Lehekülgi: 1 2 |
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.16 19:46
|
|
|
Audi 100 c3 2.0 85kw - 1986 - Mad.end
Tervist.
Verivärske audiomanikuna otsustasin ka oma teema siia ära teha. Alguse sai see sellest kui eelmisel talvel klassivend rääkis et isa müüb tal ühte Audi
100 mis enamus ajast garaa˛i all seisab. Iga aasta olevat autol üv ja kndlustus ära tehtud ja ka mõned ringid sõidetud. Algul pakkusin sõbrale kuid
see ei soovinud ja selliks korraks see sinna paika ka jäi. Samasõber omab ka ise Audi 100 c3 aga mõned aastad uuem. Selle aasta jaanuaris sai sõbra
omaga mõned ringid tehtud, millepeale sain selgeks, et omale ka sellist vaja. Otsisin kohe klassivenna üles kelle isa müüs ja uurisin kas auto alles
ja kas on veel müüa. Sellepeale andis ta oma isa numbri ja ütles et uuriks telefoni teel. Helistasin rääkisin asja ära ja sai vaatamise aeg kokku
lepitud. Laupäeval saigi suund autopoole võetid ja vaatama mindud. Sõber vaatas asjatundlikuma pilguga auto üle ja ütles et päris korralik tundub
olevat. Sai siis käed löödud ja 150 kilomeetrine enda uue Audi 100-ga võis alata. Lisan vahepeal mõned pildid ka juurde.
Hetkel autoga rahul. Plaan hoida teda ilusti korras ja jääb igapäeva sõidukiks.
Hetkel teha vaja:
*juhipoolne tagumine ukselink ära vahetada.
*Starter vahepeal haakub vahepeal mitte.
*Sidur- kadus täna maantepeal ära. Pedaal võtab pm täiesti põhjast
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.02.16 20:31
|
|
|
Prooovi hoida originaalsena seda isendit, tundub aus masin olema.
|
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
postitati 09.02.16 06:03
|
|
|
Väga lahe,vanakesi hoitakse.Proovi ikka originaalina
hoida.
Ja muidugi reg.nr.
See on kõige õigem selle juures.
|
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.16 20:04
|
|
|
Täna siis õhutasin siduri ära süstla ja vooliku abil. (alt õhutusniplist õli sisse surudes) Sidur jälle toimis tükk aega ilusti-kenasti sõitsin mingi
80 km maha ja siis parkisin tunnikeseks ära. Tagasi tulles sidur jumala kadunud. Õli anumasse õli sesse valades õli lihtsalt kaob kuskile.
Käisin kirjutasin täna ka auto enda nimele ja läksin ülevaatus punkti. Vaadati auto üle ja öeldi et muidu on tõesti heas korras auto aga pidurisüsteem
tahab ümbervahetust (torud, kettad, trummlid, klotsid) Lisaks mootoripadjad ja kütusevoolikud, mis olid sammuti päris roostes. Ühesõnaga jäin seekord
pika ninaga ja ülevaatuselt läbi ei saanud. Peale seda sai kohe varuosade poodi mindud ja ette kettad ja klotsid ära võetud.
lisaks täna peale pikka sõitu starteriga nagu probleeme ei esinenud. Iga kord võttis starter taha ja läks ilusti käima.
Üks pildike ka sest puhtaid asju on ilus vaadata
Kas juhtmetega, mis kahel klotsil küljes on, on mingi pistmine kulumisega?
|
|
|
sigar101
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport
|
postitati 09.02.16 20:40
|
|
|
Jah, kui juhtmeni kulub hakkab armatuuris tuli põlema.
Krt neid sigareid on ikka jube väheks jäänud, või on garagedes peidus. Jõudu vanuri pidamisel, kui tiiru peale teed tehnilisele on rõõmu pikalt.
Mul ka sada numbrimärgil
Auto hakkab A tähega
|
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.16 12:32
|
|
|
Oskab keegi öelda, kuidas siduri peasilindrile ligi pääseb? Armatuuri alt kuidagi?
|
|
|
taavisport
huviline
Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 5000s
|
postitati 11.02.16 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
Oskab keegi öelda, kuidas siduri peasilindrile ligi pääseb? Armatuuri alt kuidagi? |
Ise vahetasin ka kunagi ära. Ligi saad armatuuri alt. Paras nikerdamine seal pedaalide vahel.
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.16 20:59
|
|
|
Üks küsimus on tegelt veel seoses selle siduriga. Pm on sedasi, et kui piduriõli vooliku paak täis panna, siis on näha kuidas suured mullid ja vedelik
paagis lihtsalt kaob. Lugesin et kipub salongi ja jalapeale viskama seda õli, samas on nagu minul sealt kuiv. Võib olla et kuskilt mingi viilik vms
ajajooksul otsad andnud? Pole veel ise täpsemalt jõudnud uurida, homme teen lähenemiskatse ja üritan koha üles leida kust ta nii meeletult lekib.
