Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi S2/80 sedaan 2.2 -Segavereline - 1994 - ristokru (Vastuseid: 91 | Vaatamisi: 20411)
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 04.10.16 09:49 Tsiteeri
Audi S2/80 sedaan 2.2 -Segavereline - 1994 - ristokru



Tere uued foorumi kaaslased!

Olles pikalt unistanud S2-st siis lõpuks peale aastaid aastaid otsinguid leidsin mis mulle meeldis ja oli piisavalt heas korras,et tehing ära teha!

Hetkel teine päev auto roolis ja emotsioonid laes!

Lisan kiiruga mõned pildid ka,et oleks aimu millega tegu. Varsti tulevad ka uuemad pildid :)

Mõne muudatused ka mis tehtud auto juures:

Kogu tehnika, mis oli võimalik S2 kupee pealt võtta on ümber tõstetud sedaankerele st. esiosa autost originaal S2.

RS2 väljalaske kollektor, turbol moditud õhuvõtt, lisatud Sparco paneelfilter, sõidab 1.3bar ülerõhu peal.
Korralik 3'' väljalase
Brembo 314mm pidurid.
El. reguleeritavad Recaro esiistmed

Esipidurid:
Ketas C4 S6+ 240kw 323mm
Suport: BMW E38 728 (võimsama mootoriga on teine suport)

Tagapidurid:
Ketas S4 B5 avant
Suport: S4

Pidurivõim A6 (võin eksida, aga kahekambriline igatahes)
RS2 väljalaske kollektor
Käsipiduri trossid B5 (B4 ei ulatu)
Kangem WG vedru
7A väljalaske nukk

http://img4.auto24.ee/auto24/560/081/87124081.jpg

http://img6.auto24.ee/auto24/560/059/87124059.jpg

http://img6.auto24.ee/auto24/560/092/87124092.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 04.10.16 09:51 Tsiteeri


Aa see pole ju "päris" S2 sedaan, aga äge siiski ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 04.10.16 10:30 Tsiteeri


See ketas 323 ei peaks olema ees?
Muidu sile vidin, esituled võiks luubid panna ainult, näeb kohe kraad kurjem välja.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 04.10.16 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
See ketas 323 ei peaks olema ees?
Muidu sile vidin, esituled võiks luubid panna ainult, näeb kohe kraad kurjem välja.


Eks ma pean jah uurima mida nüüd teha edasi autoga.
Millised need luubiga tuled on?

Hetkel vaja geneka ja ratta laagri hääl vaigistada. Ju muidugi spidokas ja tahhomeeter panevad segast. Kiiluvad kinni teatud kiirusel.
Keegi teab kas annab remontida või vaja kusagilt uus leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.10.16 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru

Millised need luubiga tuled on?



Luubiga tuled on S2-hel kasutatavad esituled. ("aastaid aastaid otsinguid"- ja sa ei tea, millised on S2 esituled, mismõttes????)

Ehk siis ei ole kogu tehnikat ümber tõstetud, kuna S2-he originaalid ilmselt läksid koos muu ülejäänud kerega looja karja.
Ja keredoonoriks valiti kõige lihtsam variant - Audi 80 Competition.
Või, siis on tegu lihtsalt Comp`iga, millele 5syl turbokas peale tõstetud.

Aga see polegi oluline. Oluline on see, et ümberehitus oleks tehtud hästi ja mitte nö. müügi jaoks.

Geneka ja rattalaagri hääl on suvalises vanuses autol normaalne ja tuleb lihtsalt korda teha.
Kumba kellad tal üldse peal on? S2-he või lihtsalt valge taustaga Comp`i?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 04.10.16 11:11 Tsiteeri


Hommikul nägin juba Jüri poole liikumas. Väga ilus. Eelmine omanik väga maitsekalt teinud selle auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 04.10.16 11:16 Tsiteeri


S2 sedaani peale sai kohe kulmu kergitatud, aga kahjuks see tõesti ei ole S2 sedaan. Sisu järgi tundub olevat viimase otsa B4, 94-95 aasta ehk? Tee kapotialusest ka pilti, kas 3b või ABY coupe pealt tuli tehnika?

edit peale kuulutust:

Tundub hinda ja välimust võrreldes igati mõistlik ost, istmed on õiged ja tundub, et jagajaga mootor siiski?

PS! Teemapealkiri ei ole siiski õige, tegemist on siiski Audi 80 Quattroga, "S2" sobiks võibolla jutumärkidesse.


