Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.0tdi - 2004 - KertRe (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 5672)
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.16 10:36 Tsiteeri
Audi A8 4.0tdi - 2004 - KertRe



Tervist!
Olen siin foorumis uus, juhuslikult tuli idee, et võiks vahelduseks audit proovida. Eelnevalt olen olnud Bmw usku(kindlasti olen siiamaani), aga ikka tahad vahepeal vaheldust ja siis saigi üks audi ligi võetud :).
Autoks on siis 2004a A8, 4.0tdi mootoriga. Miks just A8? A8 valisin sellepärast, et kindlasti tahtsin suure diiselmootoriga autot, eelneval sõitsin ca 300kw peale chipitud 535d-ga ja sealt tavalise ühe turboga diisli peale minna oleks natuke mannetu olnud :D. Hing muidugi oleks ihaldanud uuemat 4.2tdi, aga rahakott sinna peale ei hakanud, seega valisin 4.0tdi.
Minu üllatuseks astub see üsna arvestatavalt edasi. Madalalt on mõnusalt palju jõudu ja V8-le omast väänet, mida 535d ei pakkunud, aga lõpust vajub jõud üsna ära... Kust 535d-l alles pidu pihta hakkas :Dm, aga ehk annab chipiga asja natuke parandada. Üldises plaanis on auto heas korras, nipetnäpet asju on teha. Tagatulede klaasid tuleks ära vahetada, normaalset velge tahaks alla saada, mootorile kindlasti miskit chipi, üks peegliklaas tuleb ära vahetada, õlivahetus teha, mootori ventidega on mingi jama, kas ühenduse puudulikkus või vendi moodul läbi ja siis roolivõimu teema tuleks korda saada. Ehk oskab keegi siin midagi sellest rääkida? Ostes ta tegi juba mingil määral kerget undamist kui teatud maale rooli keerata, ei häirinud väga, aga nüüd on asi nii, et kohepeal keerates on rool täiesti tuuga, manööverdada väga keeruline, gaasi anda ja liikuma hakata siis on normaalne...
Midagi olen jõudnud juba teha ka, tagumised piduriklotsid sai vahetatud ja kettad treitud(rant maha), mis oli ka muidugi paras pusimine, ega ma kohe ära ei tajunud et elektroonilise käsipiduri korral tuleb arvutiga mootor maha kerida kolvi tagant, muidu kolbi sisse ei lase pressida :D. Üks numbri tuli alguses ei põlenud, sinna sai siis ühe hooga kohe ledid pandud, siis põhjakate sai normaalselt kinni orgunnitud - tuli lahti kui neliku mõnusid proovimas käisime, nahahooldus ja korralik salongi pesu sai ka tehtud.
Tuttava käest õnnestus tehase varustuse list hankida:
õiduki andmed
Sõiduki andmed

Mark: A Sõiduki id. nr: WAUZZZ4E24N018450 Riigi kood: DEU
Väljalaskeaasta: 2004 Kirjeldus: A8 Sed. TDI q4.0 V8202 6at Regioon: 133
Müügi liik: 4E203L Tootmiskuupäev: 2004-02-01 Müüja number: 37516
MKB: ASE Väljastamise kuupäev: 2004-03-16
GKB: GZA Tüübikinnitusnumber:
Värvivalik Tüüp Värvikood Värvinumber (värvi klienditeen. nr) Kirjeldus
väljas (kere/katus) 4Z/4Z LZ9W Ebony Black, pearl effect/Ebony Black, pearl effect
sees, sisemine LA black/black-black/black/light grey




