Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Elektriline soojendusradiaator C4-l AEL mootoriga (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4572)
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 07.03.10 12:36 Tsiteeri
Elektriline soojendusradiaator C4-l AEL mootoriga



Tegin selle teema, et panna kirja oma tähelepanekud ja teadmised ühte teemasse. Täiendused/parandused alati teretulnud. Minu info pärineb saksa audifoorumist ja pildid enda tehtud.:)

Radiaator näeb siis välja selline:
http://inlinethumb10.webshots.com/44361/2156272040034050176S600x600Q85.jpg.
Ahjus asetseb soojendusradiaatori taga:
http://inlinethumb25.webshots.com/46232/2816116770034050176S500x500Q85.jpg
Radiaatori sisselülitamiseks peab olema õues alla +5 kraadi ja jahutusvedeliku temperatuur alla 70 kraadi. Radiaator on kolme tsooniline ja juhitakse aju poolt. Nagu siin teemas juba juttu oli siis on selle tarbeks kaks releed (pildil paremas servas hallid). Parempoolne relee lülitab järgi korraga 2 tsooni ja kaitstud 50A kaitsmega. Vasakpoolne relee lülitab järgi ühe tsooni ja kaitstud 25A kaitsmega. Asuvad kõrvalistuja jalgade juures. Sama lugu siis kaitsmetega. Asuvad aju kõrval mustas karbis.
http://inlinethumb13.webshots.com/46668/2513300300034050176S500x500Q85.jpg
Kahe tsooni releele antakse info ajust pin nr11 alt ja ühe tsooni relee saab info ajust pin nr9 alt. Elektriskeem selle kohta

Radiaator ise siis 600W:o:D
http://inlinethumb25.webshots.com/46360/2280265750034050176S600x600Q85.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.10 15:48 Tsiteeri


Keegi, kel see radikas olemas on ja kindlasti töötab, võiks kommenteerida kui kiiresti ta sooja andma hakkab. Ja kas on vahet kas kliima on 18 või HI peal peale külmkäivitust.

Aju juures need juhtmed, kaitsmes ja releed kõik ilusti olemas aga kahtlus on kas ka töötab, sest talupojaloogika ütleb et el. radikaga peaks salongi praktiliselt kohe peale käivitamist kasvõi leiget tulema (isegi selle kõige nõrgema astme puhul kolmest).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 07.03.10 16:42 Tsiteeri


ei olnud vaja eriti vist uut teemat teha http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48141&page=8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 12.03.10 22:15 Tsiteeri


Pildi järgi ei saa hästi aru,et kus kohas see radikas siis täpselt asub?
Ja kui sinna releede juurde pääseda siis see kõrvalistuja põhjamatt käib ära kuidas?Õmblused vaja lahti võtta? Ja kui seda riiet seal vaja kõvasti lõhkuda kas tagasi panekuga probleeme ei teki.Kui ilmad lubavad,tahaks ka seda asja lähemalt uurida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 13.03.10 05:30 Tsiteeri


Lapitud juhe näha:
http://inlinethumb55.webshots.com/25526/2268380910034050176S500x500Q85.jpg

Kaasreisija jalgade juures tuleb eemaldada katteplastik (ühe kruviga kinni) mis jookseb mööda ukse tihendit üles. Täielikult seda ära võtma ei pea. Siis võtad mati nurgast kinni ja sikutad nii palju eemale, et saad aju katteplaadi kätte ja ongi kõik näha.:) Mingeid õmblusi pole vaja harutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 27.10.10 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Keegi, kel see radikas olemas on ja kindlasti töötab, võiks kommenteerida kui kiiresti ta sooja andma hakkab. Ja kas on vahet kas kliima on 18 või HI peal peale külmkäivitust.

Aju juures need juhtmed, kaitsmed ja releed kõik ilusti olemas aga kahtlus on kas ka töötab, sest talupojaloogika ütleb et el. radikaga peaks salongi praktiliselt kohe peale käivitamist kasvõi leiget tulema (isegi selle kõige nõrgema astme puhul kolmest).


Täna hommikul (-5 kraadi) oli reaalne võimalus võrrelda bensiini mootoriga 1,8 ADR A4-ga. Klaasid olid mõlemal jääs ja julgen väita, et jää sulas mõlemal võrdselt. Nii, et kasu temast on. Sihilikult ei võtnud appi jääkaabitsat.
Kliima aasta ringi pandud 22 kraadi peale. See asi ka veel, et mõlemal autol kasutati akna peale puhumise funktsiooni. (Kliimaplokil vasakpoolses reas kõige ülemine nupp).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 28.10.10 05:49 Tsiteeri


Endal sama mure,et ei tööta.Vahepeal olnud küll nii palju külma,et oleks pidanud el.radika järgi võtma.Mis number releed seal olema peavad ja kuidas aru saada,kas nad on töökorras?Kaitsmed terved ja anduri vahetasin ka teise piduse vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 28.10.10 15:36 Tsiteeri


Hommikul kui külm pane auto käima viska kõrvalistuja poole armatuuri alla kõhuli ja kuula kas releed klõpsuvad või mitte.;) Kui näpuga katsuda tahad siis pead enne plastiku eemaldama.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 28.10.10 15:54 Tsiteeri


Kas need releed lähevad kohe sisse, kui süüde sees, või siis kui natukene aega on auto juba käinud?

Need isikud, kes on lahendanud selle elektriradika süsteemi nii, et nupuvajutusega läheb järgi, äkki jagaksid mustvalgelt infot?


Ja mis värk sellega on, et kui paned hommikul süüte sisse, siis kliima järgi tõuseb mootori või siis tosooli temp 50ni ja jääb sinna pidama, ilma et auto käima paneks?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 21.11.10 18:46 Tsiteeri


Sai siis see sinine andur uus pandud(maksis alla saja krooni) aga mida pole see on soe.
Kaitsmed terved,relee plõksumist pole veel jõudnud kuulata.Kas on veel ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 22.11.10 16:15 Tsiteeri


Täna hommikul kuulasin aga releede juurest ei tule ühtegi klõpsu,kui suur on tõenäosus ,et
need releed mõlemad läbi on ?Kas saab üldse releesid testida koduste vahenditega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.11.10 17:17 Tsiteeri


Kui sooja ültse ei tule siis on viga ikka salongiradikas ve selle juhtklapis. Ega se el radikas mingit tuntavat sooja ei annagi. Releed kontrolli nii, et paned voolu tema kahele peenemale jalale ja siis käib klõps(85 ja 86klemmid).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]