Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kõrgsageduslik pinin originaalmakis bose (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2386)
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.16 12:44 Tsiteeri
Kõrgsageduslik pinin originaalmakis bose



Kui makk sisse lülitada, tuleb kõlaritest pininat, vahepeal kõvemini, vahepeal peaaegu et ei kuule. Kui heli peale või maha keerata, siis pinina tugevus sellest ei muutu. Kui mootor ei käi, siis pininat pole.
On keegi varem kokku puutunud sellise nähtusega? mida kontrollida-mõõta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 19.10.16 12:48 Tsiteeri


Kontrolli kõlarite juhtmestik üle, tõenäoliselt on miinus juhe vastu keret lühises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.16 12:59 Tsiteeri


Generaator lööb sisse. Toitesüsteemile filter peale.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.16 13:38 Tsiteeri


Arvan ka et pigem mingi halva voolu teema, kuna seisva mootoriga on kõik korras.
Kuhu täpsemalt filter vahele panna? Vahetult enne makki jõudmist või kuhu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.10.16 13:44 Tsiteeri


Teadmata mis mudeli/aastakäiguga ning mis makiga tegemist läheb juba huupi tulistamiseks.
Tuntud häiretekitaja on ka näiteks isepaigaldatud suvahiina xenon.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.16 14:47 Tsiteeri


Puusalt muidugi, sest xenon müra on ka mitte töötava mootoriga.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.16 09:26 Tsiteeri


Autoks 97a a8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 20.10.16 11:36 Tsiteeri


Tekkis hiljuti või on see sul värske auto?
A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb.
Siis algavad igasugused muutlikud anomaaliad, sest maandusvoolud käivad sealt kust nad ei peaks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.16 11:44 Tsiteeri


Pinin kogu aja olnud, mil auto minu all sõitnud.
Toda juhtmestiku kohta seal parema rattakoopa juures on juba timmitud kellegi poolt, et see üle vaadata uuesti?
Xenonites asi ei ole.

Oskab keegi suunata kus ja mida teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
david.hvatov
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.16 15:09 Tsiteeri


Minul sama probleem. S8 D2. Pinin siis kui generaator töötab ja pinina kõrgus muutub gaasipedaali vajutusel. Ise arvan samuti, et kuskil massijuhtme viga. Või geneka dioodides? Proovin hiljem mõõta lekkevoolu multimeetriga.. Hetkel ei saa kinni jäätunud pagasiruumi pärast akule ligi. :D Teise auto peal makk töötas ilusti.
Kui asi lekkevoolus, siis hakkan ükshaaval kaitsmeid maha kakkuma, et tuvastada kust see lekke tuleb. Aku kuidagi kahtlaselt kiiresti tühjeneb ka, samas kasutan tihti webasto't.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
david.hvatov
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.16 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb.

Äkki kellegil on pilti või keegi oskaks täpsemalt öelda kus see massijuhe on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
david.hvatov
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.16 17:28 Tsiteeri


Ja probleem leitud! Lekkevool 0,23A (kõik tarbijad välja lülitatud ja signalisatsioon peal). Max lubatud oli 0,05A kui ma ei eksi. Nüüd hakkan süüdlast otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.16 21:22 Tsiteeri


Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
david.hvatov
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.16 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla.


Ilma signata 160mA.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.16 12:55 Tsiteeri


Generaator ühenda lahti ja vaata siis tarbimist. See rikkega tarbija võibki generaator ise olla, mis "läbi lööb" ehk sealt ka need varjestuse vaegused.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]