Lehekülgi: 1 2 |
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 05:12
|
|
|
Audi A7 ostusoov
Tere,
Teen ostuteema, et natuke abi saada konkreetse auto kohta. Plaan siis soetada A7, kuna hind on krõbedama poolsem, siis tuleks põhjalik eeluuring
teha.
Auto müügikuulutus: http://www.auto24.ee/used/2289753
Kuna auto on Tartus ja ise olen Rapla/Tallinn kandis, siis üritan saada hooldusraamatust pildid ja esindusest võrdluseks väljavõtte kõrvale. Auto24
VIN päringu järgi on päritoluriigiks Leedu. Müüa pidavat tegema 150000km suurhoolduse ise ära. Eestis on registreeritud 10. juuli 2016. Väidetavalt
vahetatud ka käigukasti sidurikomplekt. Originaal pidavat olema 1400€ ja müüa oli tuttava kaudu saanud 800€-ga. Mu vend pani kohe punase lipu vehkima
ja ütles, et sellise läbisõidu juures peaks auto nagu uus olema ja kasti remondist ei saa nagu rääkidagi. Lisaks Leedu pidavat väga kahtlane koht
olema, kust autot tuua.
Pole just väga palju müüv auto, aga äkki keegi juhuslikult on käinud vaatamas või huvi tundnud selle auto vastu? Tuttav soovitas Tallinna esinduses
lasta autot kontrollida (ca 4h kontroll). Kas seda tehakse ka Tartus või kas see asi tasub ennast ära ka oma hinna juures? Hinna kohta info hetkel
puudub. Kellel kogemusi, võib kommenteerida.
Kuna Eesti turul minu maitse järgi autod suhteliselt puuduvad, siis see on hetkel ainuke variant, mida kaaluks.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 06:17
|
|
|
Kindlasti kontrolli esindusest vähemalt esmalt taust ära. Leedust see vaevalt uuena ostetud on, pigem kuskilt toodud ja selle järgi näed kohe päris
ajaloo ära. Aga jah pigem sellise autoga olla ettevaatlikum, kui mõne odavamaga.
S-tronicu puhul kastiremont imelik pole ja seda tuleb ikka ette.
Kuulutuse info osas on juba üks vale näiteks Matrix LED, need tulid alles faceliftiga. Need tavalised täis-LED esituled. Aasta ka tegelikult 2010.
Kui Eestis valikut pole, saab alati sobiva välismaalt tuua
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 06:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kindlasti kontrolli esindusest vähemalt esmalt taust ära. Leedust see vaevalt uuena ostetud on, pigem kuskilt toodud ja selle järgi näed kohe päris
ajaloo ära. Aga jah pigem sellise autoga olla ettevaatlikum, kui mõne odavamaga.
S-tronicu puhul kastiremont imelik pole ja seda tuleb ikka ette.
Kuulutuse info osas on juba üks vale näiteks Matrix LED, need tulid alles faceliftiga. Need tavalised täis-LED esituled. Aasta ka tegelikult 2010.
Kui Eestis valikut pole, saab alati sobiva välismaalt tuua
|
Tänase päeva jooksul peaks esindusest mingit infot saama ka. S-tronicu ja muude tüüpvigade kohta loen ise ka natuke lisaks mujalt. Väljalaske aasta
oli vist 2010 detsember tegelikult jah. Kas selles osas peaks ka ettevaatlikum olema? Kas esineb näiteks mingeid tüüpvigu, mis uuemate A7-te puhul on
Audi poolt likvideeritud?
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 06:39
|
|
|
See aasta osa tavaline müügitrikk, et autot uuemana näidata. Mõistlik on see reaalselt, siis kui näiteks 2011 mudeliaastal oleks facelift olnud ja
muidu äkki ei pruugi teiste faceliftide seas välja tulla, aga 2010 vs 2011 osas A7-l midagi otseselt ei muutunud, et selles osas ei näe mõtet
sellel.
Mured on samad mis C7 A6-l, A7 sama tehnikaga, näiteks VIN-i järgi ütlebki C7 A6, kui kuskil päringuid teed. Nagu A4 ja A5 on sama platvormi peal.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 07:06
|
|
|
Naise tuttav läks hiljuti Audi esindusse tööle ja VIN koodi järgi on viimane sissekanne 2011 september läbisõidul 23 789 km. Kui nüüd arvestada, et
aastas sõita ca 25000km, siis tundub kuulutuses olev läbisõit peaaegu et õige. Nüüd tahaks veel hooldusraamatut ka näha, et mis seal kirjas on ja
kuidas seda kõike tõestada saaks. Kahtlane küll, et viimane sissekanne on 5 aastat tagasi....
