madisr7
huviline
Registreerunud 29.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 14:24
|
|
|
Mure audi a6 jahutusvedelikuga
Autoks siis audi a6 2006a mootor 2,0td 103kw.
Kui mootor külm siis annab veateade et switch off the engine and check coolant level.kuigi tase on normis.siis kui mootor vähe käib siis see kiri
kaob.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 14:57
|
|
|
Reeglina taseme anduri viga, millel on norm nivoo ära kulunud. Testiks lisa 1cm jahutusvedelikku. Vaesed ravivadki seda 1cm vedeliku lisamisega aga
õige on andur/anum vahetada.
|
|
|
|
madisr7
huviline
Registreerunud 29.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 15:10
|
|
|
Panin juurde.ei muutunud midagi.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 15:14
|
|
|
Kui märgutuli kustub siis mingi nivoo juures saab seega lugemi. Testi mõttes võid ju kasvõi üle ujutada. Teine võimalus mõõda niivooandur.
|
|
|
|
madisr7
huviline
Registreerunud 29.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 15:27
|
|
|
Kuidas ma seda mõõdan?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.16 15:31
|
|
|
Anduri takistus mõõta.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.11.16 09:42
|
|
|
Põhjus on selles, et jahutusvedeliku paisupaagis on kaks metallelektroodi, millele tekib aja jooksul sadestuse kiht.
See kiht vähendab kokkupuudet jahutusvedelikuga ja seega ka elektritakistust. Auto kontrollsüsteem registeerib elektritakistuse vähenemise ja süttibki
jahutusvedeliku hoiatusteade. Eriti võimendub see efekt 5 kraadist madalamatel temperatuuridel.
Lahenduseks on nende elektroodide puhastamine (mõtle ise lahendus välja) või esindusest uus paak, kus on juba kasutusel natuke pikemad/jämedamad
elektroodid.
Jahutusvedeliku lisamine juba täidetud paaki lõpptulemust oluliselt ei mõjuta.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.11.16 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Lahenduseks on nende elektroodide puhastamine (mõtle ise lahendus välja) või esindusest uus paak, |
Vana auto puhul suudaks siin päris mitu meetodit välja mõelda, kuidas neid puhastada, aga siin pole sel mingit mõtet - uued paagid ju koos anduriga
saadaval ja ei maksa palju.
tl470487: kuidas seda takistust mõõta, kui need elektroodid tühja paagi puhul õhus on?
.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.16 18:12
|
|
|
Elementaarne Watson - paak on vähemalt nivooni täidetud ja erinev on testi ajal vastavalt nivoo ja temperatuur.
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
tl470487: kuidas seda takistust mõõta, kui need elektroodid tühja paagi puhul õhus on?
. |
|
|
|
|
audinaator
huviline
Registreerunud 17.02.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C7 230kw
|
postitati 09.11.16 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Põhjus on selles, et jahutusvedeliku paisupaagis on kaks metallelektroodi, millele tekib aja jooksul sadestuse kiht.
|
Kui kasutada jahutusvedelikku, millel on autotootja kinnitused, et jahutusvedelik vastab selle margi standarditele, milles vedelikku kasutada, siis
seda ei teki. Pakendile võib kirjutada kõike, loeb see, kas kinnitused on loetletud ka autotootjate kodulehekülgedel. Loomulikult tuleb
jahutusvedelikku ettenähtud välpade tagant vahetada. Kahjuks ostetakse pigem 2-3 eurot odavam jahutusvedelik ja öeldakse, et mis vahet seal on, mis ma
sinna sisse panen, ära ta ikka ju ei külmu. Ei hakka konkreetsete toodete nimesid välja tooma, kel huvi, võin pikemalt rääkida.
|
|
|