Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 171 kw ja 176 kw mootor (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 5478)
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 28.05.16 21:52 Tsiteeri
A6 171 kw ja 176 kw mootor



Tervist, olen siis hetkel A6 otsingul ning sooviks natuke infot kas uuem 176 kw 3.0 tdi mootor on juba vastupidavam variant ehk siis kas seal on vanema 165/171kw 3.0 tdi mootoriga võrreldes juba mingid probleemid lahendatud ning kas soovitaksite kindlasti ennem 176 kw mootorit kui 165/171 kw mootorit ?

Võibolla oskab mõni targem mees kohe öelda mis on uuemal mootoril niiöelda siis plussid ja miinused võrreldes vanema mootoriga ning kas vedrustuse või millega muu osas ka on mingeid muudatusi (ei pea hetkel silmas tavavedrustuse ja s-line vedrustuse vahet) ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
huviline

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 29.05.16 06:17 Tsiteeri


Okei, puust ja punaseks siis.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=106736


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 29.05.16 06:31 Tsiteeri


Igal juhul 176, kui rahakott kannatab.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 29.05.16 08:16 Tsiteeri


Lühidalt: 176 kw on ökonoomsem, võimsam, töökindlam - kuna titevead on kõrvaldatud. Käib vaiksemalt ka. Miinuseid ei tea nimetada. Võta 176 kw. Mis facelifti muid väikseid uuendusi puudutab, siis neid ikka on - nuppude disain salongis, MMI pikslitihedus ja lisandunud mälukaardipesad, kõvaketta olemasolu, led päevasõidutuled jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.05.16 04:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Lühidalt: 176 kw on ökonoomsem, võimsam, töökindlam - kuna titevead on kõrvaldatud. Käib vaiksemalt ka. Miinuseid ei tea nimetada. Võta 176 kw. Mis facelifti muid väikseid uuendusi puudutab, siis neid ikka on - nuppude disain salongis, MMI pikslitihedus ja lisandunud mälukaardipesad, kõvaketta olemasolu, led päevasõidutuled jne.


Lisaks veel 140kw 2,7 ja 176kw 3,0 kohta, et ketiliin on parandatud, ülemisi pinguteid pole, probleeme sisuliselt ei esine, pihustid paremad, rõhk 1800 bar juba, uus EGR, vastupidavam swirl flap süsteem. Elu on näidanud, et 500-600K sõidavad suht muretult.
Turbo ei kesta üle 300 tavaliselt ainult.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.1% - SQL: 72.9%]