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.08.16 07:15
|
|
|
Tundub, et veel sellel kevadel üritati sama VIN koodiga autot Leedus müüa 54000 kilomeetrise läbisõidu ja 45000 eurose hinnaga.
Veel kummalisem, et natuke hiljem need numbrid jälle teise kohta liikusid.
Ühesõnaga kui pole esinduse hooldusajalugu, ei saa milleski kindel olla ja see 25k aastatega korrutamine on pigem soovmõtlemine.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tundub, et veel sellel kevadel üritati sama VIN koodiga autot Leedus müüa 54000 kilomeetrise läbisõidu ja 45000 eurose hinnaga.
Veel kummalisem, et natuke hiljem need numbrid jälle teise kohta liikusid.
Ühesõnaga kui pole esinduse hooldusajalugu, ei saa milleski kindel olla ja see 25k aastatega korrutamine on pigem soovmõtlemine. |
Googel leidis: http://autoplius.lt/skelbimai/audi-a7-sportback-3-0-l-hecbekas-2536643.html
Kust sa seda nägid, et sellel kevadel üritati müüa? Selles konkreetses kuulutuses öeldud, et ülevaatus kuni 2014 veebruar. Ehk siis "soovmõtlemise"
koha pealt oletaks, et kuulutus on aastast 2012 ja jälle klapiks ca 25000km aastas (+/-).
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 09.08.16 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
ütles, et sellise läbisõidu juures peaks auto nagu uus olema ja kasti remondist ei saa nagu rääkidagi. Lisaks Leedu pidavat väga kahtlane koht olema,
kust autot tuua.
Kuna Eesti turul minu maitse järgi autod suhteliselt puuduvad, siis see on hetkel ainuke variant, mida kaaluks. |
Ma unustaks küll Leedu ära, kui iseendale autot tahta. Mis neil variantidel viga? Liida hinnale 600€ ja on auto Eestis sinu nimel. LINK
Filtrit saad tihedamaks ka panna, näiteks katuseluugi, webasto ja alcantara arvelt.
Kasti remonti võib ikka ette tulla, mul on 100K pealt uus käigukast pandud garantiikorras, kuna vana "tegi paukumise häält ja ajas kärsahaisu
välja".
Üks asi veel - välismaal ostetakse suur auto suureks sõitmiseks. Mul on 2014a C7 ning kellal on 145 000 km. Teadlikult ostsin auto, mis on aus kaup,
millega pole tagurpidi 100K km sõidetud.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.08.16 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOleskKust sa seda nägid, et sellel kevadel üritati müüa? Selles konkreetses kuulutuses öeldud, et
ülevaatus kuni 2014 veebruar. Ehk siis "soovmõtlemise" koha pealt oletaks, et kuulutus on aastast 2012 ja jälle klapiks ca 25000km aastas (+/-).
|
Ma arvan, et Sul detektiivina on õigus ja selle auto läbisõit ongi 145000 km
Peaasi, et korraliku auto saaksid!
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Ma unustaks küll Leedu ära, kui iseendale autot tahta. Mis neil variantidel viga? Liida hinnale 600€ ja on auto Eestis sinu nimel. LINK
|
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kust see 600€ tuleb? Oletame, et inimesel on see raha kontol olemas ehk tehing finantseerimist ei vaja ja see kulu jääb
ära, siis jääb üle kaks varianti, kas tuua treileriga või mööda maad.
Registreerimise riigilõiv 192€, see on mõlemal juhul muutumatu summa. Treileriga toomisel läheb koos sellega asi kindlasti kallimaks.
Ise kohale minnes tuleb lennupiletite kulu, kohapealne transport(lennujaama vastu viitsivad üksikud müüjad tulla), transiitnumbrid, kindlustus, kütus,
söök, ööbimine jne ehk see valem minu jaoks ei toimi kuidagi.
Ise sellises hinnas auto tooksin ainult treileriga. Mööda maad pole mõtet riskida. Isegi kui ise oled ideaalne sõitja, siis muid faktoreid piisavalt.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 08:29
|
|
|
Suhtlesin omanikuga ka korra. Saatis mulle hooldusraamatu sissekannetest pildid. Hooldusraamatu järgi on esimene hooldus Saksas tehtud ja edasised
kõik Leedu Kauna Audi Centras. Kirjutasin neile just. Nüüd tuleb jälle vastust oodata... Teadsin koguaeg, et Audil peaks olema ühine süsteem kõikide
andmete kohta. Kas ma eksin?
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 08:43
|
|
|
Peaks olema küll ühtne süsteem jah, aga mõne riigi esindused neid väga usinalt täita ei viitsi.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 09.08.16 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Lihtsalt huvi pärast küsin, et kust see 600€ tuleb? |
kindlad kulud:
192€ ARK Eestis
125.50€ punased nr
39.20€ kindlustus
45€ ryanair (paar nädalat ostad ette; kuu ette osta tähendab 25€ ja kohe-minek 95€)
50€ rendiauto, 3 päeva hind kokku /õppige Eesti autorendid/
30€ rendiauto tagastus teise punkti
18.68€ Poola kiirteemaksud
=500.38€
+ jooksvad kulud. Variante on tuhandeid, kus auto asuda võib. Aga leides auto lennujaama lähedalt, näiteks ükskõik kust Põhja-Saksamaalt, võiks tulla
toime max 50€ kütusega. Samuti ka ajada asjad kahe hotelliööga Eestisse = 100€ (mõni mees hoopis kahe Red Bulliga, 3€)
+ söök-jook igal ühel individuaalselt 10-100€
+ kütus Eestisse. Diisliga 2 paaki. Poolas alla euro liiter, saksas ca 1.5€ liiter.
Sõnastame siis teistmoodi - 600€+kütus. Ja see on juba arvelevõtmishind, mitte toomishind.
Mul läks toomine maksma rendiautole 119 liitrit (sõitsin 3 müügiautot ja Saksamaad ristirästi läbi) ja oma autole 377 liitrit (Sai ka 800km ring
tehtud turismi mõttes sisse). Koos 5 öö hotelli ja 3-päevase rendiautoperioodiga läks kõik kokku 1800.23€
Fakt on see, et iga kord on auto toomine erinevate kuludega, kuid suurusjärk on sama ja otseses seoses reisi kestvusega. Igal juhul soovitan reisi
ette võtta ja mõni korralik eksemplar kodumaale tuua, selle asemel et siin plankusid Leedu masinaid taga ajada.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 13:08
|
|
|
Teoorias on 600 tore number küll. Reaalsuses Ryanairiga otse sobivasse kohta lennata alati ei saa, Düsseldorfi ja Bremenisse saab, mõlemad üsna
põhjas. Kui auto vähegi lõuna pool, siis tasub juba Münhenisse või Frankfurti lennata. Sama on 2 nädalase ette planeerimisega, eriti, kui tahad auto
eest maksta alles pärast vaatamist. Pluss kütus tähendab enamasti ca 200€. Ühesõnaga alati on agasid väga palju
Olen nõus, et 600€ saab hakkama, kui kõik asjad lähevad ideaalselt ja mugavuse arvelt kokku hoida, aga praktikas on see summa suurem ja mina arvestaks
jämedalt 1000€ juurde hinnale.
Ei taha välismaalt toomise debatti siin teemas teha, seega minu poolt aitab OT-st
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 09.08.16 14:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOleskVäljalaske aasta oli vist 2010 detsember tegelikult jah. Kas selles osas peaks ka
ettevaatlikum olema? |
Kas see tuleb üllatusena, et auto valmistamise aeg ja esmase registreerimise aeg ongi alati erinevad? Küsimus on vaid selles kui palju. Kui auto on toodetud aasta lõpus, siis üsna tõenäoliselt registreeritaksegi
järgmise aastanumbri sees. Mu autol on aastaarvude poolest isegi 2 aastat vahet.
Mul tekiks küsimus, et miks uus omanik nii kiirelt HEAST autost lahti saada tahab kui alles kuu aega tagasi Eestisse toodud on?
|
|
|
GeorgJoo
huviline
Registreerunud 17.05.15
Asukoht: Lääne-Virumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 14:32
|
|
|
Minu arust on juba see kahtlane, et autole on ette topitud S-Line stange, kuigi tagastange ja küljeliistud on tavalise A7'me omad. Ning see väidetav
"S-Line" rool tegelikkuses polegi S-Line'i oma - logo on tavalisele sportroolile külge kleebitud. Kui nüüd Leedust pärit autode stereotüübi järgi
vaadata seda asja, on tegemist avarii teinud autoga.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.16 16:34
|
|
|
Kui sind ei muuda ettevaatlikuks kõik see, mis eelkõnelejate poolt välja toodud on, siis sa oled päris ettevaatamatu inimene.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 09.08.16 16:36
|
|
|
A7 ei ole selline defitsiit, et mingi kahtlane auto osta kuna muud ei pakuta. Mobile.de täis neid, siingi pakkumisi piisavalt.
