jätkuvad.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 25.02.18 19:29
|
|
|
Uuendus.
15.02.18 - uus starter
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 23.05.18 20:14
|
|
|
Uus salongifilter ja veljed.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 05.06.18 19:15
|
|
|
Turbo vahetus koos kõikide tihenditega.
EGRi ja torustiku puhastus.
Väljalaske ja sisselaske kollektorite tihendite vahetus.
Klapikambrikaane tihendi vahetus.
Kellal tuli 290 000 km ette.
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 19.10.18 07:39
|
|
|
12.08.2018 - käigukasti õlivahetus
- mootori õlivahetus (295 000km)
01.10.2018 - mootoripadjad
- amordi tugilaager (juhipoolne)
Kellal täitus 300 000km
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 19.10.18 07:59
|
|
|
Mis turbol viga oli, et vahetus?
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
MB_1
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi kupee type85
|
postitati 19.10.18 19:22
|
|
|
Tegelikult polnudki turbo viga. Nagu enamusel 2.0 ja 1.9 mootoritel on probleem hoopis karterituulutuses, mille tulemusena hakkab õli kogunema cooleri
lõdvikusse. Esimese asjana läheb turbo kohe vahetusse, kuigi nagu ka minu autol, polnud selle viga. Sellegipoolest sai ka turbo sisu vahetatud kui ta
juba maas oli.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |