Lehekülgi: 1 2 |
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 22.05.03 09:45
|
|
|
juhtregulaatorist
Autoks A100 2,1 -83.a. Tahan küsida, et kuidas kontrollida, kas pritse juhtregulaator on omadega õhtal või mitte? See on siis see junn mootori ploki
küljes radika poolsel küljel. Siis küsin veel, et sellel on peal mingine nupp või miskit. Seene kujuline selline musta värvi. Mida see teeb?
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 22.05.03 10:06
|
|
|
see "nupp" on lihtsalt kinnine ots ehk rahvakeeli pime.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 10:09
|
|
|
Sain endal selle just vahetatud(juhtregulaator).Ma oskan sellekohta niipalju õelda et see regulaator on nagu surve võimendaja ,mis läheb edasi
pihustitesse,kui sul see läbi ,siis ka pihustid kusevad ja mootor käib ebaühtlaselt ,eriti külmast peast,mootor turtsub ,kui gaasi anda.Üks ots tuleb
lahti võtta ja vaadata kas bena tuleb .Täpsemalt saad teada ,kas töötab proovi teisega asendada.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.05.03 10:35
|
|
|
Nagu aru olen saanud määrab see juhtrõhuregulaator küttesegu koostise. Ja kui ta rikkis on siis on kas segu liiga rikas või liiga lahja. MEEMEHE
juhtumil siis jäi segu lahjaks. Ise olen seda asja retsinud nüüd nii, et vähe pole. Seda just seetõttu, et ei saa kuidagi käivitusprobleemidest jagu.
Üldiselt seal midagi eriti nässu minna ei saa, läbi võib põleda mähis mis on bimetallvarda peal või katki minna membraan, kuid enamasti vist ikka
väsib nö. häälestus paigast ära ja seda kodustes tingimustes eriti paika ei saa. Hetkel mul omalgi küttekulu linnas 10l ja minekut pole ollagi.
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 22.05.03 12:20
|
|
|
Aga kas see juhtregulaator mõjutab ka seda tühikäigu lisaõhuklapi tööd (no see, mis mootri peal taga otsas, hall 10cm pikkune silinder)? Et kui see
juhtregulaator pees on, siis see ka ei tööta korralikult?
Selle tühikäiguvidina tegin puhtaks ja süüdet keerates see muidu töötab, aga kui peale panna ja käima panna, siis võtab tuurid üles, ega lase enam
alla pöördeid.
Kas sul MEEMEES mõjutas see juhtrgulaatori kamm seda nn. tühikäigumootori tööd?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 12:30
|
|
|
Ei ole mõjutanud,ma ei tea aga mul see kas töötab või ei ometigi vool sinna peale läheb ja mootor käib ka külmalt ilusti,aga aru küll ei sa kui
külmalt tühikäiguklappi juhtmed maha võtta siis käib ka ilusti
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 22.05.03 12:37
|
|
|
Aga mis siis saab, kui külmalt käivitad ilma selle klapita? Ehk siis enne käivitamist võtad klapil juhtme lahti. Mul viga selles, et külmalt mootor ri
tööta ilusalt puhtalt. Soenedes asi paraneb, aga päris korda ei lähe. Ise arvan, et pihusti otsad kinni, aga samas äkki sama probleem, et
juhtregulaator läbi omadega.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 12:40
|
|
|
Pihustiotsad kinni???? Tegin just proovi,võtsin korra juhtmed lahti ja proovisin siis käivitada ja ilusti läheb käima ja käib ka ilusti
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 12:45
|
|
|
Kui sul mootor on kuum ,kas siis ikka ei käi korralikult ainult tühikäigul või gaasi andes nagu üks ,kaks potti ei taha nagu alguses töötada?
|
|
|
100 sigar
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: ei ole hetkel audi
|
postitati 22.05.03 12:50
|
|
|
Jah, ka kuuma mootoriga tühikäik ei ole ilus puhas, ikka turtsatab ja juperdab vaikselt. Seline tunne, nagu ühte potti vahepeal ei ole taga, või lööb
õrnemalt. Gaasi andes võtab muidu ilusti korraga kõik potid taha. Vahest muidugi aga on selline tunne, et ei võta, lähevad tuurid nagu plärinaga üles,
mitte järsku.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 22.05.03 12:54
|
|
|
Siis juhtregulaator pees,mine romulasse ,proovi kohapeal ära vahetada saad teada milles viga,mina tegingi nii
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 22.05.03 14:12
|
|
|
kontrolli klemmidelt takistust, see peaks olema üle 20 oomi ja vaakumi poolt lihtsalt imedes. kui vaakumit ei teki siis membraan läbi.romula suht
kahtlane aga võib isegi vedada.see must junn seal küljes takistab lihtsalt sodi sattumist regulaatorisse
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.05.03 14:23
|
|
|
MEEMEES, kas Sul see vana regulaator alles? Kas ta sellega soojalt käivitus ilusti?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 23.05.03 08:47
|
|
|
vana juhtregulaator alles ja soojalt käivitus ilusti küll aga ,nüüd sai see lahti võetud ja peale seda proovisin uuesti peale,kuid põletas kaitsme
lihtsalt läbi
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.05.03 08:51
|
|
|
OK tänud, kuid siis vist ei sobi. Arvan, et minu masina probleem ei ole siiski vist juhtregulaatoris, kuna olen seda nii siia kui sinnapoole sättinud
ja käivitub (õigem vist öelda, et ei käivitu) ikka ühtemoodi.
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 23.05.03 19:07
|
|
|
MEEMEES, kuule kui sul juhtregulaator alles, siis kas vaakumi pool on terve või laseb läbi.oleks just sellest membraani poolest huvitatud.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 26.05.03 16:26
|
|
|
tre
kas see juhtregulaator mõjutab ka kütte kulu??minul 20 sajale umbes linnas
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 26.05.03 17:17
|
|
|
Küttekulu muudab ta ikka päris kindlast ja mitte vähe.
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 26.05.03 17:26
|
|
|
küsin siin teema all siis oma probleemile ka abi. asi järgmine. hommikul panen auto käima, pöörded mingi 400 peal, gaasi annad, tundub et kõik normis,
vahele ei jäta ega miskit. reeglina keeran süüte välja ja uuesti sisse. sama asi kordub, kuid pooltel juhtudel tõmbab pöörded üles ( mingi 1100) peale
ja hetke pärast nii nagu vaja mingi 900 peal. kui nüüd välja keeran siis jälle, et pooltel juhtudel asi korras pooltel lonkab. enam mõistus ei võta
mida kust uurida. kus juures kõige kummalisem, et mõnikord sooja mootoriga on sama jama, aint et "madalad pöörded" on siis normis ehk 900
peal umbes ja tekivad mingid kõrged et ragistab krt 2000 peal. nagu oinas seisad foori taga tuurid peal...
osab keegi hea nõu anda. või annab kusagil testida asja ?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 27.05.03 05:59
|
|
|
to sam:vana juhtregulaator on alles ja seda membraanipoolt ei teinud lahti ,nii et see terve
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 27.05.03 13:54
|
|
|
olen huvitatud.palju küsid?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 27.05.03 14:08
|
|
|
tule õhtu dreffile ,võtan sinna siis kaasa ,.,Hinda 100
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 27.05.03 14:20
|
|
|
hind OK aga kahjuks pole täna aega. kui sobib, helistan homme päeval ja
lepime kohas kokku
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 28.05.03 18:11
|
|
|
tre
selline asi siis võtsin täna ühe pihusti lati ja ta ei pritsi vaid sirtsutab vahest, kas siis minul on ka see juhtregulaator läbi või on asi
pihustites??kui palju maxavad pihustid??ja kui palju maxab see juhtregulaator uuena??ja kas sinna juhtreg. lähevad pihustite torud kas see on see
jupp??
aidake raha hakkab otsa saama 20l 100km-kohta!!
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 28.05.03 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja syo
selline asi siis võtsin täna ühe pihusti lati ja ta ei pritsi vaid sirtsutab vahest, kas siis minul on ka see juhtregulaator läbi või on asi
pihustites??kui palju maxavad pihustid??ja kui palju maxab see juhtregulaator uuena??ja kas sinna juhtreg. lähevad pihustite torud kas see on see
jupp??
aidake raha hakkab otsa saama 20l 100km-kohta!! |
juhtregulaator on vasakul pool, sõidusuunas vaadates. miskorras kyynlad on? ksa syydet on keegi kruttinud? kas õhufiltrit oled vahetanud? jpm. ei saa
ju olla et asi lihtsalt lambist niipalju võtab. mul aut.kastiga ja yle 12linnas kyll ei võta. norm on u. 11l
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |