Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 elektriline lisaküte /radikas (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2270)
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 10.01.16 07:41 Tsiteeri
A6 C4 elektriline lisaküte /radikas



Kas on teada,missugustel diisel masinatel see elektriline radikas on?(asetsed salongiradiaatori ees ja soojendab salongi tulevat õhku)
Uurisin siin kohalikku ja välismaiseid foorumeid ja ühest vastust pole leidnud,et kuidas ta tööle hakkab, millistele mudelitele ta üldse paigaldati jne.

Kas saaks siia koondada kõik need teadmised kokku äkki?

nii palju võin juba ise öelda:

asi lükkab välja kuskil 0,6kW (andmed erinevad,see suurim,mis leidsin), seega tal on tingimused,millal ta üldse tööle hakkab.

*välistemp väiksem kui +5
*pöörded üle 800 rpm
*geneka koormus väiksem kui 60%
*tosooli temp alla 70

Liikus ka teooria,et ainult siis hakkab asi tööle,kui lülitada sisse "esiklaasi soojendus" kliimaplokist

Edit: parandasin tekstis vigu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 10.01.16 07:48 Tsiteeri


Olen näinud seda ainult 2,5 diislit ja seda ka ainult osadel, juhib seda kliimaplokk, mille viimane täht on M.

Kontrollida, kas sul see on saad nii, kui juhi jalge juures oleva keskkonsooli plastiku eemale tõmbad, 1 poldiga kinni, ning siis seal taga on raam ja selle soojendi maanudus läheb originaalis selle raami poldi külge.

Võin eksida :)


Mob: 58144911
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.01.16 08:42 Tsiteeri


6 kw nalja teed? Se on Max 600w ja unusta see jama ära reaalselt sa mingit sooja selt ei tunne eriti sellise külmaga. 2,5TDI A6 tel on ta kõigil peal. Seda 600w ei lülitata ka korraga sisse ainult siis kui aku on korralikult täis ja muid tarbijaid taga pole. Ma proovisin kunagi lisaks küünlad jahutusärkki pann nagu volvodel on kuid voolu jääb väheks ja küünlad järgi lülitades lülitus originaal radiaator täitsa välja. Juhib seda radiaatorit mootoriaju ja on kolme astmeline väike võimsus siis suurem ja mõlemad korraga.
Tahad 5 kw sooja salongi saada paigalda diislil töötav lisasoojendi näiteks webasto. Et 5kw sooja elektriga toota on sul vaja 500A generaatorit. Diislil on tavaliselt 120A genekas ja on võimalik panna mingi A8 oma mis on 180A äkki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 10.01.16 08:49 Tsiteeri


Teema selle kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 10.01.16 08:54 Tsiteeri


Oi! Näed, ei lugenud asja läbi, kuidagi jäi see "null koma" ära.
Mõtlesin 0,6 KW ehk 600W (eks see aju teksti tõlkides ei tööta pühapäeval nii kiiresti, kui muidu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 10.01.16 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Teema selle kohta.


Aitäh, info eest!

Nagu näha, ikka ja jälle kordub sama rada,et keegi ei leia piisavalt/ühest infot ja algatab teema. Ja nagu sinu teemas samuti näha, ilmub kohe vastustesse link, kus on sarnane teema algatatud juba.
Viga vist selles,et iga üks ninetab seda elektri radikat eri moodi ja selle tulemusel seda raske foorumist leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 10.01.16 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Olen näinud seda ainult 2,5 diislit ja seda ka ainult osadel, juhib seda kliimaplokk, mille viimane täht on M.

Kontrollida, kas sul see on saad nii, kui juhi jalge juures oleva keskkonsooli plastiku eemale tõmbad, 1 poldiga kinni, ning siis seal taga on raam ja selle soojendi maanudus läheb originaalis selle raami poldi külge.

Võin eksida :)


Eks ma poen siis sinna alla ja vaatan, kas leian midagi või ei näe emmigi :P (seega kui M pole, pole radikat ka)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 10.01.16 21:15 Tsiteeri


Kellegil selle asja EL skeemi ei ole kätte juhtunud? A6 AAT peal see töötas, andis täiesti viisakat kuumust ka siis kui temp näidik veel end ei liigutanud. A6 AEL peal see on hetkel rivist väljas, ainult külma õhku saab kuni temp näidik end liigutama hakkab.