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=53726
Pealkiri kirjutada stiilis: Auto mark mudel mootor - väljalaskeaasta - foorumi kasutajanimi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 04.10.16 11:29 Tsiteeri


Auto24 müügikuulutus

Käis selle auto ost ka endal peast läbi, sest viisakas näeb välja. Talveks peaks olema mõnus putukas.
Mootorivahetus vist ei ole passi veel kantud.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 04.10.16 11:32 Tsiteeri


Märgin ka teema ära. Tore, et lõpuks endale õige pühapäeva auto leidsid. Emotsiooni peaks kuhjaga olema. ;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 04.10.16 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:

Märgin ka teema ära. Tore, et lõpuks endale õige pühapäeva auto leidsid. Emotsiooni peaks kuhjaga olema. ;)


Tänan! Emotsioone kuhjaga :)

Tsitaat:

Hommikul nägin juba Jüri poole liikumas. Väga ilus. Eelmine omanik väga maitsekalt teinud selle auto.


Tänan positiivsete kommentaaride eest:) Väljaarvatud üks kes ärkas vist vale jalaga :D

Ise olen autoga hetkel väga rahul kuna on ehitatud väga korralikult ja mulle meeldib see auto kordades rohkem kui päris S2 kupee. Seepärast ka selline valik. Kupeesi ikka liikus aga tahtsin just kas sedaani või avanti.

Liikusin jah hommikul Jüri juures tööle. Ei saanud jätta sõitmata mõnda pikemat trippi sellega.


Tsitaat:

Käis selle auto ost ka endal peast läbi, sest viisakas näeb välja. Talveks peaks olema mõnus putukas. Mootorivahetus vist ei ole passi veel kantud.


Veel ei ole jah. Ootan ise ka talve hetkel väga. Esimene 4 vedu. Ja auto tõesti viisakas kuigi värvitööd vajaks natuke ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 04.10.16 12:28 Tsiteeri


Tore näha, et leidsid lõpuks mis soovisid :) Edu uue masinaga, talv saab kindlasti lõbus olema. ;)

Soovitan kindlasti mootorivahetus kiiremas korras legaliseerida, eelkõige kuna kindlustuse silmis on auto hetkel täiesti tavaline Audi 80, mille turuväärtus momendil on suht olematu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 04.10.16 13:11 Tsiteeri


Mis imega see auto ÜV saanud on?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 04.10.16 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bob
Tore näha, et leidsid lõpuks mis soovisid :) Edu uue masinaga, talv saab kindlasti lõbus olema. ;)

Soovitan kindlasti mootorivahetus kiiremas korras legaliseerida, eelkõige kuna kindlustuse silmis on auto hetkel täiesti tavaline Audi 80, mille turuväärtus momendil on suht olematu.


Tänan!
Ümberkirjutamine juba plaanis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.16 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Luubiga tuled on S2-hel kasutatavad esituled. ("aastaid aastaid otsinguid"- ja sa ei tea, millised on S2 esituled, mismõttes????)

Ehk siis ei ole kogu tehnikat ümber tõstetud, kuna S2-he originaalid ilmselt läksid koos muu ülejäänud kerega looja karja.


S2-l muideks olid valikus mõlemad tuled - nii tavalised kui luubiga. ja luubiga tuled on kohutavad seasilmad võrreldes tavalistega.


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 04.10.16 15:17 Tsiteeri


Lisan motivatsiooni, Selle auto klipiga, kuna näeb sarnane välja. :)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.10.16 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Luubiga tuled on S2-hel kasutatavad esituled. ("aastaid aastaid otsinguid"- ja sa ei tea, millised on S2 esituled, mismõttes????)

Ehk siis ei ole kogu tehnikat ümber tõstetud, kuna S2-he originaalid ilmselt läksid koos muu ülejäänud kerega looja karja.
Ja keredoonoriks valiti kõige lihtsam variant - Audi 80 Competition.
Või, siis on tegu lihtsalt Comp`iga, millele 5syl turbokas peale tõstetud.
Kumba kellad tal üldse peal on? S2-he või lihtsalt valge taustaga Comp`i?

Kellad tunduvad 3B omad olevat, nagu ka kõik muu, sh esituled. Tehnikat vaadates pole need tuled kuidagi valed, 3B jaoks tehas luubiga tulesid ei eraldanud.
Kere ei tundu Competition olevat, salong on uuem ja tagastange on üldse tavalise 80 oma.

S2 Sedaani mõistes on muidugi palju puudu, mootor pole ABY, kast pole 01E (pildi järgi vähemalt), tuled pole luubid, tagastange pole S2 oma, roolil puudub airbag. Vähemalt poldivalem on õigeks tehtud :)

Agajah, edu ja jaksu. Algmaterjal on juba väga kenaks saanud, vajab ainult viimistlemist.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 04.10.16 17:40 Tsiteeri


Jah päris korralik kompott on kokku pandud, armatuuris on konditsioneeri sisetemp auk, samas ahjud käivad trossidega :)

Ühesõnaga S2 sedaaniga ühisosa on seisneb hetkel ainult S2 esimeses stanges. Aga noh igatähes põnev auto, mitte küll nii põnev nagu päris S2 sedaan, aga siiski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 04.10.16 17:42 Tsiteeri


Mu meelest väga lahe pill, mis siis, et pole originaal S2 sedan. :cool:
Tagastange võiks küll competitioni oma panna jah. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.16 18:06 Tsiteeri


Mul on muidu täiesti korralik S2 tagastange üle :) Et kui huvi kellelgi, siis andke teada :)


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.10.16 21:26 Tsiteeri


Kuna ma natuke tean selle auto ümberehitamisest siis lisaks, et auto algselt polnud compi vaid compi mootoriga tavaline 80, mida mõni terasem silm ja värskema mäluga fänn ka mäletab paari aasta tagusest ajast, kui seda veel originaal konditsioonis müüa taheti ning recarod olid seal juba siis sees, ilmselt tehasest - taga peaks paber pirka peal kogu info kirjas olema.
Kellad on S2 3B pealt ümber tõstetud ja mootor samuti ja hulgaliselt nodi mida sai ristata. Samune S2 millelt kogu tehnika tuli taastati ära ja on samuti nüüd liikvel. Põhjus oligi see, et samune S2 coupe oli lihtsalt nii väsinud ja vana omanik ei leinud enam indu korda teha aga peale teist vahetust sai see S2 väga ilusaks.

Pidurimajandus on nn ristsugutis A8 ja A6/C6 ja ees peaks olema tal 314 kettad mitte 323. Kogu see piduri ehitus rändas samuti auto peale coupelt.

Üleüldiselt võib siiski ära mainida, et võrreldes nende Peldikutega mida siin on nn S2 ja RS2 läbi aegade nimetada üritatud ning on peale ümberehitust on hetkel see top 3's nii, et vähem jonni rahvas :D.
S2 sedaanile kohaselt võiks sinna ette ka jääda ilma luubita tuled, sest esimene aasta oli S2 sedaan ilma luupideta.

Kõige tähtsam mis tuleks ilmselt ära teha selle auto puhul kiiresti teha tuleks on el. süüte peale ehitada ja see jagaja kaarega üle aia visata!


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 06.10.16 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Kuna ma natuke tean selle auto ümberehitamisest siis lisaks, et auto algselt polnud compi vaid compi mootoriga tavaline 80, mida mõni terasem silm ja värskema mäluga fänn ka mäletab paari aasta tagusest ajast, kui seda veel originaal konditsioonis müüa taheti ning recarod olid seal juba siis sees, ilmselt tehasest - taga peaks paber pirka peal kogu info kirjas olema.
Kellad on S2 3B pealt ümber tõstetud ja mootor samuti ja hulgaliselt nodi mida sai ristata. Samune S2 millelt kogu tehnika tuli taastati ära ja on samuti nüüd liikvel. Põhjus oligi see, et samune S2 coupe oli lihtsalt nii väsinud ja vana omanik ei leinud enam indu korda teha aga peale teist vahetust sai see S2 väga ilusaks.

Pidurimajandus on nn ristsugutis A8 ja A6/C6 ja ees peaks olema tal 314 kettad mitte 323. Kogu see piduri ehitus rändas samuti auto peale coupelt.

Üleüldiselt võib siiski ära mainida, et võrreldes nende Peldikutega mida siin on nn S2 ja RS2 läbi aegade nimetada üritatud ning on peale ümberehitust on hetkel see top 3's nii, et vähem jonni rahvas :D.
S2 sedaanile kohaselt võiks sinna ette ka jääda ilma luubita tuled, sest esimene aasta oli S2 sedaan ilma luupideta.

Kõige tähtsam mis tuleks ilmselt ära teha selle auto puhul kiiresti teha tuleks on el. süüte peale ehitada ja see jagaja kaarega üle aia visata!


Tänan info eest! Selline info ka mulle väga kasulik ja tänud positiivsuse eest!