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 09.08.16 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOleskVäljalaske aasta oli vist 2010 detsember tegelikult jah. Kas selles osas peaks ka
ettevaatlikum olema? |
Kas see tuleb üllatusena, et auto valmistamise aeg ja esmase registreerimise aeg ongi alati erinevad? Küsimus on vaid selles kui palju. Kui auto on toodetud aasta lõpus, siis üsna tõenäoliselt registreeritaksegi
järgmise aastanumbri sees. Mu autol on aastaarvude poolest isegi 2 aastat vahet.
Mul tekiks küsimus, et miks uus omanik nii kiirelt HEAST autost lahti saada tahab kui alles kuu aega tagasi Eestisse toodud on? |
Omanik on sõitnud Eestis autoga 4 kuud, algselt teiste numbritega.
Seda väljalaske ettevaatlikust mõtlesin selle nurga alt, et äkki esimestel A7-tel on mingid tüüpvead, millele peaks tähelepanu pöörama, mis on
uuematel A7-tel juba Audi enda poolt likvideeritud vm.
Tsitaat: | Algselt postitas: GeorgJoo
Minu arust on juba see kahtlane, et autole on ette topitud S-Line stange, kuigi tagastange ja küljeliistud on tavalise A7'me omad. Ning see väidetav
"S-Line" rool tegelikkuses polegi S-Line'i oma - logo on tavalisele sportroolile külge kleebitud. Kui nüüd Leedust pärit autode stereotüübi järgi
vaadata seda asja, on tegemist avarii teinud autoga. |
Millegipärast jäi see endal kahe silma vahele. Tänan, et panid märgatud asja kirja. Kui nüüd vaadata, siis on isegi väga selgelt näha, et see S-line
logo roolil on ise kleebitud. Nüüd lausa karjub "avariiline".
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
A7 ei ole selline defitsiit, et mingi kahtlane auto osta kuna muud ei pakuta. Mobile.de täis neid, siingi pakkumisi piisavalt. |
Kuni siiani on auto ajalugu ja läbisõit omavahel nagu ilusti kokku jooksund, aga nüüd teeb ikka väga ettevaatlikuks. Tegelikult ma vaatan kas C7 või
A7 poole. Auto24 ei sobi mulle näiteks mitte ükski (arvestame hinda ka muidugi). Mobilest olen leidnud ka üksikuid. Eks tuleb edasi vaadata lihtsalt.
Konkreetsem vahetamise plaan on tegelikult aasta lõpu poole. Kuna juhuslikult ilmus ilus ja sobiva varustusega masin müüki, siis hakkasin asja uurima.
Tundub, et hetkel uurimisega asi vist piirdubki.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.08.16 12:15
|
|
|
Ostke jah Leedust auto, kust on pildi pealt näha, et ninas detaile vahetatud...
Kui päritolu riik on Leedu, siis unustage asi kohe ära. 99% tõenäosusega suurem avarii olnud ja siis midagi kokku klopsitud.
Sama asi USA-st toodud autodega. 99% tõenäosusega on see USA-s teinud suurema avarii ja maha kantud.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.16 12:18
|
|
|
USA puhul on vähemalt raportid, kust näeb ajaloo ja avarii tõsiduse ära.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 11.08.16 03:30
|
|
|
Minu poolest võib selle teema lukku panna.
Aitäh kõigile, kes vastasid ja viitsisid tegeleda, seekord jääb auto ostmata.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.16 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Minu poolest võib selle teema lukku panna.
Aitäh kõigile, kes vastasid ja viitsisid tegeleda, seekord jääb auto ostmata. | Õigesti teed. Otsi parem endale sobiva varustuse ja
ajalooga auto, hoolimata sellest, kas see on A6 või A7. Kui sa juba 30k tuuris autosid vaatad, siis tõenäoliselt üks parimaid valikuid on D4.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kalju24
huviline
Registreerunud 27.08.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7 3.0TFSI 2011
|
|
Lehekülgi: 1 2 |