PR-numbrid Nr Päritolu Perekond Kirjeldus
0F3 L KRS Fuel system for diesel engine
0GZ L AGM Emission concept EU3, diesel with EOBD
0JZ L GKV Without determination of weight categoryfor front axle
0LW L SIZ Special plates/stickers/ safety certificates for Germany
0TD L ZFM Front and rear floor mats
0VC L BTA Information kit in German
0W1 L AKZ Label for central electric German-speaking countries
0YZ L GKH Without determination of weight categoryfor rear axle
1BK L DAE 4-corner air suspension with electronic shock absorption control
1C1 L FRO Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
1CX L AED Vehicle class differentiation 4E0
1D0 L AHV Without trailer hitch
1EX L TYP Special identification plate for EC
1G3 P RER Alloy spare wheel with original equipment tires
1KW L BAH Disc brakes, rear
1LL L BAV Disc brakes, front
1SA L TWU Without additional engine guard
1T3 L VBK First aid kit with warning triangle
1U0 L KLT Without table
1VJ L TWL Installation parts for eight-cylinder engine
1WD L GFW Transmission shaft for tripod joints
1X1 L ATA Four wheel drive
1YD L GFH Transmission shafts for rear axle diameter 108
1Z6 P KRM Increase in initial standard fuel filling
2C7 P LSS Safety steering column with electric axial and inclination adjustment
2G0 L EBB Without insert for the filling up of fuel
2K1 L SFS Reinforced bumpers
2KR L SAU Labels/plates in English and German
2WA L ZBR Without additional tires
2Z1 L TYZ Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively
2ZS E LRA Leather trimmed multi-function steering wheel with Tiptronic
3B0 L ZKV Without additional child seat anchor
3D1 L MIK Center console
3FR E DEI Electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection
3G0 L KSI Without child seat anchor front (ISOFIX)
3PN P SIE Electric seat adjustment for both front seats with memory system
3X0 L DLS Without load-through provision
3Y2 E SSR Electrically operated roll-up sun screenfor rear window
4A4 E SIH Seat heater for front and rear seats separately controlled
4D0 L KMS Without seat ventilation/massage seat
4GH P WSS Windshield in heat-insulating glass with sunshield
4K4 L TKV Radio remote controlled central locking
4L6 L IRS Breakaway interior mirror, automatically dimming
4QF P RSV 3-point seat belts front, with electric height adjustment and memory system
4SY P MSL Vanity mirror left (type 2)
4TY P MSR Vanity mirror right (type 2)
4UE L AIB Air bag for driver and front seat passenger
4V1 E BSV Front passenger seat adjustment from therear
5D1 L TRF Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
5K5 L LAC Transit protective film (instead of paint preservative)
5RU L ASR Right exterior mirror: convex (large viewing field)
5SL L ASL Left exterior mirror: aspherical
5TZ E EIH Decorative inserts, gray birch vein
5Z0 L VHS Without separate power seats rear
6FB L BBO Body-colored exterior mirror housings
6M1 L GPS Tie down straps
6NJ L HIM Standard molded headlining
6Q3 E SAG Wooden gearshift knob/handle
6U0 L ZTD Without additional seals outside
6V1 L HEB Rear trim panel (ECE)
6W5 L KZV Front license plate bracket
6XL P ASE Exterior mirrors: with memory function, automatically dimming, electrically foldable/adjustable/heated
7A2 E CDW CD changer
7AL E EDW Anti-theft alarm system, passenger compartment control, backup horn and towing protection
7HA L LUM Without leather
7K0 L RDK Without tire pressure warning light
7M1 L EIL Scuff plates in door apertures with metal inserts
7P1 P LOR Power adjustable lumbar support in frontseats
7Q2 P NAV Navigation system with color screen
7QT P CDR CD ROM (Europe)
7X2 E EPH Park distance control, front and rear
8EN P HSW Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right
8K7 E FLS Automatic low beam mode
8MA L KAH Without headphone port rear
8RY E LSE Speakers with BOSE sound
8T1 L GRA Cruise control system (CCS)
8X1 P SWR Headlight washer system
8YQ L RAO Radio "HIGH"
8Z5 L MKU Not hot country
9AU E HKA Climatronic with impact pressure controlfree of cfc with controls in the rear
9B0 L TPG Without telepay device
9M9 P ZUH Parking heater with radio remote control
9P0 L SGK Without seat belt warning light
9T1 L BWD Heated washer nozzles, front
9ZJ E VTV Car phone installation
6E3 E MAS Front center armrest
4E7 E SDH Trunk lid power closing
A00 L SAH No self-collection
A8S I AUS Standard equipment
B0A L BLB Component parts set without country-specific design requirement
B01 L TPL Type approval Germany
C08 E COC Operating permit, alteration 8
CG4 P RAD Forged alloy wheels 8.5J x 19 offset 45
D1E L MOT 8-cyl. turbo dies. eng. 4.0 L/202 kW 32Vcommon rail base engine is T42
E0A L AAU No special edition
F0A L FZS No special purpose vehicle, standard equipment
FA0 L SVO Control of standard production
FC0 L IND Without customized installation
FM0 L MDS Basic equipment variant
FQ0 L QGM Standard production wheels
G0R I GSP 6-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
GS0 L APP Without applications
GT0 L DEK Decorative plastic strips
GZ0 L EST Manually operated doors
H4L P REI Tires 255/40 R19 Y
J3F L BAT Battery 520 A (110 Ah) "BEM"
K8B I KAR Notchback
L0L L LEA Left-hand drive vehicle
N3Y E SIB Leather seat covering "calf napa"
NT0 L TSP Transit coating (type 1)
PAL G interior and exterior lighting package
PDX G double glazing
PK6 G auxiliary heating/auxiliary ventilation with remote control
PNB G navigation system with DVD
PRQ G forged aluminium alloy wheels, 8.5Jx19, 12-spoke design, polished, two-colour, with 255/40 R 19 tyres
PX8 G adaptive light
Q2J P VOS Comfort front seats
QF1 E BDH Receiver (car phone)
QH0 L SPR Without voice control
QQ3 P LCP Ambience and controls illumination
QV1 E TVE TV reception
QW1 L ZAB Central control unit, front
T42 I GMO 8-cylinder diesel engine 4.0 L Unit 057.B
U2A L INS Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer
UN0 L NET Without Internet
V0A L REL Tires w/o specification of tire brand
VA0 L SLM Without bolster/pillow
VC1 E GRT Remote-controlled garage door opener
VE0 L MSH Without vanity mirror, rear
VW8 P SSH Side and rear windows, burglar-restrained
WS7 G comfort seats with memory function
X0A G National sales program Germany

