Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi õpetas nelikveo säästma (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 13225)
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 19.02.16 10:00 Tsiteeri
Audi õpetas nelikveo säästma



Oma nelikveoliste sõidukite poolest tuntud Saksa autotootja Audi esitleb Genfi autonäitusel nelikveosüsteemi quattro uut põlvkonda quattro ultra, mille puhul on peamine rõhk läinud kütusekulu vähendamisele.
Eelkõige saavutatakse kokkuhoid selle arvelt, et nelikvedu lülitub järele vaid vajadusel, ülejäänud olukordades on sellega varustatud sõidukid vaid esirattaveolised.
Selle üle, millal nelikvedu vaja võib olla, otsustab elektroonika, üleminek kaherattaveolt nelikveole on sõitjate jaoks märkamatu. Seega pole tegu enam pideva nelikveoga, vaid pidevalt saadaoleva nelikveoga.
Otsuste tegemiseks vajalikku infot kogub nelikveo juhtaju tervelt realt sensoritelt, muu hulgas arvestatakse auto kiirust, mootori pöördeid, otse- ja külgkiirendust, temperatuuri, teepinna pidamist ning ka navigatsiooniseadme infot.
Tagasilla väljalülitamiseks kasutatakse kahte sidurit: üks neist on käigukasti otsas ja selle rakendumisel ei ole enam sidet kardaani ja käigukasti vahel, teine on aga tagadiferentsiaalis ning see ei lase diferentsiaalil ja kardaanil tühjalt kaasa joosta.
Tulemuseks on kokkuhoid kütusekulus (keskmiselt 0,3 liitrit sajale kilomeetrile).
Esimese Audi mudelina peaks uue nelikveo endale saama Audi A4 allroad, hiljem järgnevad talle teised Audi mudelid.
Omapärane nelikveolahendus on loodud koostöös firmaga Magna.

ALLIKAS

Noh, avaldage arvamust. Tundub sama "pühadusetoetus" olema, nagu Porsche puhul, kui Cayenne´le diisli peale pani...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 19.02.16 10:26 Tsiteeri


Kahe haldexiga quattro - vägev. Mulle iseenesest need sidurite lisahõõrdumised lausa "meeldivad", kui seisvaid liigendeid "vajadusel" ringi tõmmatakse. Vanakooli haldexiga juhtus vähemalt see, et lukustati juba enam vähem sama kiirusega ringi käiv liigend, mille puhul hõõrdumine oli minimaalne.
Kütuse kokkuhoid rehvide ja saja muu asja arvelt - vau milline kokkuhoid (või noh äkki garantiiaja elab üle nagu ikka heaks tavaks). Olgu see elektroonika kui hea tahes, mulle meeldib endiselt keskel füüsilise tööpõhimõttega torsen ja külg ees maanteel kõigist ja kõigest mööda lennata kartmata, et "äkki" tagasild kaob mõnes kehvas situatsioonis korraks tagant ära või ei tulegi üldse taha nagu seda kõige halvimal näitel maakeral Honda CRV'l on maailmale "esitletud" (jokeraudi ära võta isiklikult, ilmselt tead millest räägin :D).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 19.02.16 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kahe haldexiga quattro - vägev. Mulle iseenesest need sidurite lisahõõrdumised lausa "meeldivad", kui seisvaid liigendeid "vajadusel" ringi tõmmatakse. Vanakooli haldexiga juhtus vähemalt see, et lukustati juba enam vähem sama kiirusega ringi käiv liigend, mille puhul hõõrdumine oli minimaalne.
Kütuse kokkuhoid rehvide ja saja muu asja arvelt - vau milline kokkuhoid (või noh äkki garantiiaja elab üle nagu ikka heaks tavaks). Olgu see elektroonika kui hea tahes, mulle meeldib endiselt keskel füüsilise tööpõhimõttega torsen ja külg ees maanteel kõigist ja kõigest mööda lennata kartmata, et "äkki" tagasild kaob mõnes kehvas situatsioonis korraks tagant ära või ei tulegi üldse taha nagu seda kõige halvimal näitel maakeral Honda CRV'l on maailmale "esitletud" (jokeraudi ära võta isiklikult, ilmselt tead millest räägin :D).


Absoluutselt ei võta isiklikult, tean väga hästi millest räägid. Ja nõustun ka selle seisukohaga Audi uue "nelikveo" osas. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 19.02.16 10:40 Tsiteeri


Ma ei ostaks endale elu see sellise "nelikveo" lahendusega autot. Aga eks nad peavadki oma kaotatud miljardeid nüüd tagasi tegema uute "eluaegsete" lahendustega. Mingit esiveolist konna 0.3l/100km säästmiseks nüüd küll vaja pole. Tänapäeva uued mootorid juba niigi säästlikud. Minu arust läheb audi juba viimased 10a ainult allamäge. :(


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 19.02.16 12:53 Tsiteeri


Minu jaoks Audi == quattro.

Kuna mina ei näe ennast kunagi tutikat autot ostmas, siis läheb minu arvamus korda küll ainult mulle endale ja mitte kellelgi teisele, aga lühidalt öeldes tähendab see haldexite süsteem quattro lõppu. Haldex != quattro. Likvideeritakse süsteem, mis tegi minu jaoks audist Audi.

Kaks põhjust, miks ma siiamaani olen isiklike autodena ainult Audisid omanud
1) tsingitud kere
2) quattro
Esimese kvaliteet, nagu ka kõik muu, on nüüdseks juba olematuks optimeeritud. Nüüd on siis kord punkt kahe käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 19.02.16 13:01 Tsiteeri


Õige nelikvedu peab olema midagi sellist, kes teab see teab millest ma selle konkreetse liikuri puhul räägin :). Tervitused Forsinile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taibu
huviline

Avatar


Registreerunud 03.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 1,8TQ, A6 c6 3.0 TDI Q

postitati 19.02.16 17:37 Tsiteeri


No ma ei tea, paneme lisaks olemasolevatele veel paar kg kõiksugu sensoreid ja muud kola juurde, ja
kõikke seda selleks, et saavutada tühine 0,3l kütuse kokkuhoidu.
Samas jällegi varuosaturg on ju ka big business.
Olen samuti arvamusel, et viimased normaalsed Audid veeresid konveierilt 90-ndate lõpus, peale seda on asi kuidagi hapuks läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, V8 PT

postitati 19.02.16 17:42 Tsiteeri


Tõesti, Audist teeb Audi tsink ja quattro.
Ka 2014 Honda CR-V kontrollib nelikveo vajadust 60 korda sekundis või umbes sama palju, kuid tegu on puhtalt esiveolise linnaautoga, mille tagarattad rakenduvad 3 sekundit liiga hilja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
klubiliige



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,8 AQ, S6 4,2 Avant

postitati 19.02.16 17:49 Tsiteeri


Kasutan liikumiseks S6 (C5), mis neelab normaalse sõiduga ca 14.3 .... /100km. Ls aastas ca 20000-25000km.
Oleks ikka meeletu kokkuhoid, kui hakkaks kulutama 14ltr/100km. Kohe ei teagi, mis selle säästetud rahaga teha võiks!
Nüüd peaks olema: NAERUKOHT!
Mida rohkem on detaile ülekandes mootor-rattad, seda rohkem on potensiaalseid osi, mis võivad lepingu üles ütelda.
Tööd varuosatööstusele ja remondimeestele - külastage meid jälle, kui raha saate!
Aga eks varsti saab kuulda-näha, kuidas uus asi toimetama hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 19.02.16 23:45 Tsiteeri


Selles valguses hakkab Tesla P85D (või sellelaadne toode) täiesti apetiitse valikuna tunduma.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 20.02.16 16:11 Tsiteeri


Üldiselt pooldaks seda ainut siis, kui püsikas on peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.02.16 23:03 Tsiteeri


No tegelikult on ju tavakasutuses vajadusel lülituv nelikvedu igal juhul parem ilma lukkudeta pidevast nelikveost. Seda nii ristmikul startimisel kui ka läbivuse seisukohast, ökonoomsusest rääkimata. Ainus negatiivne külg on pisike rakendumisviivitus.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Neli marki VAG'i ja 4x4x4 :)

postitati 21.02.16 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
No tegelikult on ju tavakasutuses vajadusel lülituv nelikvedu igal juhul parem ilma lukkudeta pidevast nelikveost. Seda nii ristmikul startimisel kui ka läbivuse seisukohast, ökonoomsusest rääkimata. Ainus negatiivne külg on pisike rakendumisviivitus.

Teeme nüüd teema huvitavamaks ja räägime ikka reaalsest probleemist selle teema juures - kui uue masina jõuab endale soetada näiteks keskmine eestlane? Milline on reaalsus, et seda kräppi on võimalik teatud vanusest/läbisõidust edasi üldse murevabalt kasutada? Ja võtad oma füüsilise nelikveo skeemiga masina, mis on selleks ajaks juba 30.a. vana ja ikka sõidad - vot nii ongi ja vot see on karm paratamatus, mille kohta see "õpetas nelikveo säästma" tegelikult kuidagi ei käi. Masinate reaalset eluiga lihtsalt vähendatakse nagu on ka tegelikult teiste võimalike tehnikalahendustega siin maakeral - raha peab ju liikuma! Ma enam sõna ei võta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.02.16 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
No tegelikult on ju tavakasutuses vajadusel lülituv nelikvedu igal juhul parem ilma lukkudeta pidevast nelikveost. Seda nii ristmikul startimisel kui ka läbivuse seisukohast, ökonoomsusest rääkimata. Ainus negatiivne külg on pisike rakendumisviivitus.

Teeme nüüd teema huvitavamaks ja räägime ikka reaalsest probleemist selle teema juures - kui uue masina jõuab endale soetada näiteks keskmine eestlane? Milline on reaalsus, et seda kräppi on võimalik teatud vanusest/läbisõidust edasi üldse murevabalt kasutada? Ja võtad oma füüsilise nelikveo skeemiga masina, mis on selleks ajaks juba 30.a. vana ja ikka sõidad - vot nii ongi ja vot see on karm paratamatus, mille kohta see "õpetas nelikveo säästma" tegelikult kuidagi ei käi. Masinate reaalset eluiga lihtsalt vähendatakse nagu on ka tegelikult teiste võimalike tehnikalahendustega siin maakeral - raha peab ju liikuma! Ma enam sõna ei võta.



Oma pluss sel lülituval nelikveol muidugi on. Milleks on vaja kuival sirgel teel vedavat nelja ratast? Lülituva nelikveoga autod on läbivuselt kordi paremad, kui üheveolised autod, samuti saavad nad libedal paremini kohalt minema. Tõesti, viivitusmoment on nõme, aga see käib asja juurde ja sellega peab lihtsalt harjuma. Hea on olukord, kus juht saab ise otsustada, mis veoskeemil auto sõidab. Näiteks 2008+ Mitsubishi Outlander, kus on võimalik valida 2WD, 4WD ning siis 4WD Lock (viimane mõeldud rasketes oludes, asendada üritab aeglustit). Koostöös kõrge kliirensiga, on 4WD-na see auto väga hea läbivuse ja väga hea teelpüsivusega. Mulle tõsiselt meeldis selle auto kooslus, ilmselt on endal ka see silmapiiril järgmisena.
Lülituva nelikveo-süsteemi vastupidavus on omaette teema. Samas korralikult hooldades... mine krt tea. See on muidugi selge, et tänapäeva autod ei ole enam ligilähedaseltki nii pikaealised, kui 20a tagasi toodetud isendid...kuid see on paratamatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 21.02.16 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Ka 2014 Honda CR-V kontrollib nelikveo vajadust 60 korda sekundis või umbes sama palju, kuid tegu on puhtalt esiveolise linnaautoga, mille tagarattad rakenduvad 3 sekundit liiga hilja.

