Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.0 tdi - 2003 - 0scar (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 16815)
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.16 20:02 Tsiteeri
Audi A8 4.0 tdi - 2003 - 0scar



Tere Foorumlased.

Motlesin, et voiksin ka siia natuke kirjutada.

Tegemist siis 2003a faceliftiks ehitatud 4.0 tdi 202kw a8 Audiga.

Vaevlesin ja vaevlesin oma bemmide otsas kokku 12 7 seeria e38-sat ja viimane enne audit e65 ja lopuks otsustasin marki vahetada. Aastaid tagasi sirvisin aina neid vanemaid a8 keresi kuid ära ei ostnud uhtegi.

Ostetud sai ta siis suure hurraaga, diisel, must nagu soovisin ja facelift. Faceliftiks oli enne Saksast Eesti toimetamist auto nina juba ringi tehtud.

Läbisït 236 000km Hooldusvälbad paberite järgi korrapärased .

Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi (kiirustundlik)
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
10x turvapadi
signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga)
katuseluuk (klaasist, elektriline)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (ees, taga)
webasto mootori eelsoojendus
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
rulookardin tagaaknal (elektriline)
kohtvalgustid
Sisustus
nahkpolster
4x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, originaal)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
CD Box
ekraan (ees)
navigatsiooniseade (kaardiga)
autokompuuter
autotelefon
käed vabad süsteem
GSM antenn

Tuled
Xenon (lähituled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
tulede korrektor
valgustuspakett

Muu varustus
elektrilise soojendusega esiklaas
tagaklaasi soojendus
el pagasiluuk

Tehnilised näitajad
Kere
istekohti: 5
uste arv: 4
kütus: diisel

Mootor
võimsus: 202 kW
tippkiirus: 250 km/h
mootori maht: 3936 cm³
Massid, mõõdud
tühimass: 2015 kg
täismass: 2540 kg
kandevõime: 525 kg
piduriga haagis: 2300 kg
pidurita haagis: 750 kg
teljevahe: 2944 mm

http://www.upload.ee/image/5616178/010976478354724.jpg
http://www.upload.ee/image/5616179/010976480157a52.jpg
http://www.upload.ee/image/5616180/010976478100d4a.jpg
http://www.upload.ee/image/5616181/0109764793ff3b2.jpg
http://www.upload.ee/image/5616183/0109764803bbda4.jpg

jätkub..


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.16 20:23 Tsiteeri
a8



Esimesed Probleemid Algasid peale seda, kui otsustasin autoga Soome kajaani lähedale tööasjus ringkäigule minna.

Viibisin paigal nädala kui tulid esimesed kulmad.

http://www.upload.ee/image/5616189/01097647753af03.jpg

Pildil sain kull auto käima kuid aega vottis se kokku kuskil neli päeva. Koigepealt oli hommikul aku arbuusi kuju votnud ning särtsu seal enam ei olnud. Ossin siis esimesel voimalusel uhiuue aku ja hakkasin proovima. Eduamme ei olnud kuna mootor tiirles uimaselt ja ei lubanud ka mitte.

Siis sai teda eetriga elustama hakatud, kull aga nii, et nii kulm oli, et ei kannatanud ule 10 minuti ninapidi kapotiall olla ja vahepeal tuli teises autos soojas istuda.Peale mitut paeva ja tänu diisel gerole mille ma ninaette autole viieks tunniks puhuma panin sain ma auto käima. Isegi Originaal webasto oli ilmselt kulmunud kuna mitmeid kordi proovides tekkis tunne nagu kutus ei jouaks pöletini.

Lisaks suurte kulmade tottu otsustas maki mehhanism tuksi minna ja suure salongi lammutamisega sain selle onneks vahetatud.

http://www.upload.ee/image/5616218/0109764807d781d.jpg

Kahe kuu jooksul sai autoga soidetud umbes 4000km

Mingihetk hakkas käivitamise hetkel kostuma imelikku kliginat.
Otsustasin siis uurima hakata ja tuli välja, et neil audidel on keti probleemid.