Mõned kehvakesed pildid ka lõppu(pole jõudnud pildistama minna veel)

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/20160818_205827_zpszuwdol2h.jpg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/20160818_205837_zpsy3hdzjug.jpg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/20160818_205845_zpstg8l1jzn.jpg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1261577647210039_zpsdrhirq7i.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_10210093433962619_zpsfzucdlz3.jpeg'

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1252854201415717_zpskuu5qpfj.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1252854221415715_zpsrrpc3wm0.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146566712051225_zpsypkrpscp.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146566935384536_zpsidelm8xp.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146566612051235_zpszb1d6vyh.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.16 15:49 Tsiteeri


Nii, vahepeal ühtteist toiminud ka. Roolivõimu jama sai selgust, pump õhtul, õnneks uus pump juba teel ja saab ära vahetada :). Mootori õli vahetus sai tehtud, shelli 5w40 läks sisse, soovitati paksemat 5w30 asemel..., mida tavaliselt olen oma autodele sisse lükanud. Suurem projekt, mille ette võtsin oli terve auto poleerimine, kuna värvil olid parajad hologrammid sees ja yhel küljel võtmega tõmmatud jutt, aega võttis ca 12h koos vahatamisega ja tulemus väga hea, tugeva juti sain isegi välja... Ventika siil(reostaat) ka vahetatud, kuna ventikas jäi vait üks hommik.
Mõned pildid ka, esimestel auto poleerimatta, kolmel viimasel poleeritud.


http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339485441429_zpsdoqtrcry.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339472108097_zps8ow9jvol.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339498774761_zpspzproy3u.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339468774764_zpsicxliabt.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339195441458_zpsnofiq1yw.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1146339142108130_zpszjpd6yih.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1148782835197094_zpsmihhwr3j.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1148782765197101_zpsfgnltxnx.jpeg

http://i1287.photobucket.com/albums/a626/reinholdkertpoiss/received_1148782688530442_zpsxlgnoenx.jpeg

Telefoniga muidugi suht kasutu mingit effekti jäädvustada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janeric
huviline



Registreerunud 28.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: E70 40d/Grand Cherokee

postitati 01.09.16 16:40 Tsiteeri


Paremat velge oleks vaja, näiteks Vossen http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/sr_biggrin.gif
Ja kindlasti madaldus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 01.09.16 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janeric
Paremat velge oleks vaja, näiteks Vossen http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/sr_biggrin.gif
Ja kindlasti madaldus


Reaalselt?

See Audi A8 hetkel oma õiges parunlikus konditsioonis. Sorry, aga A8 ja madaldus siin oleks järjekordse a8 rikkumine. Võiks midagi loomingulisemat välja mõelda, kui madaldus ja vossen.

Kuna poleerimine on tehtud, võiks nahksisu korrastamisega jätkata, et see lipulaev oma parimate päevade vääriline oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.16 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Tsitaat:
Algselt postitas: Janeric
Paremat velge oleks vaja, näiteks Vossen http://www.streetrace.org/foorum/images/smilies/sr_biggrin.gif
Ja kindlasti madaldus


Reaalselt?