Sauna on sellest muidugi mõttetu oodata, kuid vähemalt puhub leiget mitte külma õhku salongi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.01.16 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kellegil selle asja EL skeemi ei ole kätte juhtunud? A6 AAT peal see töötas, andis täiesti viisakat kuumust ka siis kui temp näidik veel end ei liigutanud. A6 AEL peal see on hetkel rivist väljas, ainult külma õhku saab kuni temp näidik end liigutama hakkab.

Sauna on sellest muidugi mõttetu oodata, kuid vähemalt puhub leiget mitte külma õhku salongi.

Skeem on väga lihtne. 2 releed on paremal kõrvalistuja jalgade juures vaatad kas sinna vool tuleb peale ja samast saad mõõta kas elemendi takistus on õige. Kõige parem on ampertangidega mõõta paned kliima puhuma siis klemmidega juhe sinna relee asemele ja mõõdad ja arvutad välja mitu w toodab ja nii mõlema ahelaga. Huvitav, et mina seda sooja ei tunne nagu kuigi elemnt korras ja lülitub sisse ka. Või ilma oleks veel hullem? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.01.16 17:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Või ilma oleks veel hullem? ;)
Ilma on hullem, -25c juures pole isegi enam naljakas.

Kas sellel süsteemil kuskil mõni kaitse ka peidus on mida lisaks releedele saab kontrollida? Takistus peaks siis olema 0.2-5 oomi ja külmalt tarbib kuni 22A per element.
Elsa väidab, et elementide pistikud leiduvad vasakul pool, huvitaval kombel releedest ei maini sõnagi (nagu ka ülejäänud EL ahelast).


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 11.01.16 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Või ilma oleks veel hullem? ;)
Ilma on hullem, -25c juures pole isegi enam naljakas.

Kas sellel süsteemil kuskil mõni kaitse ka peidus on mida lisaks releedele saab kontrollida? Takistus peaks siis olema 0.2-5 oomi ja külmalt tarbib kuni 22A per element.
Elsa väidab, et elementide pistikud leiduvad vasakul pool, huvitaval kombel releedest ei maini sõnagi (nagu ka ülejäänud EL ahelast).

Releedest leiad siist foorumist ka pildid. Elemendid on eri takistusega on üks vähe võimsas teine lahjem ja kaitse on mootoriaju juures vist oli eelsüüte küünla kaitsme kõrval lehtkaitse. Aga lihtsam on relee juurest voolu olemasolu kontrollida.
Siin pildil on keskel 2 tühja auku sel on 2x hallid releed need ongi.
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/Electrical/S4_S6_After_run_relay.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 12.01.16 18:19 Tsiteeri


Pildid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 05.11.16 07:48 Tsiteeri


Tere,

Kuna see on värskeim teema selle A6 C4 elektrilise radiaatori kohta, siis võtan ka siin veidi oma murega sõna.
Nimelt sõidukiks A6 C4 1,9 TDI ning sellel on samuti see elektriline soojendus peal. Küll aga on probleem selles, et soojenduse automaatne lülitamine ei toimi. Olen veendunud, et releed on töökorras ja vool samuti olemas. Relee mähisele tuleb peale ka pluss, kuid puudu jääb massist (mähisele ise mass peale andes teeb relee klõpsu ning asi toimib). Juhtmeid mööda minnes lähevad relee mähise miinus juhtmed ECU-sse. Ühes varasemas teemas on ära märgitud, et kliimaploki kood peaks lõppema tähega M, minu kliimaplokile on aga tootekoodiks märgitud 4A0 820 043 H. Kas siin võibki probleem olla? Eelmisel A6 2,5D TDI-l see süsteem toimis ja mäletamist mööda oli küll kliimaplokk teine, kliima lisavõimalused kuvasid üle 70-ne funktsiooni, praegu aga lõpeb 61 peal. Ei tahaks väga ehku peale uut kliimaplokki ostma hakata, kuna praegu kõik muu toimib ning isegi mitte ühtegi viga kliimasüsteemis sees ei ole. Eriti hea oleks, kui keegi foorumlane, kellel antud süsteem toimib, saaks enda kliimaploki pealt tootekoodi vaadata, või võimaluse korral väikese kesvamärjukese eest proovida anda (Tartus).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]