Haldexiga VAG kontrollib koguaeg. 60x on vähe, roolitaga ei saa aru mis veoga tegu. Ükspäev just lükkasin ühte ondat, krdi hea oli ikka omanikku "mõnitada". Misiganes seal seda nelivedu lülitab, siis 50:50 suhet sinna ei saa. Tagaots nagu tõukaks, aga ringi rattad korralikult ei käi. Lapatsit andes viskab p*sahaisu üles ja kõik. Pointless maastur. Jäägu muruniiduki mootorite juurde edasi.

Aga teemasse tulles, siis ma loodan et seda imevedu saab tellida lisavarsutusena ja torsen jääb ikka seeriasse :)

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Oma pluss sel lülituval nelikveol muidugi on. Milleks on vaja kuival sirgel teel vedavat nelja ratast? Lülituva nelikveoga autod on läbivuselt kordi paremad, kui üheveolised autod, samuti saavad nad libedal paremini kohalt minema. Tõesti, viivitusmoment on nõme, aga see käib asja juurde ja sellega peab lihtsalt harjuma. Hea on olukord, kus juht saab ise otsustada, mis veoskeemil auto sõidab. Näiteks 2008+ Mitsubishi Outlander, kus on võimalik valida 2WD, 4WD ning siis 4WD Lock (viimane mõeldud rasketes oludes, asendada üritab aeglustit). Koostöös kõrge kliirensiga, on 4WD-na see auto väga hea läbivuse ja väga hea teelpüsivusega. Mulle tõsiselt meeldis selle auto kooslus, ilmselt on endal ka see silmapiiril järgmisena.
Lülituva nelikveo-süsteemi vastupidavus on omaette teema. Samas korralikult hooldades... mine krt tea. See on muidugi selge, et tänapäeva autod ei ole enam ligilähedaseltki nii pikaealised, kui 20a tagasi toodetud isendid...kuid see on paratamatu.


See pluss tuleb välja siis, kui ratta juurdest poolteljed juba välja lülitada. Kas 1,5 pikkuse kardaani seiskumine on seda 0,3 liitrit väärt - see on iseküsimus. Miks seda outlanderit kiidad? 90pealt lülitab ta kõik välja ja möödasõitu teed esiveolisena.
Torseni puhul keskendud sõidule, aimad juba ette mida auto teeb, kuhu läheb jne. Outlanderiga mõtled, et mis pulli see elektroonika nüüd plaanib või ei plaani. Kas saad kurvist läbi, või paned põõsasse? Sellega sõimtine on nagu kalapüük ilma õngeta. Hasart on, aga kala kätte ei saa.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 21.02.16 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Aga teemasse tulles, siis ma loodan et seda imevedu saab tellida lisavarsutusena ja torsen jääb ikka seeriasse :)

500nm peaks väidetavalt jääma haldexi ja torseni piiriks. http://www.autoexpress.co.uk/audi/94424/new-audi-quattro-with-ultra-technology-aims-to-make-4x4-green


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Tallinn/Kesklinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7

postitati 21.02.16 19:59 Tsiteeri


Sisuga artikkel inglaste poolt, eesti ajakirjanduses on taolisi põhjalikke artikleid harva.

