Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Neli ratast veavad + neli pööravad ka (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3743)
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

thumbup.gif postitati 18.05.05 18:22 Tsiteeri
Neli ratast veavad + neli pööravad ka



http://www.urquattro-forum.de/mediac/400_0/media/CIMG3054.JPG

http://www.urquattro-forum.de/mediac/400_0/media/IMG_1062.jpg

http://www.urquattro-forum.de/mediac/400_0/media/IMG_1063.jpg

http://www.urquattro-forum.de/mediac/400_0/media/CIMG3067.JPG

http://www.audiquattrofan.de/audiquattrofan/wissengrafik/aq4lenker/images/aq4lenker2.jpg

http://www.audiquattrofan.de/audiquattrofan/wissengrafik/aq4lenker/images/aq4lenker3.jpg

Krt infot ei leidnud aga pilt on rohkem kui 1000 sõna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.05.05 20:20 Tsiteeri


Olen tehasest sellisena (kuigi küll esiveolisena) tulnud Prelude 4WS-iga sõitnud ja praktiliselt kohapeal väikse õue peal ümber keerates hakkasin tahtmatult mõtlema, et kas mul ikka tõstukijuhi paberid on. :P Väga ebatavaline tunne igatahes, kui taguots alt ära sõidab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3

postitati 18.05.05 20:51 Tsiteeri


Tahaks ise ka sellisega "pöörelda". Eriti sellise toreda autoga. Kuid kuna enamustel väikeekskavaatoritel on selline resiim on olemas, (pole koppajuht kahjuks)vaid olen proovinud paar korda, siis eks ta harjumatu ole. Ei saa ju trakat ja autot samastada.. kuid sirgel on ikka parem juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 18.05.05 21:53 Tsiteeri


siiski aws Preludel keeravad need tagumised rattad nii vähe, et silmaga vaevu paned tähele kohapeal keerates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 19.05.05 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks
kuid sirgel on ikka parem juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad.

Suurematel kiirustel keeravad tehasest tulnud nelikroolimisega autode tagarattad tihti esimestega samas suunas, seega möödasõitu tehes jääb auto kere asend teega suht paralleelseks. Põdratesti tehes on selline auto ilmselt stabiilsem, kui traditsioonilise roolimisega auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 31.05.05 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: veiks
kuid sirgel on ikka parem juhitavus kui ainult ühe silla rattad keeravad.

Suurematel kiirustel keeravad tehasest tulnud nelikroolimisega autode tagarattad tihti esimestega samas suunas, seega möödasõitu tehes jääb auto kere asend teega suht paralleelseks. Põdratesti tehes on selline auto ilmselt stabiilsem, kui traditsioonilise roolimisega auto.

Huvitav kuidas nad vanematel mudelitel selle kiirustundlikuse on lahendanud.
Mis viga kohapeal tiire teha kui maanteel üle nipli võid lennata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 31.05.05 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Huvitav kuidas nad vanematel mudelitel selle kiirustundlikuse on lahendanud.

G3 (?) Preludel vähemalt ei ole asi otseselt kiirustundlik. Asi on täiesti mehaaniliselt lahendatud:
Keerad natuke rooli, keeravad tagarattad esimestega samas suunas (auto liigub külg ees)
Keerad veel natuke, keeravad tagarattad ennast otseks tagasi.
Keerad veel natuke, hakkavad tagarattad vastassuunas pöörduma.

Maanteel, sõites suurema kiirusega sa never ever jõuad niipalju rooli lapata, et tagarattad ennast vastassuunda keeraksid. Kohapeal ringikeerates jälle vägagi abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]