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.16 20:49
|
|
|
Pole tükk aega midagi siia kirjutada jõudnud, ent masina juures on üht-teist juba ära tehtud. Tagant läksid vahetusse nii ratta laagrid, klotsid,
trummlid kui ka piduri silindrid. Kõrvalistuja poolega ei olnud probleeme, seest puhtaks, uued klotsid sisse, silinder külge, trummlile uued laagrid,
käsipidur veidi lõdvemaks ja läks lupsti otsa. Teise poolega oli vähe teine lugu. Sai samamoodi toimitud aga võta näpust- trummel lihtsalt ei lähe
otsa, klotsid jäävad ette. Tee mis tahad, lihtsalt ei lähe. Käsipiduri tross sai isegi lahti jäätud, no ikka ei lähe. Klotse ladusin ka mingi 2 korda
kokku lahti, ikka mitte midagi. Oiii kus sealt igasuguseid värvikaid sõnu lõpuks lendas. Sai korra veel klotsid lahti võetud, kokku pandud ja
proovitud- voilaaa, läks nagu valatult. Milles asi oli? Pole siiamaani õrna aimugi. Igastahes sai lõpuks tagant kõik kokku ja sai vast päris hea.
Eesmiste piduritega juhtus selline asi, et sai sõidetud, tundus et jäi peale, sai korra pidurit vajutada ja pedaal jäi selliselt kahtlaselt kõvaks
korra veel vajutasin, siis olid pidurid täiesti kadunud. Ise arvan et süüdi on selles juhipoolne esipidur, mille silinder oli kerge soonega, lisaks
oli klotsidest järgivaid õhukesed metallliistud ning ega ka kettast eriti midagi järgi ei olnud. Igastahes sai sisse ostetud uued kolvid ja
tihendikomplektid. Pole veel jõudnud külge kruttida. Lisaks olid juhipoolsed suppordi poldid no nii kinni, kui kinni. Gaasipritsiga poldid kuumaks,
sõber peksis peale ja mina padruniga, mille varrel oli lihtne torupikendus surusin peale. Lahti ta lõpuks tuli kuid üsna vaevaliselt. Lahtisaades olid
poldid mingisuguse musta värvi ollusega koos, mis meenutas lõhnapoolest hirmsast tõrva. Teisel pool sellist probleemi igastahes ei olnud. Lisaks sai
ära ostetud ka eest-taha täies pikkuses piduritorud, mida hakkan lähipäevil alla panema.
Siduriprobleem sai ka lahenduse- Läbi oli hoopis töösilinder, mis korralikult lekkis.
Üllatuseks tuli ka see, et tagumise istme alt tuli päevavalgele kesklukustuse pump, kuid kas ta ka töötab, ei oska öelda ja ega ei oska ka kuidagi
testida.
Aga mis ma siin ikka latran. 1 pilt pidi ütlema rohkem kui tuhat sõna, niiet tuleb 8 pilti.
Alustuseks natuke kaupa.
Vanad klotsid vs uus.
Tagant enne ja pärast.
Natuke veel tavaari juurde.
Lõpetuseks siis kroom iluvõre ümbrisega ka pilt. Andale see meeldib ja olen rahul.
Aaa ja tulede lüliti andis ka järgi. Ainult pargid põlevad, kangi tõmmates ka täistuled, aga muud midagi. Pidi tüüpviga olema nagu ma siit lugenud
olen.
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid linkideks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.16 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
....... Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid linkideks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on
800pix! |
Ehk sai õigesse suurusesse.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 28.02.16 13:36
|
|
|
Originaal iluvõrega on parem. Aga muidu tore kuulda, et c3-sid ka elus hoitakse.
|
|
|
72zfs
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.16 17:45
|
|
|
Märgin teema maha. Tundub korralik c3 , mis edasised plaanid masinaga ?
-
|
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.16 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 72zfs
Märgin teema maha. Tundub korralik c3 , mis edasised plaanid masinaga ? |
Tänud!
No kõigepealt katsuks tehnilise poolega ühele poole saada. Pidurid veel õhutada, tule lülitite blokk ära vahetada, kesklukk korda, ja siis vaataks mis
edasi saab. Hetkel kaugemasse tulevikku pole plaanidega jõudnud.
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 09:55
|
|
|
Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi?
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 07.03.16 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi? |
Mis sul seal probleem üldse on?
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
Sain uue tulede lülitus bloki. vahetasin ära, probleem ikka alles. Mõistus otsas, oskab ehk keegi aidata milles asi? |
Mis sul seal probleem üldse on?