See Audi A8 hetkel oma õiges parunlikus konditsioonis. Sorry, aga A8 ja madaldus siin oleks järjekordse a8 rikkumine. Võiks midagi loomingulisemat välja mõelda, kui madaldus ja vossen.

Kuna poleerimine on tehtud, võiks nahksisu korrastamisega jätkata, et see lipulaev oma parimate päevade vääriline oleks.


Madalamaks no-way :D, olnud mitmeid madalaid autosid ja teate kui hea on vahelduseks sõita pehme kõrge autoga, siiani parimaid võlusid a8 juures, minu arvates :). See õhkvedrustus toimib üllatavalt hästi, dynamicu peal laseb natuke madalamaks ja jäigemaks, comforti peal hea pehme ja kui kuskile perseau*u vaja minna, siis paned lifti peale ja pole probleemi. Enamus vabast ajast olen Saaremaal vanaisal külas ja hea on oma autoga nt suvel ujuma minna, varasemate autodega pole väga viitsinud auklike kruusateid kolistada nt 20t veljega ei ole see väga mõnus... eriti kui auto ise ka madal ja jäik.
Aga velge tahaks siiski midagi edevamat, ei teagi, pole väga mõelnud mis sobiks sinna, midagi audi enda valikust.
Välimuse poole pealt, millalgi tahaks auto kindlasti faceliftida, kapott, stange ja tagumised tuled, esimesi tulesid ilmtingimata vahetama ei pea nagu aru saanud ja see läheks siis liialt kalliks ka.
Nahale ma kerge hoolduse tegin, tõmbasin autoglymi nahapuhastus ainega puhtaks ja siis autoglymi mingi palsam peale. Eriti palju vaeva ei näinud, kuna pole varem väga nahataastamise vms tegelenud ja ei tea mis tooteid kasutama peaks ja mida täpselt tegema, et tulemus rahuldav oleks... Keegi näpunäiteid jagada viitsib, võib seda teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 01.09.16 19:58 Tsiteeri


A8 on lahe auto, isiklikult ka sinna mingit Vossenit alla istutama ei hakkaks.. Vaata miskit Audi enda valikust :)

Edu autoga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 01.09.16 20:14 Tsiteeri


Endal sport õhkvedrustus ning kõige madalamas astmes ongi mu meelest juba päris low. :D Madalamaks pole mu meelest mõtet lasta jah.
Velg võiks olla jah natuke "viisakam" ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.16 08:44 Tsiteeri


Nõustun teiega :)
Üks mure veel, niiske ilmaga, kui vihma sajab/sadanud, siis kohapeal, kui mootor töötab lööb aknad uduseks, puhuritest hakkab niisket õhku puhuma, nii et piisad puhuri ribide peal, sõitma hakkad siis tõmbab puhtaks ja õhu normaalseks, seisma jääd kohapeale siis uuesti. Kõrvalistuja jalge alune oli märg salongimati alt, selle kuivatasin ära, siis olid paar päeva ilusad ilmad ja probleem oli nagu kadunud, kuni jälle vihma tuli ja aknad udused...
Oskab keegi midagi kommenteerida? Googeldades tundus audidel sellise tüüpvea moodi see olevat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.16 10:15 Tsiteeri


Naha koha pealt- Autoglym on OK valik küll, teeb head tööd nahaga. Aga kui pole kaua hooldatud, siis peab ikka omajagu vaeva nägema, et nahk puhtaks saada. Ja puhas on ta siis, kui ta on täiesti matt, mitte läikiv. Soovitan puhastamisel kasutada valget Vileda küürimisnuustikut. Ta ei ole tavaline nuustik, vaid selline huvitava tiheda tekstuuriga valge paari cm paksune nuustik mis tõmbab naha pinna ülihästi puhtaks. Kasutan seda sõbra soovitusel juba ammu rooli ja istmete puhastamisel ja toimib ülihästi. Leiab seda igast suuremast supermarketist. Liiga hoogu ei tasu sellega minna kuna niimoodi võid naha värvkatet kahjustada. Ja kui nahk puhas siis jah kreem peale ja tulemus jääb uuevääriline, täiesti matt ja pehme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 02.09.16 11:31 Tsiteeri


See väga hea vahend. Tegin oma uue RS5 exclusive sisu selle kreemiga üle, puhastasin rooli ja puhastasin naise dsiibi ka sellega seest. Tiptop. Svamm kaasas ja hind pole üldse hull. Küsi Läike teelt.
https://www.upload.ee/image/6036675/14.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.09.16 12:58 Tsiteeri