Nuudseks on siis asi sealmaal, et ketipingutid olid surnud, ketid venind, klapipead täiesti kulunud. Sisselase nagi eitea mis asi jne.

Kokkuvottes Lisan siia pildimaterjali mis voiks äkki ka kunagi kellegile teisele selliste probleemide otsas vaevlemise puhul kasuks tulla.

Esialgse kalkulatsiooni järgi on siis tellitud osad sellised.

Bank 1 kett 63.00 Bank 2 kett 63.00 Keskel ülemine kett 63.00 Keskel alumine kett 68,43 Ketipinguti keskel üleval 37.10 Ketipinguti Keskel all 68.48 Ketipinguti vasak 144.98 Ketipinguti parem 144,75 Ketitald parem 20.10 Ketitald vasak 20.10 Tihend 3.00 Vasaku nukkvõlli simmer 26.22 Vaakumpumba O-rõngas 63,1X2.62 1,68 Vaakumpunba O-rõngas 4,7x1.5 1,38 Tagumine vändakaela tihend 28.26 Pumba rihma detailid Tugirullik 23.44 Pinguti 95.86 H-Rihm 27.60 146.90 eur 753,18 eur hüdrotõukur 6 x32eur = 192eur nookur 8.96 x32eur = 286.72eur 479.72eur Pihustid/klapikamber/sisselase/jahutus Pihusti seib 8x 2.16 = 17.28 Pihusti tihend 17,3x1,5 8x 0,52 = 4.16 Klapikambrikaane tihend cyl 5-8 23.50 Klapikambrikaane tihend cyl 1-4 23.50 68.44eur Töö 84eur Toruklamber kütus 17.8-21 2x 0,84 = 1.68 EGR-Sisselase tihend 2x 5.04 = 10.08 Sisselaske kollektori tihend 8x 3.65 = 29.20 Kollektor-Õhuklapp tihend 2x 13.92 =27.84 Tihend sisselase 2x 6.05 = 12.10 80.90eur sisaldab tarneajaga varuosi 2-10p JV tagasivoolutoru 147.49 JV tagasivoolu punni tihend A10x13.5 0.29 JV tagasivooli punn M10x1 1,79 JV pealevoolu lõdvik 6.48 156.05eur (vajalik) tarneajaga varuosa 2-10p Poolraami ots parem 336.32 Veermik VTÜ Õõtshoob automega 28.30 bendix 58 trw 103.55 PTÜ Õõtshoob automega 28.30 VEÜ Õõtshoob automega 28.30 bendix 58 trw 103.55 PEÜ Õõtshoob automega 28.30 Stabika link 2x 11.54 = 23.08

Lisaks tulevad juurde veel igasugused mahlad ja hiljuti avastatud klapid mis on luhemaks kulunud, kaane tihendid jne.

http://www.upload.ee/thumb/5616219/DSC_0029.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5616222/DSC_0028.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5616223/DSC_0070.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5616224/DSC_0071.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5616227/DSC_0072.JPG

Uus kett ja pingutid
http://www.upload.ee/thumb/5616228/DSC_0237.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5616229/DSC_0239.JPG:

Julmalt Pildimaterjali Mootorist https://app.box.com/s/4a7n6cb7stliuw80wbosw1ewb23yxc0m

Uldkokkuvottes on esialgu sinna mootorisse ja veermikusse matta umbes praeguste arvutuste järgi 3500 euri. Selle raha eest peaks ta siis usnagi sinna ideaali lähedale saama. Auto hind tuleb kull kokku mulle 10ne kanti aga no miks ei.

Kunagi ehk leidub moni ajsalik mees kes tahab korralikku asja ja on nous natuke rohkem välja käima ja ma garanteerin, et muun talle korraliku A8!