SalmA |
Kui tuled parktuledele panan, siis pargid põlevad. Kui panen lähituledele, siis ikka ainult park tuled põlevad. Kui kang on lähitulede peal ja kui
täistulede kangi enda poole tõmmata hakkavad täistuled ka põlema. Kui kangi mootoripoole lükata põlevad ikka ainult park tuled. Kadusid lambist ära.
Ei saa ju olla, et mõlemal kangil viga täpselt samat moodi?
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 11:03
|
|
|
Lisaks veel see, et raadi lõpetas millegipärast töötamise, kaitse korras. Aga see lõpetas hiljem tegevuse ja ei usu eriti et kuidagi omavahel seotud
on.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 07.03.16 12:34
|
|
|
Esimeseks soovitaksin sul juhtmed üle vaadata.
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 12:48
|
|
|
Tänud, kes vastasid. Viga leitud ja likvideeritud. Puht sportlikust huvist võtsin spidobloki küljest ära. Veidi armatuuri sisse piiludes leidsin jube
huvitava asja. Vot sellise asja. Paremalt poolt neljas jäme punane juhe oli päris lahti. Võimalik et starteri probleem oli ka kuskil seal peidus.
Meenus et eelmine omanik ütles et tal kuskil remondikojas lõhuti süütelukk ära ja siis pandi uus asemele, sellest ka sellised ühendused seal süüteluku
taga.
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.16 14:08
|
|
|
Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump
töötab?
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 09.03.16 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump
töötab? |
Kaitsed vaatasid ikka üle?
Mootor muidu asub taguistme all. Võid sinna ka lihtsalt otse vooli peale lasta ja vaadata, kas lukustab.
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.16 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: Mad.end
Nii, pöördun uuesti enda järgmise murega- kesklukustus. Ustes juhtmed olid kadki, tegin korda, kuid ikka mitte midagi. Kuidas ma saan testida, et pump
töötab? |
Kaitsed vaatasid ikka üle?
Mootor muidu asub taguistme all. Võid sinna ka lihtsalt otse vooli peale lasta ja vaadata, kas lukustab.
SalmA |
Pump on käes, aga kus mis juhe läheb et testida?
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
|
Mad.end
huviline
Registreerunud 12.01.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.17 14:49
|
|
|
Pole väga pikalt siia midagi kirjutanud. Kuna hetkel aut rivist väljas mõtlesin et lisan siia natukenegi mis vahepeal toimunud on ja mille kohta
mingeid pilte ka võtta on. Alustaks siis plokikaane probleemiga, mille pilditegemise kuupäevaks on olnud 3. aprill. Nimelt tekkis lapi sõiduaeg
selline heli et gaasi andes, keegi no korralikult ikka kapoti all vasaraga lajatab, aru ei saanud milles asi. Tühikäigul täiesti normaalne ja nii kui
gaasi anda jälle hakkas kloppimine pihta. Sai siis lõpuks surved silindrites ära mõõdetud. Viimases kahes oli surve 0. Ega midagi- plokikaas maha ja
selgus tõde, viimase kahe silindri vahelt tihend läinud. Selge, poodi uue tihendi järgi ja asi kokku tagasi. Sai masin käima pandud ja no ei olnud see
mis ta olema pidi . Plokikaas uuesti maha ja seekord läks siis lihvimisse
ka ikka, lisaks lasin klapipesad ka ära teha. Asi kokku tagasi ja sai päris hää.
Mõned pildid ka vahelduseks.
Lisaks samal ajal kui plokokaas oli lihvimises sai tegeletud salongi puhastamisega, radika vahetamisega. Oli viimane nii mäda et lasi sirinal tosooli
läbi.
Kuna käigukangi ja käsipiduri nahkkate olid nii ära kulunud, leidsin kaltsupoest sobiva nahkjope ja lastud emal sellest uued õmmelda, näeb nüüd
viisakas välja vähemalt.
Peale selle on vahetatud veel: Veepump, termostaat, salongiradikas, mõlemad rooliotsad, vasak õõtshoob, vasak välimine pooltelje ots, eest mõlemad
rattalaagrid koos rummudega, stabikavarda puksid, mootori padi, pihusti tihendid, käsipiduri trossid, ja kindlasti midagi veel.
Viimane pilt peale ülevaatust, mille läbis puhtalt.
Õnneks või kahjuks sai kannatada ainult tagasild ja rattakoopa üks nurk. Tegi lähemalt tutvust ühe suurema kiviga.
|
|
|
zack
|
postitati 14.02.17 18:43
|
|
|
Täitsa viisakas sigar, ainult et quattro puudu.
Edu!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |