Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.16 06:38
|
|
|
Kus asub Side Airbag igniter Front Passenger Side (N200)
Tervitus!
Oskab keegi hea inimene aidata...
Kus asub selline asi ja milline võiks välja näha? -Side Airbag Igniter; Front Passenger Side (N200) autoks- audi A6 C5 2000 a. 1,8T
Probleem järgmine: Side Airbag Igniter; Front Passenger Side (N200): Resistance too High
Proovisin kaabliga nullida ka aga kohe tuleb tagasi.
Tänud abilistele!!!
Lauri
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.03.16 06:59
|
|
|
Pistik on istme all ja bag ise istme seljatoes.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.16 07:03
|
|
|
Kas antud pistikuid võib lahti ühendada peale seda kui akuklemm on maha kakutud?!
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.03.16 07:08
|
|
|
Kas aku lahti või süüde ja süütevõti välja!
Airbagis endas üldiselt viga ei ole, ikka pistikus ehk juhtmeklemmides endas.
Kui pistik on ajaga juba väntsutatud ja klemmid pisut kulunud, siis registreeritakse nimetatud veakood. Näiteks kui külmaga on juhtmed suhteliselt
jäigad ning samalajal istet liigutada.
|
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.16 07:20
|
|
|
Viga ilmneski siis kui külma ilmaga istet liigutasin ,et last tagailtmel turvatooli panna. Sõitu alustades enam bagi tuli ei kustunud ja andis arutiga
ülaltoodud veakoodi.
Suured tänud info eest!!- eks peab hakkama siis istet välja võtma, et asjadele paremini ligipääseda.
Lauri
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 16.03.16 07:33
|
|
|
Parandamisel on laias laastus kaks varianti, kas panna uued klemmid pistikusse ja soovitavalt mitte sama pistik kulunud klemmidega romulast.
Või lõigata pistikud maha ja jätkata juhtmed samamoodi, kas siis korralikult pressides jätkuhülssidega või jootes, kuid kindlasti mitte näpuvahel
isoleerteibiga.
Teise variandi korral ei saa istmeid enam mugavalt eemaldada, kui mingid muud probleemid kunagi ilmnema peaks.
Kõik muu on üldiselt ajutised lahendused. Nii et seal istme all sul midagi vaadata tegelikult ei ole!
|
|
|
|
Ahhunn
huviline
Registreerunud 30.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.03.16 07:36
|
|
|
Kas juhtmepikkused võimaldavad neid töid ilma istet eemaldamata? Eile vaatasin sinna alla ja tundub suht kompaktne kogu see värk.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.03.16 18:56
|
|
|
Mõnikord aitab, kui lihtsalt pistikut mõned korrad lahti-kinni panna ja veakood ära kustutada.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.16 06:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Mõnikord aitab, kui lihtsalt pistikut mõned korrad lahti-kinni panna ja veakood ära kustutada. |
Muidugi ka klemme peale pingutada et hiljem korduvat viga ei esineks.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 17.03.16 07:04
|
|
|
Suletud tüüpi peenikesi klemme kuidagi pingutada kahjuks ei saa.
|
|
|
|