Vabandan ka (arvutil puuduvad osad täpitähed)

Päikest ! :)


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.16 07:48 Tsiteeri


Hammasrattad ka päris kulunud?
Pealkirja vaadates mõtlesin kohe, et oled kas asjast mitte teadev või lihtsalt julge, et 4.0a8 ostsid. Aga noh õnneks ei paranda plastiliiniga ja kohe turgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 04.03.16 10:58 Tsiteeri


Kui need autod (uhkemad mudelid suuremate mootoritega) omanikke vahetama hakkavad (sh. lisaks teadmata täpsema päritoluga on), siis ega sealt muretut kulgemist pole loota. Siis on küsimus ainult selles, et kuivõrd palju on "teisele ringile" lastud ja palju vahetamist vajab. Kui tuleb heast perest, siis tubli eelnev (mitte eelnevad) omanik on juba enne 200 000km kohale jõudmist esimesi suuremaid kuluosi asendama hakanud.

Siin kohal tahaks jõudu soovida ja loota, et peale paljulubavat algust asi seisma ei jää ning masin uuesti ringlema ei lähe. Et kõvasti kilomeetreid saaks juurde hoolsa omaniku käes. Kindlasti tuleks hooldada ka käigukast (dünaamiline õlivahetus), kui seda tehtud pole ja tutvuda turbode hingeeluga (neid peaks olema lausa kaks, eks?).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.16 17:26 Tsiteeri
a8



Heipa.

Turbosi töesti kaks.

Kasti ölid plaan vahetada kui nuud mootori peale ja käima saab. Turbod nägid seest väga koledad välja kuid lötkud puuduvad, selle eest olid öli ja muud jama täis. Murelikuks teevad mind tegelikult klapid. Klapid näevad sellised väga imelikud välja, ehk klapi pead. Kaani pole veel maha keeranud.

Klapi pead on sellised U kujuliseks kulunud. Iseenesest klappidel endal pole viga midagi.

Auto töötas enne väga imelikult. tuhikaigul nagu lonkas natukene ja korvalistuja poolt mootori ula osast kostus klobinat. Vota nuud näpust mis seda klobinat tekitas ?
Klapisääre tihendid on nuudseks vahetatud. Loodan, et nendepärast oli sisselaske pilt selline.

http://www.upload.ee/thumb/5618112/DSC_0195.JPG

http://www.upload.ee/thumb/5618114/DSC_0194.JPG

Selline vaatepilt oli siis juhipool kust raua klöginat kuulda ei olnud?

Kundepoolt aga mootor lagises, ja sisselase nägi upris hea välja. Pani natuke mötlema, kuidas need mootori pooled nii erinevate piltidega olla saavad?

http://www.upload.ee/thumb/5618126/DSC_0196.JPG

Kui kaaned maha kiskuda ja klapid ära vahetada tuleks se mootori remont sinna 4500 euri lähedale mis paneb juba natuke hambad risti hoidma ja kukalt kratsima kas ikka on motet :(


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.03.16 18:02 Tsiteeri


Pihustite seisukorda uuriti? Kui ei, siis tasuks uurida. Swirl flapid on ka sellel väga andekalt lahendatud hunniku munakate ja hoobadega. Lisaks DPF ja sellega seonduv.
Kannatust ja pikka meelt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 04.03.16 19:55 Tsiteeri


2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 04.03.16 22:30 Tsiteeri


EGR-i tõttu tõenäoliselt näevad need pooled väga erinevad välja, ja ilmselt ka turbo(de) tõttu. Sellel pool kus sodi rohkem, ilmselt turbo lekib õli ja EGR gaasidega segunedes see jama sinna tekib. Lisaks on võimalik et üks EGR jäi rohkem lahti või ei sulgunud korralikult jne.
Pihustid on veel eraldi teema, ilmselt saad need ka välja vahetada. Panin omale (2007, 4.2tdi) ka just terve seti tutikaid pihusteid peale, kuna auto 350k sõitnud ja näidud olid jamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 16:29 Tsiteeri
a8



Tere taas.

Uskumatu ikka kuipalju jama. Uks suureringi kusimus. sisselaskekollektoris olevatel klappide/pöördsiibrite v kuidas neid nimetatakse väljaprogrammeerimine näeb välja kuidas? kas ma voiksin need enne kokkupanekut täiesti eemaldada ? (voi tasuks need uldse taastada/remontida )

Lisaks siis klappide probleem. Ilmselt kaand maha ja kogu täiega ikkagi koik uus. Sellist jama ei viidsi sinna sisse jätta.

Ehe näide

klappide pead? Millest nad nimodi peksa on saanud ? Kas viga on ölituses olnud voi millegis muus ?

http://www.upload.ee/thumb/5620681/DSC_0251.JPG

Vordlus enamvähem seisus klappidega
http://www.upload.ee/thumb/5620683/DSC_0272.JPG

Mul Hakkab vaikselt juba sportlik huvi selle Imeleiutise Audi v8 mootori peale tekkima .

Pihusteid veel näppima ei hakka. Turbod käin ule .


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 17:30 Tsiteeri
DPF



Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.



Räägiks keegi lähemalt ?


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 05.03.16 17:52 Tsiteeri


Päris suur ettevõtmine, aga ilmselt tasub see end ära.
Auto muidu kena, edu! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 05.03.16 18:12 Tsiteeri


Vana hea 4.0 toob endalegi minevikust mõnusad remondiarved ja peavalu silme ette, ka mul vasardas soojast peast ühe poole ülaosast. Aga kui juba lammutamiseks läks, siis sai maha võetud kogu mootor, vahetatud kõik ketiliinidega seonduv, üks sisselaske kolle käis poolas Gdanskis remondis, tehti metallist hoovastik ja klapid sisse jne, teine kolle oli ok taas...
Kaane sees läksid vahetusse pea kõik kuluosad, sisuliselt ainult klapid ja nukkvõll jäid vanad. Küll töötas seejärel mõnusalt pehmelt, raske oli aru saada, et diisliga tegu.. raske tagantjärele üteldagi, mis seda tiksumist tegi seal ..
Aga kui täiesti ootamatult tahtis keegi autot ära osta, siis pikalt ei mõtelnud.. peale seda kogemust on üle 3.0 mootori isu kergelt vaibunud, kiituseks muidugi ütlen, et minek oli tal väga mõnus .. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 05.03.16 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Uks suureringi kusimus. sisselaskekollektoris olevatel klappide/pöördsiibrite v kuidas neid nimetatakse väljaprogrammeerimine näeb välja kuidas? kas ma voiksin need enne kokkupanekut täiesti eemaldada ? (voi tasuks need uldse taastada/remontida )

http://tuner.ee/ ehk kasutaja "prj"
Maamehemõistus ütleb, et välja kraamida tasuks kõik, mida tegelikult vaja pole (swirl/DPF), aga täpne/kasulik info tuleb teadjameestelt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 05.03.16 22:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.



Räägiks keegi lähemalt ?

Mida sa teada tahad? ;)
Ok, DPF=diesel particulate filter, ehk maakeeli kübeme/tahmaosakeste filter. DPF ilmus alates euro4 saastenormidega autodele ja alates mingi 2005 vist (bemmidel ka viimase otsa 2004a. omad). 2003a. diisel autod on euro 3 normidega ja DPF puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.03.16 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.


Njah, uus nägu ette kleebitud ju.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.16 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
2003a. ja DPF? Aga sisselase pole selline ainult klapisääre tihenditest, vaid pigem pikemalt linnas töristamisest (kerge õli ja tahm on sellise olluse sinna tekitanud). EGR peaks seest samasugune välja nägema.



Räägiks keegi lähemalt ?

Mida sa teada tahad? ;)
Ok, DPF=diesel particulate filter, ehk maakeeli kübeme/tahmaosakeste filter. DPF ilmus alates euro4 saastenormidega autodele ja alates mingi 2005 vist (bemmidel ka viimase otsa 2004a. omad). 2003a. diisel autod on euro 3 normidega ja DPF puudub.


Ma ei ole nende tahmafiltritega palju kokku puutunud. Pole nii uusi mootoreid väga näppinud. Kunagi kull on olnud probleeme kus pakuti varjante, et saab selle täis gaaziga kuidagi tuhjaks pöletada aga katsetama seda julma meetodit ei hakanud .