AG nahapuhastus vahend on ok, küll tasuks aga olla ettevaatlik igasugu svammidega.
youtube on häid õpetlike videosid täis.
Ise olen neli nahksisu detailsusteni puhastand ja pintsel on väga hea.
Karva tugevuse võid valida nii, et proovi oma näonahal seda hõõruda, kui ärritab, on liiga karm karv.
Kreemitamine on juba lihtsam ja rohkem maitse asi millise toote kasuks otsustad, kes tahab "tihket" kes libedamat pinda.
Õhkvedrustus on tõesti asi, millest hea meelega ei loobu enam.
Sellise auto madaldusse suhtun teemaautoriga sama meelselt, ei sobi kokku need.
A8 omad veljed on vast kõige kenamad, siin on valida nii 17, 18, 19 kui ka 20 tolli velje hulgast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pd5wmd
huviline



Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.16 00:12 Tsiteeri


Ilust auto endalgi mõttes mõlkunud 4.0TDI, kust kandist tuli siis? kuidas küttekulu linnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.16 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pd5wmd
Ilust auto endalgi mõttes mõlkunud 4.0TDI, kust kandist tuli siis? kuidas küttekulu linnas?


Räpina kandist. Manteel on näiteks ökom kui 535d mul oli, 5.5-6 kompu järgi. Linnas väga sõitnud pole veel, kuna Saaremaal olnud, pole linna kolinud veel :D, aga Saaremaal sõites 9.3 keskmine olnud, palju lühikesi otsi ja olen raske jalaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.16 08:27 Tsiteeri


Eile sain auto kätte, pump vahetatud, paras geberniit oli sellega olnud, üli debiilse kohapeal ja ei mahtunud välja :D, aga tehti korda ja hea jälle kerge rooliga sõita :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janeric
huviline



Registreerunud 28.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: E70 40d/Grand Cherokee

postitati 08.09.16 19:00 Tsiteeri


Teema autori palvel kustutatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.16 05:42 Tsiteeri


No siim oli pettunud, et auto maha müüsin peale seda kui ta vaeva nägi sellega, et miks ta möllas, kui ma miilile ei jõudnudki sellega, pakkusin talle varianti, et klaarime ära siis, aga ei vastanud ta selle peale midagi, vaid hakkas foorumis möllama. (ta tegi oma tegematta tööd, algselt kirjutas vigase softi autole(mille eest olin maksnud))

Üldiselt moded võiks need postitused eemaldada siit, kuna ei puutu antud teemasse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janeric
huviline



Registreerunud 28.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: E70 40d/Grand Cherokee

postitati 09.09.16 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KertRe
No siim oli pettunud, et auto maha müüsin peale seda kui ta vaeva nägi sellega, et miks ta möllas, kui ma miilile ei jõudnudki sellega, pakkusin talle varianti, et klaarime ära siis, aga ei vastanud ta selle peale midagi, vaid hakkas foorumis möllama. (ta tegi oma tegematta tööd, algselt kirjutas vigase softi autole(mille eest olin maksnud))


Olgu, aga seda oled plaaninud chippida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 16.09.16 20:35 Tsiteeri


Kus seda roolivõimu pumpa vahetasid?Palju maksis?Omal sama rada vaja läbida.
Maanteel tõesti suht öko selle mootori kohta,mul 255/40/19 rehviga 6.5-7 sajale,terve päev tallinnas rallida siis ikka 13-14 keskmiseks tuleb.Kokkuvõttes keskmine pidevalt 9.2-9.5.
Esimesed matid mul ka ujusid vahepeal siin,süüdlaseks olid katuseluugi vee äravoolu voolikud,mis olid umbes.Aga siis peaks piilarid ja päikese sirmid ka märjad olema,nagu mul olid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KertRe
huviline



Registreerunud 20.08.16
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.16 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veix2
Kus seda roolivõimu pumpa vahetasid?Palju maksis?Omal sama rada vaja läbida.
Maanteel tõesti suht öko selle mootori kohta,mul 255/40/19 rehviga 6.5-7 sajale,terve päev tallinnas rallida siis ikka 13-14 keskmiseks tuleb.Kokkuvõttes keskmine pidevalt 9.2-9.5.
Esimesed matid mul ka ujusid vahepeal siin,süüdlaseks olid katuseluugi vee äravoolu voolikud,mis olid umbes.Aga siis peaks piilarid ja päikese sirmid ka märjad olema,nagu mul olid.


Tuttava töökojas tehti ära, koos õliga oli vahetus 200.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]