john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 18.05.05 18:22
|
|
|
Neli ratast veavad + neli pööravad ka
Krt infot ei leidnud aga pilt on rohkem kui 1000 sõna
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.05.05 20:20
|
|
|
Olen tehasest sellisena (kuigi küll esiveolisena) tulnud Prelude 4WS-iga sõitnud ja praktiliselt kohapeal väikse õue peal ümber keerates hakkasin
tahtmatult mõtlema, et kas mul ikka tõstukijuhi paberid on. Väga
ebatavaline tunne igatahes, kui taguots alt ära sõidab.
|
|
|
veiks
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 2,3
|
postitati 18.05.05 20:51
|
|
|
Tahaks ise ka sellisega "pöörelda". Eriti sellise toreda autoga. Kuid kuna enamustel väikeekskavaatoritel on selline resiim on olemas, (pole
koppajuht kahjuks)vaid olen proovinud paar korda, siis eks ta harjumatu ole. Ei saa ju trakat ja autot samastada.. kuid sirgel on ikka parem
juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 18.05.05 21:53
|
|
|
siiski aws Preludel keeravad need tagumised rattad nii vähe, et silmaga vaevu paned tähele kohapeal keerates.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.05.05 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks
kuid sirgel on ikka parem juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad. |
Suurematel kiirustel keeravad tehasest tulnud nelikroolimisega autode tagarattad tihti esimestega samas suunas, seega möödasõitu tehes jääb auto kere
asend teega suht paralleelseks. Põdratesti tehes on selline auto ilmselt stabiilsem, kui traditsioonilise roolimisega auto.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 31.05.05 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks
kuid sirgel on ikka parem juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad. |
Suurematel kiirustel keeravad tehasest tulnud nelikroolimisega autode tagarattad tihti esimestega samas suunas, seega möödasõitu tehes jääb auto kere
asend teega suht paralleelseks. Põdratesti tehes on selline auto ilmselt stabiilsem, kui traditsioonilise roolimisega auto. |
Huvitav kuidas nad vanematel mudelitel selle kiirustundlikuse on lahendanud.
Mis viga kohapeal tiire teha kui maanteel üle nipli võid lennata
|
|
|
AndresS
huviline
Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: E53 & E46 & E36 & E30
|
postitati 31.05.05 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black Rabbit
Huvitav kuidas nad vanematel mudelitel selle kiirustundlikuse on lahendanud. |
G3 (?) Preludel vähemalt ei ole asi otseselt kiirustundlik. Asi on täiesti mehaaniliselt lahendatud:
Keerad natuke rooli, keeravad tagarattad esimestega samas suunas (auto liigub külg ees)
Keerad veel natuke, keeravad tagarattad ennast otseks tagasi.
Keerad veel natuke, hakkavad tagarattad vastassuunas pöörduma.
Maanteel, sõites suurema kiirusega sa never ever jõuad niipalju rooli lapata, et tagarattad ennast vastassuunda keeraksid. Kohapeal ringikeerates
jälle vägagi abiks.
|
|
|