Kes tahab vaidleb vastu aga mulle see Audi rohkem S2 kui originaal S2-d millega olen sõitnud. Sellest ka minu otsus! Ka sõber kellel S-d ja tegeleb nendega oli vägagi positiivselt üllatunud ja nentis ka,et siin Rohkem S2-te kui mõnes puhtaverelises :)
Üldse kokkuvõttes palju on meil "päris" S-e? Enamusel on pea kõik ära vahetatud millegi uuema vastu või ümber ehitatud. Aga see on teema millega pole mõtet vaielda, lõpuks ostame ju ikkagi auto mis just meile sobib :)

Vaatasin pilte luubiga ja luubita tuledest ja siis hetkel jäävad need mis on. Meeldivad oluliselt rohkem!
Tagastange kohta nii palju ,et proovisin võrrelda enda ja S2 oma ja ei saa aru väga suurest vahest. Tundub ,et S2 omal alt osa must lihtsalt?

Oskad sa öelda mis eelise ma saaks kui vahetan el.süüte peale? Mõtlen,et kas see ehitus ja raha tasuks ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokru
Tänan info eest! Selline info ka mulle väga kasulik ja tänud positiivsuse eest!

Kes tahab vaidleb vastu aga mulle see Audi rohkem S2 kui originaal S2-d millega olen sõitnud. Sellest ka minu otsus! Ka sõber kellel S-d ja tegeleb nendega oli vägagi positiivselt üllatunud ja nentis ka,et siin Rohkem S2-te kui mõnes puhtaverelises :)
Üldse kokkuvõttes palju on meil "päris" S-e? Enamusel on pea kõik ära vahetatud millegi uuema vastu või ümber ehitatud. Aga see on teema millega pole mõtet vaielda, lõpuks ostame ju ikkagi auto mis just meile sobib :)

Vaatasin pilte luubiga ja luubita tuledest ja siis hetkel jäävad need mis on. Meeldivad oluliselt rohkem!
Tagastange kohta nii palju ,et proovisin võrrelda enda ja S2 oma ja ei saa aru väga suurest vahest. Tundub ,et S2 omal alt osa must lihtsalt?

Oskad sa öelda mis eelise ma saaks kui vahetan el.süüte peale? Mõtlen,et kas see ehitus ja raha tasuks ära?

No kui te nii väga võrrelda tahate, siis kirjutan ka paar rida. Esiteks on see auto VIN-koodi järgi tavaline Audi 80 ja selleks ta ka jääb. Teiseks on tal 3B mootor ja ABY ajastu salong. Kolmandaks on tal tavaline tagastange, S-i oma on iluliistuta. Neljandaks on S2-l teised ukse alumised liistud jne.. Neid asju on veel, ei taha rohkem "norida". Loodame, et auto teenib sind kenasti. Kõike paremat!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
Auto24 müügikuulutus

Käis selle auto ost ka endal peast läbi, sest viisakas näeb välja. Talveks peaks olema mõnus putukas.
Mootorivahetus vist ei ole passi veel kantud.
Sa pole ainuke, kes seda autot hobiautoks piilus. :)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokru
huviline



Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2/80

postitati 06.10.16 11:39 Tsiteeri


Jätame nüüd selle vigade otsimise ja keskendume positiivsele :D

Hetkel oleks vaja tähtsamad asjad ära teha ehk siis genekas vahetada. Sellega saan ise hakkama.
Aga soovitage kohta kes võiks olla selle auto doktor ja tunneb hästi tööd mida teeb. Hetkel vaja rattalaager vahetada ja siis pean mõtlema edasi mida teha spidomeetri plokiga.
Spidokas paneb segast ja odameeter ka ei tööta. Mul tavalise audi 80 töökorras spidoplok olemas. Äkki saab neist kahest kokku midagi aretada? Ei tahaks S2 plokist ilma jääda.

Kui tahaks natuke kiiremaks saada autot siis kust maalt peaks juba sisu kallale minema? 250kw+? Hetkel peaks auto olema 200kw. Aga natuke võiks isegi veel kiirem olla.
Äkki keegi targem oskab öelda mis oleks edasised lihtsamad sammud ja kas originaal turboga annab üldse väga enam rohkemat pigistada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.10.16 11:50 Tsiteeri


Esimene samm on dünos käia. 200kw-st ei pruugi seal haisugi olla, sest praegused modifikatsioonid on jõu mõttes pigem negatiivse mõjuga (sest see RS2 kollektor võib osutuda hoopis hiina wagneri replicaks, millel portide vahel augud on).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]