Tänud vastamast :)


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oudseisy
huviline



Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a

postitati 06.03.16 18:28 Tsiteeri


Päris täis gaasiga vast mitte :)
Mul endal 2.7tdi audi manualis oli kirjas, et miski 2500rpm ca 15-20minutit maantee sõitu.
Suveti on vahel filtri teate ette visanud ja siiani on see "puhastus" aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 06.03.16 18:55 Tsiteeri


Huvitav kas 4,2 tdi on samasuguste probleemidega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.16 18:59 Tsiteeri
a8



Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Huvitav kas 4,2 tdi on samasuguste probleemidega?


Ei ole. Kindlasti on seal muid probleeme kuid 4.2 on nn 4.0 parandatud versioon räägivad.

nagu a6-tel tuli 2.5 110kw millel olid nuka probleemid ja pärast tuli 2.5 132 kw millel nuka probleeme enam ei olnud .

Arvestades igatahes seda jama mida ma ule elan soovitan bensiini mootorit ! :D


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 07.03.16 03:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Huvitav kas 4,2 tdi on samasuguste probleemidega?


Ei ole. Kindlasti on seal muid probleeme kuid 4.2 on nn 4.0 parandatud versioon räägivad.

nagu a6-tel tuli 2.5 110kw millel olid nuka probleemid ja pärast tuli 2.5 132 kw millel nuka probleeme enam ei olnud .

Arvestades igatahes seda jama mida ma ule elan soovitan bensiini mootorit ! :D


Omades ühte ja probleemseimat audi diislit, ei tasuks kohe nii põhjapanevaid soovitusi jagada. Omad vitsad. Audil on mõnigi väga hea diisel, ainult kodutöö tuleb enne ära teha.
Soovitama võiks siis hakata, kui oled neid erinevaid parklatäie omanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 10:30 Tsiteeri


Ei vaidle vastu kodu töö suhtes. Küll aga nüüdseks kui nad kõik üle 200 tuhhi sõitnud on ega head asja naljalt väga ei leia.

Endal olnud kaks 110kw diislit. Midagi õnneks remontida ei tulnud kuid väga kaua neid ei pidand ka. Töötasid nad mõlemad nagu traktorid :)

Huupi ma soovitusi ei loobigi kuna valgete kinnastega mees ma pole ja veerand elu olen kindlasti garaazis veetnud ja natukene ikka tean ka.

Aga olgem ausad. Bensiini mootorit on ju odavam ülal pidada ja minu silmis võib selle faktibette panna.

Praeguste kütte hindadega ei tohiks väga hullu ju 4.2 bensiiniga sõita olla . Ja kui tõesti tikutulega seda säästlikust nii taga aetakse siis ilmselt tuleks pigem mahlapakkidega rahule jääda ja suured mootorid unustada .


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.16 10:15 Tsiteeri
mootor



Kuuendas ja kaheksandas kolvis pikuti pragu läbi . Kõikidel kolvidel kõvad klappide jäljed. Tundub, et kunagi kokku jooksnud. :(


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 09.03.16 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Kuuendas ja kaheksandas kolvis pikuti pragu läbi . Kõikidel kolvidel kõvad klappide jäljed. Tundub, et kunagi kokku jooksnud. :(


Klapijälgede kohta ei oska kommenteerida, kuid kolbidesse praod saab väga edukalt selle sama eelpool mainitud eetri abil, millega käima üritasid seda ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laserjet
huviline



Registreerunud 28.11.11
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.16 05:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 0scar
Kuuendas ja kaheksandas kolvis pikuti pragu läbi . Kõikidel kolvidel kõvad klappide jäljed. Tundub, et kunagi kokku jooksnud. :(


Pane kohe siis sepiskolvid ja kangemad turbod, saad kokku asjalikuma liikuri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0scar
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.16
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.16 21:02 Tsiteeri
a8



Laks juba remontkomplekt sisse. See nädal on lootust hääli kuulda :cool:

remont on jube pikaks venind. oma 15 nädalat juba .


Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel lennata suudab !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]