Kivi langes südamelt, enamjaolt jääb see süsteem valetpidi mootoritega autode pärusmaaks.
Legendaarne 3.0 TDI V6 ja võimsamad jäävad sellest jamast puutumata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
püstolett
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2 Tdi 2011; A4 q 1.8t AEB; RS6 C6; A8 D4 Lang 3.0Tdi; C4 S6 Plus sedaan

postitati 21.02.16 20:21 Tsiteeri


Oot aga, kas mitte Ultra ei ole juba praegu olemas mingi üliökonoomse variandina audist. praegu ei ole need vist nelikveolised.
Ülejäänud audid on tavalised ju. Sportlikumad mudelid ikka vast kõik nende süsteemidega ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Tallinn/Kesklinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7

postitati 21.02.16 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Oot aga, kas mitte Ultra ei ole juba praegu olemas mingi üliökonoomse variandina audist. praegu ei ole need vist nelikveolised.
Ülejäänud audid on tavalised ju. Sportlikumad mudelid ikka vast kõik nende süsteemidega ei tule.


Loe ülalmainitud artikkel läbi, kui inglissi ei pane, siis minu kommentaari. Ärge muretsege, mootoritest millest vähegi pauku tuleb jäävad ikka torseni otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samy12310
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 21.02.16 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Oot aga, kas mitte Ultra ei ole juba praegu olemas mingi üliökonoomse variandina audist. praegu ei ole need vist nelikveolised.
Ülejäänud audid on tavalised ju. Sportlikumad mudelid ikka vast kõik nende süsteemidega ei tule.


Loe ülalmainitud artikkel läbi, kui inglissi ei pane, siis minu kommentaari. Ärge muretsege, mootoritest millest vähegi pauku tuleb jäävad ikka torseni otsa.


No küll rohelised ja muud lambad selle peo ka ükskord ära lõpetavad(kuigi ma loodan et seda ei juhtu)....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 22.02.16 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samy12310
Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Oot aga, kas mitte Ultra ei ole juba praegu olemas mingi üliökonoomse variandina audist. praegu ei ole need vist nelikveolised.
Ülejäänud audid on tavalised ju. Sportlikumad mudelid ikka vast kõik nende süsteemidega ei tule.


Loe ülalmainitud artikkel läbi, kui inglissi ei pane, siis minu kommentaari. Ärge muretsege, mootoritest millest vähegi pauku tuleb jäävad ikka torseni otsa.


No küll rohelised ja muud lambad selle peo ka ükskord ära lõpetavad(kuigi ma loodan et seda ei juhtu)....



Küll nad leiavad võimaluse kahjuks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.16 12:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Noh, avaldage arvamust. Tundub sama "pühadusetoetus" olema, nagu Porsche puhul, kui Cayenne´le diisli peale pani...


Veel enne seda tegi ford ju universaalkerega esiveolise ja diiselmootoriga Jaguari... :/ kas sellist maailma me tahtsime?


A4: http://images.spritmonitor.de/431427.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 22.02.16 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Noh, avaldage arvamust. Tundub sama "pühadusetoetus" olema, nagu Porsche puhul, kui Cayenne´le diisli peale pani...


Veel enne seda tegi ford ju universaalkerega esiveolise ja diiselmootoriga Jaguari... :/ kas sellist maailma me tahtsime?



:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 22.02.16 12:38 Tsiteeri


Ma arvan, et Porsche'l on hulka ebatöökindlamaid (bensu)mootoreid kui see läbitestud kolmene diisel.
Nii et kõik potentsiaalsed õlinäpud (loe järelturumehed) võiks tänulikud olla:D


DIAGNOSTIKA, uue aku KODEERIMINE, elektrilisade üle/ümber ÕPETAMINE A6 C6-C7 ja A4 B7-B8'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 22.02.16 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi

Noh, avaldage arvamust. Tundub sama "pühadusetoetus" olema, nagu Porsche puhul, kui Cayenne´le diisli peale pani...


Veel enne seda tegi ford ju universaalkerega esiveolise ja diiselmootoriga Jaguari... :/ kas sellist maailma me tahtsime?



:D


Ei no minujaoks oli juba BMW mahtuniversiaal imedeime ja pealekauba esiveoline :D Polnud veel esiveolis bemmi nänud, aga mis sa teed turg ju nõuab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]