mulk2
huviline
Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio
|
postitati 20.01.16 17:39
|
|
|
A6 C7 roolivahetus
Kuna ise pole just auto lähedal küsin kuidas sellel autol roolilukk on lahendatud?
Soov rooli vahetada aga kas kui aku miinus on maas siis kas rool on salongis lukus ka kuidagi.Vaja teist keerata 90 kraadi mõlemale poole, et airbag
kätte saada. Et kas peaks enne airbagi tagant lahti natuke saama vedrust ja siis aku maha ja 20 min pärast pistikud lahti või mis oleks õige
järjekord? Tahaks 4 kodaraga rooli 3 kodara vastu ringi pista. Kas käiguvahetuse labad saab käima lihtsalt diagnostikaga või mingi muu eeldus
veel.Auto siis nüüd 4 kodaraga mf ja uus rool s line kolmekodaraga mf ja käigulabadega.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.01.16 19:11
|
|
|
Kui mina oleks sina, siis ma talitaksin niimoodi:
1. Mootor käib ja rool liigub kergesti- avaksin rooli tagant/seest klambrid. Patja tõmbaks rooli seest välja minimaalselt- täpselt niipalju, et
klambrid uuesti ei haaku. Võib siiski juhtuda, et padi on nii täpselt/kõvasti kinni, et tuleb vaheldumisi mõlema poole klambreid lahti päästa või
koguni mõlemat korraga. On olnud ka juhus, kus lisaks klambritele on mingid vedrujuhikud rooli pehmesse plastkorpusesse surutuna kinni jäänud ja padi
ei iitsatagi.
Keeraks rooli ja kindlasti ka rattad uuesti otse.
2. Jätaks mootori seisma, kuid süüte sisse. Eemaldaks akult miinusotsa. Niimoodi ei pea ootama 20 minutit.
3. Eemaldaks padja rooli seest, jälgides samaajal juhtmeid ja pistikuid. Kollastel pistikutel on tavaliselt ka mingit sorti turva- või
kontrolllukusti.
4. Igaljuhul väldiks staatilist elektrit ehk sünteetilisi põrandakatteid ja riideid. Kindel on töötada väljas, higiste sokkide ja puuvilladressidega
Labade jaoks on tõenäoliselt vaja kodeerida rooliaju, muid füüsilisi eeldusi peale rooli, roolisiseste juhtmete ja sobiva rooliaju uuematel autodel
üldiselt ei ole.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.16 19:23
|
|
|
See akuklemmi mahavõtmine on vast ülim turvalisus. Ei vastuta aga piisab kui süüde on väljas. Olen neid sadu eemaldanud ja paigaldanud igas asendis ja
pole kunagi akuklemmi maha võtnud. Pärast kell vale, raadikoodid vanematel autodel ja rooli asend tahab uuesti õppimist. Ma ei väida, et nii õige on
vaid alati pole mõtet üle ka pingutada.
|
|
|
mulk2
huviline
Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio
|
postitati 20.01.16 19:23
|
|
|
Nr 1. enam vähem ise ka nii eeldasin.Netiavarustes mingeid sarnaseid videosid ka nägin aga just A6 C7 vahetust hooga ei leidnud, mingi saksa A7
foorumil oli aga seal ei näinud teemat ilma , et foorumi kasutaja oleks.
Kollasel bagi pistikul jah valge turvaklemm veel.MF pistik Doonor roolil bagi eemaldamise nippi proovind juba.Kui süüde sees - eemaldada siis laeb
kiirelt kõiksugu kondekad tühjaks ilmselt.Pole lihtsalt sellisel autol veel rooli eemaldand millel süütevõtid roolisamal pole, sellepärast see
rooliluku teema jäi natuke pead vaevama.
|
|
|
mulk2
huviline
Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio
|
postitati 19.02.16 16:47
|
|
|
Rool vahetatud. Toimisin siis nii, et rool korra vasak parem asend 90 kraadi.Siis sai airbagi klabri tagant lahti lastud lapiku
kruvikeerajaga.Seejärel rool otseks, aku - klemm maha ja 20 min pärast sai airbagi pistik lahtivõetud. XZN M12 padruniga roolimutter lahti, uus rool
paigale ja pistik kinni.Lõpuks surud örnalt kuuldes vedrutrradi lukustamist airbag tagasi ja - klemm akul taas ühendada. Tänud ka foorumlasele Jannile
käiguvahetuslabade aktiveerimise eest.
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 19.02.16 20:42
|
|
|
Kui saladus pole, mis hinnaga rool koju tuli?
|
|
|
|
mulk2
huviline
Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio
|
postitati 20.02.16 07:02
|
|
|
Ma pidin ebayst ostama kahjuks algul s line rooli koos airbagiga ja siis lisaks veel ühe airbagi.Välimuselt ja tehniliselt on A6,7 bag sama kui
A1,3,Q3 aga ikkagi on neil see kollane bagi pistik natuke erinev.Kokku läks 400 eur maksma lugu.Nüüd tuleb leida veel turg ümarale A1,3,Q3 airbagile
ja 4 kodaraga komplektsele mf roolile siis ehk saab eelarve pisut silutud.
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 20.02.16 07:06
|
|
|
Mul peaks ka vedelema C7 uuevääriline labadega 4 kodaraga rool kui keegi enda kulunud rooli peaks tahtma ära vahetada.
|
|
|